You are not logged in.
oisit nauttinu siitä
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Pirskatin hyvä setti kyllä! Alkuun tuli kymmenisen minuuttia huonolaatuista sadekenttä-äänitettä. Sitten mentiin aika pitkälti ton Stone Islandin ja Narcissistin matskulla. Mahvavaa poppista! Sit vielä raju basso- ja strobovalohyökkäys. Kaikki taustat tuli nauhalta. Bluntti vaan lauleskeli mokkatakissaan ja lähti muuten tsekkaan Funin sit siitä.
Turvamiehelle vielä
Tais olla aika lailla tää setti:
Last edited by Folkhälsan (20.10.2013 13:07)
Vuoden nuori muotoilija.
eikö siinä Redeemeriltäkin tullut useampi biisi? Voi mennä kyllä sekaisin kun kuunnellut noita kaikkia tässä männä viikolla. Pedigree nyt vähintään, mut juuh.
Se Ääniwallin keikan turvamies oli narikassa, kun lähdin just kun joku kyseli siltä miten meni tuo setti ja heitti vaan jotain "yeah good, he had everybody confused" tms.
Joo, kyllä se niin tais olla, että Redeemeriä oli. Olikohan Stone Islandilta lopulta mitään... Sekaisinhan noi on menneet itse kultakin.
Vuoden nuori muotoilija.
"strobosoololle" vielä :peuk: tästä minä nautin
tosiaan komea alku, tyyppi seisoo pimeessä paikallaan ja sitä ihme rätinää minuuttitolkulla, yhdessä vaiheessa tyyppi laulaa mikkiin yhden säkeen ja sit taas jatkuu. tyylikäs esitys, ja pitänee ottaa ne uudemmat levyt taas kuunteluun jos niistä nyt irtoais enemmän.
Urho Ghettonen wrote:eikö siinä Redeemeriltäkin tullut useampi biisi? Voi mennä kyllä sekaisin kun kuunnellut noita kaikkia tässä männä viikolla. Pedigree nyt vähintään, mut juuh.
Se Ääniwallin keikan turvamies oli narikassa, kun lähdin just kun joku kyseli siltä miten meni tuo setti ja heitti vaan jotain "yeah good, he had everybody confused" tms.
Joo, kyllä se niin tais olla, että Redeemeriä oli. Olikohan Stone Islandilta lopulta mitään... Sekaisinhan noi on menneet itse kultakin.
Must oli kolme biisiä redeemeriä. Ainaki eka (tai toka) laulettu biisi sen kohinan jälkeen.
Mystisyydelle
Last edited by börjeslandet (20.10.2013 14:50)
en ole kolmekybänen emoboy
Vuoden nuori muotoilija.
oon tässä nyt kuunnellu the redeemeriä ja narcissist II:sta ja vähän stone islandiakin, jotenkin keikan jälkeen nää aukee paremmin, on kyllä paikoin varsin hyvää kamaa ja keikka näin jälkikäteen mietittynä vaan tuntuu yhä paremmalta, tais olla supermassiven paras
Ingahan tekee kans siistii kamaa:
Nää klipit oli kans jees:
Vuoden nuori muotoilija.
Odotukset melko korkeella tän Copelandin soolon suhteen:
Last edited by Folkhälsan (21.05.2014 10:22)
Vuoden nuori muotoilija.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
dean bluntilta ilmestynyt näköjään uusi albumi nimeltä black metal
Black Metal kuulostaa hiton hyvältä Dean lauleskelee ja välillä räpäyttelee rennosti miltei yhtä rentojen, usein luuppipohjaisten taustojen päälle. Soundista ja meiningistä tulee itse asiassa jotenkin noi Real Estate- ja Ducktails-jutut mieleen.
Last edited by Folkhälsan (03.11.2014 21:28)
Vuoden nuori muotoilija.
mä mietin pitäskö toi ostaa sikana säkissä.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
mä mietin pitäskö toi ostaa sikana säkissä.
Ei siinä ainakaan kovin pahasti voi pieleen mennä. 13-minuuttinen Forever soi just tältä levyltä, ja mietin että on jos ei nyt vuoden kovin biisi niin ainakin kovin Hype Williams -tuoteperheen kappale. Taitaa olla paras Dean Blunt -levy muutenkin.
Vuoden nuori muotoilija.
en päässyt kolmea biisiä pidemmälle tuon black metalin kanssa
ray charlz wrote:mä mietin pitäskö toi ostaa sikana säkissä.
Ei siinä ainakaan kovin pahasti voi pieleen mennä. 13-minuuttinen Forever soi just tältä levyltä, ja mietin että on jos ei nyt vuoden kovin biisi niin ainakin kovin Hype Williams -tuoteperheen kappale. Taitaa olla paras Dean Blunt -levy muutenkin.
päädyin kokeilemaan sittenkin spotifystä. kolmen kappaleenkin yli on päästy, kuulostaa kyllä hyvältä. eipä tässä mitään menetä vaikka koekuuntelunkin jälkeen hommaisi hyllyyn pölyttymään.
on aivan juukelin kova. kovinta tämmöstä musaa tänä vuonna.
On toi himputin kova levy.
Vuoden nuori muotoilija.
ei hemmetti, kyllä tää black metal menee meitsin vuosilistalle, sori särkyneet
onks muuten leposi kuunnellut, toi pastels-sample oli aika yllättävä ensikuuntelulla
apua miks en oo aikasemmin kuunnellu Dean Bluntia! rakastuin!!
onks muuten leposi kuunnellut, toi pastels-sample oli aika yllättävä ensikuuntelulla
En oo ees avannu tätä topikkia ties ikinä.
MUTTA VOI JEESUS MITEN HIENO BIISI TUO 100! SAANKO HUUTAA? EIKU HUUSI JO! JUMALAUTA!
Edit: kiitos murmurille irkkivinkkailuista.
Last edited by leposi (30.01.2015 15:29)
cdon.issa oli listoilla the narcissist II -albumia, ja on itse asiassa edelleen, mutta ilmoittivat etteivät voi toimittaa koska levy on loppu
sain sentään 5 euron alekoodin, että vinkkinä
tuon levyn suosikkiraitani galice on varmaan linkattu jossain ylempänä, ihan tajuton biisi
niin ja jos joku haluu tommosen mulle myydä niin maksan 25 e
inga copeland on nykyään lolina
inga copeland on 29.5. kaiussa
forkan dean blunt -herääjille
uijuijuijui!!
:peuk:
Vuoden nuori muotoilija.
pitää mennä!
no oliks kukaan inga copelandin keikalla, rapsaa?