#571 16.08.2010 15:58

janne m.
Member
Registered: 28.11.2006

Re: Flow 2010

greenie wrote:
psykokarkki wrote:
greenie wrote:

Hmm, rantatiellähän on aidat jo valmiiksi, näillä halutaan estää vaan näkyvyys.

tuanoi, miksi sieltä pitäis olla näkyvyys alueelle?

Miks pitäis - no jos lähdetään siitä, että ne on pysyttetty, niin miksi sieltä ei pitäisi olla näkyvyyttä? Lisäksi se, että sieltä ei oo näkyvyyttä aiheuttaa musta vaan tuollaisia typeriä seikkailuja viemäreissä, toivottomia aidan ylittelyitä ja muita. En tiedä, ehkä se olis parempaa haittojen minimointia?

Eli veikkaat, että aika hurjan viemäriseikkailun sijaan se tyyppi olis oikeesti ollu tyytyväinen jos olisi vaan voinut kattella tapahtumia kaukaa metalliaidan takaa?

organizing the boy scouts for murder is wrong

#572 16.08.2010 15:59

greenie
Member
Registered: 25.06.2009

ydinaukio wrote:

siis oliko greenie edes paikalla tuolla icon_lol

Naah, myin mun lipun paria päivää ennen festaria, ku turhauduin kaikenlaisiin rajoitteisiin ynnä muuta.

hodari.png

#573 16.08.2010 16:02

greenie
Member

janne m. wrote:

Eli veikkaat, että aika hurjan viemäriseikkailun sijaan se tyyppi olis oikeesti ollu tyytyväinen jos olisi vaan voinut kattella tapahtumia kaukaa metalliaidan takaa?

Se tyyppi? Noitahan oli enemmänkin. IMO, voisi olla kaupunkikulttuurillekin parempaa, jos ohimenijät voisivat vähän kattella meininkiä. Tiedä vaikka joku sais inspistä pistää varjobileet pystyyn tai kertoisivat kotona tarinoita hassusta nuorisosta tms. Toisaalta tää on kai ihan normimeininkiä, eikä tätä haluta muuttaa. Vähän kuin nuorten linnan juhlat niille, joilla on varaa icon_smile

hodari.png

#574 16.08.2010 16:03

janne m.
Member

Niin siis et halunnut mennä sisälle koska aidan toiselta puolelta ei nähnyt sisälle, jonkinlainen jalo haluttomuus olla "etuoikeutettu"? 017

Mä ymmärrän ison osan yleisestä kritiikistä noiden vesi/hinta/jne asioiden suhteen, joistain olen tosi vahvasti samaa mieltäkin vaikka asiat ei henk koht mua ärsyttäisikään. Mutta tää pressujuttu on aika aivotsulattava, sori greenie, en mä pahalla.

Kieltämättä herkullinen keskustelu, harmi että pitää lähteä pelaamaan sulkista. Tuskin maltan odottaa minkälaiset viestit täällä odottaa iltasella ff

#575 16.08.2010 16:05

janne m.
Member

greenie wrote:
janne m. wrote:

Se tyyppi? Noitahan oli enemmänkin. IMO, voisi olla kaupunkikulttuurillekin parempaa, jos ohimenijät voisivat vähän kattella meininkiä. Tiedä vaikka joku sais inspistä pistää varjobileet pystyyn tai kertoisivat kotona tarinoita hassusta nuorisosta tms. Toisaalta tää on kai ihan normimeininkiä, eikä tätä haluta muuttaa. Vähän kuin nuorten linnan juhlat niille, joilla on varaa icon_smile

Ok, oli enempi, ne tyypit menis joka tapauksessa sinne viemäriin icon_lol

Järkkääjät tekee tollasia kaupunkivapautta rajottavia valintoja helpottaakseen omaa duuniaan, osa kävijöistä sit äänestää jaloillaan. Win-win.

