You are not logged in.
Lykke Li (SWE)
kikke mestoille
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Kai toi ihan jees on, mutta MISSÄ PULP? Eikö niiden keikka ollu jo ihan varma vai mitähäh?
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Tosi kova line-up lipunmyynnin kannalta ja moni on varmasti tyytyväinen. Mulle ei niin huippukiinnostava ohjelma, oikeastaan ulkomaisista ennennäkemättömistä nappaa lähinnä vaan Janelle Monae ja Hercules & Love Affair.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Kai toi ihan jees on, mutta MISSÄ PULP? Eikö niiden keikka ollu jo ihan varma vai mitähäh?
oisko tulossa taas erillinen ennakkokonsertti?
toivon kans että olis jälleen suomi-uugeeosastoa, onko juustop vielä ollu mukana näissä, nyt tiedot tiskiin
ajattelin ihan vakavissani et tänä vuonna ois voinu täälläkin käydä kun en ole ennen käynyt mut ei kyl noilla bändeillä
Pannan nyt vaikka tässä välissä todella iso noille nettisivuille, jotka on ehkäpä parhaimmat mitä Suomessa on koskaan tehty.
en ole kolmekybänen emoboy
No eipä oo kummoista. Ei oikeastaan mitään kiinnostavaa mitä en olisi jo nähny. Lähinnä jotain peruskivoja "olis ihan jees nähdä" -bändejä.
Sent from my iPhone 16
Pannan nyt vaikka tässä välissä todella iso noille nettisivuille, jotka on ehkäpä parhaimmat mitä Suomessa on koskaan tehty.
Minun silmilleni nuo uudet sivut ovat varsin rasittavan näköiset.
No eipä oo kummoista. Ei oikeastaan mitään kiinnostavaa mitä en olisi jo nähny. Lähinnä jotain peruskivoja "olis ihan jees nähdä" -bändejä.
Smaa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
börjeslandet wrote:Pannan nyt vaikka tässä välissä todella iso noille nettisivuille, jotka on ehkäpä parhaimmat mitä Suomessa on koskaan tehty.
Minun silmilleni nuo uudet sivut ovat varsin rasittavan näköiset.
Flow Festivalin uuden ilmeen lähtökohta on musiikin ja maailman rytmi ja repetitio. Kaikki huojuu ja kaikki toistuu ikuisen taivaallisen kierron tavoin. Planetaarinen pyörre, männän liike, yhdyntä ja musiikin syke kuvastuu Flowta varten piirrettyn fontin toistossa ja varioinnissa. Se leikkautuu kuin chopped n screwed sämple tai säkättävä rumputahti ja mukaan sekoittuu orgaanisesti käyttäytyvä abstrakti kuvamaailma. Näillä elementeillä luodaan kokonaisvaltainen visuaalinen kieli ja kuvasto, joka toistuu kaikkialla netistä printtimainontaan, ilmapallosta kaulahuiviin ja radioon.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
ajattelin ihan vakavissani et tänä vuonna ois voinu täälläkin käydä kun en ole ennen käynyt mut ei kyl noilla bändeillä
no hei, tulkaa soittamaan, vielä ehtii
missä muuten circle, viime vuosina ollu aina jotain lehtisalon virityksiä
Kyllä mulle tommonen kunnon nippu oisihankivanähä-bändejä riittää kiinnostuskynnyksen ylitykseen kun ne omaan kotikaupunkiin saapuu. Täytyy kyl ensin kattoa toi noiden järkkärihaku läpi josko sinne pääsis. Toihan on taas kätsysti viikko Assemblyn jälkeen mut kaipa sitä toisenkin viikonlopun putkeen pistäis trusseja kasaan kun vauhtiin pääsee.
Älä päästä painiks sitä
Varovainen peukku näin alkuun.
Varmaan hankin kolmen päivän tiketin kuitenkin joka tapauksessa.
Sly&Robbie oli aika hieno ylläriveto, tiedä sit miten papat jaksaa.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Toistaseksi kiinnostaa Ariel Pink ja Teeth. Ei kyllä ehkä vielä näillä jaksa ostaa päivälippua.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
mihis se actress vs. zomby jäi?
Kimmo Viita
Jostain muistan lukeneeni, että Actress olisi tulossa Flow'hun, mutta nyt ei näy nimeä missään. Nuolaisinkohan liian aikaisin?
41 minutes ago · Like
Flow Festival Helsinki
Kimmo: se oli Actressin omasta Myspacesta. Näillä näkymin ei ole tulossa.
actressille
hype williams paikkaamaan ja odd future wolf gang telttalavalle kiitos
Olisivat bookanneet Sistersin tänne, niin ei tarvis valittaa kalliista lipuista ja skipata Tavastian keikkaa.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Olen menossa.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Paska kattaus, kamala nettisivu.
Tänävuonna ei tartte siis edes sniikkaa sisään.
