#241 02.05.2011 21:53

ginimies
entinen crack-pormestari nyk. crack-tohtori
Registered: 22.04.2006

Re: Secret Pupu Pääsiäis Mixtape Vaihto #3

sv spede

Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.

#242 02.05.2011 21:55

MMM
suomalaisen kristillisen dance-musiikin huippunimi
Registered: 26.01.2011

sheino wrote:

Tekijästä en myöskään osaa sanoa mitään. Olisin ehkä veikannut MMM:ää, mutta eikös joku ole jo saanut

kyllä joku aina saa, ei huolta.

En oo mä.

Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa

#243 02.05.2011 21:55

MMM

ginipoika wrote:
sheino wrote:

PS. KUVA... eiq biisilista olisi vielä kiva.

Nostetaanpa kissaa sen verran pöydälle, etten kyllä yhtään ymmärrä, miksei kappalelistaa voi heti laittaa mixin mukaan. En tajua, mitä lisäarvoa biisilistattomuus voisi antaa. 017

vähä sama mullakin. tai vapaaehtoisuuteen nämä, mut eipä kyl paljoo haittaa.

Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa

#244 02.05.2011 22:25

sheino
Member
From: Kotipiha Vallilassa
Registered: 31.05.2006

MMM wrote:
ginipoika wrote:
sheino wrote:

PS. KUVA... eiq biisilista olisi vielä kiva.

Nostetaanpa kissaa sen verran pöydälle, etten kyllä yhtään ymmärrä, miksei kappalelistaa voi heti laittaa mixin mukaan. En tajua, mitä lisäarvoa biisilistattomuus voisi antaa. 017

vähä sama mullakin. tai vapaaehtoisuuteen nämä, mut eipä kyl paljoo haittaa.

Asiasta toiseen:
toinen arvaus vielä - olisikohan kyseessä qdes?

”Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla”, kertoo Juha K. Korento.

#245 02.05.2011 22:34

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Website

ginipoika wrote:

sitten ainakin biisilista tulee postattua tänne, kuten asiaan kuuluu icon_smile

Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

#246 02.05.2011 23:00

suomenajokoira
Member
Registered: 05.03.2009

Nämä on itsenäisiä taideteoksia, ihan sivuseikka että minkälaisista palikoista ne sattuu lopulta muodostumaan. grin Laitetaan nyt silti:

1. Ceephax - Camelot Fantasy
2. Ra.H - Timepops
3. Hecate & Kareem - In The Bush a2
4. Ilpo Väisänen - Tukahduttaja
5. Madteo - Room1
6. Sun Ra - Yucata (Saturn version)
7. Mr. Fingers - Let's Dance All Night
8. Nite Jewel - Let's Go (The Two of Us Together)
9. Population One - Love Child
10. Terrence Dixon - Connect The Dots
11. Woo - Love On Other Planets
12. F.X.Randomiz - Uvw
13. Nuearz - Neu, Neu, Neu
14. Nacho Patrol - Futuristic Abbis Abeba

Eli siis sheinolle meni tämä miksaus, kiva jos kelpasi peuk Kansitaide oli tosiaan samaa rättejä ja lehtileikkeitä tyyliä mitä on tullut lähetettyä jo monelle muullekin (vois ehkä ens kerralla keksiä jotain muuta icon_lol). Tosin ehkä onnistuneinta sellaista tähän mennessä.

Valitettavasti on käynyt rosvo.

#247 03.05.2011 08:57

bernardblack
herra ihanainen
From: reijomäkilä
Registered: 22.08.2009
Website

ginipoika wrote:

No mulla on ainakin yleensä mixeissä jotain yllärihassutteluja tai sit ne on muuten vaan sillai rakennettu, että haluan varmistaa ainakin ensimmäisen kuuntelun tapahtuvan ihan sokkona.

tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni

#248 03.05.2011 13:11

suomenajokoira
Member

Olen sitä mieltä että sokkona kuuntelu voi hyvinkin tuoda lisäarvoa miksaukselle sisällöstä ja vastaanottajasta riippuen. En kyllä tällä kertaa sen kummemmin miettinyt koko asiaa. Joskus olen sen laittanu ja joskus en.

