You are not logged in.
barton_funk wrote:noiseidea wrote:Good Omens
Oli kohtuu pettymys.
Eli Bad Omens?
Oon nyt kai puolessa välissä ja oon tykännyt, ei nyt mitään klassikkokategoriaa mutta toimii.
Pääosiin oli kyllä hankittu sopivat näyttelijät, siitä
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Freaks and Geeks
Alex Garlandin Devs ekan jakson perusteella jatkoon
Netflixiin oli tullut Community, sitä kattelin pari jaksoa.. saapa nähdä jaksaako, sinänsä tollanen kevy lyhyt komedia ois ihan ok olla katsottavana.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Elämän suolan ohella Modernien miesten 2. kausi tässä.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Magiciansin vitoskausi oli vähän pettymys. Ihan hauskoja käänteitä, mutta Quentinin puuttuminen heikensi dynamiikkaa jonkin verran, vaikka olikin aina melko lailla ärsyttävä hahmo. Muutenkin kaudesta puuttui kunnollinen jännite, porukka hortoili vähän siellä missä sattui ja lopuksi sitten tehtiin kohtuullinen finaalijakso. Katson kyllä lisää, jos vielä tekevät. Vähän alkaa olla temput kyllä nähty, mutta on se silti varsin katsottavaa hömppää.
It's Always Funny in Philadelphia, tätä katsonut Lontoon Netflixistä joskus, nyt Viaplaystä tykittelen. Hulvatonta ihmispaskakomediaa.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Modernit miehet - kausi 2
Rapakon takana just nyt kuuminta hottia oleva Netflixin dokkarisarja Tiger King katselussa. On tämä komeeta. Mennään syvään etelään, otetaan sieltä kahjoimmat isojen kissapetojen omistajat ja laitetaan ne tukkanuottasille. On mafiapomoa, murhayritystä, seksikulttia.
alkuun vähän sekava dokkarisarja mut hienosti toi keissi ottaa kierroksia loppua kohden. voi vittu mitä jengiä.
noiseidea wrote:barton_funk wrote:noiseidea wrote:Good Omens
Oli kohtuu pettymys.
Eli Bad Omens?
Oon nyt kai puolessa välissä ja oon tykännyt, ei nyt mitään klassikkokategoriaa mutta toimii.
Pääosiin oli kyllä hankittu sopivat näyttelijät, siitä
Ehkä loppupuolella tossa vähän lipesi ote käsistä. Pari ekaa jaksoa hauskaa tykittelyä.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Modernit miehet - kausi 2
Oli kyl paikoitellen melko heikko kausi.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
The Last Panthers
Logged In
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
katoin yhden jakson ja vaikutti ihan hyvältä. kuivakkaa vakoilua ja toimistotiloja
tigrushka wrote:katoin yhden jakson ja vaikutti ihan hyvältä. kuivakkaa vakoilua ja toimistotiloja
pakko katsoa vielä kolmaskin jakso
Neljä jaksoa katsottu kuivakkaa ranskalaista tiedustelua. Hyvää menoa, tuollaista se varmaan on oikeassa elämässäkin, paitsi vielä kuivempaa.
Neljä jaksoa katsottu kuivakkaa ranskalaista tiedustelua. Hyvää menoa, tuollaista se varmaan on oikeassa elämässäkin, paitsi vielä kuivempaa.
Draamaa työpaikkaruokalan raastepöydässä.
noiseidea wrote:Neljä jaksoa katsottu kuivakkaa ranskalaista tiedustelua. Hyvää menoa, tuollaista se varmaan on oikeassa elämässäkin, paitsi vielä kuivempaa.
Mua itse asiassa vaivasi siinä raastepöydän jälkeen nelosjaksossa(?) kun hahmot valkkasi että kalaa vai lihaa niin puhuivat ihan avoimesti kuinka paljon agentteja on maailmalla.