#576 16.08.2010 16:07

greenie
Member

janne m. wrote:

Niin siis et halunnut mennä sisälle koska aidan toiselta puolelta ei nähnyt sisälle, jonkinlainen jalo haluttomuus olla "etuoikeutettu"? 017

Öö, ei nyt ihan noin, jos ollenkaan. Pressujuttu tuli mulle vaan aiemmin viikolla mieleen ku pyöräilin alueen läpi ja katsoin ympärilleni. Ei sillä ollu kuitenkaan tekemistä mun tulemattomuuden (kihih) kanssa. Lähinnä kelailin siinä vaan, että jotkut pyöräilevät pariskunnat ja muut ulkopuoliset olis varmaan mielellään katsoneet menoa hymyssäsuin kesäillassa ja niin edelleen. Se olis voinut olla enemmän kaupunkifestivaali (kun kerran sitä Helsinkiä viljellään ja kun Hesarikin puffaa niin voimakkaasti yms) tällä tavoin, enkä usko, että siitä olisi tullut niinkään taloudellista haittaa, vaan lisännyt vaan yleistä hyvää fiilistä.

Mä ymmärrän ison osan yleisestä kritiikistä noiden vesi/hinta/jne asioiden suhteen, joistain olen tosi vahvasti samaa mieltäkin vaikka asiat ei henk koht mua ärsyttäisikään. Mutta tää pressujuttu on aika aivotsulattava, sori greenie, en mä pahalla.

Jooh, mä vaan pidän helposta lähestyttävyydestä ja sen sellaisista.

Last edited by greenie (16.08.2010 16:14)

hodari.png

#577 16.08.2010 16:18

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Website

ihme salaseurat rikkailla hipstereillä siellä pressujen takana mad

Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

#578 16.08.2010 16:22

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005

mitä ihmettä sen aidan läpi ees näkis, narikan ja vesipisteen tms? nyt kyllä nousee nillitys ihan omiin sfääreihinsä. ulkomailla kaikki paremmin aina euro mun persettä  deadhorse

Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

#579 16.08.2010 16:26

psykokarkki
Website

eilen kyl kotiin mennessä kattelin pressussa olevasta rei'ästä sen takapihan(?) dj-koppia(?) jossa oli vielä kova meno päällä dance

vesipistettä en nähny ku siel oli porukkaa edessä mad

Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

#580 16.08.2010 16:30

greenie
Member

huïg wrote:

mitä ihmettä sen aidan läpi ees näkis, narikan ja vesipisteen tms?

Alue on tosiaan ollut rempassa, minkä myötä alueen ympäristöä on siistitty aika paljon. Näkyisi aika paljonkin kaikkea.

Mut OK, onhan baareissakin ikkunat yleensä teipattu ja kun on aina ollut tapana ja kalakukko, niin mitäs tässä sitten icon_smile

hodari.png

#581 16.08.2010 16:35

saitko bännit sieltä stealthunitilta näine juttuinesi? aika helposti menisi provosta jollei olisi tähän dadaan vähän kerrallaan tutustunut. muuten menisi vielä jotenkin, mutta hitto kun noita viestejä sulta tulee noin paljon.

#582 16.08.2010 16:37

greenie
Member

huïg wrote:

saitko bännit sieltä stealthunitilta näine juttuinesi? aika helposti menisi provosta jollei olisi tähän dadaan vähän kerrallaan tutustunut. muuten menisi vielä jotenkin, mutta hitto kun noita viestejä sulta tulee noin paljon.

En, oon vaan tuottelias.

Muutoin padat ja kattilat ja mitä niitä oli wokit ja salattilingot? icon_smile

hodari.png

#583 16.08.2010 16:39

ei tän foorumikulttuurin edessä ollu mitään pressuja kun tänne liityit, eli:
DealWithIt.gif

#584 16.08.2010 16:41

greenie
Member

huïg wrote:

ei tän foorumikulttuurin edessä ollu mitään pressuja kun tänne liityit, eli

Jaa, tätä taas näissä sun viesteissä taustalla. Ihmettelinkin, kun asiaa oli niin vähän. Deal with it, yourself ff

Last edited by greenie (16.08.2010 16:42)

hodari.png

#585 16.08.2010 16:57

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005

Kaikesta huolimatta kaikki mitä sunnuntaina näin oli parasta. Mutta parasta parhaista olivat ex-koljan onnellisuus Cariboun jälkeen ja tietty muut kamut, Ville Leinosen konserttitaideteos, Konono N°1:n rytmikäs jumitus, Pekko Käpin ihanuus, Tomutontun kosteus, Yonan aurinkoinen tanssahtelu ja tietenkin Carboun kitaristi. Tykkäsin jopa Kemmurun kolmesta biisistä ja Dinosauruxiakin olisi voinut innostaa jos olisivat soittaneet jossain pienemmässä tilassa, mutta nyt kun oli päivän eka esitys isossa teltassa ja yleisöä oli sen verran, että keikka olis voinut olla mun asunnossa.

