You are not logged in.
First Choice Cool Lemon
Tänään olen enimmäkseen puhunut merirosvoäänellä, eiku kuunnellut laivoja.
This is what happens when you fuck a stranger in the ass
hesarissa oli taas lauantaina juttua viimeisestä keikasta, en nyt edes muista mut joku kallion baari se ehkä saattoi huhujen mukaan olla.
hesarissa oli taas lauantaina juttua viimeisestä keikasta, en nyt edes muista mut joku kallion baari se ehkä saattoi huhujen mukaan olla.
Huomasin, ja taas puhuivat ed. vuoden joulukuusta, kun se Club 77:n keikka oli tammikuussa vähän ennen Raulin kuolemaa.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
No niin. Uus kaveri foorumilla ja heti aloittaa tyhmällä kysymyksellä, eli mikä/missä oli tuo Club 77?
^ tigrushka, vastaa!
nimipäivän kunniaksi näköisten tyyppien kuuntelutopikista:
tänään toki
onnea rauli
"Koko jengi huusi: Kerää jätkä luusi jollei täällä rokki soi!" Jäljittelemätön Rauli Badding Somerjoki Lähikuvassa vuonna 1983 sekä esiintymässä vuosina 1973-80. Tänään maanantaina kello 21.10, uusinnat myöhään perjantai-iltana ja sunnuntai-iltapäivänä.
Lähikuvassa Rauli "Badding" Somerjoki ja konsertissa Badding
Kiitti muistutuksesta psykokarkki
bzort glorf bööth
badding on paras, en toki sitä elokuvaa eilen jaksanut katsoa, mutta telkka oli päällä ja kun lopussa tulee kuihtuu kesäinen maa niin vasta tajusin miten älyttömän kova biisi se on (viive?) ja piti samantien ripata kännykkään (+ pari muuta) ja ei kun boksia soimaan ja katoin vielä yöllä digiboksilta sen haastiksen oliko vuodelta 1981 ja ne livepätkät jotka joskus teemalla näytettiin. jotenkin rauli oli vaan niin aidon tuntuinen, sellainen herkkä ja vaatimaton, ja ennen kaikkea todellinen lahjakkuus. ja kun aikanaan rock ja iskelmä tuntui olevan niin vastakkasia juttuja, niin rauli ei koskaan piitannut moisista raja-aidoista, oli niiden yläpuolella. ja ennen kaikkea: mikä ääni ja mikä tulkinta itse asiassa harmi, kuinka joukkoon on väkisin eksynyt heikompiakin biisejä, mutta niistäkin selvitään ylivoimaisella tulkinnalla, vähän kuin joku sinatra, joku myös osasi puhaltaa eloa heikompiinkin biiseihin.
badding = parasta ikinä
badding = parasta ikinä
päiväkotilaisesta asti olen ollut samaa mieltä.
bzort glorf bööth
Hommasin Poptorin painoksen tästä levystä:
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
hyvä biisi, ja kun tätä äsken töihin tullessa kuuntelin, niin yllättäen tuli mieleen, että tämähän kuulostaa aika paljon sigiltä. kun kaivoin youtubesta, niin yllättäen siinä sanotaan että täähän on matti inkisen tekemä biisi, enpä ollut tiennytkään
baddingin kuolemasta huomenna 30 vuotta, rip vaan, yksi parhaista ikinä.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
^ 5/5
ei taaskaan mainintaa siitä tigrun muistamasta viimeisestä keikasta.
Ennen julkaisematon Badding-levytys uuden sinkkukokoelman täkyksi
Singlet 19701980 -albumin biisilista:
CD 1
1. Sulamit
2. Mun sormuksein (Wear My Ring Around Your Neck)
3. Bensaa suonissa
4. Moottoreiden sinfonia
5. Bensaa suonissa (mainossingle)
6. Tällainen hupsu (A Fool Such As I)
7. Pilvet karkaa, niin minäkin
8. Iso lemmen pala (A Big Hunk of Love)
9. Enkelinkasvot (Baby Face)
10. Yhdyskuntasuunnittelua
11. Fiilaten ja höyläten (Reelin And Rockin)
12. Mikset nuku, sisko pieni
13. Nuori rakkaus (Young Love)
14. Ja rokki soi
15. Muista hyviä aikoja (Muistathan hyvät ajat)
16. Näin käy rock & roll (That Is Rock And Roll)
17. Antaudu, rakkain! (Torna a Surriento)
18. Mä jäin kii (I Got Stung)
19. Paratiisi
20. Goodbye miss rockn roll
21. Et väittää voi (You Aint Got The Right)
22. Feel Love
23. Lights (Valot)
24. Aamuöiseen sateeseen (Early Morning Rain)
25. Öitten neidot
26. Hei pieni, joko mennään (Good Morning Little Schoolgirl)
27. Suukko vain (Kiss Me Quick)
CD 2
1. Saanhan viimeisen tanssin (Save The Last Dance For Me)
2. Kaita polku
3. Rakkauden myrkky kaikki surut tappaa
4. Tammerkoski
5. Sininen metsä
6. Yksinäinen mies
7. Kumppani armain (Darlin Companion)
8. Äiti usein itki iltaisin (Mama Hated Diesels)
9. Kun riisun sun puseron
10. Kuin golfpallo kierrän reikää
11. Kuihtuu kesäinen maa
12. Ensimmäisenä iltana
13. Paras haihtua vaan (You Better Move On)
14. Ikkunaprinsessa (Glendora)
15. Rakas lurjus (Dear One)
16. Muista hyviä aikoja
17. Yölinjalla (I Walk The Line)
18. Mä haluan sun
19. Tähdet, tähdet
20. Moody river
21. Laivat (Parohody)
22. Ilta-aurinko
23. Vene
24. Suon kulkija
25. Kun ei niin ei (The Ways Of A Woman In Love)
26. Painu pois (Stood Up)
27. Kaunis maailma (What A Wonderful World)
28. I Told My Baby
tänään rauli olisi täyttänyt 70 v.
Ville Valo & Agents -yhtyeen ensimmäinen single ulkona myös Baddingin ääntä kuullaan kappaleella
hyvältä kuulostaa
Orpolapsi kiurun. Ei ihan tavallinen nimi poplaululle. Raulin alkuperäisellä demokasetilla laulun nimi oli Lamppu palaa ikkunassa. Ei huono sekään, mutta kyllä orvossa kiurun lapsessa on jotain selittämättömän baddingmäistä, niin että vanha Mustaprinssikin heltyi ja päätti nimetä biisin uudelleen, Pulliainen kertoo kappaleesta.
nimenvaihto kyllä huonompaan suuntaan, mutta kaupallisuuden nimisä kai pitää nimetä kertsin mukaan tai en tiiö
Näemmekö Baddingin hologrammina ensi kesän Flowssa osana Ville Valo & Agentsin kokoonpanoa?
bzort glorf bööth
mutta kaupallisuuden nimisä kai pitää nimetä kertsin mukaan tai en tiiö
Ku miettii että tätä levyä tulee menemään Valon takia luultavasti aika helvetisti ulkomaille niin ei tuo nimi kyllä ainakaan mikään kovin kaupallinen ratkaisu ole koska täysin mahdoton laulua kenen tahansa ulkkiksen suussa
Tosi hieno biisi, Valon ääni ja toi kitarasoundi/soitto on kyllä huikeeta.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Rajala arvelee, että Badding ei ole viitseliäisyyttään jaksanut ottaa selvää kappaleen alkuperäisistä tekijöistä.
Eikä viitseliäisyyttään ole jaksanu mainita kenellekään, että kappale ylipäänsä on jostain muualta peräisin