You are not logged in.
suomenajokoira wrote:psykokarkki wrote:actressille
hype williams paikkaamaan ja odd future wolf gang telttalavalle kiitosEihän nuo ihan samaa musaa ole mutta silti vaikea ymmärää Actressille centeröintiä jos kuitenki Hype Williamsista tykkäät
varmuuden vuoksi mainitaan että centteri tuli siis peruutukselle
Arka aihe vissin
Valitettavasti on käynyt rosvo.
kyllä
^ niin siis MULLE arka, ei nyt oikein luonnistu mulla tämä kommunikointi
Ite ainakin osasin jo asennoitua siihen, ettei toi Zomby vs Actress tuu tapahtumaa, Zomby tuppaa aina perumaa keikkansa..
Onhan tuo Suomen mittapuulla aika huikea kattaus. Varmasti pissisin housuuni ellen tapana olisi käydä Primaverassa katsomassa uudet kiinnostavat bändit.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
niin no siel primaverassa vaan 100 kertaa mielenkiintosempia juttuja :center::hasita::itku:
no mut, kuulemma kokeellista kamaa taas jossain uusissa tiloissa, jos on lähelläkään viime vuoden tasoa niin mikäs tässä. onkohan samat "skene"-naamat taas
Yleisömääriä viime vuosina reippaasti kasvattaneen festivaalin aluetta laajennetaan tänä vuonna.
Suurimman muutoksen aiheuttaa uusi, 5 000 henkeä vetävä lava.
Festivaalialueeseen liitetään myös uuden sirkuksen keskuksen Cirkon tilat.
Niihin levittäytyy myöhemmin julkistettava kokeellisen musiikin ja visuaalisen taiteen ohjelma.
Lippukapasiteettia järjestäjät lupaavat nostaa laajennuksiin nähden vain maltillisesti.
Flow'n kolmen päivän pääsyliput tulevat myyntiin Tiketin toimipisteissä maanantaina 11. huhtikuuta.
Tietysti se PULP (:mad2:) olis nyt kiva saada tuonne vaikka sitten erilliskonserttina.
Ainoo ongelma tuossa on vaan se, että bändin keikkakalenteri on tossa kohtaa aika tiukka:
10 August 2011 Sziget Festival Budapest, Hungary
12 August 2011 Oya Festival Oslo, Norway
13 August 2011 Way Out West Gothenburg, Sweden
Ohan tossa toki toi torstai 11.päivä ja sunnuntai 14.päivä jollon voisivat Helsinkiin hyvin ehtiäkin mut saa nähdä.
No olisikohan toi nyt kuitenkin vähän kohtuutonta verrata johonkin Primaveran lineupiin, joka kyllä sekin näyttää varsin yksipuoliselta ja kuivalta.
missä afrikkagenre!?
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
OFWGKTA ja Based God tänne niin saadaan vähän sitä Afrikkagenreäkin
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Lil B ois kyl kova lisäys.
missä afrikkagenre!?
En oo kyllä ite ehtinyt tänä vuonna seuraamaan kauheesti. Onks mitään kuumia nimiä ollut Afrikka-Aasia -akselilla?
Missä libyalaiset räppärit?
Missä NSBM-maihinnousu?
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
ginipoika wrote:Flow Festivalin uuden ilmeen lähtökohta on musiikin ja maailman rytmi ja repetitio. Kaikki huojuu ja kaikki toistuu ikuisen taivaallisen kierron tavoin. Planetaarinen pyörre, männän liike, yhdyntä ja musiikin syke kuvastuu Flowta varten piirrettyn fontin toistossa ja varioinnissa. Se leikkautuu kuin chopped n screwed sämple tai säkättävä rumputahti ja mukaan sekoittuu orgaanisesti käyttäytyvä abstrakti kuvamaailma. Näillä elementeillä luodaan kokonaisvaltainen visuaalinen kieli ja kuvasto, joka toistuu kaikkialla netistä printtimainontaan, ilmapallosta kaulahuiviin ja radioon.
