You are not logged in.
Kova seiska!
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
ai niin, pitäny ostaa toi kasetti tai sitä piti saada niiden fb-sivuilta mut eivät ole vastanneet enkä taida jaksaa mennä kauppaan #slacker
Eilen just kuuntelin kasettia duunissa. Paras bändi
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Videossahan esiintyy itse MARK GONZALES! Kaveri on tätä biisiä soittanut mulle ja on kyllä hieno
Lokit on noussut kanssa jotenkin tärkeäksi bändiksi. En ole nähnyt livenä kuin kerran ja tykkäsin eritoten herkästä ja kauniista encore biisistä, jonka nimeä en kyllä muista tai tiedä... Se oli ilmaisultaan jopa iskelmällinen.
Too Slow:n vois lisätä topsun nimeen, koska 2/5 bändistä soittaa myös noissa muissa. Mitä sanoo suvakkimodet?
Last edited by rc-lungen (29.01.2017 19:44)
Prospero ja Deciders Siltsussa tiistaina 14. helmikuuta.
Last edited by antti (09.02.2017 20:22)
Tulukaa kahtoo
Älä päästä painiks sitä
Tulukee tulukee, tahi tulee tupén rabinit.
Ei pysty valvomaan noin myöhään arki-iltana
Ei ni
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Firon wrote:Ei pysty valvomaan noin myöhään arki-iltana
Ei ni
luppis vetää biisit unissaankin
Hitto toi Prospero oli eilen KOVA KOVA! Aivan perkeleen hyvät saundit ja sovitukset. Siihen sitten päälle Suomen parasta kitarointia. Laulajan äänenkäyttöä tulee aina ihasteltua suu auki. Siinä on ehkä jotain samaa kuin Kurt Cobainilla oli. Se miten luontevasti räkäisyys puskee esiin kun sen tarve on ja miten hyvältä se kuulostaa.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Joo oli kyllä ihan pimeen hyvä keikka. Sirpa on Suomen valovoimaisimpia esiintyjiä, ihan mahoton lahjakkuus.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Tällasen laittoivat. Bändin helposti parhaimpia biisejä
Eilen tuli nähtyä Lokit Litku Klemetin lämppärinä. Erityisesti tykkäsin biisistä, jossa lainaiktiin jotain Neil Youngin biisiä. Kuulin kun edessäni seisoneet Jukka Nousiainen ja Räjäyttäjien basisti (jonka nimeä en nyt muista) mietti kans mikä biisi se on. En saanut sitä eilen itsekään mieleeni, mutta tais olla Words.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Iltasella Siltasella: Too Slow (22.00) & Love Sport (23.00)
Lokit - Mainoskäyhkö, Julkaistu Teen Wolf Recordsin kokoelmakasetilla 2017.
Too Slow:n haastista ja kolme biisiä:
https://player.fm/series/spirit-fm-of-f … w-live-set
Ei oo vielä huonoa biisiä tullut näiltä. Ehkä yks jäi sellaselle "ihan hyvä" -tasolle mutta muuten kaikki killereitä
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Merries Siltsussa tänään klo 23, The Botherers klo 22. Ihasteltavaa riittää bändienkin lisäksi, kun Siltasen remppa on nyt valmis - uutuuksina mm. isompi lava ja ravintola Onda.
Last edited by antti (02.05.2017 13:39)
Hei !!!
Merries kävi helmikuussa 2017 Skotlannissa kiertämässä Mahtavan Min Diesel-bändin kanssa. Nyt voimme erittäin ylpeinä ilmoittaa, että sama porukka kiertää Suomea viiden keikan verran lokakuussa. Mukana keikoilla paikkakunnittain vaihdellen myös useita muita hienoja bändejä. Reissua varten painetaan 100kpl Merries/Min diesel splittikasettia, jossa mukana molemmilta julkaisemattomia biisejä! Tätä on odotettu pitkään, tulkaa nauttimaan bändien kanssa ainutlaatuisesta tilaisuudesta!
Merries - Suomipopin mahoneitsyt ja pullataikinan veivaajat, tai sitten suomipopin parhaiten varjeltu salaisuus. Tule itse kokemaan, Merries ei juuri nykyään Helsingin ulkopuolella keikkaile.
Min Diesel - Mieleen tulee niin Polvot, Slintit kun monet muutkin, mutta tämä bändi kuulostaa silti vain ihan iteltään! Ja se pitää kokea livenä!
Paikkakunnat ja päivämäärät ovat seuraavat:
24.10 Lepakkomies, Helsinki (Mukana myös Twelve Steps)
25.10 Vastavirta-klubi, Tampere (Mukana myös Seksihullut + City in Pain)
26.10 Hullu Mylly, Vieremä (+ ? tba)
27.10 Tukikohta, Oulu (+ tba)
28.10 Kaivuripub, Kuopio (Mukana myös Kylmä hiki ja Thing-66)
Linkkejä:
https://mindiesel.bandcamp.com/
http://www.rumba.fi/haastattelut/tuntuu … a-merries/
'
https://soundcloud.com/merries
Tervetuloa!
Voin sanoa, että uudet Merriesin biisit on osittain sellasta tasoa, että huh-huh.
Last edited by viisari (02.11.2017 14:11)
lokeilta ilmestynyt uusi 7"
Kuultu eilen läpi. Pitääpä hommata. Hyvä seiska.
mitä sille lokkien albumille kuuluu, piti ilmestyä tänä vuonna? mutta sinänsä näiden sinkkujen esteettiselle tyylille, tuleekohan pitkäsoittokin ilman varsinaista kantta kysyy: hantta