You are not logged in.
Jack Ryan kausi 2 Prime Video
The Morning Show Apple TV+
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Successionin oisko vitosjakson se kiitospäivän jälkkärikohtaus oli parasta telkkaria aikoihin.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Successionin oisko vitosjakson se kiitospäivän jälkkärikohtaus oli parasta telkkaria aikoihin.
pitääkin katsoa uudestaan
nyt kuitenkin katson taas sen polttarijakson
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Vaikea kyllä päättää kuka on inhokki noista Successionin hahmoista. Sarjan alussa Greg the Egg vitutti jotenkin ihan suunnattomasti, mutta vähitellen se paljastuu lähinnä vain vihjeettömäksi hölmöksi ja heittopussiksi, siinä missä muut on ihan full hd psykopaatteja.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Gregin ja Tomin vuorovaikutukset ovat ihan parhaita.
Kieran Culkinin suoritus tekee Romanista jotenkin koukuttavan hahmon. Tykkään rojahdella tuoleille samalla tavalla.
Kaikki muut on samaa paskaa. Mutta hyvin näyteltyä ja kirjoitettua paskaa.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Kominsky Method - hyvä draamakomedia
Diary of an Uber Driver - tää myös ihan kiva
Living with Yourself - jotenkin en ole Paul Ruddista hirveästi piitannut, mutta tämä oli aivan pl
Succession - tässä aika monta ehdokasta vastenmielisimmät hahmot -ketjuun
Alottanu yleltä ukrainalaisen komedian Kansan palvelija. Kai ihan jees.
Tuanoi saatana.
Deutschland 86, ilahduin tiedosta, että on vielä tulossa Deutschland 89.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
MIdnight Diner
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Succession lusittu. Tomin "I'm not a hippie"
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Miten toi Watchmen toimii, jos ei tiedä aiheesta yhtään mitään? Pitäiskö ainaki ensin kattoo toi leffa mikä hbolla on? Vai voiko lähtee ihan n00bina?
Tuanoi saatana.
Miten toi Watchmen toimii, jos ei tiedä aiheesta yhtään mitään? Pitäiskö ainaki ensin kattoo toi leffa mikä hbolla on? Vai voiko lähtee ihan n00bina?
Vähän sama kyskä, mut itellä ois khyl elokuva tos katsomattomana hyllyssä toki.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
En ole sarjaa kattonu, mutta jostain luin että se perustuu enempi sarjikseen kuin leffaan. Ja leffassahan vedettiin mutkia vähän turhan suoraksi ja muutenkin muuteltiin alkuperäistä juonta ja perseiltiin.
SOSDO MASSA KOMOROSSA
on ollut vaikeuksia hahmottaa asioita, mutta sitten jaksojen välissä vähän googletellut. olen kyllä pitänyt sarjasta tästä huolimatta.
luin
En ole sarjaa kattonu, mutta jostain luin että se perustuu enempi sarjikseen kuin leffaan. Ja leffassahan vedettiin mutkia vähän turhan suoraksi ja muutenkin muuteltiin alkuperäistä juonta ja näytettiin sinistä kullia joka välissä.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
The Spy tuli vähän aikaa sitten katsottua, ehkä en tästä vielä kirjoittanut - ihan perussujuvaa agenttimenoa, vähän tuli fiilis että ois tästä voinut saada enemmänkin irti.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Innan vi dör 2
Mahtava alkuteema ja -musa tässä. Kakkoskaudelle tullut mukaan Antti Reini ja totta kai ikävän ihmisen roolissa
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Sellaista jännää uutuussarjaa kuin Wire katatottu nyt kuutisen jaksoa. En oo aiemmin kattonut.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Succession Tom on parhaita hahmoja vähään aikaan Greg myös
Mitä mieltä jengi ollut Watchmenista? Musta ollut aika hyvä, mutta tää uusin jakso (s01e06) oli Lainasin sarjakuvan eilen, varmaan paljon enemmän tulee saamaan sarjasta irti lukemalla sen.
Silicon Valleyssa vika kausi ja ihan hyvä vaan, että loppuu, pari edellistä jaksoa ollut taas
Rick & Mortyn 2. kautta aloittelin. Ei tota oikein jaksa pitemmän päälle.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Rick & Mortyn neloskausi ei tullu Netflixiin.
The Crownin kolmoskausi
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Rick & Mortyn neloskausi ei tullu Netflixiin.
Kato esim. Kiss Cartoonista, jos kestät sivulla näkyvät Nopein tapa löytää kuuma tyttöystävä Suomesta/Tämä outo temppu parantaa kuulokykyä/Sexy Russian Babes Looking For Helsinki Men 30+ -mainokset. Eivät häiritse kuitenkaan jaksojen aikana. Tuolta katon omat Bob's Burgerini ja muut piirretyt.
Living with yourself
Alkuun ihan mielenkiintoinen, mutta kehittyykin perus hömpäksi. Jätän kesken.
Tuanoi saatana.
Silicon valley 6 myös ihan jees. Jared paras hahmo.
Tuanoi saatana.
Midsomerin murhien 21. kausi alkoi.
Jossain vitosjakson kohillla Seccessionia ajattelin, että kattelen vaan ykköskauden, kun se ei tuntunut etenevän mihinkään kovin dramaattiseen suuntaan. Mutta aika nopeasti muuttui ääni kellossa.
Tuanoi saatana.
30 Rock jäi joskus olosuhteiden pakosta kesken, nyt jatkuu tuon tykittely vitoskaudesta.
No meinasitteko "netflixin game of thrones" The Witcheriä alkaa kattoo?
Tuanoi saatana.
En meinannut.
bzort glorf bööth