You are not logged in.
mitä jos toi olis vähän totisempi taikka keskittyneempi tämä uus sherclock. kolmannen kauden jaksoissa nähtävästi juostaan kunnolla noita rikoksia läpi. mun mielestä päähahmojen esittäjät on just hyvät, mutta ilman niitä olisin varmaan lopettanut katsomisen ekoihin jaksoihin.
Nyt Weeds loppuun saatana, enkä ole edes puolessavälissä.
Alkup. Morse alkoi Yleltä alusta, sitä varmaan kans.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
mitä jos toi olis vähän totisempi taikka keskittyneempi tämä uus sherclock. kolmannen kauden jaksoissa nähtävästi juostaan kunnolla noita rikoksia läpi. mun mielestä päähahmojen esittäjät on just hyvät, mutta ilman niitä olisin varmaan lopettanut katsomisen ekoihin jaksoihin.
johtuisko siitä että vaan kolme jaksoa kaudessa
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
The killingin kakkoskausi saatiin loppuun toissapäivänä.
Holder
"You know you're white, right?"
Joo sit odotellaan neloskautta. Muutama tyhmä juttu mutta HOLDER
Varikset komentavat
kaakku wrote:The killingin kakkoskausi saatiin loppuun toissapäivänä.
Holder
"You know you're white, right?"
Joo sit odotellaan neloskautta. Muutama tyhmä juttu mutta HOLDER
Jaa, nyt sitten näköjään tosiaan tulossa neljäs, vaikka vielä syksyllä ei ollut. Kolmas kausi oli lopulta aika huono, joten enpä kyllä odota mitään suurta.
Walking Deadin kakkoskautta aattelin tässä illan ratoksi kattella.
"Ei hätää, kunnanjohtajaa on informoitu"
game of thronesin kolmoskauden viis vikaa jaksoa ajattelin kattoa tänään.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
game of thronesin kolmoskauden viis vikaa jaksoa ajattelin kattoa tänään.
Samat just katsomisen alla.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Undeclared. Tokassa jaksossa mennään, vaikuttaa just kivalta!
Tammikuussa alkaa Areenalla Les revenants/Kuolleista palanneet. Kovasti tota on kehuttu ja vaikuttaa kiinnostavalta, joten pannaan katsoen.
Ekan jakson jälkeen fiilikset että aika hyvältä vaikuttaa MUTTA saas nährä ny.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
aloitin suits tänään, vaikuttaa hemmetin hauskalta ainiin hbo girls jatkuu huomenna
Last edited by ray charlz (11.01.2014 23:29)
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
bernardblack wrote:Tammikuussa alkaa Areenalla Les revenants/Kuolleista palanneet. Kovasti tota on kehuttu ja vaikuttaa kiinnostavalta, joten pannaan katsoen.
tokassa jaksossa mennään
Mogwain tekemälle soundtrackille kans
OMG SHERLOCK OMG
OMG SHERLOCK OMG
ensi sunnuntaina YLE2:lla alkaa (ja eiköhän se DVD-boksikin sitten lähiviikkoina kolahda postiluukusta...)
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
OMG SHERLOCK OMG
TOSTA VIIMEISIMMÄSTÄ JAKSOSTA EI VOI PUHUA ILMAN CAPSEJA
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
leposi wrote:OMG SHERLOCK OMG
TOSTA VIIMEISIMMÄSTÄ JAKSOSTA EI VOI PUHUA ILMAN CAPSEJA
EI KYLLÄ VOI
SHERLOCK HELVATIN HOLMES
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
bernardblack wrote:bernardblack wrote:Tammikuussa alkaa Areenalla Les revenants/Kuolleista palanneet. Kovasti tota on kehuttu ja vaikuttaa kiinnostavalta, joten pannaan katsoen.
tokassa jaksossa mennään
Mogwain tekemälle soundtrackille kans
Vähän laimea vaikutelma tästä jäi, ei maha mittää.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Joo toi lähti seurantaan
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Oho, pannan seurantaan.
"The series will use an anthology format, with each season featuring a different cast of characters and story."
Ekan jakson perusteella vitun hyvä sarja
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
yllättäen Girlsin kolmoskausi alkoi jo, 2 jaksoo ja ekassa vieraili Kim Gordon. Vähän mitäänsanomattomia, mut kauden eka jaksot aina vähän olleet jotain ihme set-uppia/vähemmän kiinnostavii.
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
yllättäen Girlsin kolmoskausi alkoi jo, 2 jaksoo ja ekassa vieraili Kim Gordon. Vähän mitäänsanomattomia, mut kauden eka jaksot aina vähän olleet jotain ihme set-uppia/vähemmän kiinnostavii.
Mun mielestä nää oli abaut parhaita jaksoja koko sarjassa. Tai ehkä mä vaan olin väsynyt, kun nauratti koko ajan.
"Ei hätää, kunnanjohtajaa on informoitu"
mitäs tosta true detectivestä sanois. aika vakuuttavasti lähti liikkeelle, mukava hissu rytmi, kaikki tehty viimisen päälle ja mielenkiintonen vastakkainasettelu päänäyttelijöillä. mcconaughey dominoi tyylikkäästi, hieno mies.
mitten wrote:yllättäen Girlsin kolmoskausi alkoi jo, 2 jaksoo ja ekassa vieraili Kim Gordon. Vähän mitäänsanomattomia, mut kauden eka jaksot aina vähän olleet jotain ihme set-uppia/vähemmän kiinnostavii.
Mun mielestä nää oli abaut parhaita jaksoja koko sarjassa. Tai ehkä mä vaan olin väsynyt, kun nauratti koko ajan.
ihan hyvät kaks jaksoo, en kyllä muistanut hyvin menneisyyden tapahtumia kun tauko on ollut aika pitkä. ei mitään ekan seasonin tapaista neroutta, mutta toivotaan et paremmaks muuttuu kun toinen kausi.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
mitäs tosta true detectivestä sanois. aika vakuuttavasti lähti liikkeelle, mukava hissu rytmi, kaikki tehty viimisen päälle ja mielenkiintonen vastakkainasettelu päänäyttelijöillä. mcconaughey dominoi tyylikkäästi, hieno mies.
Oikeastaan sama kaikkeen. Mutta oon vähän enemmän innoissani tästä, tulispa jo kakkosjakso
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.