You are not logged in.
uus lokit-video uuden ep:n biisistä raymondin pelikutsut:
Onks toi siis julkaistu jo, vai joku tuleva? En oikeen oo pysynyt mukana viime aikoina.
Mut toi on kyllä helvetin hyvä biisi. Ehkä oli tullut pieni yliannostus Merriesia ja Lokkeja kun niitä on tullut nähtyä keikoilla aika tiheään tahtiin. Ihan viimeisimmät biisit ei oo ollut mun makuun mitään täysosumia ja keikoillakin on kuultu liikaa tilukitaraa, mut eiköhän tää taas tästä.
Merriesin ekaa levyä tulee kuunneltua aika usein. Alusta loppuun täydellisiä biisejä, jos sitä lopun bonaria ei lasketa.
tai ihan sama kyllä tänne spämmiä mahtuu
Onks toi siis julkaistu jo, vai joku tuleva? En oikeen oo pysynyt mukana viime aikoina.
Tää on vastikään julkaistulta seiskalta. Löytyy ihan spotifysta. Iteltäkin uupuu vielä fyysinen kappale. Pitkäsoitto antanee vielä odottaa itseään vähän aikaa, mutta tietääkseni bändi on ollut taas sorvin ääressä sen kanssa.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Ihan pl oli tuo Raymondin pelikutsut. Eli samanlaista kuin melkein aina tällainen indierokkailu.
bzort glorf bööth
merriesin taannoista kymppituumaista saa nyt myös 12-tuumaisena
http://www.royalmintrecords.com/music/merries-10-lp
ja yhden levyn postikulut 18,80
ihmekö jos noita rajattuja kymppejäkin näyttäis vielä saavan, tietääkö esim. rc-lungen jolla yhteyksiä bändiin että onnistuisko levynhankinta jotain muuta kautta? noita kun ei näy oikein missään kaupoissakaan, vaikea levy on.
yhden levyn postikulut 18,80
Just äskettäin kattelin paria kiinnostavaa levyä mutta tähänhän se tyssäs. Taitaa toimittaa pelkästään dhl:n kautta.
Last edited by Luppakorva sikailee taas (30.01.2018 21:07)
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Huohh, en tajuu. Tulee melkein halvemmaksi ajaa Hankoon hakemaan levyjä itse?
Eiköhän Hantalle saada junailtua toi minialbumi jotenkin.
Huohh, en tajuu. Tulee melkein halvemmaksi ajaa Hankoon hakemaan levyjä itse?
Eiköhän Hantalle saada junailtua toi minialbumi jotenkin.
juuh, no kiva olis jos jotain kautta joskus, kiitos. mieluummin kymppi ku 12 mut miten vaan.
Eikö Hangossa ole pakettiautomaattia?
bzort glorf bööth
tupsu wrote:Onks toi siis julkaistu jo, vai joku tuleva? En oikeen oo pysynyt mukana viime aikoina.
Tää on vastikään julkaistulta seiskalta. Löytyy ihan spotifysta. Iteltäkin uupuu vielä fyysinen kappale. Pitkäsoitto antanee vielä odottaa itseään vähän aikaa, mutta tietääkseni bändi on ollut taas sorvin ääressä sen kanssa.
Ihan jees ep, toi Raymond kyllä nousee sieltä isommin esille. Helvetin koukuttava kertsi
tai ihan sama kyllä tänne spämmiä mahtuu
rc-lungen wrote:tupsu wrote:Onks toi siis julkaistu jo, vai joku tuleva? En oikeen oo pysynyt mukana viime aikoina.
Ihan jees ep, toi Raymond kyllä nousee sieltä isommin esille. Helvetin koukuttava kertsi
Jaa. Meikän suosikki on kyllä toi Hevosella Helsinkiin
Näähän taitaa olla perjantaina löysässä
Too Slow - Early Years: Anthems & Other Rarities
Ja tänään kepiksessä avec Flaming Skull of the Eagle & Silver Falcons.
nyt tiinariin ostoksille jos joltain nämä vielä jostain syystä puuttuu:
ilmeisesti se lokkien lp on viimeinkin tulossa:
Levy tullut masteroinnista ja kansia vaille valmis painoon.
onko muuten siitä eve-coverista tehty studioversiota ja jos ei, niin miksei?
Levy tullut masteroinnista ja kansia vaille valmis painoon.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
dadadrlrl wrote:Levy tullut masteroinnista ja kansia vaille valmis painoon.
onko muuten siitä eve-coverista tehty studioversiota ja jos ei, niin miksei?
