You are not logged in.
sv
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Tekijästä en myöskään osaa sanoa mitään. Olisin ehkä veikannut MMM:ää, mutta eikös joku ole jo saanut
kyllä joku aina saa, ei huolta.
En oo mä.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
sheino wrote:PS. KUVA... eiq biisilista olisi vielä kiva.
Nostetaanpa kissaa sen verran pöydälle, etten kyllä yhtään ymmärrä, miksei kappalelistaa voi heti laittaa mixin mukaan. En tajua, mitä lisäarvoa biisilistattomuus voisi antaa.
vähä sama mullakin. tai vapaaehtoisuuteen nämä, mut eipä kyl paljoo haittaa.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
ginipoika wrote:sheino wrote:PS. KUVA... eiq biisilista olisi vielä kiva.
Nostetaanpa kissaa sen verran pöydälle, etten kyllä yhtään ymmärrä, miksei kappalelistaa voi heti laittaa mixin mukaan. En tajua, mitä lisäarvoa biisilistattomuus voisi antaa.
vähä sama mullakin. tai vapaaehtoisuuteen nämä, mut eipä kyl paljoo haittaa.
Asiasta toiseen:
toinen arvaus vielä - olisikohan kyseessä qdes?
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
sitten ainakin biisilista tulee postattua tänne, kuten asiaan kuuluu
Nämä on itsenäisiä taideteoksia, ihan sivuseikka että minkälaisista palikoista ne sattuu lopulta muodostumaan. Laitetaan nyt silti:
1. Ceephax - Camelot Fantasy
2. Ra.H - Timepops
3. Hecate & Kareem - In The Bush a2
4. Ilpo Väisänen - Tukahduttaja
5. Madteo - Room1
6. Sun Ra - Yucata (Saturn version)
7. Mr. Fingers - Let's Dance All Night
8. Nite Jewel - Let's Go (The Two of Us Together)
9. Population One - Love Child
10. Terrence Dixon - Connect The Dots
11. Woo - Love On Other Planets
12. F.X.Randomiz - Uvw
13. Nuearz - Neu, Neu, Neu
14. Nacho Patrol - Futuristic Abbis Abeba
Eli siis sheinolle meni tämä miksaus, kiva jos kelpasi Kansitaide oli tosiaan samaa rättejä ja lehtileikkeitä tyyliä mitä on tullut lähetettyä jo monelle muullekin (vois ehkä ens kerralla keksiä jotain muuta
). Tosin ehkä onnistuneinta sellaista tähän mennessä.
Valitettavasti on käynyt rosvo.
No mulla on ainakin yleensä mixeissä jotain yllärihassutteluja tai sit ne on muuten vaan sillai rakennettu, että haluan varmistaa ainakin ensimmäisen kuuntelun tapahtuvan ihan sokkona.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Olen sitä mieltä että sokkona kuuntelu voi hyvinkin tuoda lisäarvoa miksaukselle sisällöstä ja vastaanottajasta riippuen. En kyllä tällä kertaa sen kummemmin miettinyt koko asiaa. Joskus olen sen laittanu ja joskus en.
Samaa mieltä ajokoiran kanssa. Vähän sama kuin mieleistä musiikkipainotteista radio-ohjelmaa kuunnellessa on jännittävää kuulla millainen/mikä biisi seuraavaksi soi, ilman minkäänlaisia ennakkoluuloja.
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
mun pupu vois astua esiin, emmä ehdikään ny enää kirjoitteleen lisäkommentteja. on kyl soinut useempaan otteeseen.
Mun pupu ei ilmeisestikään ollut mitten, koska hän ei reagoinut viestiini millään tavalla. Enpä sitten kyllä osaa sen paremmin arvata. Eli kuka on salainen Tony Hawkini?
Sent from my iPhone 16
Olen sitä mieltä että sokkona kuuntelu voi hyvinkin tuoda lisäarvoa miksaukselle sisällöstä ja vastaanottajasta riippuen.
Samaa mieltä ajokoiran kanssa. Vähän sama kuin mieleistä musiikkipainotteista radio-ohjelmaa kuunnellessa on jännittävää kuulla millainen/mikä biisi seuraavaksi soi, ilman minkäänlaisia ennakkoluuloja.
Smaa x 2.
