You are not logged in.
näköjään call me if you get lost ilmestyy CD:nä perjantaina, vinyylistä ei tietoa mutta liekö niin väliäkään.
näköjään call me if you get lost ilmestyy CD:nä perjantaina, vinyylistä ei tietoa mutta liekö niin väliäkään.
No kaitpa se vinska tulee ensi vuonna, nyt lienee tehtailla muita kiireitä, mutta nyt kun mukavissa perjantainousuissa kuuntelen CD:tä niin oha tää ny hemmetin kovaa kamaa vaikkei ehkä parille edeltäjälleen täysin vertoja vedäkään, kunnon groweri siis
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
mutta mikä homma että digiversion vika biisi on SAFARI
mutta fyysisellä FISHTAIL
saadaanko (ehkä joskus tulevalle) vinskalle molemmat?
tähän vielä huvikseen tämmöinen hauska lyhyt random veto ilmeisesti jimmy fallonin shown kuvauksista, tyler ja kali uchis
earl 2010
Earl Sweatshirt Announces Sick Project, Shares New Song: Listen
Earl Sweatshirt has announced a new 10-song project called Sick, which’ll get released on January 14 via Tan Cressida and Warner Records.
The hip-hop iconoclast talks about his recent musical obsessions, protecting his baby son from a prying public, and dismantling his own myth.
Hyvä tuo uus Earl. Taso pysynyt jokaisella rieskalla. Tylerin kuuntelu jäi itseltäni flower boyhin, äijä oli parempi nuorena, vihaisena ja toksisena
Tylerin Call Me If You Get Lost pitkästä aikaa kuuntelussa ja vaikka olen levyä haukkunut välityöksi niin onhan tää pelkkää juhlaa, Tyler on luultavasti tämän hetken lahjakkain muusikko/biisintekijä maailmassa
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
From I KNOW NIGO compilation album releasing 3/25: https://Nigo.lnk.to/IKnowNigo
Tyler, the Creator Wins Best Rap Album for Call Me If You Get Lost at the 2022 Grammys
oikeaan osoitteeseen meni palkinto, mestariteoshan tuo on
CALL ME IF YOU GET LOST VINYL
NEW VINYL AND ALBUM POSTERS
ONLY AVAILABLE IN THE US
AVAILABLE NOW ON CALLMEIFYOUGETLOST.COM
no kai tuota joskus tulee eurooppaankin
NONI!
https://www.rollingrecords.fi/lp:t/624e … 1d90be7504
mutta siis, eihän tämä ole oikea kansi, eihän!
ja biisilistan mukaan safari on nyt mukana, mutta fishtail siis cd only
mutta siis, eihän tämä ole oikea kansi, eihän!
![]()
ilmeisesti ei sentään, tämä on jo ihan tyylikäs:
tallulah, it's easier to live alone than fear the time it's over eiq
domo genesis siis julkaissut uuden albumin, "Intros, Outros & Interludes"
(tää biisi ehkå paras tai en tiiö)
Jostain syystä olen vasta ihan viime aikoina ruvennut diggaamaan Tylerista niin paljon, että muutamat levytkin tuli ostettua. Igor on erityisesti aika kova. Hyvä sekoitus kaikkea (erityisesti tykkään noista R&B viboista mitä tältä levyltä löytyy).
SuvelaE-S-PdoubleO,the planet
from CALL ME IF YOU GET LOST: The Estate Sale, out 3/31: https://tylerthecreator.lnk.to/TheEstateSale
a collection of songs that didnt make the original album
nyt tuo on "ulkona", jos oikein käsitin niin joku superkallis limited deluxe-tripla-albumi tilattavissa, jossa ilmeisesti kolmas levy sitten näitä ennen julkaisemattomia. myös cd-versio saatavilla jenkeissä, en tiedä tuleeko tänne koskaan.
tuolla siis 7 uutta biisiä + yksi "introbiisi", hyvältähän ne kuulostaa ja ostaisin heti fyysisen jos sellaisen saisi jostain täältäpäin mutta muuten lienee helpointa ripata youtubesta, heittää parhaat kännykkään ja unohtaa koko homma.
parhaat uudet: WHAT A DAY, WHARF TALK, DOGTOOTH, SORRY NOT SORRY
Melkeinpä laittaisin nykyään Tylerin levyt tämmöiseen järkkään, tosin neljä uusinta kaikki semmoisia mestariteoksia että mitä milloinkin kuuntelee = pelkkää neroutta ja parasta ikinä
1. Flower Boy
2. Call Me If You Get Lost
3. Cherry Bomb
4. IGOR
5. Wolf
6. Goblin
Mitä mieltä muut?
täytyykö tässä vähitellen todeta, että call me if you get lost on kuitenkin tylerin paras levy en ymmärrä miten alussa se kuulosti jotenkin valjulta, mutta vähitellen ne huikeat melodiat ja tunnelmat nousivat sieltä ja nyt nostaisin sen paitsi ilman muuta tämän vuosikymmenen parhaaksi levyksi niin eihän tällä vuosituhannellakaan juuri parempia ole tehty.
sitten tuo tapaus the estate sale. 8 ylijäämäraitaa, jotka olisi ehkä voinut julkaista erillisenä, mutta laitettiinkin kolmannelle vinyylille ja vaikka oli cd ja kallis tupla-lp hankittu, niin pakkohan tuo entistä kalliimpi tripla-lp:kin oli ostaa, vaikka suurin osa biiseistä löytyikin jo. ja miksi ihmeessä cd-only biisiä safari ei voinut tuonne lisätä? mutta komea on paketti, kauniit vaaleansiniset vinyylit, komea 3-fold garefold-kansi kohopainatuksineen ja väriävaihtavine kirjaimineen, mukana iso vihkonen ja hyvät soundit. ei harmita hankinta, hieman vain ihmettelen miksei laajennettua cd-versiota julkaistu kuin vain jenkeissä? saa nähdä mitä tämä nero julkaisee seuraavaksi, joko seuraavaksi alkaa backlash?
vähän outo biisi tuo noid, vaikka siinä on myös niitä tuttuja maagisia tyler-juttuja ja thundercat mukana. uusi albumi chromakopia ilmestyy kuulemma jo loppukuusta, saa nähdä.
maanantaina ilmestyy vuoden odotetuin albumi