Ei kuulemma ole tehty.
Ehkä se on nyt riittävän virallista, että uskaltaa mainita täällä: Syksyllä ilmestyy pitkäsoitto kaikilta topicin bändeiltä, paitsi Prosperolta. Lokkien ja Too Slown LP:t ovat kansia vaille valmiita painoon, Merriesin levy on kovasti työn alla, että ehtii syksyksi.
Tämän lisäksi Testaa Rosson seiska on painossa (eli entinen Nissinen & Tissinen, jossa Juuso soittaa bassoa).
Paraikaa tapahtuu Somerolla kollaboraatioprojekti, jossa jäseniä näistä, Litku Klemetin bändistä ja Tiisusta. Myös on olemassa uusi raskasta musiikkia soittava bändi, jossa jäsenistöä näistä + itä-hollolasta.
Ilosia uutisia!
Uus Merries-LP julkaistaan syksyllä Royal Mint Recordsin toimesta. Ollaan tästä levystä tosi ylpeitä ja halutaan välittää tässä iso kiitos kaikille, jotka on auttaneet tämän projektin toteutumisessa. Erityiskiitokset Iirolle ja Enskalle, jotka äänitti levyn ja teki Jannen kanssa mikaukset.
Virallinen levyjulkkarikeikka ja -päivä on 7.9, jolloin soitetaan Korjaamolla LOVE SPORTin ja sunday leaguen kanssa. Pientä määrää albumia kuitenkin myynnissä jo tuota edeltävillä keikoilla, joilla juhlistetaan tulevaa levyä. Alla on alustava aikataulu keikoille, joihin on tulossa vielä ainakin pieniä lisäyksiä.
24.8 (pe) Lappeenranta (tba)
25.8 (la) TBA31.8 (pe) Jyväskylä , Ylä-Ruth (+ MÄSÄ ja Linkopii)
1.9 (la) Oulu, Ykän Pub (Mäsä ja Linkopii)7.9 (pe) Helsinki, Korjaamo (LOVE SPORT ja Sunday League)
28.9 TVO, Turku (+ GHOST WORLD ja muita)Kannet levyyn teki jälleen paras Kaarlo Stauffer! <3
Moi!
Mainostetaan nyt tännekin vähän :
Merriesiltä ilmestyy huomenna uus älppäri "Practically Merries". Levyjulkkarit myös Korjaamolla, jossa Hot Visions alottaa illan 21.15 alkaen.
Sen lisäksi on tällanen uus Simplify it -niminen bändi, jossa soitan myös. Muut jäsenet tuttuja mm. Itä-Hollola Installaatiosta.
https://simplarit.bandcamp.com/releases
-Juuso
Tuo Practically Merries on muuten todella hieno levyllinen kitarapoppia FYI. Iso suositus forkan voima- ja nynnypoppareille.
Keikkapäiväkirjassa mainitun Palmpillowsin musiikkiin voi tutustua esim täällä. Kasettiraituripoppia ja tosi hyvää sellasta. Tuolla Soundcloudsivulla taitaa olla kaverin about koko tuotanto. Fyysisiä julkaisuja tullut Royal Mintin julkaisemia pikkupainoksia, kasituumaista ja kasettia. Palmpillows-nimen takana toimii yllämainitun Merries-levyn toinen äänittäjä ja Too Slow-basisti Iiro Tulkki.
luulin että too slow lopetti, mutta joulukuussa kuulemma levynjulkkarikeikka
liian hitaita lopettamaan?
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
luulin että too slow lopetti, mutta joulukuussa kuulemma levynjulkkarikeikka
No se oli jonkin aikaa vähän epäselvää et mitä tapahtuu ja mitä ei tapahdu.
Tässä kävi nyt sillä lailla että olin kuullu jonkun lokkien biisin tai ehkä en hypätään nyt ensin ja ostin seiskatuumasen ja täähän on aivan jätte kiva bändi. Kasevan ja karkkiautomaatin sekoitus ja yks jannu tällä videolla on mun ja paskaravun sekoitus
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Sit vaa älppäriä pykälään seuraavalla suomivisiitillä.
Tyypit rundaa paraikaa pohjoisessa Käsityökerhon kanssa, Oulussa eilen, tsadissa toissapäivänä. Itsehän missasin tuon päähesan koska lenssu