No eipä siinä. Kyllähän sitä biisilistaa voi olla katsomattakin. Mut mieluiten kyl niin ettei se heti ekana hyökkää silmille kun avaa paketin.
Sent from my iPhone 16
suomenajokoira wrote:Olen sitä mieltä että sokkona kuuntelu voi hyvinkin tuoda lisäarvoa miksaukselle sisällöstä ja vastaanottajasta riippuen.
skoskima wrote:Samaa mieltä ajokoiran kanssa. Vähän sama kuin mieleistä musiikkipainotteista radio-ohjelmaa kuunnellessa on jännittävää kuulla millainen/mikä biisi seuraavaksi soi, ilman minkäänlaisia ennakkoluuloja.
Smaa x 2.
smaa! itellä ainakin kauhea himo kurkkailla biisilistaa jos semmoinen mukana tulee mahtavaa jos on "pakko" kuunnella ensin blindly. tosin jos pitää oottaa tosi pitkään biisilistaa se voi olla tuskallista, mieluiten siis henk. koht ehkä mukana mut piiLoza!
Mun pupu ei ilmeisestikään ollut mitten, koska hän ei reagoinut viestiini millään tavalla. Enpä sitten kyllä osaa sen paremmin arvata. Eli kuka on salainen Tony Hawkini
sori olin jotenkin missannut tän sun veikkauksen tyystin
ei ollut kyl minä!
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Mun pupu ei ilmeisestikään ollut mitten, koska hän ei reagoinut viestiini millään tavalla. Enpä sitten kyllä osaa sen paremmin arvata. Eli kuka on salainen Tony Hawkini?
Meitsi!
Alun perin lähdin väsäämään ihan toisenlaista settiä kun mikä tosta sitten lopulta muotoutui.
Kaikki biisit on tosiaan Tony Hawkeista. Idea siihen tuli aika vasta aika loppuvaiheessa kun tajusin että se mitä mulla sillä hetkellä oli kasassa oli aika tylsä kokonaisuus. Siispä kasasin listan niistä parista sadasta biisistä mitkä on ollu pelin osissa ykkösestä wastelandiin ja rupesin seulomaan sieltä niitä omia lemppareita ja koostamaan niistä jonkinlaista fiksua mixiä.
Ehkä tosiaan vähän laiska veto noin yleisesti ottaen multa, mutta eniten koko tekeleessä kyllä hävettää se, että kansi"taiteesta" tuli niin kuppanen. Suunnitelmat oli kovat mut enhän mä niitä ehtin toteuttaa. Pelkät valkoset pahvitki ois ollu varmaan parempi ku se sotku mitä kiireessä tussilla siihen kanteen söhräsin.
Mut mainiota että toimi edes jollain tasolla. Olis voinu huononmminkin käydä.
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
Kappalelistan oon toki onnistun jo hävittämään
Biisilistan toivossa kaivelin kaivelin kasetin kansipapereita mutta sieltä löytyikin viesti jossa kerrottiin biisilistan ja boonusmixin seuraavan lähipäivinä perästä.
Jouduin googlaamaan kasetin aloittavan Unsatisfied-biisin esittäjän: The Replacements menee minulle uutena tuttavuutena tarkempaan tutkintaan.
Lisää tuttuuksiakin löytyi tuonnempaa kasetilta Brian Enon (Enolta oli biisi myös tekemälläni mixillä) ja Magnetic Fieldsin (?) muodossa.
Pääsiäiskasetilla on nyt ollut semmoinen vaikutus minuun että The Replacementsin Let it be on ollut kovassa Spotify-pyörityksessä ja äsken tilasin levyn lähimpään Levykauppa-X:ään, lunastan sen saamallani lahjakortilla.
Ei ole hajuakaan kuka on kasetin tehnyt. Kävi mielessä että voisiko tuo The Replacementsn kasetilla esiintyminen olla JUONI jonka jäljet johtavat Guided by voices / Robert Pollard -diggailuuni. Tai ehkä on vain sattumaa mutta The Replacements ja GBV näkyy monissa samoissa Similar artists -listoilla.
Kappalelistan oon toki onnistun jo hävittämään
No sehän löytyy mun postauksesta edelliseltä sivulta.
Sent from my iPhone 16
Tolto wrote:Kappalelistan oon toki onnistun jo hävittämään
No sehän löytyy mun postauksesta edelliseltä sivulta.
