You are not logged in.
Ihan ok Top 10 mutta kyllä huomaa että tällä foorumilla on huomattava nössöpopparienemmistö.
Ihan ok Top 10 mutta kyllä huomaa että tällä foorumilla on huomattava nössöpopparienemmistö.
Niin no onhan siellä top 10:ssä peräti yksi nössöpoppilevy...
Top 40:stä oon vissiin kuullut vain 13 kokonaan.
[quote:ae3f938da7="Tomsk"]Ihan ok Top 10 mutta kyllä huomaa että tällä foorumilla on huomattava nössöpopparienemmistö.
Niin no onhan siellä top 10:ssä peräti yksi nössöpoppilevy...[/quote:ae3f938da7]
Ja seuraava sijalla 23.
Nössöpopparin tunnistaa siitä, ettei se tunnusta nössöpoppilevyjä nössöpopiksi.
Shakkari-ninksille
This must be what jail / I will scratch
TOP-84:stä olen kuullut kaksi.
84.
Paramore - Brand New Eyes
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
jaakob käyny hirmiksellä?
Top 5:n pisteet laskettuna 14-5 -pisteytyksellä:
1. Animal Collective - Merriweather Post Pavillion 213
2. Fever Ray - Fever Ray 146
3. The Flaming Lips - Embryonic 131
4. Joose Keskitalo - Tule minun luokseni kulta 130
5. The Pains of Being Pure at Heart 116
Eli lipsit nousi viidennestä kolmanneksi, ja tietty top 5 ulkopuolelta voisi joku nousta mukaan, jos laskisi niiden pisteet.
Ei ehkä paras mahdollinen ole tällainen systeemi, sillä esim jos kaikki 67 äänestäjää olis laittanu vaikka Fever Rayn 10. tilalle, se olisi saanut 335 pistettä, mikä on liikaa, vaikkei noin ikinä varmasti käykään. 24 pelkkää ykköstilaa taas olisi tuonut 336 pointsii. Kyl tuo shanksin käyttämä 10-1 -pisteytys ihan ok on ainakin näihin yhden vuoden äänestyksiin, tai joku 12-3 tms. Vuosikymmenäänestyksissä onkin sitten ehkä ihan eri juttu.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä