You are not logged in.
leposi wrote:Berlin Alexanderplatz lähti käyntiin.
Pitäis itsekin.
smaa. dvd-boksi pölyyntyny hyllyssä jo pari vuotta.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
ginipoika wrote:leposi wrote:Berlin Alexanderplatz lähti käyntiin.
Pitäis itsekin.
Smaa. En edes muistanut omistavani tuota. Päätin vain aamulla katsoa pitkästä aikaa jotain omasta hyllystä, kun siellä on aivan santanasti katsomatonta kamaa. Toi sit löytyi sieltä jostain perältä.
Broad Cityä alottelin. Katsotaan miten jaksaa.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
jookcha wrote:ginipoika wrote:leposi wrote:Berlin Alexanderplatz lähti käyntiin.
Pitäis itsekin.
Smaa. En edes muistanut omistavani tuota. Päätin vain aamulla katsoa pitkästä aikaa jotain omasta hyllystä, kun siellä on aivan santanasti katsomatonta kamaa. Toi sit löytyi sieltä jostain perältä.
Berlin Alexanderplatzin dvd-boksi kiinnostaisi. Mieli tekisi katsoa tuo pitkästä aikaa!
bzort glorf bööth
jookcha wrote:ginipoika wrote:leposi wrote:Berlin Alexanderplatz lähti käyntiin.
Pitäis itsekin.
Lainasin jokunen vuosi sitten kirjastosta ja katsoin. Onhan tuo aikamoinen.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Onpa aika paska tämä Sorjosen kolmas jakso.
En aio katsoa enää neljättä.
Last edited by leposi (24.10.2016 22:07)
Rick b morty toka kausi oli vittu best
The Fallin kolmas kausi tullut Netflixiin, joten sen aloitan nyt.
Marco Polon toka kausi oli kova, ehkä parempi ko eka ja jatkoa vissiin luvassa.
Stranger things ihan jees. Olin skeptinen kun tiesin että siinä on hyvin pitkälti lapsia pääosassa, mutta ne skidithän oli just hyviä. Vähän jäi vaivaamaan että siinä ei loppupeleissä selvinny, että mistä siinä oli kysymys, tai mikä sen aiheutti... Jatkuuko tämä vielä? Jos jatkuu niin samoilla hahmoilla vai eri setti ja eri maailma?
Rick & Morty noussu ajan saatossa pikkuhiljaa osastosta ihan jees osastoon very jees. Oikeestaan innostus nousi enemmän katottuani sitä lievästi myssyissä. Ja sitemmiten parempi myös selvänä.
Ascension myös osastoa ihan jees, nothing major, mutta jatkoa odotellessa.
Dag muutamien jaksojen perusteella toimii, vaikka sijoittuukin pitkälti ihmissuhdeasioihin, mikä on yleisesti yksi tylsimmistä/paskimmista teemoista.
Smaa. Jätin.
leposi wrote:Onpa aika paska tämä Sorjosen kolmas jakso.
Smaa. Jätin.
Menikö vielä ykkösestä paljon alas? Täällä jäi jo siihen
En tunne asiaa, mistä on kysymys, mutta täysi, sataprosenttinen tuki. Olen sen sillä tasolla käynyt läpi.
tigrushka wrote:leposi wrote:Onpa aika paska tämä Sorjosen kolmas jakso.
Smaa. Jätin.
Menikö vielä ykkösestä paljon alas? Täällä jäi jo siihen
Meni. Olisin voinut jättää jo "siihen" mutta annoin tsäänssin ja mahdollisuuden.
king of the hill maratooni käynnissä, kohta pari ekaa kautta katottu
pärisee
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Westworld on valitettavasti melkoisen ärveetä paskaa, mutta katsonen silti loppuun asti.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
The Night Manager lähti käyntiin.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Piti ruveta The Expansee kattoon mutta kompastuinkin netflixissä The Crowniin. Ja oi, kyllä se onkin oivallinen. Anglofiili kusee hunajaa jatkuvana norona.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Aloin kattoo the Expansea.Ekan jaksen perusteella paha sanoa mitään, kovasti maailmaa ja hahmoja esiteltiin, eikä mikään superkiinnostavaa ilmennyt hahmo/maailma/asetelma tasolla, mutta vaikutti ainakin perusvarmalta 'vakavalta' scifiltä. Varmaan katon ekan kauden, jos ei mitään ihän käsittämätöntä pöljyyttä tule vastaan.