Westworldia katselen vitutuksen voimalla. Kolmoskauden eka jakso oli paska. Toka jakso oli ihan ok, pitää antaa tälle vielä mahdollisuus. Kolmas jakso oli kuraa. Neljäs jakso oli mukiinmenevä. Näköjään tälläseen suhteeseen on nyt sit tullut jämähdettyä. Niillä on ollut liikaa rahaa ja siitä on tullut paineita. Sarjan nykymeno tuntuu komitean hyväksymältä kompromissilta, jossa kaikki lauseenvaihdot on isoa "ah, teknologia, se tuhoaa meidät, vai pelastaako se??" -läppää. Puuttuu kaikki elämä siitä ympäriltä.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Westworldia katselen vitutuksen voimalla. Kolmoskauden eka jakso oli paska. Toka jakso oli ihan ok, pitää antaa tälle vielä mahdollisuus. Kolmas jakso oli kuraa. Neljäs jakso oli mukiinmenevä. Näköjään tälläseen suhteeseen on nyt sit tullut jämähdettyä. Niillä on ollut liikaa ollut rahaa ja siitä on tullut paineita. Sarjan nykymeno tuntuu komitean hyväksymältä kompromissilta, jossa kaikki lauseenvaihdot on isoa "ah, teknologia, se tuhoaa meidät, vai pelastaako se??" -läppää. Puuttuu kaikki elämä siitä ympäriltä.
Mulla jäi kakkoskausi kesken parin ekan jakson jälkeen. En edes muista tarkalleen miksi, mutta ekaan kauteen verrattuna oli pettymys. Paraniko se loppua kohden?
Laatu wrote:Westworldia katselen vitutuksen voimalla. Kolmoskauden eka jakso oli paska. Toka jakso oli ihan ok, pitää antaa tälle vielä mahdollisuus. Kolmas jakso oli kuraa. Neljäs jakso oli mukiinmenevä. Näköjään tälläseen suhteeseen on nyt sit tullut jämähdettyä. Niillä on ollut liikaa ollut rahaa ja siitä on tullut paineita. Sarjan nykymeno tuntuu komitean hyväksymältä kompromissilta, jossa kaikki lauseenvaihdot on isoa "ah, teknologia, se tuhoaa meidät, vai pelastaako se??" -läppää. Puuttuu kaikki elämä siitä ympäriltä.
Mulla jäi kakkoskausi kesken parin ekan jakson jälkeen. En edes muista tarkalleen miksi, mutta ekaan kauteen verrattuna oli pettymys. Paraniko se loppua kohden?
Nippa nappa sen verran, että kolmosen katselun aloittamiseen riitti rahkeita. Kakkoskausi oli typerä arvausleikki, jossa katsojan hoksottimien puutteella kikkailtiin liikaa. Lopussa asiat selkiytyivät niin että tajusi, mitä tässä nyt tapahtuu. Kolmoskausi on ollut paljon suoraviivaisempaa mutta eri tavalla kehnohkoa.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
barton_funk wrote:noiseidea wrote:Neljä jaksoa katsottu kuivakkaa ranskalaista tiedustelua. Hyvää menoa, tuollaista se varmaan on oikeassa elämässäkin, paitsi vielä kuivempaa.
Mua itse asiassa vaivasi siinä raastepöydän jälkeen nelosjaksossa(?) kun hahmot valkkasi että kalaa vai lihaa niin puhuivat ihan avoimesti kuinka paljon agentteja on maailmalla.
Tuollaisissa työpaikoissa on aina omat ruokalat, ja ruokalan henkilökunta on tod.näk. sekä seulottu ankarasti että allekirjoittanut jonkun vaitiolovelvollisuussopimuksen.
Porkkanaraasterealismille
Laatu wrote:Westworldia katselen vitutuksen voimalla. Kolmoskauden eka jakso oli paska. Toka jakso oli ihan ok, pitää antaa tälle vielä mahdollisuus. Kolmas jakso oli kuraa. Neljäs jakso oli mukiinmenevä. Näköjään tälläseen suhteeseen on nyt sit tullut jämähdettyä. Niillä on ollut liikaa ollut rahaa ja siitä on tullut paineita. Sarjan nykymeno tuntuu komitean hyväksymältä kompromissilta, jossa kaikki lauseenvaihdot on isoa "ah, teknologia, se tuhoaa meidät, vai pelastaako se??" -läppää. Puuttuu kaikki elämä siitä ympäriltä.
Ei parantunut mutta sakeni kyllä.
Tuanoi saatana.
noiseidea wrote:barton_funk wrote:noiseidea wrote:Neljä jaksoa katsottu kuivakkaa ranskalaista tiedustelua. Hyvää menoa, tuollaista se varmaan on oikeassa elämässäkin, paitsi vielä kuivempaa.
Tuollaisissa työpaikoissa on aina omat ruokalat, ja ruokalan henkilökunta on tod.näk. sekä seulottu ankarasti että allekirjoittanut jonkun vaitiolovelvollisuussopimuksen.