Eniten harmittaa, että Kiila jäi näkemättä, koska oli pakko lähteä Tomutontun jälkeen valmistautumaan kello 4.45 herätykseen.

Oli siis ihan superkivaa! Huippuu! Joo!

sydan

Tiivistämön ohjelmahan oli festarin parasta antia. Siis mitä nyt muita päiviä paperilta kattoo. Onneks tota parhuutta voi nähdä monta kertaa vuodessa jos vaan jaksaa ja haluaa.

On hienoa nähdä miten festari on kasvanut ja profiloitunut sitten vuoden 2004 Makasiinien jälkeen. Tämä oli vasta kolmas tai neljäs (en muista olinko 04 molempina) päivä kun näissä kekkereissä olen ollut ja on muuten aina ollut tosi hauskaa. 2004 oli niin erilainen tietty. Sit 2007 hyvä känni ja kauheet bileet lauantaina, ja sitten yöllä hirvee laskuhumalapillitys kun tahtoo yhden illan juttui mut ei vaan osaa, eli fillarilla yksin kotiin. Nyt tsillaussunnuntaina, joka paransi kauheet negatiiset jutut päästä.

Tää on ku hyvä suihku. Moikka moi ff

#586 16.08.2010 17:01

leposi
Viini-illan Göbbels

Ja lisää plussaa siitä, että toi festari näytti myös todella hyvältä. Iski niinku silmää.

#587 16.08.2010 17:06

leposi
Viini-illan Göbbels

Ja valkoisen pressun leikatuista koloista saattoi nähdä kikkeleitä.  spede

#588 16.08.2010 17:23

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Website

Hienoa nähdä, että kaikki Flowssa käyneet ovat saaneet kiksejä kuka mistäkin artisteista. Monipuolinen kattaus, ja ainakin omaan makuun ihan ylivoimaisesti parasta ikinä Suomessa koskaan. Enpä usko, että noin paljon osumia tulee enää vähään aikaan samoille festareille.

Omat festarini menivät siten, että juoksin tuli perseen alla artistista toiseen työn merkeissä joka ilta ja rikkoutuneet korvani huusivat kuolemaa superhyvistä tulpista huolimatta.

Silti mikään ei estänyt sitä, että kun XX viimeisenä bändinä tasoitteli energiaa kotiinlähtöön sopivaksi, oli aivan helvetin hyvä fiilis.

Listaa parhaista:

1. Omar
2. The XX
3. Chemical Brothers
4. Konono No 1
5. Four Tet (ehdin nähdä keikasta luvattoman pienen osan)
6. Owen Pallett
7. M.I.A.
8. Ulver

You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

#589 16.08.2010 17:41

keijo
Member
Registered: 12.07.2009

Parasta tässä festarissa on kyllä nää ketjut täällä. Greenie älä polta vielä tänä vuonna itseäsi loppuun, sillä nää festarit järjestetään ensi vuonnakin ja sitä seuraavana vuonna icon_smile Itse en ollut paikalla, mutta uskaltaudun sen verran kommentoimaan, ettei tuolla ollut mulle mitään must-see-orkesteria. Mutta jos asuisin stadissa niin olisin toki ollut paikalla. Ehkä ensi vuonna sit.

#590 16.08.2010 17:50

PrivateJoy
Member
Registered: 14.05.2007

Mulla alkoi kyllä lauantaina ahdistaa tuo väen paljous aika kovasti. Päätin jo että minun flowt oli nyt tässä. Onneksi sunnuntaina oli vähän väljempää, niin jäi sitten ihan hyvä fiilis kuitenkin. Hieman harmittaa että tuli jätettyä kova kotimainen kattaus lähes huomiotta, kun oli kaiken aikaa jotain semikiinnostavaa ulkomaista, joista harva sitten erityisemmin vakuutti. Erityisesti pitäisi ilmeisesti harmitella Tiivistämön ovelta kääntymistä Leinosen aikana.