#249 03.05.2011 13:50

skoskima
Member
From: tre
Registered: 03.07.2005

Samaa mieltä ajokoiran kanssa. Vähän sama kuin mieleistä musiikkipainotteista radio-ohjelmaa kuunnellessa on jännittävää kuulla millainen/mikä biisi seuraavaksi soi, ilman minkäänlaisia ennakkoluuloja.

Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison

#250 03.05.2011 14:06

MMM

mun pupu vois astua esiin, emmä ehdikään ny enää kirjoitteleen lisäkommentteja. on kyl soinut useempaan otteeseen.

#251 03.05.2011 16:13

Tomsk
ilmeisesti LUCKY MAN
From: Street of George
Registered: 03.02.2006

Mun pupu ei ilmeisestikään ollut mitten, koska hän ei reagoinut viestiini millään tavalla. Enpä sitten kyllä osaa sen paremmin arvata. Eli kuka on salainen Tony Hawkini?

Sent from my iPhone 16

#252 03.05.2011 16:16

Tomsk
ilmeisesti LUCKY MAN

suomenajokoira wrote:

Olen sitä mieltä että sokkona kuuntelu voi hyvinkin tuoda lisäarvoa miksaukselle sisällöstä ja vastaanottajasta riippuen.

skoskima wrote:

Samaa mieltä ajokoiran kanssa. Vähän sama kuin mieleistä musiikkipainotteista radio-ohjelmaa kuunnellessa on jännittävää kuulla millainen/mikä biisi seuraavaksi soi, ilman minkäänlaisia ennakkoluuloja.

Smaa x 2.

No eipä siinä. Kyllähän sitä biisilistaa voi olla katsomattakin. Mut mieluiten kyl niin ettei se heti ekana hyökkää silmille kun avaa paketin.

Sent from my iPhone 16

#253 03.05.2011 16:27

mitten
teki pedin eteiseen
From: under a rock
Registered: 27.11.2006
Website

Tomsk wrote:
suomenajokoira wrote:

Olen sitä mieltä että sokkona kuuntelu voi hyvinkin tuoda lisäarvoa miksaukselle sisällöstä ja vastaanottajasta riippuen.

skoskima wrote:

Smaa x 2.

smaa! itellä ainakin kauhea himo kurkkailla biisilistaa jos semmoinen mukana tulee ff mahtavaa jos on "pakko" kuunnella ensin blindly. tosin jos pitää oottaa tosi pitkään biisilistaa se voi olla tuskallista, mieluiten siis henk. koht ehkä mukana mut piiLoza!

Tomsk wrote:

Mun pupu ei ilmeisestikään ollut mitten, koska hän ei reagoinut viestiini millään tavalla. Enpä sitten kyllä osaa sen paremmin arvata. Eli kuka on salainen Tony Hawkini

sori olin jotenkin missannut tän sun veikkauksen tyystin biggrin

ff

ei ollut kyl minä!

"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho

#254 03.05.2011 18:21

Tolto
ammattimainen dipinheittäjä
Registered: 20.11.2010

Tomsk wrote:

Mun pupu ei ilmeisestikään ollut mitten, koska hän ei reagoinut viestiini millään tavalla. Enpä sitten kyllä osaa sen paremmin arvata. Eli kuka on salainen Tony Hawkini?

Meitsi!

Alun perin lähdin väsäämään ihan toisenlaista settiä kun mikä tosta sitten lopulta muotoutui.

Kaikki biisit on tosiaan Tony Hawkeista. Idea siihen tuli aika vasta aika loppuvaiheessa kun tajusin että se mitä mulla sillä hetkellä oli kasassa oli aika tylsä kokonaisuus. Siispä kasasin listan niistä parista sadasta biisistä mitkä on ollu pelin osissa ykkösestä wastelandiin ja rupesin seulomaan sieltä niitä omia lemppareita ja koostamaan niistä jonkinlaista fiksua mixiä.