Pitääkö kaiken vaan olla aina niin synkkää? Kuvan ja tunnelmaan liittyen. Haluaisin katsoa jotain uutta ja hyvää.. valoisempaa scifiä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Vaikkei nyt varsinaisesti ole scifiä, niin Walking Dead veti pohjat dystopiamasturbaatiossa.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Voisko joku tehdä televisiosarjan jonkun Iain M Banksin Kulttuuri -kirjan pohjalta? kiitti
Voisko joku tehdä televisiosarjan jonkun Iain M Banksin Kulttuuri -kirjan pohjalta? kiitti
KATSOISIN
ei sekään toki 100% hilpeetä olis mutta sentään toimintajuonien välillä vois ees vähe näyttää harmoonista bailaamista, pidäkkeetöntä sikailua ja sarkastisten ropottien oneliner-tykittelyä orbitaleilla
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
barton_funk wrote:Voisko joku tehdä televisiosarjan jonkun Iain M Banksin Kulttuuri -kirjan pohjalta? kiitti
KATSOISIN
ei sekään toki 100% hilpeetä olis mutta sentään toimintajuonien välillä vois ees vähe näyttää harmoonista bailaamista, pidäkkeetöntä sikailua ja sarkastisten ropottien oneliner-tykittelyä orbitaleilla
en mä haluaisikaan mitään siloiteltua, jotain ei-dystopiaa
ja onhan kulttuuri utopia. vaillinainen utopia, mutta utopia kuitenkin.
Tremen aloitin.
^ yks parhaista
Odysseyn katsoin loppuun. Oli kyllä aika turha sarja, en tiedä miksi sinnittelin. Ainekset oli kelvolliseen salaliittojännäriin, mutta tarinan kerronta ja näyttelijät oli ankeita (paitsi Adewale Akinnuoye-Agbaje).
En oo nähny Tremee, Wiree ja True Detectivekin jäi kesken. Mitähän kaikkia huippusarjoja on katsomatta..
Itsekin katsellut Sorppaa viime päivinä. Reps jo ekan jakson alkutunnuksen kohdalla. Ilmeisesti "skandi-noiria" ei voi tehdä ilman The Broen -tunnarin imitaatiota. Alkuperäinenkin oli niin hirveetä shaibaa, että huh. Nousuvedessä oli vahvasti sama tunnariviba kans.
Plussaa siitä, että onnistuu visuaalisesti olemaan hienosti valitulle tyylille uskollinen. Ja perheen äippä ja tytär symppiksiä. Näyttelijäkaartissa Erikoinen päähenkilö vielä jotenkin menee, mutta mites nää kehnon murredialogin ja tönkön kirjakielen suoltajat?
No mutta pitää tää nyt kahtella kokonaan. Toivottavasti petraa loppua kohti.
Odotan jo innolla 10 vuoden päästä kuvattavaa spin-offia, jossa Sorjosen tytär valmistuu poliisikoulun priimuksena ja muuttaa Lappeenrantaan seuratakseen isänsä viitoittamalla rikosten ratkonnan polulla! Nimi vois olla vaikkapa "Sorjonen Jr.". Sarjan tuotantoyhtiö tais jo mennä konkkaan, mutta kymmenessä vuodessa ehtii velkasaneerata pisnekset takasin pelikuntoon.
[Nousuvedessä oli vahvasti sama tunnariviba kans.
Saman pannut merkille, tuo Nousuveden tunnari on kaikista hirvein
"Skandi-noireista" Förbrydelsen ja Silta olleet selkeästi parhaat, aika monta muuta on jäänyt kesken tai sitten olen puoliväkisin katsonut loppuun. Sorjosta en ole negatiivisten kommenttien takia vielä jaksanut aloittaa.
Narcos
Vähän sairaslomailua tässä, joten otin hbo:n kuukaudeks ja aattelin täs pari-kolme päivää TYKITELLÄ MENEMÄÄN. Jos aloittais vaikka Fear the Walking Deadin kakkoskaudella.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni