You are not logged in.
Listen to Tyler, the Creators New EP Inspired by The Grinch
Music Inspired by Illumination & Dr. Seuss The Grinch:
01 Whoville
02 Lights On [ft. Ryan Beatty and Santigold]
03 Hot Chocolate [ft. Jerry Paper]
04 Big Bag
05 When Gloves Come Off [ft. Ryan Beatty]
06 Cindy Lous Wish
SOME RAP SONGS out 11/30.
^ no albumin ja albumin, kanyeltäkö porukat on nyt keksineet että "albumiksi" riittää 23 minsaa
toi on muuten masterpiece albumi ja mitä sitä turhaan venyttämään, monessa lätyssä onkin paljon leikattavaa
katsokaa tämän nuoren taiturin ooooiiii näittekö minkä maalin kaveri iskee!
vaatii vielä lisäkuunteluita, mutta minialbumeiksi moisia ennen kutsuttiin.
no some rap songs kellottaa 24:39, entäs sit vaikka pink moon 28:22, songs about fucking 29:08, dirty mind 29:57... kaikki alle 30 min ja kovia albumeita. ja sitten vaikka monet fela kutin lätyt mennee tuon rajan alitse myös. onhan tossa earlin levyllä kuitenkin 15 biisiä, biisit on vaan lyhyitä mikä on ihan hyvä niiden luuppimaisen ja äänikollaasimaisen rakenteen takia. siisteimpiä elementtejä tossa levyllä just miten satunnaisen olosesti saundit muuttuu ja katkeilee kun uutta tulee tilalle, just tarkotettu kuultavaksi kokonaisena ja levyn "juoni" tai kertomus on albumimainen.
katsokaa tämän nuoren taiturin ooooiiii näittekö minkä maalin kaveri iskee!
GQ Cover Story: Frank Ocean Is Peerless
mutta siis mitä helvettiä, strawberry swing alunperin coldplayn biisi OMG MY MIND IS BLOWN
Frank Ocean Denies That Endless Is Coming to Streaming Platforms
⚡️⚡️ Fake news ⚡️⚡️
sama kai tuo (laittomat ämpärit toki löytyy), mutta ihme homma ettei se viitsi julkaista kunnollisia ei-rajoittamattomia fyysisiä versioita levyistään
Frank Ocean Launches Limited Reissue of Boys Dont Cry Magazine
kiva homma, lehden uusintapainoksessa kai mukana blonde-cd ja hintaa mukavat $80 + postit...
tossa muuten varmaan paras biisi viime vuodelta tai ainakin yks parhaista
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
this is golf radio taking requests
tsekkasitko hantta, kun jotain teaseria oli tyler laittanut instagramiin kai? hyvältä kuulosti clipit.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
en kai jos ihan näinä päivinä, mielenkiinnolla odotellaan, vaikka vähä tuntuu että seuraavan on pakko olla pettymys, ei noin pitkää nousukautta voi olla ;sadbanana:
kyllä tuleva on paras tähänastisista
IGOR: 5/17
kyllä tuleva on paras tähänastisista
pari biisiä kuultu ja tältä kuulostaa jumankaut
ray charlz wrote:kyllä tuleva on paras tähänastisista
pari biisiä kuultu ja tältä kuulostaa
jumankaut
kai tästä tulee fyysisiä versioita ulos? ja kuulitko muita biisejä kuin ne pari minuutin pätkää?
ray charlz wrote:ray charlz wrote:kyllä tuleva on paras tähänastisista
pari biisiä kuultu ja tältä kuulostaa
jumankaut
kai tästä tulee fyysisiä versioita ulos? ja kuulitko muita biisejä kuin ne pari minuutin pätkää?
pari ämpäriä koneella, vähän demolaatuisia mut kovia biisejä.
missään ei taida olla tietoa koska tää igor oikeasti ilmestyy?
ja ilmestymisellä en tietenkään tarkoita mitään huomenna julkaistavaa digiloo-versiota vaan fyysistä vinyyliä tahi dc-levykäistä
missään ei taida olla tietoa koska tää igor oikeasti ilmestyy?
ja ilmestymisellä en tietenkään tarkoita mitään huomenna julkaistavaa digiloo-versiota vaan fyysistä vinyyliä tahi dc-levykäistä
taatusti tulee aika pian oikeakin fyysinen versio. eipä sillä, digiversiota tässä odotellaan. nyt wolf ja flower boy soimaan ootelles
tb thursday, HANTTA PERKELE eiks ookin yks kovimpia livevetoja?
psykokarkki wrote:missään ei taida olla tietoa koska tää igor oikeasti ilmestyy?
taatusti tulee aika pian oikeakin fyysinen versio. eipä sillä, digiversiota tässä odotellaan. nyt wolf ja flower boy soimaan ootelles
HANTTA PERKELE:
kahta sorttia vinyyliä ennakkotilauksessa.
https://golfwang.com/igor-vinyl-pack/
https://golfwang.com/igor-limited-speci … inyl-pack/
varmaan tulee siis joskus muuallekin. tyler twiittas et muutama viikko menee noissa. ottaisin itse karvalakkiversion, siistimpi kansi.
itsehän tilasin sen limitedin sitten kuitenkin, 46 eååh posteineen mutta rahaa tulee, rahaa menee, sou not. muistelen vaan että sitä flower boyta sai odotella ihan huolella, luulin jo ettei se ikinä saavu, tais mennä yli puoli vuotta tilauksesta?
no latauslinkki tuli yöllä postissa, mutta kattellaan sitä sitten työpäivän jälkeen. joko reiska tai muut ehtineet kuunnella, kai tuo nyt netissä jo on? eikä haittais vaikka cd:näkin ilmestyis, mutta sitä ei vissiin sitten tule? joku limited kasetti varmaan kuitenkin.
oon kuunnellut kerran skobeilla tässä. pakko sanoa, että tylerin paras levy. ei mitään skipattavaa. hitosti hienoja ideoita ja varianssia tuotannossa. tietenkin mä tykkään pirusti tylerin 70s soul/neosoul/jazz -vaikutteista, joita tässä on tavallistakin enemmän. syntsapoppivaikutteitakin kuuluu, biitit vaan släppää enemmän. helposti parhaat taustat, mitä tää on tehnyt mihinkään tähän asti. räppiä tässä on aika vähän ja tylerin laulu on vähän raakaa, mutta jengi tykkää tai sit ei. voi olla dealbreaker, mua ei haittaa. kanyeltakin hyvä laulufiitti, muutama kaikille tuttu sämple löytyy ja biisien aiheet pitkälti rakkaudessa. hitto että on siistiä musaa ja tyler se vaan jatkaa voittokulkuaan. tää on sellanen levy mitä oisin toivonutkin.
kertaalleen kuunneltu ja en nyt vielä sano että flower boyn hakkaisi, mutta sanotaanko että ihmeitä saa tapahtua jos ei tämä ole vuoden paras levy
kertaalleen kuunneltu ja en nyt vielä sano että flower boyn hakkaisi, mutta sanotaanko että ihmeitä saa tapahtua jos ei tämä ole vuoden paras levy
pitkälti koko päivän toiminut soundtrackina ja diggaan viel enemmän kuin ensikuulemalla. earfquake ja are we still friends? olivatkin ne biisit, joita oon kuunnellut vähän liikaakin ennen levyä, mutta nekin skulaa vielä ja niillä on paikkansa albumilla. niin makeeta et tällä tyypillä vaan ideoita riittää
näköjään ämpärit tuli 192 laadulla kyllä se mulle riittää, mutta "kultakorvat" on varmaan hätää kärsimässä
niin ja nyt on myös cd ja kasetti tilattavissa, mutta 12 viikkoa niilläkin toimitusaika. luotan että cd:n saa sitten aikanaan helpommin lähempää, ei tuolla sanottu että olisivat eksklusiivisia tai en ainakaan huomannut
näköjään ämpärit tuli 192 laadulla
kyllä se mulle riittää, mutta "kultakorvat" on varmaan hätää kärsimässä
niin ja nyt on myös cd ja kasetti tilattavissa, mutta 12 viikkoa niilläkin toimitusaika. luotan että cd:n saa sitten aikanaan helpommin lähempää, ei tuolla sanottu että olisivat eksklusiivisia tai en ainakaan huomannut
onhan toi vähän kummallista, että maksetuista ämpäreistä ei voi heittää parempaa laatua mull on kyllä parempilaatuset jos joskus haluut.