Juuh, mutta ekoissa jaksoissa kovasti painotettiin että tarvii tietää vain se mikä on tarpeen ja mitään ei kysellä, on erilliset kriisineukkarit, siivojat ei saa tulla huoneisiin, pidetään jutut osastettuna, sitten vaan lunkisti jutellaan tärkeimmistä asseteista raasteet tarjottimella. Ei ihme että nillä on hommat niin levällään!
tigrushka wrote:noiseidea wrote:barton_funk wrote:noiseidea wrote:Neljä jaksoa katsottu kuivakkaa ranskalaista tiedustelua. Hyvää menoa, tuollaista se varmaan on oikeassa elämässäkin, paitsi vielä kuivempaa.
Juuh, mutta ekoissa jaksoissa kovasti painotettiin että tarvii tietää vain se mikä on tarpeen ja mitään ei kysellä, on erilliset kriisineukkarit, siivojat ei saa tulla huoneisiin, pidetään jutut osastettuna, sitten vaan lunkisti jutellaan tärkeimmistä asseteista raasteet tarjottimella. Ei ihme että nillä on hommat niin levällään!
Huutaa ne kyllä välillä ihan kadullakin ja muilla julkisilla paikoilla isoon ääneen ties mitä huippusalaisia juitsuja.
noiseidea wrote:tigrushka wrote:noiseidea wrote:barton_funk wrote:noiseidea wrote:Neljä jaksoa katsottu kuivakkaa ranskalaista tiedustelua. Hyvää menoa, tuollaista se varmaan on oikeassa elämässäkin, paitsi vielä kuivempaa.
Huutaa ne kyllä välillä ihan kadullakin ja muilla julkisilla paikoilla isoon ääneen ties mitä huippusalaisia juitsuja.
Tosta raastepöydästä vielä, jos Ranskaa pidetään yleensä kovin kulinaristisesti virittyneenä kulttuurina ja oletettavasti noi vakoojat on suht hyvin palkattuja, mukavasti lämmittää proletaarin mieltä kun korkealla vakoojapomolla on lautasellinen täynnä porkkanaraastetta, kuin Unicafessa ikään. Tai ehkä laitosruokalat on vaan universaaleja, laimean värisine tarjottimineen, raastepöytineen yms.
tigrushka wrote:noiseidea wrote:tigrushka wrote:noiseidea wrote:barton_funk wrote:noiseidea wrote:Neljä jaksoa katsottu kuivakkaa ranskalaista tiedustelua. Hyvää menoa, tuollaista se varmaan on oikeassa elämässäkin, paitsi vielä kuivempaa.
Huutaa ne kyllä välillä ihan kadullakin ja muilla julkisilla paikoilla isoon ääneen ties mitä huippusalaisia juitsuja.Tosta raastepöydästä vielä, jos Ranskaa pidetään yleensä kovin kulinaristisesti virittyneenä kulttuurina ja oletettavasti noi vakoojat on suht hyvin palkattuja, mukavasti lämmittää proletaarin mieltä kun korkealla vakoojapomolla on lautasellinen täynnä porkkanaraastetta, kuin Unicafessa ikään. Tai ehkä laitosruokalat on vaan universaaleja, laimean värisine tarjottimineen, raastepöytineen yms.
Samaa mietin! Laitosruoka on laitosruokaa, missä päin maailmaa tahansa.
tigrushka wrote:noiseidea wrote:tigrushka wrote:noiseidea wrote:barton_funk wrote:noiseidea wrote:Neljä jaksoa katsottu kuivakkaa ranskalaista tiedustelua. Hyvää menoa, tuollaista se varmaan on oikeassa elämässäkin, paitsi vielä kuivempaa.
Huutaa ne kyllä välillä ihan kadullakin ja muilla julkisilla paikoilla isoon ääneen ties mitä huippusalaisia juitsuja.Tosta raastepöydästä vielä, jos Ranskaa pidetään yleensä kovin kulinaristisesti virittyneenä kulttuurina ja oletettavasti noi vakoojat on suht hyvin palkattuja, mukavasti lämmittää proletaarin mieltä kun korkealla vakoojapomolla on lautasellinen täynnä porkkanaraastetta, kuin Unicafessa ikään. Tai ehkä laitosruokalat on vaan universaaleja, laimean värisine tarjottimineen, raastepöytineen yms.
Veikkaan että top secret versiossa Sodexosta söivät. (Sodexossa Jorma Ollilakin söi, nähty on.)
Raastepöytä