You are not logged in.
Hullia oon nyt kattonu parin jakson verran areenasta http://areena.yle.fi/1-2511526
Peaky Blindersia oon nyt katsonut parin jakson verran Netflixista ja hyvin on toiminut.
Yritän tätä Wachowskijien ja JMS:n Netflixille tekemää Sense8:ä. Ainakin aloitusjakso on tuskastuttava
Aloin kahtoon tätä, oon nyt about puolivälissä, pari ekaa jaksoa oli kyllä tosi sekavia, mutta jossain kolmannessa alko jo päästä homma käyntiin. Kyll tää alkaa olla ihan kiinnostava.
Last edited by hezma (14.06.2015 01:51)
Huh huh, melkosen kovaa kamaa tää Happy Valley
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
The Leftovers eka kausi katseltu. Viimeiset kolme jaksoa aloivat jo vähän päristä, muuten ei kauheesti kyl napannut.
Huh huh, melkosen kovaa kamaa tää Happy Valley
tyly meininki, arvostan. Plus toki ihqpylly james norton pahixena
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Taas aloitettu yksi vuosia työn alla ollut "rojekti" eli Arrested Developmentia katoin neljä ekaa jaksoa.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Trailer Park Boys tyssännyt ysikauden puoliväliin, kun taso tuskastuttavaa paskaa. En oikein ymmärrä miten noi kusi ton sarjan noin pahasti. Ekat kuus kautta pelkkiä läpiajoja, sitten taso laskee käsittämättömän nopeasti.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Sense8:n eka kausi väijytty. Paikoitellen ihan helvetin tylsä, mutta kuitenkin ihan katsottava. Parempi versio Heroesista.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Borgenia vahtaan. Vaikuttaa koukuttavalta.
Homelandin ja House of Cardsin viimeisiä jaksoja katselen rutiininomaisesti. Oon aloittanut nää sarjat jo joskus alkuvuodesta, mutta jäänyt vähän kesken.
Viikinkien kolmoskausi pitäisi polkaista kohta käyntiin.
Tätä BBC:n uutta taikuriepookkia tsiikailut ensimmäiset 4 jaksoa. Ihan 2/5 katseltavaa, eipä kovin kummoisia värinöitä ole aikaansaanut. Tykkään kyllä kuunnella tommosta wanahahtavalla englanninkielellä sanailua.
Suurin kompastuskivi: en valitettavasti pääse tän hiipparin maskeerauksesta yli. Tulee lähinnä joku kehno suomalainen satuelokuva 80-luvulta mieleen.
Happy Valley jonossa seuraavana. Kuulostaa kiinnostavalta!
korkkasin vihdoin Louien vitoskauden. parasta toki taas
Kummeli.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
:center: wrote:
Nää kuus jaksoa meni non stoppina. Kreiseintä ikinä, ja dokkarin ajoitus oli kanssa aika jänskä. See u in hell bobAlotin eilen illalla ja nyt on kahottu. Huh huh.
Katoin neljä jaksoo bingellä, sit oli pakko mennä nukkuun. Olen ihan ällistynyt etten TRVE KRIME -entusiastina tunne tätä keissiä ollenkaan ja nyt oon hirvittävissä helvetin tuskissa etten menis inter nettiin spoilaamaan itteäni tulevista käänteistä
Mutta siis melkoista hulinaa, totuus pieksää yleensä fiktiiviset teeveesarjat 6-0
Last edited by Pope (29.06.2015 13:34)
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
E wrote::center: wrote:http://d.ibtimes.co.uk/en/full/1428958/ … -durst.jpg
Nää kuus jaksoa meni non stoppina. Kreiseintä ikinä, ja dokkarin ajoitus oli kanssa aika jänskä. See u in hell bobAlotin eilen illalla ja nyt on kahottu. Huh huh.
Katoin neljä jaksoo bingellä, sit oli pakko mennä nukkuun. Olen ihan ällistynyt etten TRVE KRIME -entusiastina tunne tätä keissiä ollenkaan ja nyt oon hirvittävissä helvetin tuskissa etten menis inter nettiin spoilaamaan itteäni tulevista käänteistä
Mutta siis melkoista hulinaa, totuus pieksää yleensä fiktiiviset teeveesarjat 6-0
Tod!
Seuraavaksi sitten katsantoon The Staircase jollet oo vielä kattonnu! https://en.wikipedia.org/wiki/Soup%C3%A7ons
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
myrskyluodon maija
Hannibalin viimeisin jakso (s3e4) oli todella unettava, mutta kylhän surkeat katsojaluvut ja lopetus-tiedotus harmittaa. Toivottavasti jatkuu jossain muussa verkossa
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Katoin just neliä seasonia Battlestar Galactica, huh huh
Fargon eka kausi tuli viimein katottua (viimeistä jaksoa en ehtiny) lentokoneessa, olihan tää nyt helvetin hyvä
komp, hiljattain smaa (kokonaan)
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
ihmebantun uusinnat
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Seuraako kukaan Outlanderia? Tätähän mainostettiin vähän niinkö naisten seksisarjana, mut eihän tässä edes juuri paneskella, enkä mitään ihan huikeeta naisnäkökulmaa ole löytäny seksikohtauksista. Ihan kiva sarja enivei. Vähän rasittava sen muikkelin olemus välillä, mut eipä siinä.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
My Mad Fat Diary
Vikat ikinä kolme jaksoa työn alla.
Maan povessa alkaa jakso jaksolta vaikuttaa hauskemmalta, nyt on jo jotain innsmouthilaisia kalamiehiäkin.
ja Ville Virtanen hämyilemässä metsissä
Maan povessa alkaa jakso jaksolta vaikuttaa hauskemmalta, nyt on jo jotain innsmouthilaisia kalamiehiäkin.
kattelen nää telkkarista tulleet jaksot tässä putkeen ja ihan hyvä meno.