You are not logged in.
Mikä tää Extras on?
The Officen tekijöiden toinen sarja. Ricky Gervais pääosassa. Tulee ykköseltä tiistaisin klo 21
en ole kolmekybänen emoboy
Olen tainnut seurata jotain tv-sarjaa viimeksi joskus 2004 -spåm
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Katoin just Langalla vikan jakson ja meinasin kuolla silkasta pakahtumisesta.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Minkälainen L-koodi on nykyään? Katoin joskus alkuaikoina, sit meni ihan hölmöksi joten jätin. Nykyään tulee liian myöhään mulle. Rimakauhua ja rakkautta on kyl pakko katsoa silti vaikka tuleekin vasta 22.00 (ja vaikka löytyykin vikaa kautta lukuunottamatta dvd:ltä...)
Tv:stä en mitään, dvd:ltä Housea (paitti pitäs saada 2. tuotantokausi), Desperate Housewiveseja ja Gilmoren tyttöjä. Sit piakkoin pitäisi saada Mullan alla-boksi, niin sitä sitten uudestaan. Tarkoitus ois myös alkaa jossain vaiheessa seuraamaan alusta myös mm. L-koodia ja Weedsiä ja Officea.
Rimis- ja x-flies-uusintoja kai vaan. Ja joululomalla jäin koukkuun Karjalan kunnaisiin
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Rimis- ja x-flies-uusintoja kai vaan. Ja joululomalla jäin koukkuun Karjalan kunnaisiin
Nii ja Extras. Ja sit kaikkra kivaa mitä sattuu tulemaan, jos kykenee olemaan silloin tv:n äärellä. Mut toi 22-24 ohjelmaschlotti on aika keskeinen meidän perheessä näinä päivinä.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
torstaina on tv-päivä.. sillon tulee Kotikatu, House ja Rimikset. Sit sunnuntaisin Fitz ja maanantaisin lesboja jos muistaa.. meinasin myös alkaa kattoo Canal+:lta Dexterin toista kautta mut unohin, joten piti sit hakee se koneelle. Heroesin toisen kauden sain myös just katottua ja Lostkin näyttäs kohta alkavan taas, joten eiköhän senki uuet jaksot tuu haettua vaik onki ihan perseestä koko sarja.
Gilmoren tyttöjen vika kaus pitäs katella kans mut ei o jaksanu viel.
[quote:5867e345eb="shanks"]torstaina on tv-päivä.. sillon tulee Kotikatu, House ja Rimikset. Sit sunnuntaisin Fitz ja maanantaisin lesboja jos muistaa.. meinasin myös alkaa kattoo Canal+:lta Dexterin toista kautta mut unohin, joten piti sit hakee se koneelle. Heroesin toisen kauden sain myös just katottua ja Lostkin näyttäs kohta alkavan taas, joten eiköhän senki uuet jaksot tuu haettua vaik onki ihan perseestä koko sarja.
Gilmoren tyttöjen vika kaus pitäs katella kans mut ei o jaksanu viel.[/quote:5867e345eb]
shanks on homo
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
The Fast Showta, tosin dvd:ltä...
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Juuri nyt ykkösellä pyörii Sydämen asialla. Claude Greengrass.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Asun Espoossa
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Jes, Fitzin kattominen katkesi alkuvuodesta digittömyyden myötä, mutta nyt sain kakkoskauden viimein lainaan. Tää ilta menikin kakkoskauden ekan 3-osaisen jakson eli sen Robert Caryle & Hillsborough-traumat -teoksen merkeissä. Huh! Jäätävää parhuutta
I love you and dream about the Führer
Studio Julmahuvia
Isällä on nissan pathfinder ja sellainen näyttö johon voi liittää tietokoneen ja 500e että saa näppiksen? Eli mac book pröö.
Hill Street Blues
Sopranos
Ei muita tällä hetkellä.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:d28a13e524="noiseidea"]Hill Street Blues
Sopranos
Ei muita tällä hetkellä.[/quote:d28a13e524]
Uusintakierroksella vai ekaa kertaa?
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
[quote:eb6d487cea="Joe Caligula"][quote:eb6d487cea="noiseidea"]Hill Street Blues
Sopranos
Ei muita tällä hetkellä.[/quote:eb6d487cea]
Uusintakierroksella vai ekaa kertaa?[/quote:eb6d487cea]
Uusinta.
[quote:9fa2b695b6="noiseidea"][quote:9fa2b695b6="Joe Caligula"][quote:9fa2b695b6="noiseidea"]Hill Street Blues
Sopranos
Ei muita tällä hetkellä.[/quote:9fa2b695b6]
Uusintakierroksella vai ekaa kertaa?[/quote:9fa2b695b6]
Uusinta.[/quote:9fa2b695b6]
Toi Hill Street Blues gyl jaksaa innostaa vieläkin.. Random-jaksoja oon nyt katellut..
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
[quote:9106ed4699="Joe Caligula"][quote:9106ed4699="noiseidea"][quote:9106ed4699="Joe Caligula"][quote:9106ed4699="noiseidea"]Hill Street Blues
Sopranos
Ei muita tällä hetkellä.[/quote:9106ed4699]
Uusintakierroksella vai ekaa kertaa?[/quote:9106ed4699]
Uusinta.[/quote:9106ed4699]
Toi Hill Street Blues gyl jaksaa innostaa vieläkin.. Random-jaksoja oon nyt katellut..[/quote:9106ed4699]
Mä just katsoin kaksi ekaa kautta, mutta oon nyt katsonut uudelleen daamin seurana. Onhan se kova, mutta ei ehkä niin kova kuin muistelin/kuvittelin. Kolmosesta eteenpäin odotellessa.
[quote:49f4d40eed="stratum"]Dexter
Ei muita, paitsi Extrasin ekan jakson otin talteen viime viikolla ja jos vaikuttaa hyvältä, voisi ruveta seuraamaan.[/quote:49f4d40eed]
voi olla "paljastus", jos katsot ihan alusta just mutta:
vittu kun meni dexter pilalle tokalla kaudella. tuntui että kaikki mysteerit ratkottu ja nyt vain tapetaan. vaan olenko väärässä?
it's always sunny in philadelphia s04, wire s01 ja mad men s02 täällä.
[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]
[quote:670b9be43a="kmodig"]voi olla "paljastus", jos katsot ihan alusta just mutta:
vittu kun meni dexter pilalle tokalla kaudella. tuntui että kaikki mysteerit ratkottu ja nyt vain tapetaan. vaan olenko väärässä?[/quote:670b9be43a]
Olet väärässä.
En mitään. Eikun sittenkin Meren salaisuuksia ja Hill Street Bluesia, ne menee kyllä koneelle ja sitten dvd:lle.
Eurekan pilotin katsoin eilen. Vaikuttaa ihan hauskalta.
Sent from my iPhone 16
[quote:af4ee2cd47="shanks"][quote:af4ee2cd47="leposi"][quote:af4ee2cd47="kmodig"]voi olla "paljastus", jos katsot ihan alusta just mutta:
vittu kun meni dexter pilalle tokalla kaudella. tuntui että kaikki mysteerit ratkottu ja nyt vain tapetaan. vaan olenko väärässä?[/quote:af4ee2cd47]
Olet väärässä.[/quote:af4ee2cd47]
Jep. Hyvä sarja toi on ja ihan luonnollista, että ekan kauden salaisuuksien selviämisen jälkeen toiselle kaudelle piti keksiä jotain uutta. Toimi silti loppuun asti. Nyt jännityksellä odottelen tota alkanutta kolmosta.[/quote:af4ee2cd47]
OOTTE KENTIES OIKEASSA. EN JAKSANUT KATSOA VAAN TOKAA KAUTTA SAMALLA INTENSITEETILLÄ. EI OIKEIN TUNTUNUT ENÄÄ MISSÄÄN, SE VELJENMURHA OLI SEN VERTA KOVA PAUKKU.
NYT MAD MENIN SUHTEEN USKOVAISEMPI LINJA, TOKA KAUSI VAIKUTTAA AIKAS JEPPIS KAMALTA.
[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]
Huomaan usein katsoavani Subin myöhäisillan sarjoja, koska se on ainoa kanava josta tulee jotain ohjelmaa kello yhden jälkeen arkisin. Yleensä tulee just silloin fiilis että vois vähän töllätä. Uusintojahan nää kaikki, mutta suurinta osaa en ole kuitenkaan nähny.
Buffy on ihq, Bones on symppis, Supernatural on vähe liian hömppä ja Invasionissa on kierrätetystä perusideastaan huolimatta oma tunnelmansa. Eleventh Hour on itse asiassa helvetin hyvin kirjoitettua tv-draamaa. Tätä näin ensimmäisellä esityskierroksella enemmänkin ja oli minun mielestä omituista että se jo silloin tuli ihan loppuillasta. Luulisi että tuo vois upota muillekin kuin yökyöpeleille.
Jenkkein tahtiin seuraan tällä hetkellä Dexteriä ja Heroesia.
Sent from my iPhone 16
Bones on symppis.
Mä kans tykästyin tähän jonkin aikaa sitten vaikka aluksi se vaikutti tylsältä.
Emily Deschanel ja David Boreanaz yhdessä
Sarah Connorin päiväkirja, The Lost Room ja Supernatural.
Melkoista huttua siis
Varikset komentavat
Kotikatua edelleen ja Housea. Muuten mennää sit nettitarjonnalla.