You are not logged in.
Oon tässä kyllä vittuillu shanksille jo ennen paramorea lähinnä omituisten komennusviestien takia, joita se tähän ketjuun on kirjotellu. "Älkää editoiko yms." Se että laittaa perään Ei tee siitä erityisen hauskaa. Voi olla, että muistan väärin, mutta aiempina vuosina shanks on suhtautunut listailuun tilastonikkarin arvokkuudella.
Se, että sä ja neukku katsoitte tarpeelliseksi nostaa Paramoren listoille lähinnä dj-topikissa käytyjen epämääräisten riitojen "kostona" meni mulla yli hilseen. Miks kaikki pitää laittaa aina läskiksi? Ei sillä, että tää listailu ois maailman tärkein asia, mutta jos siihen osallistuu, niin vois osallistua vaikka vaan sen takia et pitää musiikista ja haluaa kasata viime vuonna kuulemaansa, eikä sen takia, että haluaa kommentoida jonkun muun törttöilyä ketjussa.
Jos jotain vituttaa, että Bitte Orca tai joku Animal Collective voittaa tän äänestyksen, niin mä en voi sille mitään. Hassuttelun määrää voi silti vähän niinq rajottaa.
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:75f8ef56a2="Neuvostoliitto"]Paramore kyl iskee vaan joka päivä lujempaa.
Mukavan anarkinen ja vähän provosoivakin henki näillä on, kuten dead kennedysilla alkuaikoinaan. Oon ihan varma, että sillonkin hipstereitä ja muita pellejä vitutti.[/quote:75f8ef56a2]
Ei vituttanu, me oltiin ihan innoissaan.
Se, että sä ja neukku katsoitte tarpeelliseksi nostaa Paramoren listoille lähinnä dj-topikissa käytyjen epämääräisten riitojen "kostona" meni mulla yli hilseen.
Kosto, riitoja, mitämitä? Nyt ollaan hukassa, ei mulla ainakaan oo mitään skismoja enkä o osallistunu siellä riitelemisiin.
Eiks sulla ollu se joku projekti että loppu se itkeminen vai miten se meni, oliko sana nillitys, itkeminen, en muista? Tää on ehkä pahinta nillittämistä ikinä. Miten voi edes vaatia toisilta jonkinlaista suhtautumista johonki asiaan. Mun listalla oli Paramore varmasti ainoa "kuuma peruna" eikä tuosta nyt mitään vallankumousta oo syntymässä, ei edes vaikka olisi kaksi ykkössijaa niillä. Jossain top-kolmenkymmenen kolkutuksilla voi ei lista pilalla, vai listan HENKI?
Ketjuun vois laittaa liitteeks apteekkien aukioloajat?
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
1. Kylesa - Static Tensions
2. Vuk The Plains
3. Circulatory System Signal Morning
4. Flaming Lips - Embryonic
5. Converge - Axe to Fall
6. St. Hood For the Dead
7. Joose Keskitalo Tule minun luokseni, rakkaani
8. Muuan Mies Tyhjyydestä tullaan
9. Kongh - Shadows of the Shapeless
10. Dead Man's Bones - Dead Man's Bones
Laitetaan vielä oma. Pitäis ehtiä kun kerran sanottiin että 23:59 viimeistään. Laitan jotain perusteluja myöhemmin. Mut sanotaan tässä nyt vaan se, että oon kuunnellu kaikki 2009 ilmestyneet levyt ja tää on definitiivinen, objektiivinen ja absoluuttinen totuus.
Sent from my iPhone 16
Tammikuussa tullut kuunneltua kasoittain "uusia" vuoden 2009 levyjä, mutta pistetään nyt vanha lista.
