You are not logged in.
Eipä näillä yhdentekevillä "keskusteluilla" juuri muuta väliä ole, mutta ilmeisesti joillain alkaa hidsailla kun kuormitus kasvaa...
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
ei kai
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
mogwai ruisrockiin. aika vitun mahtavaa.
mogwai ruisrockiin. aika vitun mahtavaa.
Jep. Täytynee viedä ruisrockneitsyyteni ensi kesänä.
'...They Don't Sleep Anymore on the Beach..."
Joo, tuu vaa mun telttaan niin..
Varikset komentavat
Mr. Beast paljastui parin kuuntelun perusteella melko hyväksi, joskin aika yllätyksettömäksi levyksi. Levy ei varsinaisesti ole tylsä, mutta osa biiseistä tuntuu minusta kestävän kauemman, mitä niiden kesto oikeasti on. Livenä voisi toimia aika hyvin jollain festarilla öiseen aikaan kovalla volyymilla soitettuna.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Livenä voisi toimia aika hyvin jollain festarilla öiseen aikaan kovalla volyymilla soitettuna.
Eri. Jotenkin en jaksa uskoa, että mikään post-rokki toimisi kuuntelijan ollessa humalassa Turun valkeassa yössä, känniääliöiden "Soittakaa Paranoid!" -huutelujen ristitulessa.
"A repo man's always intense"
Itsehän ajattelinkin lähinnä sitä, jos Mogwai vaikka jaksaisi myös Roskildeen pistäytyä.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
[quote:f31cc23041="Alxity"]Livenä voisi toimia aika hyvin jollain festarilla öiseen aikaan kovalla volyymilla soitettuna.
Eri. Jotenkin en jaksa uskoa, että mikään post-rokki toimisi kuuntelijan ollessa humalassa Turun valkeassa yössä, känniääliöiden "Soittakaa Paranoid!" -huutelujen ristitulessa.[/quote:f31cc23041]
Tuo on minusta jo liian pessimististä maalailua. Itse lähden avoimin korvin seuraamaan sitä suurhetkeä, jolloin kulttuuri saapuu Turkuun. Ehkä sen jälkeen jengi tajuaa mistä on kyse, Mogwai nousee listoille, tekee magyarposset, ja minä jätän. Eiku
edit: editoin vähän
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
[quote:af6cb085c9="Leif Erikson"][quote:af6cb085c9="Alxity"]Livenä voisi toimia aika hyvin jollain festarilla öiseen aikaan kovalla volyymilla soitettuna.
Eri. Jotenkin en jaksa uskoa, että mikään post-rokki toimisi kuuntelijan ollessa humalassa Turun valkeassa yössä, känniääliöiden "Soittakaa Paranoid!" -huutelujen ristitulessa.[/quote:af6cb085c9]
Tuo on minusta jo liian pessimististä maalailua. Itse lähden avoimin korvin seuraamaan sitä suurhetkeä, jolloin kulttuuri saapuu Turkuun. Ehkä sen jälkeen jengi tajuaa mistä on kyse, Mogwai nousee listoille, tekee magyarposset, ja minä jätän. Eiku
edit: editoin vähän[/quote:af6cb085c9]
Sama
kyllähän tuo 7.7 tulee tavastialla toimimaan paljon paremmin kuin ruisrocissa.
kyllähän tuo 7.7 tulee tavastialla toimimaan paljon paremmin kuin ruisrocissa.
eix se ollu 6.7.??
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
nostetaanpa ylös. en ole kuunnellu ku vanhoja levyjä joskus, mutta jostain kumman syystä kiinnostais mennä keikalle, että kattellaan. saattais just nyt olla rahaa lippuunkin jos ne huomenna tosiaan tulee myyntiin.
spåm!
Tehdään sit sillein että te muut varaatte lippunne vasta kun minun lippuni on varma. Käykö?
Ei vieläkään mitään infoa lipuista missään. Ei niitä tänään saa.
Myynnissä näyttää olevan, tais alkaa kymmeneltä ysin sijaan.
No you mind yer bleedin own you two bob cunt
Myynnissä näyttää olevan, tais alkaa kymmeneltä ysin sijaan.
ne oli varmaan vielä talviajassa...
EDIT: niinq tää foorumikin!
Lippu on lompakossa.
Maksoin lippuni viime viikon perjantaina ja vieläkään ei ole lippuja tullut. Miten voi kestää näin kauan?!
Maksoin lippuni viime viikon perjantaina ja vieläkään ei ole lippuja tullut. Miten voi kestää näin kauan?!
No eihän toi nyt oo vielä aika eikä mikään.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
[quote:1753451948="ydinaukio"]Maksoin lippuni viime viikon perjantaina ja vieläkään ei ole lippuja tullut. Miten voi kestää näin kauan?!
No eihän toi nyt oo vielä aika eikä mikään.[/quote:1753451948]
niin, onhan heinäkuuhun vielä aikaa...
[quote:2e26eab470="ydinaukio"]Maksoin lippuni viime viikon perjantaina ja vieläkään ei ole lippuja tullut. Miten voi kestää näin kauan?!
No eihän toi nyt oo vielä aika eikä mikään.[/quote:2e26eab470]
Kestääkö tiketillä tavallisesti siis näinkin kauan toimituksessa?
[quote:ec397847ec="jookcha"][quote:ec397847ec="ydinaukio"]Maksoin lippuni viime viikon perjantaina ja vieläkään ei ole lippuja tullut. Miten voi kestää näin kauan?!
No eihän toi nyt oo vielä aika eikä mikään.[/quote:ec397847ec]
Kestääkö tiketillä tavallisesti siis näinkin kauan toimituksessa?[/quote:ec397847ec]
Ei oo kokemuksia. Kaveri vissiin ootteli Cannibal Corpsen lippuja kolmatta viikkoa. Mutsiis jos oot rahat siirtäny perjantaina niin huonoimmassa tapauksessa ne on tiketin tilillä vasta tiistaina ja sit jos ne on vähän laiskoja postittamaan.. soita ja kysy?
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Mulla on nähtävästi yksi ylimääräinen lippu. Joten jos olet menossa keikalle, mutta et ole vielä hankkinut lippua, auta miestä post-rock-mäessä.
22e - sama kuin Tiketissä. Helsingissä kädestä käteen.
Yhteyksiä nikki (åt) yahoo.com tai privaviestillä.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Jaa, vielä jahkaan että lähtiskö... tulis aika kallis viikko, kun Animal Collectivea on ihan pakko mennä katsomaan kuiteskin.
Onko muuten lämppäristä tietoa, vai onko sellaista olleskaan?