You are not logged in.
Saksassa tapahtuu taas, Hyypiä jaettuun päävalkun rooliin Lewandowskin kanssa. Eikä oo aprillipila.
![]()
http://www.bayer04.de/B04-ENG/en/_site_index.aspx
Hieno homma.
Uskon vasta huomenna. Nää aprillipäivät on vähän huono aika lähettää pressitiedotteita.
Leverkusen - Bundesliigan Viola
Älä päästä painiks sitä
Saksassa tapahtuu taas, Hyypiä jaettuun päävalkun rooliin Lewandowskin kanssa. Eikä oo aprillipila.
![]()
http://www.bayer04.de/B04-ENG/en/_site_index.aspx
wat
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Riku Riski oli tehnyt Hönefossin molemmat maalit vieraissa Stabaekia vastaan, toinen rankkarista.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Kappekin osunut Djurgårdenille, töf töf.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Töf töf tästä vielä videota Hönefossin matsin koosteeseen. Veskarilta kans pari nättiä torjuntaa. http://www.tk.no/fotball/eliteserien/article6015660.ece
Last edited by hrmunoita (17.04.2012 00:35)
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Vahvaa puolustamista Hönefossilta tuossa koosteessa.
Vanhemmalle Riskille taas kaksi maalia.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Riku Varsinkin toi toka maali.
Roma ratkaisee Venäjän cup-finaalin.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Eli Furuholmin kontrahti Fortuna Düsseldorfin kanssa saattaa päättyä, jollei taso nouse. Fortuna ehti potkia jo kolme sopimuksen alaista pelaajaa pihalle,
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Scheisse! Toivottavasti nyt onnistuu treeneissä kunnolla. Kuulemma kuntotestejä ollut nyt viikon tuolla ja joku harkkamatsi missä teki pari maalia. Jos ei riitä niin sitten ei vaan riitä.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Lauri Dalla Valle, jonka nimi on sitkeästi Fulhamin sivuilla Della Valle, pääsi tositoimiin eilen ykkösjoukkueen Saksan harjoituskiertueella ja teki maali Leipzigia vastaan.
Kyllähän tämä pulska-Petterin siirto Bursaan löi ällikällä, pääsee sitten pelaamaan siellä tai ei. Alle kolme vuotta sitten löntysteli vielä sysipaskan Lapuan Virkiän nutussa Hippoksen nurmella kakkosdivarin merkeissä, kyllä tämän uranousun pitäisi antaa uskoa yhdelle jos toiselle
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Petterille Toivottavasti on hyvä siirto. Tuskin täysin paska ainakaan. Spämmilleni
Last edited by hrmunoita (07.08.2012 12:34)
Ei se nyt niin läskiltä näytä. Hieno siirto kuitenkin ja Bursa on kaiketi varsin mukava kaupunki.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Pyöreät posket vaan hämänny
Hieno juttu kyllä ja aika puskista tuli. Vähän semmonen fiilis tuosta jäi turkkilaisten puolesta, että kai sitä nyt kotio jotain tuliaisia pitää viedä kun näin kauas lähettiin, ostetaanpa näppärä kaveri pois kuleksimasta
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Alle kolme vuotta sitten löntysteli vielä sysipaskan Lapuan Virkiän nutussa Hippoksen nurmella kakkosdivarin merkeissä
Jussipaitakuosi nevö foget
Urosen avausmaali Ruotsissa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Vaatimaton byyri
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
RIIIIIIIIIIIIING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Last edited by Hassuttelija (21.08.2012 22:16)
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Melkein merkityksellinen maali.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Harmi ettei Seksi-Alexin panos riittänyt tänään. Hyvä peli kuitenkin Ringiltä. Noin muuten Gladbach oli kyllä varsin surkea tänään.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Ring kulutti kaiken energiansa tuohon maalin tuulettamiseen.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Harmi ettei Seksi-Alexin panos riittänyt tänään. Hyvä peli kuitenkin Ringiltä. Noin muuten Gladbach oli kyllä varsin surkea tänään.
Komps, möngladhin kärkipari oli kyllä kunnon nallipyssykaksikko vaikka omiin yksi menikin
Tosin viime kauden jengistähän ostettiin kolme parasta pelaajaa, ja Bundeksen kolmeen parhaaseen jengiin/suurseuraan, joten saattaa olla vaikea kausi menestyksen jälkeen edessä muuteskii
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.