You are not logged in.
, ainoo vika että soundit ei olleet kovin kaksiset.
oli aika monta muuttujaa noita soundeja vastaan. nihkeä homma. nyt kävi näin.:sadbanana:
Musa sinänsä oli varsin mainiota, ja jännää oli kuulla ihan sellasta laulubiisi-meininkiäkin. Odotin nimittäin enemmän noisetusta. Hieno bändi
Isällä on nissan pathfinder ja sellainen näyttö johon voi liittää tietokoneen ja 500e että saa näppiksen? Eli mac book pröö.
ei tässä kukaan sua syytä
veikkaan et toi paikka vaan oli tollanen, joillain se toimi (esim. keränen, leinonen), toisilla ei.
mutta koska mahtaa se näiden odotettu levy ilmestyä, ja missä formaatissa?
Yrr, missä mun Tienoo?!
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
ei tässä kukaan sua syytä
veikkaan et toi paikka vaan oli tollanen, joillain se toimi (esim. keränen, leinonen), toisilla ei.
mutta koska mahtaa se näiden odotettu levy ilmestyä, ja missä formaatissa?
En mä niin aatellutkaan. Onhan se tyhmää jos ei sanoista saa selvää, jos niissä kerrankin on jotain kuultavaa.
Isällä on nissan pathfinder ja sellainen näyttö johon voi liittää tietokoneen ja 500e että saa näppiksen? Eli mac book pröö.
ja kylhän niistä aika hyvin selvää sai, se asenaisjuttu oli kyl huikee, koska levylle
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
No oliks ketään eilen Villen keikalla? Raporttia!
No oliks ketään eilen Villen keikalla? Raporttia!
VASTATKAA!
Oli kivaa.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
onko bootleggiä?
bzort glorf bööth
onko bootleggiä?
VASTATKAA!
Mä olin paikalla. Aika nynnyilyä. Ei ihan mun makuun, mut ei vituttanutkaan. Ekaa kertaa kuulin ja käsittääkseni muilla keikoilla on ollu raisumpi meininki.
Magneetissa oli eilen kyllä tosi kivaa.
hiirimattona wrote:onko bootleggiä?
VASTATKAA!
ihan luvan kanssa tehty nauhoitus on. tosin tässäkin on kyllä niin käsittämätön tämä äänenlaatu että kyllä tää bootlegistä menis.
They paid to see the Who
But actually they paid to die
psykokarkki wrote:hiirimattona wrote:onko bootleggiä?
VASTATKAA!
ihan luvan kanssa tehty nauhoitus on. tosin tässäkin on kyllä niin käsittämätön tämä äänenlaatu että kyllä tää bootlegistä menis.
bzort glorf bööth
salmisen simon toppatakki wrote:psykokarkki wrote:hiirimattona wrote:onko bootleggiä?
VASTATKAA!
Jakoon
entäs toi uus Vedenalainen nauha sitte?! sen mitä vähän oon ehtiny kuulostelemaan niin ihan mahtavaa menoa ja vissiin myös riukupastori vilahtaa miksailumaisemissa! C35, saa suoraan artistilta mut myös tnt-distrosta http://tnttape.blogspot.com/
siis "Parrun" nauha tuokin..
hiirimattona wrote:salmisen simon toppatakki wrote:psykokarkki wrote:hiirimattona wrote:onko bootleggiä?
VASTATKAA!
Jakoon
OK, käsittääkseni tuo nauha on vieä tallessa joten kai sen voisi jakoon laittaa? eli jos joku haluaa tuon kuulla niin onnistuuhan se:
lähettäkää mulle 1 tyhjä kassu + tarpeeks palautuspostimerkkejä + osoitteenne!
mun osoitteen saa kysymällä.
They paid to see the Who
But actually they paid to die
bzort glorf bööth
hep! oottekos kuulleet ville a.e.:n uutta "sydämenmuotoisia sylkikuplia" kasettia?! jakelussa jklässä ja muuallekin postitse: http://tnttape.blogspot.com/
Ois tiistaina Libertessä + Neue Haas Grotesk & Mustat Kalsarit. Kassua saa kuulemma sieltä.
Olipa ihan törkeen hyvä keikka + ostinpa kassunkin!
vähän tarkempaa raporttia kiitos, oliko biisipainotteinen keikka, tuliko niitä samoja mitä esim. flowssa, ja millanen on kassu?
En tiiä mitä tuli Flow:ssa. Keikka oli biisipainoitteinen. Tuli ainakin neljä biisiä kassulta, pari vanhempaa mm. Tyttöni pysähtyi risteykseen ja Päähän kohdistuvat iskut. Encorekin tais olla vanhempi, mut en kyllä tiedä sen nimeä.
Kassu on todella hyvä. Kannattaa ostaa.
nimim. jukalla pitäis olla mulle yks varattuna. mitä muuten tapahtui sille pitkään työn alla olleelle albumille, jossain vaiheessa oli kai vinyylistäkin puhetta, onks se sama ku toi kassu? ja onks sillä/kuultiinko keikalla sitä ase-nainen -biisiä?
löysin muuten tässä yksi päivä hepolöysän 70(?)-biisisen albumin, joka mun piti joskus julkaista mut sit tuli jotain ja homma jäi. lieneekö (osin?) sama kuin jossain vaiheessa julkaistu kasetti?
onpa kysymyksiä?
Eiköhän toi Hepolöysä oo se sama. Muutin otsikon parempaan muotoon.