Yo, kuulin että tykkäsit tuosta jutusta joten varmasti tykkäät myös tästä artikkelista:
http://www.basso.fi/hitaat/2963/punavuo … jarouhetta
Muuten kyllä oikein jees lineup tähän mennessä. Tuskin tulee kuitenkaan ostettua kolmen päivän lippua tämän perusteella
huïg wrote:missä afrikkagenre!?
En oo kyllä ite ehtinyt tänä vuonna seuraamaan kauheesti. Onks mitään kuumia nimiä ollut Afrikka-Aasia -akselilla?
bombino :mad2::peuk:
Street Spirit ei kyllä petä koskaan. Ihan sama, mikä festari ja mimmonen line up, niin joku yli kolmannes tyypeistä on sitä mieltä, että pelkkää kuraa eikä mitään mielenkiintoista. Ihmeen nihkeä suhtautuminen kaikkeen, mutta mistä kukin diggaa. Meikästä oli kyllä ihan hyvännäköinen lineuppi, vaikka oon Primaveraankin menossa kuorimaan kermat päältä. Kanye, Janelle ja läjä muita kuitenkin, joita ei tuu nähtyä Primiksessä.
Eihän nihkeily ole keltään pois. Pitäiskö teeskennellä että on hirveästi kaikkea mielenkiintoista jos ei ole? Minusta tuolla on montakin mielenkiintoista artistia mutta en tiiä onko niin monta että sinne tungokseen jaksaa lähteä seilaamaan (+ lipun hinta).
Ääh, ei yhden Midlaken takia jaksa mennä. Kanootti schmanootti.
Nääh, paljon melkein mielenkiintoisia nimiä, mutta ei sittenkään tarpeeksi. ja mä oon kuitenkin traditionaalisesti duunissa tuolloin, joten en jaksa...
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Mulle tän Flown kätsi on just se että se on fillarimatkan päässä kotoa. Vaikka lippu ois itsessään kallis niin helposti noihin muiden festarien reissuihin voi laskea sen satasen lisää. Plus leireily ei oo ikinä ollu oikein mun juttu.
Viime vuonna tääl oli lisäksi tän maan paras lineuppi ja aika vahvasti siihen suuntaan näyttäis olevan menossa nytkin. Näitä hetkiä varten mä tällä pallolla töitä teen et voi sit heittää viihteelle kun sen aika on.
Älä päästä painiks sitä
Mulle tän Flown kätsi on just se että se on kävelymatkan päässä kotoa. Vaikka lippu ois itsessään kallis niin helposti noihin muiden festarien reissuihin voi laskea sen satasen lisää. Plus leireily ei oo ikinä ollu oikein mun juttu.
Viime vuonna tääl oli lisäksi tän maan paras lineuppi ja aika vahvasti siihen suuntaan näyttäis olevan menossa nytkin. Näitä hetkiä varten mä tällä pallolla töitä teen et voi sit heittää viihteelle kun sen aika on.
ILR wrote:Mulle tän Flown kätsi on just se että se on kävelymatkan päässä kotoa. Vaikka lippu ois itsessään kallis niin helposti noihin muiden festarien reissuihin voi laskea sen satasen lisää. Plus leireily ei oo ikinä ollu oikein mun juttu.
Huh, hyvä, ei oikein mitään henkkoht kiinnostavaa, jonka missaaminen harmittaisi. Aikakoneella kattomaan Omar Soulymania eiq mitäs
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
no mut, kuulemma kokeellista kamaa taas jossain uusissa tiloissa, jos on lähelläkään viime vuoden tasoa niin mikäs tässä. onkohan samat "skene"-naamat taas
other round of funland never WTF
..eli siellä on uudet jannut puikoissa, meikä on jo virtaillu astraalitasolle.
Lippu hallussa.
Mulla oli näköjään tossa edellisellä sivulla hyvä idis joten otetaanpa se tällekin sivulle
OFWGKTA ja Based God tänne niin saadaan vähän sitä Afrikkagenreäkin
Mulla oli näköjään tossa edellisellä sivulla hyvä idis joten otetaanpa se tällekin sivulle
hrmunoita wrote:OFWGKTA ja Based God tänne niin saadaan vähän sitä Afrikkagenreäkin