Ehkä tosiaan vähän laiska veto noin yleisesti ottaen multa, mutta eniten koko tekeleessä kyllä hävettää se, että kansi"taiteesta" tuli niin kuppanen. Suunnitelmat oli kovat mut enhän mä niitä ehtin toteuttaa. Pelkät valkoset pahvitki ois ollu varmaan parempi ku se sotku mitä kiireessä tussilla siihen kanteen söhräsin.

Mut mainiota että toimi edes jollain tasolla. Olis voinu huononmminkin käydä.

u523X.gif

vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin

#255 03.05.2011 21:58

Tolto

Kappalelistan oon toki onnistun jo hävittämään  peuk

u523X.gif

#256 04.05.2011 15:38

skoskima
Member

skoskima wrote:

Biisilistan toivossa kaivelin kaivelin kasetin kansipapereita mutta sieltä löytyikin viesti jossa kerrottiin biisilistan ja boonusmixin seuraavan lähipäivinä perästä.
Jouduin googlaamaan kasetin aloittavan Unsatisfied-biisin esittäjän: The Replacements menee minulle uutena tuttavuutena tarkempaan tutkintaan.
Lisää tuttuuksiakin löytyi tuonnempaa kasetilta Brian Enon (Enolta oli biisi myös tekemälläni mixillä) ja Magnetic Fieldsin (?) muodossa.

Pääsiäiskasetilla on nyt ollut semmoinen vaikutus minuun että The Replacementsin Let it be on ollut kovassa Spotify-pyörityksessä ja äsken tilasin levyn lähimpään Levykauppa-X:ään, lunastan sen saamallani lahjakortilla.

Ei ole hajuakaan kuka on kasetin tehnyt. Kävi mielessä että voisiko tuo The Replacementsn kasetilla esiintyminen olla JUONI jonka jäljet johtavat Guided by voices / Robert Pollard -diggailuuni. Tai ehkä on vain sattumaa mutta The Replacements ja GBV näkyy monissa samoissa Similar artists -listoilla.

#257 04.05.2011 16:39

Tomsk
ilmeisesti LUCKY MAN

Tolto wrote:

No sehän löytyy mun postauksesta edelliseltä sivulta.

Sent from my iPhone 16

#258 04.05.2011 16:50

Tolto

Tomsk wrote:
Tolto wrote:

No sehän löytyy mun postauksesta edelliseltä sivulta.

icon_lol spede Olen ammattilainen.

u523X.gif

#259 06.05.2011 19:01

mitten
teki pedin eteiseen
Website

VITTU PÄÄSIÄISMIKSI VIHDOIN PÄRISEE icon_redface

paketissahan oli 2 levyä, itse miksi ja aito "hittibuumi 2" CD jossa mm. stakka bo, haddaway, snap, petsarit, shaggy, east 17 jne biggrin - tätä kuuntelin jo autossa kun mutsin kans ajettiin landelle viime viikonloppuna peuk JUST SITÄ MITÄ LUPASI OLEVANSA BRÖM-BRÖM

oon nyt itse miksin noin kuudennessa? biisissä joka on jotain groovia suoraan RAPTORIN KYLKEEN ja JUMALAUTA TÄHÄNASTI PÄRISEE! ja RULETTAA! ja kaikki yhteenmiksattu pötköön mitä mainiommin! kov-vaan rotaatioon tulee sunnuntaista eteenpäin intensiivisen pakkauksen lomassa hand hand hand - jossain vaiheessa ens viikkoa siis tarkempaa kuunteluraporttia ja biisilistan kinumista!

tää on niin täydellistä, että laitoin tän soimaan JUURI nyt vitunmoisessa stressissä, samalla kun avasin perjantai-iltapäivän pakkaus/siivous siiderin peuk peuk peuk

pupulleni jo SATA x pus

Last edited by mitten (06.05.2011 19:02)