1. The XX - XX
2. Fever Ray - s/t
3. DM Stith - Heavy Ghost
4. Animal Collective - Merriweather Post Pavillon
5. Fuck Buttons - Tarot Sport
6. Color Cassette - Forever Sparrow
7. Dirty Projectors - Bitte Orca
8. Yeah Yeah Yeahs - It's Blitz
9. Isbells - s/t
10. TunE-YaRdS - BiRd-BrAiNs
Ottamatta kantaa Paramoreen tai siihen kuka on tosissaan ja kuka ei, niin meikästäkin sellanen läpällä äänestäminen on vähän perseestä. Eihän tää nyt maailman vakavin juttu ole, mutta jos aletaan äänestelemään hassutellen, niin siinä viedään sitten muiltakin se ilo siitä koko äänestyksestä, kun tuloksista ei voi tietää, että mikä siellä on kohta läppää ja mikä ei. Jos enemmän kuin useampi alkaa äänestämään läpällä ties mitä, niin se syö koko hommasta idean ja pilaa myös muidenkin ilon, jota ne ehkä tästä yhdentekevästä äänestyksestä sais.
Mut mä oonkin parempi ihminen ja mulla on korkeempi moraali, et imaskaapa mun
Mut ihan chillisti kyl otan hassuttelutkin, jos niitä äänestyksis ilmenee. Voi sit vaikka filtteröidä ne läpät sieltä tuloksista iha manuaalisesti, jos häirihtee.
[quote:4fa0b640cc="Junkieman"]Ottamatta kantaa Paramoreen tai siihen kuka on tosissaan ja kuka ei, niin meikästäkin sellanen läpällä äänestäminen on vähän perseestä. Eihän tää nyt maailman vakavin juttu ole, mutta jos aletaan äänestelemään hassutellen, niin siinä viedään sitten muiltakin se ilo siitä koko äänestyksestä, kun tuloksista ei voi tietää, että mikä siellä on kohta läppää ja mikä ei. Jos enemmän kuin useampi alkaa äänestämään läpällä ties mitä, niin se syö koko hommasta idean ja pilaa myös muidenkin ilon, jota ne ehkä tästä yhdentekevästä äänestyksestä sais.
Mut mä oonkin parempi ihminen ja mulla on korkeempi moraali, et imaskaapa mun
Mut ihan chillisti kyl otan hassuttelutkin, jos niitä äänestyksis ilmenee. Voi sit vaikka filtteröidä ne läpät sieltä tuloksista iha manuaalisesti, jos häirihtee.[/quote:4fa0b640cc]
Vaikka Paramore täs ny vielä menee kun sen tietää hassutteluks niin täs on vähän vaarana sellainen rikkinäisen räppänän ilmiö missä yksittäiskeissi avaakin helvetin portit kun jokainen rupeaa sit jäynällä listaamaan jotain Kotipeltoo ja Nickelbackia. Yhen hassuttelun saa filtteröityä mut epidemiana niistä ei pysy kärryillä erkkikään, kyl mä ainakin koitan täältä kärkkyä josko joku noteeraamiskynnyksen ylittäny kiekko ois laajempaakin suosiota saanu ja pitäis näin ottaa kuunteluun.
Älä päästä painiks sitä
"Miten voi edes vaatia toisilta jonkinlaista suhtautumista johonki asiaan."
Niin enpä kuule tiedä. Silti vaadin, että jengi listais semmosia levyjä joita ne on edes kuunnelleet. Monta kertaa se Paramore on sulla soinu?
[quote:78d54c6f73="börjeslandet"]"Miten voi edes vaatia toisilta jonkinlaista suhtautumista johonki asiaan."
Niin enpä kuule tiedä. Silti vaadin, että jengi listais semmosia levyjä joita ne on edes kuunnelleet. Monta kertaa se Paramore on sulla soinu?[/quote:78d54c6f73]
Kyllä mä sen oon > 3 kertaa kuunnellut. Esim. Slayerin uutta joka on listallani myös en ole kuunnellut vielä sen enempää. Auttoko tää tieto? No ei tietenkään. Eiköhän toi sun ristiretkes o nähty.
[quote:386ebd48b8="huïg"][quote:386ebd48b8="börjeslandet"]"Miten voi edes vaatia toisilta jonkinlaista suhtautumista johonki asiaan."
