You are not logged in.
Mr. Kukkosoos wrote:Markku wrote:Successionia viisi jaksoa takana enkä tiedä jaksaako tätä kuinka paljon enää. Jotain mulkkuuden maailmanennätystä tässä varmaan yritetään.
Helvetin hyvä sarja on. Just katoin kakkoskauden loppuun ja juma mihin cliffhangeriin jäi. https://www.punkinfinland.net/forum/ima … a_pray.gif
Joo, siinähän alkaa tapahtua vasta just 5-6 jakson tienoilla.
Ekan kauden 7., 8. & 10. jakso taitaa olla sarjan parhaat.
Undonen katsoin. Ihan jees, vaikka en kauheasti tosta rotoscope animaatiotyylistä välitä.
Loppuratkaisu myös vähän sellanen cop-out, en tiiä onko tähän jatkoa suunnitteilla vai ei.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Laatu wrote:No paras sarja koskaan.
Yksi niistä, kyllä!
Jos tämä viittasi Trierin Rigetiin, niin kyllä.
Brassicin kakkoskauden aloitin. Eka jakso samalla mukavalla suorittamisen tasolla.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Primesta katellut Start Upia. Aika kiikun kaakun menee jaksosta toiseen, että pitäiskö jatkaa vai lopettaa. Tuntuu että on taas tämä tuttu juonikuvio, että juuri kun meinataan breikata, niin sitten hommat menee taas mönkään.
Sohvaperunat ja Scott & Baileyn kakkoskausi.
Varikset komentavat
vuosi sitten postailin, että succession pitäisi laittaa jonoon. nyt sitten sain tsekattua mitä tuo on syönyt. kuutisen jaksoa takana, on kyllä erinomaisen hauskaa teeveetä. jotkut ovat sanoneet ettei lähde käyntiin heti, omalla kohdalla iski ekasta jaksosta lähtien ja parantanut kuin sorkkaeläin juoksuaan. peukkua siis
Kaikki muut on pellejä, minä olen hieno ihminen ja loistava ajattelija. Mjötö ööjm kirjat ja paperit ehkä myösm
Joko olette katsoneet disney+ Mandaloriania?
Tuanoi saatana.
emme, mutta ajattelin että ton vois kattoa
Kaikki muut on pellejä, minä olen hieno ihminen ja loistava ajattelija. Mjötö ööjm kirjat ja paperit ehkä myösm
En ole ja todennäköisesti elän elämäni katsomatta näitä uusia Star Warseja.
bzort glorf bööth
elän elämäni
Sama.
katsomatta näitä uusia Star Warseja.
Eri.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
vuosi sitten postailin, että succession pitäisi laittaa jonoon. nyt sitten sain tsekattua mitä tuo on syönyt. kuutisen jaksoa takana, on kyllä erinomaisen hauskaa teeveetä. jotkut ovat sanoneet ettei lähde käyntiin heti, omalla kohdalla iski ekasta jaksosta lähtien ja parantanut kuin sorkkaeläin juoksuaan. peukkua siis
tämähän on silkka klassikko jo nyt tulispa lisää. uskomattoman hauska ja samaan aikaan kovaa menoa. hyvään kohtaan jäi perkele pannaan vielä peukkua näille: tom & greg, roman & gerri
Last edited by herkko (30.09.2020 21:12)
Valtakuntaa ekaa kertaa. Jotenkin jäänyt väliin aiemmin, en oikein tiiä mix.
Eka "kausi" takana, eli neljä jaksoa katsottu.
Kovaa kamaa.
Danskjävlar!
Amazonista kidnappausdraama the Missing seurantaan. James Nesbitt pääosassa.
Tää oli aika hyvä. Kakkoskausi (joka on ihan oma tarinansa) oli vielä parempi kuin ykköskausi. Synkkää meininkiä eikä todellakaan osaa arvata, mitä seuraavaksi tapahtuu.
Salisburyn myrkytykset katselin tossa just. Kuumottavaa menoa, vaikka olihan toi tuttu tapaus. Mukava ollut varmaan asustella siellä. Ja sitten jälkkäriksi vielä korona kylään.
Seuraavaksi voisi katsella Areenalta Onnettomuus-minisarjan. Sen jälkeen vois lämmitellä Mr. Robotia uuteen alkuun. Se jäi aikanaan kesken tokaan kauteen, mutta nyt kun on loppunut niin kai sen vois katsella.
Fargon uusi kausi näemmä käynnissä. Se pitää katsoa sitten marras-joulukuussa, kun on tullut kokonaan.
Edelleen myös Deadwoodin toinen kerta pyörityksessä. Hiljaa hyvä tulee.
Kotikatua vahtaan myös suurella innolla. Onneksi ens vuonna se urakka on ohi.
Ja The Last Man on Earthia tulee katsottua kans toista kertaa. Tai aikanaan se jäi kolmanteen kauteen kesken, kun taso vähän laski. Kaksi ekaa kautta aivan parasta.