Parhaat keikat:
Owen Pallett. Festareiden paras keikka. Mies on nero.
Omar Souleyman. Leppänen rummuissa toi hienon lisäjännitteen keikkaan. Olis hauska nähdä silti oikeallakin kokoonpanolla.
Caribou. Yllätyin että kyseessä olikin kokonainen bändi. Yksi kovimmista yllättäjistä.
Ulver. Aika tukalat oltavat ja tolpat hieman edessä, mutta kylläpä sinne taas koko keikaksi itsensä unohti.

Klubihommiin ei oikein jaksanut minään iltana, mutta DJ Harvey takapihalla oli kova.

Menetetty peli

#591 16.08.2010 17:50

Rukoile kuolemaa
Member
From: Äijjälä
Registered: 26.07.2009

Voisko greenie muuttaa viemäriin asumaan?
Mut hei afrikka-genren diggailijat, kukaan ei nostanut esiim. Kononon parasta valttia, eli sitä totaalisen vittuuntuneen näköistä, punaiseen cowboy-kotsaan sonnustautunutta yrmyä. Samat fiilikset hipstereiden suhteen icon_surprised Zumbaa jee, zumbaa-jee ja takas mainostoimistoon.

vittu et tiennyt kenelle vittuilit, mutta vittu tiedät sen nyt

#592 16.08.2010 17:53

Rukoile kuolemaa
Member
From: Äijjälä
Registered: 26.07.2009

leposi wrote:

Ja lisää plussaa siitä, että toi festari näytti myös todella hyvältä. Iski niinku silmää.

Samaa mieltä ja hienostui onnistuttu maksamaan sisustus mainostajilla, muut voisivat ottaa oppia.

vittu et tiennyt kenelle vittuilit, mutta vittu tiedät sen nyt

#593 16.08.2010 17:55

stratum
not tupi
Registered: 20.06.2005
Website

Sunnuntai paransi lauantaista musiikillisesti, onneksi. Ville Leinonen oli kyllä tosi mielenkiintoinen sen vähän mitä ehdin nähdä kun piti mennä Radio Deptiin. Hyvinhän sekin toimi ja Why Wont You Talk Aboutkin tuli. Ei nyt mikään päänräjäyttäjä kuitenkaan mutta näinpähän vihdoin tänkin. Ei Girlskään päätä räjäyttänyt mutta tykkäsin kuitenkin. Lust for Life oli ehkä vähän laiska mutta Hellhole Ratrace oikein komea. Soitti ehkä neljä uutta biisiä joista kaksi ei ollut kummoista mutta kaksi aika vahvan Spiritualized-vaikutteista upposi. Pekko Käppiin ei sitten tungoksen puolesta olut asiaa. Harmi. Caribou oli ihan jees mutta emmätiä, ei tuo levyltäkään oikein ikinä ole iskenyt. The Xx oli ihan kiva, tykkäsin siitä vuorottelevasta laulusta mutta biisit olis kyllä voineet olla parempia.

#594 16.08.2010 18:01

Phlegm
Member
From: Land of Sodomites
Registered: 31.01.2006

Toi viemärikommandotunkeutuminen kyllä repsäytti. Miten ne voi? siinähän menee american apparelin byysat likaiseks.

Flow kyl vaikuttaa semmoiselta festarilta jota vois harkita vakavasti, jos vaan asuis helsingissä. Aivan sama onko toi joku hipsterihiekkalaatikko.
Noista bändeistähän juuri mikään ei sano mulle mitään, tietenkään, mutta oletan että tulevina vuosinakin siellä on ainakin jotain kiinnostavaa.

Luulin koko ajan, että flowssa on kyse nimenomaan semmoisesta "kivasta jytämuzasta", tai ainakin musiikista, jota ei ole epämiellyttävää kuunnella, mutta jos siellä joku keränen on vetänyt noisea, niin olin väärässä. Miekkosen taannoinen setti jkl:ssä oli ainaskin vitunmoista kirskumista.

#595 16.08.2010 18:04

greenie
Member

keijo wrote:

Parasta tässä festarissa on kyllä nää ketjut täällä. Greenie älä polta vielä tänä vuonna itseäsi loppuun, sillä nää festarit järjestetään ensi vuonnakin ja sitä seuraavana vuonna icon_smile

Nojoo, en mä varmaan tänne ensi vuonna. Nää on olleet mulle kotikaupungin rakkaimmat ja kotoisimmat festarit alusta saakka, joten tokihan se vähän harmittaa, jos halutaan vaan kasvaa ja toisaalta tavoitella jotain "asemaa", mikä yleensä merkitsee tiukempaa kontrollia, korkeampia hintoja, ahtautta yms. Sit on tietty eri kulttuurilliset aspektit ja sosiaaliset piirit Helsingissä, jotka käy vähän väsyttää. Kai tässä on vaan sitten itse läskistynyt sen verran, että on kasvanut ulos.

It's not the destination that matters. It's the change of scene.

Ei sillä, onhan Flowssa edelleen Suomen parhaat järkkärit ihan kevyesti. Ilmeisesti vaan lait, säännöt, paikka ja kaikkinensa aiheuttaa vähän ongelmia icon_smile

Last edited by greenie (16.08.2010 18:27)

hodari.png

#596 16.08.2010 18:05

psykokarkki
Website

Rukoile kuolemaa wrote:

Mut hei afrikka-genren diggailijat, kukaan ei nostanut esiim. Kononon parasta valttia, eli sitä totaalisen vittuuntuneen näköistä, punaiseen cowboy-kotsaan sonnustautunutta yrmyä.

se oli kyl paras biggrin mietin et oliks sillä jotain ongelmaa soittimen kanssa vai mitä ja kun ne muut oli sit niin aurinkoisia.

#597 16.08.2010 18:09

stratum
not tupi
Registered: 20.06.2005
Website

Ja noin muuten oli kyllä järjestelyiden puolesta onnistuneet festarit (joka päivä esim. kävelin portilla käytännössä suoraan sisään) ja tosiaan monipuolinen esiintyjäkattaus vaikka nyt ei hekilökohtaisesti oikein tällä kertaa puhutellutkaan. Mutta kivaa oli muuten. Kiva myös että muillakin tuntui olevan kivaa. Eiköhän se kuitenkin ehdi ensi vuoteen mennessä unohtua että saadaan perinteisen hyvät etukäteisnillitykset. grin

Harmittaa että lauantaina tuli niin väsy että jäi ne loppuillan bailaukset välistä. Olisi ehkä voinut jaksaakin ellei M.I.A. olisi ollut niin haukotuttava. Harmittaa kyllä sekin että niin moni esitys jäi niin vaisuksi vaikka kuinka yritti tykätä. Ei tää ohjelmisto tietenkään ihan itselle ollut suunnattu mutta olis nyt luullut että useampi artisti olisi aiheuttanut positiivisempia fiiliksiä. Pitää kyllä mniettiä ensi vuotta tekeekö vain jonkun täsmäiskun mutta oli tää kuitenkin niin kiva viikonloppu että voi olla että taas kolmen päivän rannekkeella mennään. Toinen harmitus: en nähnyt kertaakaan ex-koljaa. icon_sad

#598 16.08.2010 18:12

psykokarkki
Website

sunnuntaina joutu hetken jonottamaan portilla, varmaan viitisen minuuttia. oliko muuten alxityllä se omar-paita? kun nähtiin vaan kerran niin en tajunnu sillä silmällä katsoa. niin ja jos alxity lukee tätä niin lausutaan tässä välissä vielä suuret kiitokset siitä levystä, mahtavaa kamaa, varsinkin se biisi missä on joku acidhouse-tausta, todella merkillinen mutta toimiva yhdistelmä peuk

#599 16.08.2010 18:27

Bedderi
Member

Skandaalihan tuo.
1488475-virtsakaivo.jpg

turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.

#600 16.08.2010 18:53

Laatu
Moderator
Registered: 18.07.2005
Website

Tuohan saisi tuplamäärän hittejä, jos sana mies vaihdettaisiin hipsteriksi. Nyt hereillä!

You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Board footer