Niin enpä kuule tiedä. Silti vaadin, että jengi listais semmosia levyjä joita ne on edes kuunnelleet. Monta kertaa se Paramore on sulla soinu?[/quote:386ebd48b8]
Kyllä mä sen oon > 3 kertaa kuunnellut. Esim. Slayerin uutta joka on listallani myös en ole kuunnellut vielä sen enempää. Auttoko tää tieto? No ei tietenkään. Eiköhän toi sun ristiretkes o nähty.[/quote:386ebd48b8]
Mikä ristiretki? Enemmän ku kolme on musta aika vähän, mutta kukin taplaa tyylillään.
Vaikka Paramore täs ny vielä menee kun sen tietää hassutteluks niin täs on vähän vaarana sellainen rikkinäisen räppänän ilmiö missä yksittäiskeissi avaakin helvetin portit kun jokainen rupeaa sit jäynällä listaamaan jotain Kotipeltoo ja Nickelbackia. Yhen hassuttelun saa filtteröityä mut epidemiana niistä ei pysy kärryillä erkkikään, kyl mä ainakin koitan täältä kärkkyä josko joku noteeraamiskynnyksen ylittäny kiekko ois laajempaakin suosiota saanu ja pitäis näin ottaa kuunteluun.
Niin, en vaan mitenkään usko että listat ottaa hittiä, kunhan kakkosnikit pysyvät hommasta ulkona (ja moderaattorithan pystyvät nämä karsimaan mikäli epäilyksiä on). En oo nyt varma, montako kontribuutiota tänä vuonna on tullut, mutta kyllä nuo "hassuttelut" tai hassuttelut ovat kauhuskenaariossakin lähinnä taustakohinaa. Kylhän nää mummot (vaikkakin myöhemmin validoidusti) ja pegorfkat on rymmissä nähty ja niitä puolustettu jne. Ja tällä foorumilla ns. asiakeskustelut rullaa musatopikeissa ihan hyvin minimimoderaatiolla. Eihän se ketään palvelisi jos listat menis vituiks, eikä kukaan tässä ole hallaa vannoutuneille tilastonikkareille halunnut aiheuttaa.
okei. kaikille edelliselle 6 sivulle postanneellee bännit, jalkapuu, kuohinta, kiettiövuoro, kalanperkaus + nahanluonti. muut ottaa rennosti sillä välin.
kuningas bricolage on puhunut mutta ei tajuu perseilyä.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Menetetty peli
joka tapauksessa kun tässä jo mm. junkieman ja ILR:kin totesivat huolestumisensa siitä mihin tää johtaa niin vaikuttais että se on huig jolla tässä on joku ristiretki eikä björkka. mut ihan miten vaan
Kuinkahan moni teistä kitisijöistä on edes tuon Paramoren kuunnellu? En minäkään sitä tosissani tai edes hassuttelumielessä listalle nostanut, mutta ei se oikeasti oo mikään paska levy. Ihan mukava n. kolmen tähden poppislevy (kuten esim. toi uusin Animal Collective), ja kyllä mä ainakin tuota paljon mieluummin kuuntelin kuin vaikka viimeistä Sonic Youthia.
SOSDO MASSA KOMOROSSA
Olikohan tässä nyt kuitenkana siitä kyse, että onko toi hyvä? En oo kuunnellut yhtään biisiä kokonaan, mutta en oo listalle laittanukaan. Mun vittuiluputki shanksille oli ilmeisesti joillekin liikaa, kun piti vastavittuiluna laittaa sitten se levy oman listan kärkeen.
Mua vaan vitutti se tyyli millä shanks leikkii jotain chausescua tässä topikissa, vaikka vois kai sitä nääkin muodollisuudet hoitaa asiallisemmin (ja kuten sanottau muistaakseni ennen on hoidettukin). Vastasin sitten asiattomasti, kun ei oo ollu parempaakaan tekemistä ku vittuilla shanksille.
Olikohan tässä nyt kuitenkana siitä kyse, että onko toi hyvä?