Olen ammattilainen.
VITTU PÄÄSIÄISMIKSI VIHDOIN PÄRISEE
paketissahan oli 2 levyä, itse miksi ja aito "hittibuumi 2" CD jossa mm. stakka bo, haddaway, snap, petsarit, shaggy, east 17 jne - tätä kuuntelin jo autossa kun mutsin kans ajettiin landelle viime viikonloppuna
JUST SITÄ MITÄ LUPASI OLEVANSA BRÖM-BRÖM
oon nyt itse miksin noin kuudennessa? biisissä joka on jotain groovia suoraan RAPTORIN KYLKEEN ja JUMALAUTA TÄHÄNASTI PÄRISEE! ja RULETTAA! ja kaikki yhteenmiksattu pötköön mitä mainiommin! kov-vaan rotaatioon tulee sunnuntaista eteenpäin intensiivisen pakkauksen lomassa
- jossain vaiheessa ens viikkoa siis tarkempaa kuunteluraporttia ja biisilistan kinumista!
tää on niin täydellistä, että laitoin tän soimaan JUURI nyt vitunmoisessa stressissä, samalla kun avasin perjantai-iltapäivän pakkaus/siivous siiderin
pupulleni jo SATA x
Last edited by mitten (06.05.2011 19:02)
Kuuntelin mixin eilen ku samoilin tuolla
Tais olla jopa kaksi suoraan tuttua biisiä(Moondog ja Simon ja Garfunkel) ja muutama tutulta kalskahtanu ja hiton monta uutta.
Ei tainnu olla yhtään paskaa biisii.
Jotenki semmonen klassisen tyylikäs meininki koko mixin ajan. Ei tainnu olla hirveesti(jos yhtään) uutta musaa, ei hevii, ei räppii, ei punkkii ja vaan pari kevyesti kokeellista biisii - eli meikälle raikasta vaihteluu ifuknowwhatimsayin
Levyssä pinkit paperikannet ja biisilista(jota en tutkinu viel ) ja Turusta eli oisko tää kenties ginipojan tekosia??
Last edited by Skeletonni (06.05.2011 19:31)
paketissahan oli 2 levyä, itse miksi ja aito "hittibuumi 2" CD jossa mm. stakka bo, haddaway, snap, petsarit, shaggy, east 17 jne
- tätä kuuntelin jo autossa kun mutsin kans ajettiin landelle viime viikonloppuna
JUST SITÄ MITÄ LUPASI OLEVANSA BRÖM-BRÖM
BOOM! HITS!
oon nyt itse miksin noin kuudennessa? biisissä joka on jotain groovia suoraan RAPTORIN KYLKEEN ja JUMALAUTA TÄHÄNASTI PÄRISEE! ja RULETTAA! ja kaikki yhteenmiksattu pötköön mitä mainiommin! kov-vaan rotaatioon tulee sunnuntaista eteenpäin intensiivisen pakkauksen lomassa
![]()
![]()
- jossain vaiheessa ens viikkoa siis tarkempaa kuunteluraporttia ja biisilistan kinumista!
säästelen siis vielä listaa. Mut kiva että toimii! Vähän lähti käsistä toi miksailu varsinkin siellä loppupäässä.
tää on niin täydellistä, että laitoin tän soimaan JUURI nyt vitunmoisessa stressissä, samalla kun avasin perjantai-iltapäivän pakkaus/siivous siiderin
![]()
![]()
pupulleni jo SATA x
(oletin että sain paljastaa itseni)
Kuuntelin mixin eilen ku samoilin tuolla
Tais olla jopa kaksi suoraan tuttua biisiä(Moondog ja Simon ja Garfunkel) ja muutama tutulta kalskahtanu ja hiton monta uutta.
Jotenki semmonen klassisen tyylikäs meininki koko mixin ajan.Ei tainnu olla hirveesti(jos yhtään) uutta musaa, ei hevii, ei räppii, ei punkkii ja vaan pari kevyesti kokeellista biisii - eli meikälle raikasta vaihteluu ifuknowwhatimsayin
Levyssä pinkit paperikannet ja biisilista(jota en tutkinu viel) ja Turusta eli oisko tää kenties ginipojan tekosia??
lähetin miksini toki reilusti myöhässä mutta jotain palautetta olis kiva saada.
