You are not logged in.
Tää on kohtalaisen paska biisi tää Muistikortti.
Tuanoi saatana.
Selväpäisen ihmisen musalta kuulostaa datametsä biisi.
Tuanoi saatana.
Syksyn kirjasatoa!
Tuanoi saatana.
A track off the upcoming Keuhkot album. "Jatketaan universumia" cd / lp out on September 24th 2021 on If Society Records.
Pre-order here: https://www.ifsociety.com/shop/
Video by Felipe Gasnier
JÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ KAKE IS BACK
joo, edelliset keikkauutiset antoivat ymmärtää ettei kauheasti odotuksia ole. sinänsä tuo näytebiisi ei kyllä mitenkään päätä räjäytä, mutta ihan tunnistettavaa keuhkomeininkiä kuitenkin.
uusi levy kuulemma myöhästyy hieman, ilmestynee näillä näkymin 8.10.
Ei päänräjäyttävä biisi, mutta sanoitus jälleen hyvä. Kake Puhuu saattaa olla jopa paras lyyrikko tässä maassa. Terävänköisyys niin timanttia, että Leskisen Juicetkin ja muut kalpenevat.
15.10 vasta levy
Onkohan keikkoja tulossa?
15.10 vasta levy
Onkohan keikkoja tulossa?
Eikös jookcha jo väittänyt tämän ostaneensa vai muistanko väärin?
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
muumipoimuri wrote:15.10 vasta levy
Onkohan keikkoja tulossa?Eikös jookcha jo väittänyt tämän ostaneensa vai muistanko väärin?
tilasin siis levyn ennakkoon. cd:n julkaisu tosiaan siirtyy kans ton vinyyliviiveen takia.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
nyt taitaa olla levy ja paita noudettavissa
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Saiskohan tota vinskaa huomenna Porin levykaupasta
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Luulis saavan? Ilmeisesti huomenna myös striimauspalveluissa saatavilla
Pari kertaa kerenny kuuntelemaan ton nyt tässä. Ihan hyvältä vaikuttaa. Parhaat biisit Käsikirjoitus, Idealismin petturit, Muijat&Äijät, Koiran kesä.
Luulis saavan? Ilmeisesti huomenna myös striimauspalveluissa saatavilla .
Toivottamasti pistävät samalla myös koko tuotannon saatavaksi.
Kärsimys. Lue buddhalaisia tekstejä, syö tummaa suklaata.
jookcha wrote:Luulis saavan? Ilmeisesti huomenna myös striimauspalveluissa saatavilla .
rohkenen epäillä kun on uusi levy-yhtiö, mutta tiedä sitä.
kaitpa tuo uusi levykin pitää jossain vaiheessa ostaa, ehkä cd-versio riittäisi.
Z Is for Zpede wrote:jookcha wrote:Luulis saavan? Ilmeisesti huomenna myös striimauspalveluissa saatavilla .
rohkenen epäillä kun on uusi levy-yhtiö, mutta tiedä sitä.
kaitpa tuo uusi levykin pitää jossain vaiheessa ostaa, ehkä cd-versio riittäisi.
joo eiköhän toi striimihomma liity siihen, että tämä levy tulee if societyn kautta ulos. tuskin noita vanhempia levyjä on tulossa.
Paketti tuli eilen, mutta olivat unohtaneet sen levyn laittaa sinne huomenna saapunee uudemman kerran.
Paketti tuli eilen, mutta olivat unohtaneet sen levyn laittaa sinne huomenna saapunee uudemman kerran.
muumipoimuri wrote:Paketti tuli eilen, mutta olivat unohtaneet sen levyn laittaa sinne huomenna saapunee uudemman kerran.
Nii ei sieltä kuitenkaan tyhjää pakettia tullut. Paita ja hero dishonest levy oli.
Ei ollu Porin levykaupassa vielä Postin hitauden takia Maanantaina sitten!
Toivottavasti poimuri sai levynsä Muistui mieleen ku kerran Lontoossa ostin Rough Tradesta jonkun Jim O'Rourken levyn ja huomasin vasta jonkun tunnin-parin päästä, että olin saanut pelkät kannet! Onneks mesta oli vielä auki, mutta piti sitten lähteä toiselle puolelle kaupunkia rehjustamaan...
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Ei kulkenut matkahuolto perjantaiksi
Saapuihan se levy sieltä. Aika perussuoritus. Ei ole turhia lähdetty uudistumaan sisällön tai soundien kanssa. Eikä ole alistuttu normoryönälle! Tuotannollisista asioista pientä napinaa, esim paikoitellen hiljaiset ja epäselvät vocaalit.
Kyllähän tämä ilahduttaa. Tällä hetkellä Käsikirjoitus ehkä suosikkibiisi. Meinasi tosin hermoromahdus iskeä kun biisissä on semmonen toistuva "napsuva" soundi ja mietin että onko perkele pränikässä vinyylissä joku prässivirhe, mutta näemmä se soundi on digiversiossakin, että eipä siinä sitten!
Oon kuunnellut tänään enemmänkin Keuhkoja. Nostalgista musaa, tulee mieleen myöhäisteini-iän kovimmat erikoismiesajat, joista oon näemmä forkallekin kirjoitellut. Kymmenen vuotta sellaisistakin! Last.fm:n mukaan oon kuunnellut Keuhkoja viimeksi 2012, eli oliskohan tästä kehkeytymässä CUUMA CEUHCOT-SYXY, nyt diskografiaprojektia kehiin MJÖTÖÖH
Ryhdyin aikoinaan muistaakseni Pelastakaa Lapset kuukausilahjoittajaksi siitä syystä että feissari kehui Keuhkot t-paitaani.
#keuhkotmuistelot
Yksi ystävyyssuhteeni on alkanut siten, että hän on kehunut Keuhkot-paitaani ja minä hänen Einstürzende Neubauten -pinssiään.
Muistelen ostaneeni oman keuhkot-paitani Tikkurilassa olleelta keikalta joskus 2000-luvun alkupuolella. Koko L ja jos en väärin muista niin noisis osti samalta keikalta M-kokoisen, mikä on vähän hassua jos ajattelee meidän kokoeroa
Noisis lähti muuten pois ennen pääesiintyjää, joka oli Radiopuhelimet. Keuhkot-keikalta muistan että meinasin mennä vessaan, mutta encorena kuului tulevan suosikkibiisini Virallinen valvoja, joten piti juosta nopeasti takaisin kuuntelemaan.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Minä olin myös Tikkurilassa, ehkä Vernissa, ehkä 2006. Ehkä myös 500kg lihaa soitti siellä.