No ei varmaankaan, mutta shanksillahan on niin paska musamaku, että en mä ainakaan yhtään yllättynyt tai pahastunut kun se Paramore siellä listalla on. Ihmettelen vaan miksi sitä sieltä olis pitäny poistaa, mutta samalla tavalla ihmettelen niitäkin jotka sen sit omalle listalleen ns. hassuttelu- tai perseilymielessä laittoivat. Joo, ei mulla muuta, jatkakaa.
SOSDO MASSA KOMOROSSA
no ei kai kukaan tosissaan ollut sitä mieltä että shanks ei sais laittaa paramorea listalle, pointti oli tosiaan siinä että eräät hassuttelijat laittoivat sen sitten ykköseksi ihan vain vittuillakseen. ja tollanen kyllä syö sitä mukavaa yhteishenkeä jolla porukat tässä listailee omia suosikeitaan. en tosiaan ole levyä kuullut sen enempää kuin sen jonkun hittibiisin, joka on harvinaisen mitäänsanomatonta perus-ylex-poppista samaan tyyliin ku joku billy talent tai 30 seconds to mars tai mitä näitä nyt on, sellaista laskelmoitua kompressoitua radiosontaa. saattaa olla et laulaja ei oo pahan näköinen mut ei sen nyt niin paljoa pitäisi vaikuttaa. toki meillä lähes kaikilla on jotain kummia jopa noloja mainstream-suosikkeja tyyliin lady gaga tms, mut epäilen ettei ihan tästä ollut nyt kyse.
"nyt puhutaan siitä kuinka tärkeä vaikkakin hienovarainen ero "huonon musamaun" ja "vittuilun" välillä huïgin listalla on vaarantaa koko listan ja foorumin ja muzajannumaailman legitimiteetin" "jo pegorfka viime vuosikymmenellä osoitti, kuinka tällainen voi johtaa kansojen totaaliseen moraaliseen degeneraatioon"
NYT LOPPU SE KITISEMINEN
Seison valintojeni takana, käsi raamatulla ja muna housuissa. Treffit kello helvetin kuustoista kemmurun alla. Vedelkää vaikka kuinka jotain linjauksia "perus-ylex-poppiksen" ja "hyvän poppiksen" välille ja mikä on huumoria ja ei. Mä lähen nyt suihkun kautta koululle, toivon ettei aivokasvaimet o täysin karrelle palaneita tässä näinnii
tämä tällä selvä, paramore-fani
Onneksi en viitsinyt postata omaa listaani, kun sen ykkösenä olisi komeillut Robbie Williamsin albumi. Koko foorumi olisi silloin vähintään räjähtänyt.
Ai niin, nää jotkut hurjat vois lopettaa luomasta tätä asetelmaa, jossa meitsi ja huiggi ja ydinaukio mukamas käytäis jotain sotaa indiemusiikkia vastaan. Kolmella jätkällä on keskenään osittain samat ja toisaalta erilaiset mieltymykset, joten eipä meitä voi niputtaa silleen että oltais kaikesta samaa mieltä. Tietysti, onhan näitä yhdistäviäkin tekijöitä: joka jamppa on komea ja kaikennähnyt onnensoturi, tämmösiä kohtalon ahavoittamia mariachejahan me vaan..
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Ehkä paramore on tässä kontekstissa "huono läppä" tms, mutta kyllä mä sitä SILTI mieluummin kuuntelen ku monien muitten listoilla pällisteleviä juttuja.
Ai jaa, olikos tässä pohjimmiltaan kumminkin kyse siitä, että väärin äänestetty
":peuk:"
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Ei meikästäkään Paramore nyt välttämättä ole edes paskin levy, mitä tuolla on listailtu. Sehän on sellasta tyttörokkimeininkiä ja kyllähän se kohdeyleisöönsä uppoo iha hyvin. Tiedän parikin yllättävänkin hyvää musaa kuuntelevaa tytskää, jotka tykkää Paramoresta. Vaikka onhan se aika sellaista perusmeininkiä, mutta kyllä mä silti hiffaan, miks siitä jotkut voi pitää.