ALFin ekan kauden boksin ostin tossaja. Kova jakso se missä ALF soittaa Air Force Oneen ja sitä luullaan terroristiksi.
B5
Kai se pitäs taas jostain sarjasta kiinnostua. Kokeillaan tota hesarin kehumaa shakkisarjaa Musta kuningatar.
Last edited by marjapoimuri (23.11.2020 22:26)
Tuanoi saatana.
Katselin 3 jaksoa mandaloriania (ihan ok) ja 9 jaksoa metsoloita (todella kova). Jatkan molempia.
Metsolat on parasta ikinä!
Metsolat on parasta ikinä!
Tunnelman puolesta tässä on melkein jopa sellaista northern exposure -vibaa. Sit toi Juha Tikan ja Esa Kaartamon soundtrack on puhdasta kultaa, hemmetti kun tekisi mieli tehdä siitä yhdestä taajaan soivasta sointukulusta (se am/C/F -riffi) biisi.
Ihan jeppis oli Musta kuningatar. Eihän niistä shakkijutuista mitään tajunnu vaikka pelin tunnenkin. Shakkilauta vois olla hieno ihan vaan koristeenakin. Sellon kirjaston aulassa on pari shakkipöytää. Joskus siellä istuu joku yksinään, ilmeisesti odottaen että kuka vaan tulee pelaamaan.
Ihan jeppis oli Musta kuningatar. Eihän niistä shakkijutuista mitään tajunnu vaikka pelin tunnenkin. Shakkilauta vois olla hieno ihan vaan koristeenakin. Sellon kirjaston aulassa on pari shakkipöytää. Joskus siellä istuu joku yksinään, ilmeisesti odottaen että kuka vaan tulee pelaamaan.
Meneppä kuule pelaamaan ens kerralla!
Jaksaiskohan lähtee tohon The Crowniin?
Ainakaan siinä luultavasti ei ole paljoa actionmössöä, väkivaltaa tai panemista.
Last edited by muumipoimuri (07.12.2020 22:06)
Jaksaiskohan lähtee tohon The Crowniin?
Ainakaan siinä luultavasti ei ole paljoa actionmössöä, väkivaltaa tai panemista.
John Lithgow
Tämä ei ollutkaan se sarja mikä mulla oli mielessä. Olin ajatellu sitä jotain mikä sijoittuu 1800-luvun loppuun ja on kai downton abyn tekijöiltä.
Haluan sarjan missä John Lithgow panee.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
muumipoimuri wrote:Jaksaiskohan lähtee tohon The Crowniin?
Ainakaan siinä luultavasti ei ole paljoa actionmössöä, väkivaltaa tai panemista.John Lithgow
Tämä ei ollutkaan se sarja mikä mulla oli mielessä. Olin ajatellu sitä jotain mikä sijoittuu 1800-luvun loppuun ja on kai downton abyn tekijöiltä.
Kai tätä kattelee. Vaikka brittien ja muidenkin kuninkaallisten elämä ei ole koskaan kiinnostanut bätkän vertaa.
Aloin katsoa tuota Netflixin ranskalaista agenttihuumorisarjaa, mutta enpä taida jaksaa jatkaa. Katsoin kolme-neljä jaksoa. Ei kovin hauskaa millään muotoa.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Parks and Recreation
Miksi minä katsoin tällaisen keskinkertaisen komediasarjan alusta loppuun? Kaipasin kai jotain aivot narikkaan -viihdettä. Yleensä silloin katson kauhufilmejä mutta nyt tällaista. Se ei varmaan kerro kovin hyvää minun henkisestä tilastani. Oli tässä ilman muuta hyviäkin juttuja mutta myös todella paljon mitäänsanomattomuutta. Päähenkilö Leslie on lähes sietämätön, mutta ehkä juuri ja juuri ei ylitä jotain rajaa. Tuotantopuolella on kai samoja ihmisiä kuin Konttorin amerikkalaisversiossa, ja sen myös huomaa. Konttori oli tietysti parempi, mutta oli siinäkin tylsät jaksonsa. Miksi nämä toimistoon sijoittuvat sarjat ovat huonoimmillaan niissä jaksoissa, joissa ollaan ulkona?
Jäin miettimään Leslien ja Annin ystävyyttä. Leslien mukaan he ovat parhaat ystävät, mutta se ei oikeastaan näy. Vaikutelmani on tämä: Leslie on rakastunut Anniin, mutta ei myönnä sitä oikeastaan edes itselleen. Ann pitää tilannetta hämmentävänä, yrittää olla kohtelias ja uskoo myös hyötyvänsä Lesliestä. Tämän he naamioivat ystävyydeksi.
Näköjään tämä sarja joka tapauksessa herätti minussa enemmän ajatuksia kuin moni parempi sarja. Voisin vielä jatkaakin, mutta en viitsi.