You are not logged in.
[quote:8b6131ac14="Skeletonni"]
mut nyt täällä jotain vähätellään Ready to dieta?
Sun mielestä parempi ku Illmatic?
Mä selvennän sen verran, että molemmat kyl neljän tähden levyjä.[/quote:8b6131ac14]
Korjasin.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:4905c0f0f2="hrmunoita"][quote:4905c0f0f2="Skeletonni"]
mut nyt täällä jotain vähätellään Ready to dieta?
Sun mielestä parempi ku Illmatic?
Mä selvennän sen verran, että molemmat kyl neljän tähden levyjä.[/quote:4905c0f0f2]
Korjasin.[/quote:4905c0f0f2]
No on se Nasse nyt ainaki viis!
Molemmat viis, nyt hiljaa
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
No mitä vittuu biitit pelaa snadisti tylsä peli joissain stygeissä.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
En mä väittäny Ready To Die:ta illmaticcia paremmaksi. Tosin mummielestä toi on ihan yhdentekevä vastakkaisasattelu, kummatki on genrensä tärkeimpiä ja PARHAIMPIA levyjä. Gimme The Loottia täydellisempää räppibiisiä saa hakea.
Jay-z on aina ollu räppäämisen suhteen niin VIRTUOOSI ku vaan voi olla. Blueprint, Reasonable Doubt ja Black Album kaikki 5/5 levyjä. Vol 1. on vielä 4/5.
I knew you'd come.
Onks Jay-Z esim. heittänyt koskaan MITÄÄN double time -juttuja?
Jos ei, nii ei voida puhuu virtuoosista. Jos on, nii linkkiä, kiitos.
Epäilen kyllä, että onnistuuks noi siltä, ku on kuitenki se peruna suussa...
Topicin nimeks "yleistä hoppilätinää"?
Eiku..
Mä en nyt pitäis doubletime-taitoo minään mittarina oikeestaan -späm. Skelellä on kyllä nyt joku hirveä ennakkoasenne kun aina pitää toi peruna mainita
Mä en nyt pitäis doubletime-taitoo minään mittarina oikeestaan -späm. Skelellä on kyllä nyt joku hirveä ennakkoasenne kun aina pitää toi peruna mainita
No jos on virtuoosi, ni eiks sillon pitäis olla hallussa?
Myönnän ennakkoasenteen ja pahoittelen sitä.
Itse en pidä myöskään doubletimea muuna kun yhtenä tyylikikkana, MUTTA Jay-ziihän tuli alunperin TUNNETUKSI nopeasta flowstaan :
I knew you'd come.
Auts. Sattuu ku on väärässä.
Peruna tullu vasta myöhemmin suuhun, vai missä noi kreisit tyylit on nykyään? Vai onko ajat vaan muuttunut?
Mut mä lupaan, että mun pahat sanat Jay-Ziiztä on nyt sanottu.
Mitä kaikkea yks skitso ysäriverse voikaan saada aikaan...
Kylhän se tota bigidibigidi-floutaan käyttää vieläkin, tosin hillitymmin ja vain pienissä osissa.
mutjoo, Blueprint 3 oli ihan skeidaa ja Jigga on nykyään vain varjo itsestään. Mutta keskustelu siitä OSAAKO mies RÄPÄTÄ on täysin turhaan. Ja aikasempaan virtuoosiläppään kuuluu myös tyylien lisäksi jäbän trademark-tapa olla kirjottamatta settejään paperille. off the domeeeeee.
I knew you'd come.
Helena markos, toimita oma top10-listasi
Teet hyvää käännytystyötä mutta silti toivoisin
Suurinosa mun listalle kuuluvista levyistä ellei jo kaikki on varmaanki jo mainittu täällä. Mut joo, ehkä myöhemmin! Nyt KORK ja
I knew you'd come.
Yxs mimmi näytti bozat kun soitin diskossa jayzeetä - joten stop heitin pliiizsss
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
En ainakaan nyt jaksa listaksi asti vääntää, mutta nää on mun suosikkeja 00-luvulta:
Madvillain - Madvillainy
King Geedorah - Take me to your leader (ihmettelinki miksei Doomsdayta ollu täällä mainittu, kunnes katoin julkaisuvuoden uusix )
J Dilla - Donuts
Wiley - Playtime's over (kai ny grime lasketaan?)
Quasimoto - The Unseen
cLOUDDEAD - s/t
jne.
Kiltit Ihmiset og 2000
Tää on mun mielestä varmaan vuosikymmenen paras suomalainen. Instrupuolelta Dubbing Mixersin Valkoin Huopa (joka on tosin naarmuuntunu jo pilalle sen kansitaiteen vuoksi, pitäs hankkia uus kopsu) ja Muuttoautomusaa sekä Ponytailin Löllötimantti ja Themes for Cops ja Kaliyuga Pron Mystic Perspectives.
edittt: parit mogailut korjailtu.