Ei meikästäkään Paramore nyt välttämättä ole edes paskin levy, mitä tuolla on listailtu. Sehän on sellasta tyttörokkimeininkiä ja kyllähän se kohdeyleisöönsä uppoo iha hyvin. Tiedän parikin yllättävänkin hyvää musaa kuuntelevaa tytskää, jotka tykkää Paramoresta. Vaikka onhan se aika sellaista perusmeininkiä, mutta kyllä mä silti hiffaan, miks siitä jotkut voi pitää.
No esim. Riotin joutu ihan ostamaan. That's What You Get on parhaita indiebiisejä vuosiin. Levy nimenomaan kuulostaa realistiselta kuvaukselta pohjois-amerikkalaisen tytön elämästä, mikäs sen kiinnostavampaa. Kun pistän Paramorea soimaan, niin löydän sieltä ihan samoja elementtejä kuin mitä monet Bat For Lashes -fanit sanovat ite löytävänsä lempimusastaan, joka taas ei muhun iske oikein yhtään.
Hailey tekee jonain päivänä soololevyn joka räjäyttää epäilijät ulos niiden cribseistä, oon ihan aidosti varma tästä. Oli se sitten folkia tai elektroa.
Kolmella jätkällä on keskenään osittain samat ja toisaalta erilaiset mieltymykset, joten eipä meitä voi niputtaa silleen että oltais kaikesta samaa mieltä.
no ei ihan
björkalle tiedoksi, että mun listalla on kolme (3) levyä, jotka olen kuunnellut kerran. koska ne ei olleet niin "provosoivia" kuin paramore (animal hospital, dirty projectors ja the necks) niin kukaan ei tullu mulle vittuilemaan. kai jokaisella saa olla omat perusteet, jotkut levyt kolahtaa yhdellä kuuntelulla ja eivät välttämättä oo sellasta jota jaksais kuunnella päivittäin.
kyllä mä uskon huigista ihan hyvin että tykkää paramoresta
edit: mun mielestä paramorella on joitain oikeasti hyviä melodioita (kuten neukkulan mainitsema that's what you get) , mutta se niiden koko homma kulahtaa täysin munattomaan soittoon ja lähinnä vittumaiselta kuulostavaan superkompressoituun radiosaundiin.
Soundi tosiaan tökkii Paramoressa. Tosin suurin osa tässä topikissa mainituista levyistä on sellasia, jotka voisi kuulostaa mun mielestä paremmalta.
Mullakin on listalla vaan kerran kuunneltuja levyjä.
Shanksille muuten propsit homman hoitamisesta. Kivaa kun järjestät tämmösiä. Mitään natsimeininkiä en itse ole havainnut, täältä tulee vaan peukkua
[quote:4af384c703="huïg"]Ehkä paramore on tässä kontekstissa "huono läppä" tms, mutta kyllä mä sitä SILTI mieluummin kuuntelen ku monien muitten listoilla pällisteleviä juttuja.[/quote:4af384c703]
Ai jaa, olikos tässä pohjimmiltaan kumminkin kyse siitä, että väärin äänestetty
":peuk:"
ai että kuka olisi äänestänyt väärin
tuo nyt vain liittyi olettamukseen, että paramore sinänsä olisi jotenkin yksioikoisesti tuomittava kelpaamattomaksi, "muuksi". väitteeni kontekstista sekin kävisi ilmi (ainakin krapulaisella logiikalla)
Ja tottakai soundit tökkii Paramoressa. Ekalla levyllä on korville vähän mukavammat, mutta ostoskeskushelvetteihinhän nää on tuotettu, ei siinä sen kummempaa.
Ilman huigin ja hartsa irkun listoja top10 näyttää kai tältä. harryn kymmenen pistettä Bitte Orcalle ois nostanut sen tähän sakkiin. Shanks laskekoon miten haluaa.
Animal Collective - Merriweather Post Pavillion
Fever Ray - s/t
Mount Eerie - Wind's Poem
Pains of Being Pure at Heart - s/t
Manic Street Preachers - Journal for Plague Lovers
Flaming Lips - Embryonic
Joose Keskitalo - Tule minun luokseni kulta
Grizzly Bear - Veckatimest
Yo La Tengo - Popular Songs
OM - God is good