#260 06.05.2011 19:30

Skeletonni
maki kolehmainen
Registered: 06.04.2009

Kuuntelin mixin eilen ku samoilin tuolla pimppeuk
Tais olla jopa kaksi suoraan tuttua biisiä(Moondog ja Simon ja Garfunkel) ja muutama tutulta kalskahtanu ja hiton monta uutta. pimppeuk
Ei tainnu olla yhtään paskaa biisii. pimppeuk
Jotenki semmonen klassisen tyylikäs meininki koko mixin ajan. pimppeuk Ei tainnu olla hirveesti(jos yhtään) uutta musaa, ei hevii, ei räppii, ei punkkii ja vaan pari kevyesti kokeellista biisii - eli meikälle raikasta vaihteluu ifuknowwhatimsayin pimppeuk
Levyssä pinkit paperikannet ja biisilista(jota en tutkinu viel pimppeuk) ja Turusta eli oisko tää kenties ginipojan tekosia?? pimppeuk

Last edited by Skeletonni (06.05.2011 19:31)

#261 09.05.2011 14:34

MMM

mitten wrote:

paketissahan oli 2 levyä, itse miksi ja aito "hittibuumi 2" CD jossa mm. stakka bo, haddaway, snap, petsarit, shaggy, east 17 jne biggrin - tätä kuuntelin jo autossa kun mutsin kans ajettiin landelle viime viikonloppuna peuk JUST SITÄ MITÄ LUPASI OLEVANSA BRÖM-BRÖM

BOOM! HITS!

mitten wrote:

oon nyt itse miksin noin kuudennessa? biisissä joka on jotain groovia suoraan RAPTORIN KYLKEEN ja JUMALAUTA TÄHÄNASTI PÄRISEE! ja RULETTAA! ja kaikki yhteenmiksattu pötköön mitä mainiommin! kov-vaan rotaatioon tulee sunnuntaista eteenpäin intensiivisen pakkauksen lomassa hand hand hand - jossain vaiheessa ens viikkoa siis tarkempaa kuunteluraporttia ja biisilistan kinumista!

säästelen siis vielä listaa. Mut kiva että toimii!  Vähän lähti käsistä toi miksailu varsinkin siellä loppupäässä.

mitten wrote:

tää on niin täydellistä, että laitoin tän soimaan JUURI nyt vitunmoisessa stressissä, samalla kun avasin perjantai-iltapäivän pakkaus/siivous siiderin peuk peuk peuk

pupulleni jo SATA x pus

friends
(oletin että sain paljastaa itseni)  icon_redface

#262 09.05.2011 14:37

Skeletonni
maki kolehmainen

Skeletonni wrote:

Tais olla jopa kaksi suoraan tuttua biisiä(Moondog ja Simon ja Garfunkel) ja muutama tutulta kalskahtanu ja hiton monta uutta. pimppeuk
Jotenki semmonen klassisen tyylikäs meininki koko mixin ajan. pimppeuk Ei tainnu olla hirveesti(jos yhtään) uutta musaa, ei hevii, ei räppii, ei punkkii ja vaan pari kevyesti kokeellista biisii - eli meikälle raikasta vaihteluu ifuknowwhatimsayin pimppeuk
Levyssä pinkit paperikannet ja biisilista(jota en tutkinu viel pimppeuk) ja Turusta eli oisko tää kenties ginipojan tekosia?? pimppeuk

huhhuh

#263 09.05.2011 14:47

ydis
vegan princess
Registered: 07.03.2006

lähetin miksini toki reilusti myöhässä mutta jotain palautetta olis kiva saada.

#264 09.05.2011 14:52

ginimies

Skeletonni wrote:
Skeletonni wrote:

huhhuh

Ohoh, viestisi meni aivan ohi. icon_redface Minultahan tuo toki on. Eipä miksillä tosiaan kovin uutta musiikkia ole; pääasiassa kappaleet ovat 60-luvulta, tuorein taitaa olla Walker Brothersin Lines, joka on vuodelta 1977.

Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.

#265 09.05.2011 16:01

suomenajokoira
Member

ei ole vielä miksausta näkyny mutta mikäpä kiire tässä ff

#266 09.05.2011 16:15

Skeletonni
maki kolehmainen

ginipoika wrote:
Skeletonni wrote:
Skeletonni wrote:

huhhuh

Ohoh, viestisi meni aivan ohi. icon_redface Minultahan tuo toki on. Eipä miksillä tosiaan kovin uutta musiikkia ole; pääasiassa kappaleet ovat 60-luvulta, tuorein taitaa olla Walker Brothersin Lines, joka on vuodelta 1977.

Hiton hyvän miksin oot tehny. pimppeuk
Tuli samalla vaihtarit viime pääsiäisestä. pimppeuk
Tattis!

Last edited by Skeletonni (09.05.2011 16:15)

#267 10.05.2011 07:59

skoskima
Member

Tässä saamani miksin kappalelista:

A-puoli:
1. The Replacements - Unsatisfied
2. The Rats - 19783
3. Wipers - Doom Town
4. Hot Snakes - Automatic Midnight
5. Superchunk - Sick to Move
6. The Beets - Watching TV
7. Kleenex Girl Wonder - Graham Smith is the Strongest Man Alive
8. Elf Power - Will My Feet Still Carry Me Home
9. Tsunami - Great Mimes
10. Archers of Loaf - Harnessed in Slums
11. Blood on the Wall - Gone
12. The Shins - We Built a Raft and We Floated
13. Jay Reatard - Feeling Blank Again
14. John Maus - Quantum Leap
15. Gang of Four - Guns Before Butter
16. Devo - Social Fools
17. Brian Eno - Needles in the Camel's Eyes

B-puoli:
1. Eno jatkuu
2. Yo La Tengo - 86-second Blowout
3. The Gothic Archies - Ever Falls the Twilight
4. Trees - Wildwood
5. W.A.T. - Famous
6. Kurt Vile - Freak Train
7. Bruce Springsteen - Badlands
8. Nilsson - Everybody's talkin'
9. Jenny Toomey - Your Inarticulate Boyfriend
10. Vesa-Matti Loiri - Carnavalito & El Condor Pasa
11. Butthole Surfers - The Wooden Song
12. Spent - Brighter than Day
13. Limahl - The Neverending Story

Jännäksi homman tekee se että tunnistin lopulta aika vähän noista biiseistä (osa varmoistakin meni metsään: The Ratsin sekasin Dead Mooniin ja Yo La Tengon Magnetic Fieldsiin) ja nyt kun sain biisilistan niin kasetin kuuntelemisen luonne hieman muuttuu koska mukana osoittautui olevan paljon bändejä joihin olen ollutkin aikeissa tutustua.

#268 10.05.2011 10:14

qdes
Member
From: Helsinki
Registered: 12.07.2006

En ole ehtinyt saamaani mixiä kommentoimaan koska kotikoneella on cd-asema paskana icon_sad  Mutta ei kauaa.

#269 10.05.2011 10:55

mitten
teki pedin eteiseen
Website

suomenajokoira wrote:

ei ole vielä miksausta näkyny mutta mikäpä kiire tässä ff

pupusi on ollut muhun yhteydessä it's-a-comin' mut tosiaan ON myöhässä ja varmistan viel nyt et onko ees lähtenyt vielä ff

#270 10.05.2011 11:14

ginimies

Skeletonni wrote:
ginipoika wrote:
Skeletonni wrote:
Skeletonni wrote:

huhhuh

Hiton hyvän miksin oot tehny. pimppeuk
Tuli samalla vaihtarit viime pääsiäisestä. pimppeuk
Tattis!

kippisfriends

Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.

Board footer