Jäi nää läpät mielee koko illaks ja alko baaris soimaan päässä jayz:n my first song. heti ku pääs himaa ni piti laittaa soimaan :
huippubiisi. ois pitäny vaa jäädä jiggan viimeseks biisiks niinku alkuperäinen tarkoitus oli. huhhuh. ja täs on sit skeletonni kans sitä DÖYBLETIMEÄ.
I knew you'd come.
Onpas vaikea listata näitä. Pitää myös kattoa jos tästä jotain jäi puuttumaan darraisilla silmillä levyhyllyä selatessa. Top10:
Atmosphere - Lucy Ford
Big L - The Big Picture
Blue Sky Black Death Presents: The Holocaust
Buck 65 - Secret House Against the World
Ceebrolistics - 0.
Chino XL - I Told You So
Jedi Mind Tricks - Violent by Design
Murmurecordings - Escapemodule
Serkkupojat - Tulitus, Tilitys, Tiputus
Wu-Tang Clan - The W
Näiden valintojen taakse kummittelemaan jäivät:
Brother Ali - Shadows on the Sun, Canibus - MiClub the Curriculum, Ghostface Killah - Supreme Clientele, Sole - Bottle of Humans
The only one who could ever reach me was the son of a pizza man
Aini, Big Picture tuli 2000!
Ilman muuta myös omalle listalle se!
Ebonics on yks mun kaikkien aikojen suosikeista.
Ahh hitto Lucy Ford. Editidaanpa Labor Daynsin tilalle kun äsken kuunnellessa ei oikein lähtenytkään.
Njoo, vaikka Big Picture onkin todella viihdyttävä ja täynnä hyviä biisejä, pitäisin sitä enemmän kokoelmana. Paljon kierrätettyä matskua ym perus post-delaus kamaa.
Ebonicskin julkastiin sinkkuna ekan kerran 98.
Jos Big Picture mainitaan pitää myös ehdottomasti ottaa mukaan DITC-albumi. Kingi levy.
Lucy Ford ois kans mun listalla. Se on ollu tärkein ton suuntauksen levy mulle aikoinaan. Muistan vieläkin sen hetken ku sain levyn ekaa kertaa hyppyysini aah.
Samoin Personal Journalsin ois pakko olla listalla kans.
I knew you'd come.
HELENA MARKOS, MITTANI ON TÄYTTYMÄSSÄ :x
Älä jauha siitä mitä siellä "listalla pitää olla" vaan TEE SE LISTA :x
Homo :x
emmä jaksa alkaa miettiä 10 levyä ku ahistais ku kaikki ei mahtuis siihen ja alkais vituttaa ja stresssaa
eilen kuulin baarissa pitkästä pitkästä aikaa Quasimotoa. Piti laittaa nyt Unseen soimaan. Uhh. Onneks Lootpackin levy tuli ysiysi.
I knew you'd come.
emmä jaksa alkaa miettiä 10 levyä ku ahistais ku kaikki ei mahtuis siihen ja alkais vituttaa ja stresssaa
No hei mitä vittua skarppaa, älä larppaa: Listaa enemmän ku kymmenen wadap?
No ei se nyt ois reiluu.
Viel ahistavampaa ois listaa ysärin parhaat levyt. Alkaa jo puskee hikeä pelkästä ajatuksesta. 2000-luvulla kummiski viime vuodet ollu täyttä paskaa, Hell Hath No Furyn ja Carter 2:n jälkee tullu varmaan max 5. hyvää räppilevyä.
I knew you'd come.
Mutta ketkä on saanu 2000-luvulla >1 hyvää levyä ulos? Jay-Z, Clipse ja MF Doom ainakin, mut muita?
Niijja hrmis laitto 12 ulkomailta JA suomesta, kyllä säkin pystyt siihen. I KNOW U CAN
Pitkään aikaan tässä parin vuoden sisään mulla ei ollu ipodissa muuta räppilevyä kokonaisuudessaan kuin :
En nyt sanois 2000-luvun parhaaksi hiphop-albumiksi. mutta rakastan ihan vitusti!
I knew you'd come.
WRRROOOOOMMM ON A YAMAHA, CHROMED OUT 1100
Kova levy, olikin päässy ihan unohtuun. Pitää ottaa kuunteluun pitkästä aikaa!
Mutta ketkä on saanu 2000-luvulla >1 hyvää levyä ulos? Jay-Z, Clipse ja MF Doom ainakin, mut muita?
Hmm.. No lähtisin väittämään tähän, että Sole (Bottle of Humans) & Saul Williams (S/T) ainakin. Jäbä ei kyllä komppaa tätä yhtään. Ja kyl Buck 65:llakin on aika tasaisen kovaa kamaa, mitä ois voinut itekin listailla, mut yritin pitää listan ees vähän tiiviimpänä.
Niin ja siis mitä vittua: GHOSTFACE
BITCH I GO SO HWHAAARRDDHH
I knew you'd come.
[quote:0ca32f7e5e="kikke"]Mutta ketkä on saanu 2000-luvulla >1 hyvää levyä ulos? Jay-Z, Clipse ja MF Doom ainakin, mut muita?[/quote:0ca32f7e5e]
Niin ja siis mitä vittua: GHOSTFACE