Flow Festivalin uuden ilmeen lähtökohta on musiikin ja maailman rytmi ja repetitio. Kaikki huojuu ja kaikki toistuu ikuisen taivaallisen kierron tavoin. Planetaarinen pyörre, männän liike, yhdyntä ja musiikin syke kuvastuu Flowta varten piirrettyn fontin toistossa ja varioinnissa. Se leikkautuu kuin chopped n screwed sämple tai säkättävä rumputahti ja mukaan sekoittuu orgaanisesti käyttäytyvä abstrakti kuvamaailma. Näillä elementeillä luodaan kokonaisvaltainen visuaalinen kieli ja kuvasto, joka toistuu kaikkialla netistä printtimainontaan, ilmapallosta kaulahuiviin ja radioon.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
actressille
hype williams paikkaamaan ja odd future wolf gang telttalavalle kiitos
Eihän nuo ihan samaa musaa ole mutta silti vaikea ymmärää Actressille centeröintiä jos kuitenki Hype Williamsista tykkäät
Valitettavasti on käynyt rosvo.
silti vaikea ymmärää Actressille centeröintiä
Ei ole.
Sent from my iPhone 16
Kyllä mulle tommonen kunnon nippu oisihankivanähä-bändejä riittää kiinnostuskynnyksen ylitykseen kun ne omaan kotikaupunkiin saapuu.
Smaa.
Tietysti se PULP (:mad2:) olis nyt kiva saada tuonne vaikka sitten erilliskonserttina.
Kolmen päivän lipulla mennään nytkin.
suomenajokoira wrote:silti vaikea ymmärää Actressille centeröintiä
Ei ole.
Näin tämän viestin jo ennakkoon.
Valitettavasti on käynyt rosvo.
psykokarkki wrote:actressille
hype williams paikkaamaan ja odd future wolf gang telttalavalle kiitosEihän nuo ihan samaa musaa ole mutta silti vaikea ymmärää Actressille centeröintiä jos kuitenki Hype Williamsista tykkäät
varmuuden vuoksi mainitaan että centteri tuli siis peruutukselle
MUTTA MIKSEI ANIMAL COLLECTIVE, BLACK DICE TAI EDES PANDA BEAR
niin ja kotimaisista liimanarina ja radiopuhelimet ois just siistii hipsterikamaa
Tänä vuonna taitaa tulla todennäköisimmäksi ostaa vain päivälippu kolmen päivän lipun sijaan. Ei tällä hetkellä lämmitä omaa mieltä kovinkaan paljoa nuo artistit. Toisaalta tuonne on ilmeisesti tulossa vielä kevään mittaan lisää kiinnityksiä, niin eihän sitä tiedä vaikka mitä jännää keksisivät hommata.
No onhan toi nyt aika paljon laadukkaampi/nimekkäämpi/kiinnostusta herättävämpi/tms kattaus kuin yleensä kevään eka julkistus on Flow'lla ollut. Tuossakin listalla taitaa olla tämän foorumin vuoden levyäänestyksessä muutama aika hyvin pärjännyt nimi (en nyt jaksa tsekata, Ariel Pink ja Kanye ainakin) ja varmaan suurimmalle osalle kuitenkin aika paljon vähintäänkin semikiinnostaviakin nimiä, joten en ihan ymmärrä miksi yleinen penseähkö suhtautuminen.
Itselle noista oikeasti kiinnostavia on ainoastaan Röyksopp (ja sekin jo nähty livenä) ja Lykke Li mutta totta helvetissä lähden jo tuolla kattauksella 3 päiväksi paikalle kun lähelle tulevat.
No onhan toi nyt aika paljon laadukkaampi/nimekkäämpi/kiinnostusta herättävämpi/tms kattaus kuin yleensä kevään eka julkistus on Flow'lla ollut.
en nyt muista mitä ekassa julkistuksessa oli viime vuonna, mutta esim. mulle M.I.A. ja omar souleyman oli aika lailla kovempia nimiä kuin kanye west ja ariel pink, jotka nyt on ne kovimmat. mutta, saa nyt nähdä... ja kolmen päivän lippuhan on jo hankittuna.
Ja omalla osallani vaikuttaa se, että moni noista esiintyjistä on jo Primaverassa, jonne olen menossa. Kova line-up:han tuo on Suomen tasolla, että ymmärrän kyllä jos lipunmyynti lähtee hyvin pyörimään jo heti ensimmäisenä myyntipäivänä.
Kehut eivät varsinaisesti kohdistuneet mitenkään erityisesti tuohon uuteen ilmeeseen, vaan siihen miten hyvin nettisivut on toteutettu. Sanoisin, että on hyvin palkit täynnä linkkiä ja homma hyvin jäsennelty. Erityisen nerokasta on toi, että jokaisen artistin kohdalta löytyy myös linkki paikkoihin missä sitä voi kuunnella (spotify/myspace/nokianmusakauppa). Toki on tuo uus fonttikin sen verran nerokas, että vois jopa ostaa t-paidan tänä vuonna