Skeletonni wrote:Kuuntelin mixin eilen ku samoilin tuolla
Jotenki semmonen klassisen tyylikäs meininki koko mixin ajan.Ei tainnu olla hirveesti(jos yhtään) uutta musaa, ei hevii, ei räppii, ei punkkii ja vaan pari kevyesti kokeellista biisii - eli meikälle raikasta vaihteluu ifuknowwhatimsayin
Levyssä pinkit paperikannet ja biisilista(jota en tutkinu viel) ja Turusta eli oisko tää kenties ginipojan tekosia??
Ohoh, viestisi meni aivan ohi. Minultahan tuo toki on. Eipä miksillä tosiaan kovin uutta musiikkia ole; pääasiassa kappaleet ovat 60-luvulta, tuorein taitaa olla Walker Brothersin Lines, joka on vuodelta 1977.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
ei ole vielä miksausta näkyny mutta mikäpä kiire tässä
Skeletonni wrote:Skeletonni wrote:Kuuntelin mixin eilen ku samoilin tuolla
Ohoh, viestisi meni aivan ohi.
Minultahan tuo toki on. Eipä miksillä tosiaan kovin uutta musiikkia ole; pääasiassa kappaleet ovat 60-luvulta, tuorein taitaa olla Walker Brothersin Lines, joka on vuodelta 1977.
Hiton hyvän miksin oot tehny.
Tuli samalla vaihtarit viime pääsiäisestä.
Tattis!
Last edited by Skeletonni (09.05.2011 16:15)
Tässä saamani miksin kappalelista:
A-puoli:
1. The Replacements - Unsatisfied
2. The Rats - 19783
3. Wipers - Doom Town
4. Hot Snakes - Automatic Midnight
5. Superchunk - Sick to Move
6. The Beets - Watching TV
7. Kleenex Girl Wonder - Graham Smith is the Strongest Man Alive
8. Elf Power - Will My Feet Still Carry Me Home
9. Tsunami - Great Mimes
10. Archers of Loaf - Harnessed in Slums
11. Blood on the Wall - Gone
12. The Shins - We Built a Raft and We Floated
13. Jay Reatard - Feeling Blank Again
14. John Maus - Quantum Leap
15. Gang of Four - Guns Before Butter
16. Devo - Social Fools
17. Brian Eno - Needles in the Camel's Eyes
B-puoli:
1. Eno jatkuu
2. Yo La Tengo - 86-second Blowout
3. The Gothic Archies - Ever Falls the Twilight
4. Trees - Wildwood
5. W.A.T. - Famous
6. Kurt Vile - Freak Train
7. Bruce Springsteen - Badlands
8. Nilsson - Everybody's talkin'
9. Jenny Toomey - Your Inarticulate Boyfriend
10. Vesa-Matti Loiri - Carnavalito & El Condor Pasa
11. Butthole Surfers - The Wooden Song
12. Spent - Brighter than Day
13. Limahl - The Neverending Story
Jännäksi homman tekee se että tunnistin lopulta aika vähän noista biiseistä (osa varmoistakin meni metsään: The Ratsin sekasin Dead Mooniin ja Yo La Tengon Magnetic Fieldsiin) ja nyt kun sain biisilistan niin kasetin kuuntelemisen luonne hieman muuttuu koska mukana osoittautui olevan paljon bändejä joihin olen ollutkin aikeissa tutustua.
En ole ehtinyt saamaani mixiä kommentoimaan koska kotikoneella on cd-asema paskana Mutta ei kauaa.
ei ole vielä miksausta näkyny mutta mikäpä kiire tässä
pupusi on ollut muhun yhteydessä it's-a-comin' mut tosiaan ON myöhässä ja varmistan viel nyt et onko ees lähtenyt vielä
ginipoika wrote:Skeletonni wrote:Skeletonni wrote:Kuuntelin mixin eilen ku samoilin tuolla
Ohoh, viestisi meni aivan ohi.
Minultahan tuo toki on. Eipä miksillä tosiaan kovin uutta musiikkia ole; pääasiassa kappaleet ovat 60-luvulta, tuorein taitaa olla Walker Brothersin Lines, joka on vuodelta 1977.
Hiton hyvän miksin oot tehny.
Tuli samalla vaihtarit viime pääsiäisestä.
Tattis!
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.