You are not logged in.
Joskus kymmenen vuotta sitten radiossa ja lehdissä kohistiin aika paljon Reggaetonista.. Jäiköhän siitä mitään muuta jäljelle ku se sysipaska "I don't like reggaeton, i love it" -biisi? Oliko Sean Paul reggaetonia? Anyway yks noloimmista genreistä varmaan koskaan.
Äläs nyt, Daddy Yankeen Gasolina on vieläkin mun last.fm topvitosessa ja ihan mahtava biisi aina
noin muuten kyllä ehkä samaa, en tiijä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Jaa, en tienny et toi biisi on reggaetonia. Ihan huippu kyllä, joskus oon ollu deejiinä jossain ja luukuttanut tota
Löytyyks muuten mitään genrenimitystä näille 90-luvun artisteille, jotka huonolla maulla ammensi etelä-amerikkalaisesta musaperinteestä? Lou Began Mambo Number 5 ja Ricky Martinit ja noi? Niistä kun vääntäis kokoelmalevyn, niin siinä ois lätty jota juuri kukaan ei halua.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Olin jo unohtanu ton Gasolinan, voi jumalauta mikä biisi
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Olin jo unohtanu ton Gasolinan, voi jumalauta mikä biisi
Tästä tuli kyl mieleen että eiks se ollu just Sean Paulin biisi se "Shake that thing, yo annabella, shake that thing, yo donadona, shake that thing, kanakana".. Yks maailman ärsyttävimmistä biiseistä koskaan, varmaan soinu päässä suurimman osan 2000-lukua.. Ainoa tapa selvityä noista renkutuksista on muistella Yellow Submarinea, mut se on jo huonompi vaihtoehto.. Rasittavin kappale mitä tiedän.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Reggaeton on kovasti suosittua tanssijumppatreeneissä ympäri maailmaa.
Mites tippuu "post-dubstep"?
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
post-step on parempaa
Valitettavasti on käynyt rosvo.
skwee on kakkasteppiä kun se kuulostaa siltä ku astuis kakkaan
post-step on parempaa
Eiku doorstep.
Vuoden nuori muotoilija.
Tavallaan tätä en ole nähnyt käytettävän, kuin äsken yhdessä otsikossa, eikä sillä varsinaisesti tarkoitettu genreä, mutta odotan sen ilmestyvän vielä blogeihinne!
"Classic Grime"
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
http://www.noise.fi/uutiset/?rid=11954#11954
Portico Quartet koostuu neljästä nuoren polven muusikosta, jotka ovat uniikilla soundillaan herättäneet Lontoon musiikkipiirit kutsumaan heidän musiikkiaan indiejazziksi.
Last edited by janne m. (04.09.2010 12:33)
organizing the boy scouts for murder is wrong
Kaikki nu-alkuiset, paitsi hyvää on se, että heti tietää kyseessä olevan paskaa.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
BLISSCORE VS CHILLWAVE. DISCUSS.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Kaikki nu-alkuiset, paitsi hyvää on se, että heti tietää kyseessä olevan paskaa.
STOP HATIN'
Nueva canción - Chilean pop-folk music which influenced by native Chilean and Bolivian forms
noiseidea wrote:Kaikki nu-alkuiset, paitsi hyvää on se, että heti tietää kyseessä olevan paskaa.
STOP HATIN'
Nueva canción - Chilean pop-folk music which influenced by native Chilean and Bolivian forms
rasisti
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Mitä vikaa nu metallissa on?
Sent from my iPhone 16
paskuus?
paskuus?
STOP HATIN'
Sent from my iPhone 16
Oliks Erykah Badu jotain nu-soulia vai miten se meni? H'äh?
LCMDF 4-EVER
InformationMembers:
Emma & Mia
Genre:
experimental pop, tropical rave, corky rapping, alternative noise
Corky diggaa
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
"alternative noise"
Mitäh?
ei ollu ketjua hyville myt SKRAMZ
harmi et musa on paskaa
pannan vaikka tänne: Väliaikaista kaikki on vaan Internetin mikrogenrejen evoluutio 2000-luvulla
En ota kantaa idioottimaisuuten mutta
Funeral grunge -yhtye Necrodancerin debyyttialbumi kuunneltavissa ja ladattavissa ilmaiseksi
Tuossa ei kyllä käytettä funeral-sanaa samassa merkityksessä ku funeral doomissa. Eiks toi oo lähinnä hevahtavaa noise rockia/post hardcorea?
Last edited by KZ (29.11.2017 13:51)
tiedä sitten kuinka idioottimaisia, mutta ei parempaakaan otsikkoa löytynyt:
Acid croftista zoloon! Lyhyt ABC-oppimäärä kutkuttavasti nimettyjen musiikkityylien saloihin