You are not logged in.
Joo Vernissa oli paikka, mutta 500kg lihaa ei kyllä ainakaan silloin soittanut. Olisko ollut Chainsmoker kolmantena tai sitten se oli joku toinen kerta.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Ei tältä levyltä taida uusia Keuhkot hittejä ponnistaa. Käsikirjoitus, Idealismin petturit ja miestenpäivänä omat suosikit. Menevimmät biisit on ehkä liian kimurantteja ollakseen koukukkaita. Ja etenkin alkupään biiseistä tuotannolliset asiat syö vähän pisteitä.
7/10.
Tässä kuva Korjaamolta 2008.
Uuden levyn digiversio soundaa paremmalta.
Uus levy kuulostaa hyvältä. Pitää ottaa tässä oikein Keuhko-sessio ja kuunnella kaikki levyt joku päivä (no niitä kahta ekaa vinyyli-ep:tä mulla ei oo )
hezma vois pistää tänne kommenttia sitten kun on maratooni läpi kuunneltu.
Ei mun tartte, koska tässähän se jo oli:
1. Peruskivi
2. Bilharzia
3. Toimintatapoja olioille
4. Ruskea aikakirja
5. Mitä otat mukaan
6. Laskeutumisalusastia
Saattaa olla ylireagointia, mutta uus levy innostuttaa enemmän ku osasin mitenkään odottaa ja mun on ehkä pakko sijottaa se ihan tuonne kärkisijoille, en tarkempaa paikkaa vielä uskalla sanoa ettei tuu turpajaisia. Kuvittelenko vai kuuntelinko vaan jotenkin tarkemmin vai onko tämän levyn tekstit paljon henkilökohtasempia ku aiemmin?
Sitten jos sivuraiteet huomioidaan niin ehkä kuiteski pakko nostaa Kirvasto ihan kärkeen. Eturivin levyn sijottasin ehkä jonnekki tonne Aikakirjan huudeille.
Uutuus ei ole huono, mutta taitaa silti olla huonoin. Melkeinpä neljän tähden ympärillä discografia kuitenki pyörii.
1. Peruskivi
2. Bilharzia
3. Toimintatapoja olioille
4. Ruskea aikakirja
5. Mitä otat mukaan
6. Laskeutumisalusastia
7. Jatketaan universumia1. Konduktöörivaunu
2. Älä koskaan kuuntele
3. Vasen ja oikea
4. Lihaa y-akselilla
5. Latistaa totuudenetsinnän
Kake on vieraana Levonin podcastin uusimmassa jaksossa.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Toivottavasti podcastissa ei syödä. Pekko Käppi jakson kuuntelu jäi aika lyhyeen ku siel mussutettii.
jookcha wrote:Kake on vieraana Levonin podcastin uusimmassa jaksossa.
Toivottavasti podcastissa ei syödä. Pekko Käppi jakson kuuntelu jäi aika lyhyeen ku siel mussutettii.
Koiran haukkumista ainakin on taustalla.
Mielenkiintoista juttua kyllä. En tienny että Kirvasto on tehny keikkojakin ysärillä, luulin aina että oli vaan studioproggis.
Yllättäviä käänteitä kyllä tossa jaksossa
Last edited by jookcha (13.11.2021 23:38)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
No nyt
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
uusi levy kuunneltu kertaalleen, ei kyllä kauheasti mitään uutta eikä mitään instant-hittejä, joten katsotaan nyt tuleeko levyä ostettua. olen yrittänyt päästä irti kompletismista ja yksi vanhemmista levyistä puuttuu jo muutenkin (toimintatapoja olioille, voin ostaa jos joku myy halvalla).
ehkä paras biisi uudelta, käsikirjoitus:
Jos järjellä alkaa musiikkia tekee nii siitä tulee aika tylsää.
millainen oli ilmiön keikka? ilmeisesti meni paremmin kuin se surullisen kuuluisa tapahtuma täällä päin? jotenkin odotin että tuotakin aihetta olisi podcastissa sivuttu.
millainen oli ilmiön keikka? ilmeisesti meni paremmin kuin se surullisen kuuluisa tapahtuma täällä päin? jotenkin odotin että tuotakin aihetta olisi podcastissa sivuttu.
Juutupista löytyy 3 videota hakusanoilla keuhkot ilmiö.
Mahtavaa että Kaken koira on nimeltään Rakas
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Keuhkot-arvio sanomalehti Karjalaisessa.
Keikkaa heitetty Kölnissä ja ilmeisesti uutta levyäkin nauhoitettu
The finnish late 80's Avant-Garde act Keuhkot run by Kake Puhuu passed by in Cologne with the original percussionist Marko Ojala to record their new Album with local outerspace shamanist Mik Quantius.
Last edited by jookcha (23.05.2022 10:45)
Kake ja Verde olivat keikalla perjantaina Porin Galleria 3H+K:ssa. Hyvä keikka, suht samankaltainen setti kuin Kölnissä: Rintala soitti kaiken maailman parmuuttimia ja kolmas jäbä (eli vissiin toi sama Marko Ojala kuin Köln-pätkässä) hiplasi jotain darbukan kaltaista ja pimputteli ipadin garagebandista sopivan törkeitä presettisoundeja ja Kake paasasi mm. työnhausta ja apurahataiteesta. Ihan uusia tekstejä, tosin loppupuolella tuli uusimman levyn Käsikirjoitus ja sit se KEVÄÄLLÄ KUORIUTUVAT POIKASET -biisi.
Kake näytti olevan kans skarpimmassa kondiksessa kuin tossa Köln-pätkässä, vähän humalaisen oloiselta näyttää meno.
Last edited by Kalossimies (26.05.2022 00:29)
”Merkittävä suomalainen nero”, sanoo elokuvaohjaaja Jim Jarmusch Kalevi Rainiosta, jota ei tunneta kotimaassaan juuri lainkaan
https://yle.fi/aihe/a/20-10004056
Hyvä Kake!
Kyllä sinut joku tuntee..
^ hieno juttu ja kommenteista päätellen aika monikin tuntee ja diggailee
Onks kukaan menossa keikalle tänään? Harmi q oon mökillä
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Onks kukaan menossa keikalle tänään? Harmi q oon mökillä
ei tainnu kukaan olla, mutta kalossimiehen instastooreissa oli pari klippiä keikalta. hesarikin teki jutun:
Tuli oltua. Erilaisin keikka mitä tähän asti olen Keuhkoilta viimeisen parinkymmenen vuoden aikana nähnyt. Hesarilta osuva arvio, ja ihmiset olivat hyvällä tuulella.
Sitä olen miettiny että mikä käsikirjotus se oli mikä äijältä katosi? Elokuva käsikirjotus vai kirja vai mikä?
Ilmeisesti 17.8. Kansallismuseossa keikalla osana Outsider Art Festivalia tms.