You are not logged in.
Tuo tais tulla eilen c-morelta vai mistäköhän, kun kanavasurffailin. Voishan sitä katsella. Peaky Blindersiakin on kovasti kehuttu, sitäkin voisi, mutta seuraavaksi varmaan Viikinkien kolmoskautta. Työkaveri sanoi sen olleen paras kausi tähän mennessä.
Murder in Successville vois olla sellanen, jota vilikasis, kaks jaksua on vasta tullu.
No joo, tää näyttää hyvältä, mutta on aika huono
Trailer Park Boysissa päässyt kuudennelle kaudelle.
Edelleen huhuilen sitä The Walking Deadin 4. kautta
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
katsoin simpsonit alusta loppuun. aloitin joskus 2010 tai jotain. viimeiset 15 kautta aikamoista tuskaa
viimeiset 15 kautta aikamoista tuskaa
Sitkee sissi
Ite en o koskaan ihan kybällä simpsoneista innostunut. Kyllähän sitä saattaa telkkarista jakson sillon tällön katsoa jos kanavalle osuu.
how they run this show.
ydinaukio wrote:viimeiset 15 kautta aikamoista tuskaa
Sitkee sissi
Ite en o koskaan ihan kybällä simpsoneista innostunut. Kyllähän sitä saattaa telkkarista jakson sillon tällön katsoa jos kanavalle osuu.
Mulla on jotain dvd-boxeja alkukausilta, en oo tainnu koskaan kahtoo kokonaan, vaikka kyllä kai mää periaatteesa tykkään
Hassuttelija wrote:ydinaukio wrote:viimeiset 15 kautta aikamoista tuskaa
Sitkee sissi
Mulla on jotain dvd-boxeja alkukausilta, en oo tainnu koskaan kahtoo kokonaan, vaikka kyllä kai mää periaatteesa tykkään
Mullakin oli joskus. Myin pois. Mäkin kait periaatteessa tykkään, mutta ei vaan kiinnostanut / kiinnosta oikein kahtua
how they run this show.
hezma wrote:Hassuttelija wrote:ydinaukio wrote:viimeiset 15 kautta aikamoista tuskaa
Sitkee sissi
Mullakin oli joskus. Myin pois. Mäkin kait periaatteessa tykkään, mutta ei vaan kiinnostanut / kiinnosta oikein kahtua
sarjaan pääsi kyllä ihan eri tavalla sisään kun alkoi alusta katsomaan. hahmot pääosin 5/5, mutta käsikirjoituksen taso romahtaa rajusti siinä jossain 11-12 kausien kohdalla. hahmojen takia jaksoi kuitenkin jatkaa, esim. monien rasittavana pitämä ralph jaksaa edelleen naurattaa.
just katoin simpsonien kakkos kauden, nyt menossa kolmonen, joka taitaa olla suosikki
just katoin simpsonien kakkos kauden, nyt menossa kolmonen, joka taitaa olla suosikki
neloskaudellahan homma lähtee vasta käyntiin. 5-6 best
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Harry Shearerhan lähti juuri lätkimään Simpsoneista. Ehkä sarja kohta loppuu. Vois loppua.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
ois voinu loppua jo reilu 10 vuotta sitten
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Kyl ne ne kaudet 3-9 oli mun mielestä laatutavaraa. Kyllä mua on senkin jälkeiset kaudet huvittaneet, varsinkin Homerin toilailut. Ilman Homeria sarjahan ei olisi mitään ja muut hahmot toimii sellaisina yhden jutun ympärille rakennettuina karaktääreinä (esim. moen yksinäisyys, barneyn juoppous, wiggumin tyhmyys, burnsin ahneus jne.), joita voi silloin tällöin käyttää yhden jakson kantavana teemana.
moleman sais luvan saada oman jakson
fargon uusinnat alko herolta, hyvää paskaa nää kax ekaa jaksoa
Eilen testasin Orphan Blackia ja Bloodlinea. OB oli pakko jättää kesken vartin jälkeen. Bloodline vaikutti ihan lupaavalta.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
The Last Man on Earth oli huikea. On harvinaista nähdä minua kiemurtelemassa tuolilla samanaikaisesti naurusta ja vaivaantuneisuudesta, mutta tuon sarjan katsomisen aikana senkin olisi voinut todistaa useita kertoja.
Tälle kyllä. Kaksi jaksoa takana. Nauroin kippurassa koko ajan. Ruokkii myös mielikuvitusta. Oon aika paljon fantasioinut juuri tuollaisista skenaarioista.
Tänään alkaneet Happy Valley ja The Leftovers vaikuttivat molemmat ensimmäisen jakson perusteella ihan katsomisen arvoisilta.
Tää Fortitude on kyllä mainio (elkee spoilatko koska vasta kuus jaksoa nähty). Richard Dormerin pseudo-skandinaavinen polliisi on upee, koko ajan sellainen CONSUMED BY RAGE -ilme naamalla. Muutenkin joka ikinen hahmo aivan paskana jostakin mitä emme vain tiedä
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
mun on tehnyt koko ajan mieli spoilata fortitude koska
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Laatu wrote:The Last Man on Earth oli huikea. On harvinaista nähdä minua kiemurtelemassa tuolilla samanaikaisesti naurusta ja vaivaantuneisuudesta, mutta tuon sarjan katsomisen aikana senkin olisi voinut todistaa useita kertoja.
Tälle kyllä. Kaksi jaksoa takana. Nauroin kippurassa koko ajan. Ruokkii myös mielikuvitusta. Oon aika paljon fantasioinut juuri tuollaisista skenaarioista.
jep katsoin kahdessa illassa koko kauden, joka on aika harvinaista. ilmeisesti lisää on tulossa.
Halt and Catch Firen toinen kausi on alkanut.
Daria taas kierrossa.
ainoa miinus siitä, että rupee katsoessa aina tekemään mieli pizzaa
BATMAN
(on nää nähty pariin otteeseen aiemminkin ja osa jaksoista löytyy nauhaltakin, mut eihän tähän ikinä voi kyllästyä)
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Tänään alkaneet Happy Valley ja The Leftovers vaikuttivat molemmat ensimmäisen jakson perusteella ihan katsomisen arvoisilta.
Happy Valley vaikutti ihan hyvältä. Just kerkesin katsoa ekan jakson ennen areenasta poistumista.
Hannibalin jatkoa tuli odotettua innolla ja vaikuttaa olevan paras kausi tähän mennessä tämä uusin, ekan jakson perusteella
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Halt and Catch Firen toinen kausi on alkanut.
pelästyin ensin Joen seestyneen mutta kyllähän sillä kohta sikailu jo alkaa (olletinkin kakkosjaksossa jota en oo vielä nähny)
Boz :peuk:
Last edited by Pope (09.06.2015 22:54)
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Lovejoy alkoi Areenalla.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Yritän tätä Wachowskijien ja JMS:n Netflixille tekemää Sense8:ä. Ainakin aloitusjakso on tuskastuttava, aivan kuin se cloud atlas. en vittu tajua mitään ja ympäri maailmaa ja hahmoja käydään läpi, paikasta toiseen hypätään joka kohtauksen jälkeen, enkä saa mitään syytä kiinnostua mistään