You are not logged in.
En jotenkin voi sietää Neil Patrick Harrisin naamaa.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Acedia wrote:Onks agents of s.h.i.e.l.d. kovaa kamaa?
Alku on tylsähkö, paranee loppua kohti huomattavasti.
Just näin. Mutta just sen verran kiinnostava, että jaksaa seurata.
En jotenkin voi sietää Neil Patrick Harrisin naamaa.
Sama.
Joku komediasarja pitäis kyllä löytää seurattavaksi. Niin moni alkuun hyvä sarja on mennyt sen verran huonoksi ettei niitä pysty katsomaan enää (Parks&rec, the League, Workaholics). Brooklyn-Nine-Nine ja Modern Family -> ei toimi. Vanhemmista sarjoista yritin parin jakson verran IT Crowdia, jota monet järkevänä pitämäni ihmiset ovat kehuneet, mutta mun kirjoissa meni tuon perusteella varmaan huonoimpien brittikomedioiden joukkoon mitä olen katsonut. Hello Ladies oli ihan OK, mutta se peruttiinkin heti ekan kauden jälkeen. Seuraavaksi testivuorossa varmaankin Community ja It's Always Sunny in Philadelphia. Tai sitten aloitan vaan jonkun Black Booksin tai Seinfeldin taas alusta. Curb Your Enthusiasm kestäis varmaan myös tokan katsontakerran.
always sunny in philly on paras
Neil Patrick Harris on HIMYM:ssa ihan päällikkö.
Neil Patrick Harris on HIMYM:ssa ihan päällikkö.
Se naama
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
HIMYM on ihan ok, tosin kahdeksan kautta oli reilusti liikaa.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
himym on kauttaaltaan 5/5
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Prakk wrote:Acedia wrote:Onks agents of s.h.i.e.l.d. kovaa kamaa?
vähän ennen captain america 2:sta tapahtuvat jaksot ja sen jälkeiset on hyvää paskaa.
tuleva kausi vaikuttaa kaikin puolin paremmalta
Toivottavasti mukana on enemmän noita "oikeita" Marvelin hahmoja, Absorbing Man mukana vissiin ainakin.
SOSDO MASSA KOMOROSSA
The Naked Man
The act of after walking a girl back to her place asking her if you can use the bathroom and when she leaves the room stripping naked and hoping that through just plain sympathy she will sleep with you. Works 2 out of 3 times.
Suosittelen tätä: noiseidea, Pilke, Hassuttelija, hrmis, murmur
olispa pokkaa joskus kokeilla.
HIMYMit katottu jenkkitahtiin alusta alkaen.
Aloin katsoa Youtubesta 30 vuotta vanhaa Tripodien aika -sarjaa. Kirjan olen lukenut joskus kauan sitten.
DEVILETERNAL wrote:Prakk wrote:Acedia wrote:Onks agents of s.h.i.e.l.d. kovaa kamaa?
vähän ennen captain america 2:sta tapahtuvat jaksot ja sen jälkeiset on hyvää paskaa.
tuleva kausi vaikuttaa kaikin puolin paremmalta
Toivottavasti mukana on enemmän noita "oikeita" Marvelin hahmoja, Absorbing Man mukana vissiin ainakin.
mockingbird on kanssa mukana. kummatkin näistä on vielä sellasia hahmoja, jotka on helppo siirtää leffamaailmaan ja muutenkin vähän tärkeempiä ku joku vitun deathlok. hawkeye x mockingbird romanttinen komedia ois hyvä
kyle maclachlan on messissä ja lucy lawless
noiseidea wrote:En jotenkin voi sietää Neil Patrick Harrisin naamaa.
Sama.
Joku komediasarja pitäis kyllä löytää seurattavaksi. Niin moni alkuun hyvä sarja on mennyt sen verran huonoksi ettei niitä pysty katsomaan enää (Parks&rec, the League, Workaholics). Brooklyn-Nine-Nine ja Modern Family -> ei toimi. Vanhemmista sarjoista yritin parin jakson verran IT Crowdia, jota monet järkevänä pitämäni ihmiset ovat kehuneet, mutta mun kirjoissa meni tuon perusteella varmaan huonoimpien brittikomedioiden joukkoon mitä olen katsonut. Hello Ladies oli ihan OK, mutta se peruttiinkin heti ekan kauden jälkeen. Seuraavaksi testivuorossa varmaankin Community ja It's Always Sunny in Philadelphia. Tai sitten aloitan vaan jonkun Black Booksin tai Seinfeldin taas alusta. Curb Your Enthusiasm kestäis varmaan myös tokan katsontakerran.
Ootko katsonut 30 Rock?
Mä en, mutta kiinnostaisi onko se mistään kotoisin.
Alakaa muuten uus Survivor-kausi tällä viikolla
Alakaa muuten uus Survivor-kausi tällä viikolla
ilmeisesti jenkeissä? koskahan nähdään suomessa
hezma wrote:Alakaa muuten uus Survivor-kausi tällä viikolla
ilmeisesti jenkeissä? koskahan nähdään suomessa
Jaa-a, ei mitään käsitystä, mikä kausi täälä viimmes näky? Tää on kai kausi 29 mikä ny tullee, en oo varma.
kausi 25 tais olla edellinen täällä nähty
ei siis spoilereita
Ootko katsonut 30 Rock?
multa ei kysytty, mutta vastaan silti: JUST PARAS!!
hrmunoita wrote:Kandeeks tot Brooklyn Nine-Ninea tsiigaa?
Kyllä mä siitä kovasti tykkäilen.
Joo eli kattelin tän muutamassa päivässä. Nyt ku kakkoskausi on vielä alkamatta, aloin tsiigaa tot Attack on Titania. 16 jakson jälkeen fiilis tää:
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
noiseidea wrote:Ootko katsonut 30 Rock?
multa ei kysytty, mutta vastaan silti: JUST PARAS!!
Joo 30 Rock oli alkuun tosi hyvä, erityisesti Alec Baldwinin roolihahmo. Kutoskauden paikkeilla huomasin ettei sarja enää kiinnosta ja vikaa kautta en ole katsonut.
Katsoin 30 Rockista muuten 3 ekaa kautta parin viikon sisään keväällä 2008 ja työajalla vielä. Mun silloista työpistettä oltiin sulkemassa eikä mulla ollut kuin jotain puoli tuntia töitä per päivä, joten katsoin muun ajan leffoja ja tv-sarjoja ja odottelin että paikka suljetaan. Good times
Curb Your Enthusiasm kestäis varmaan myös tokan katsontakerran.
itellä toinen kerta menossa, ja sanoisin et toimii jopa paremmin nyt.
nerokas 5/5 sarja.
leposi wrote:hrmunoita wrote:Kandeeks tot Brooklyn Nine-Ninea tsiigaa?
Kyllä mä siitä kovasti tykkäilen.
Joo eli kattelin tän muutamassa päivässä. Nyt ku kakkoskausi on vielä alkamatta, aloin tsiigaa tot Attack on Titania. 16 jakson jälkeen fiilis tää:
Kakkoskausihan alkaa neljän päivän päästä jenkeissä.
oon kattonu nyt monta jaksoa Yle Areenalta "Totuus rakkaudesta" keskusteluohjelmaa. http://areena.yle.fi/tv/1796147 tai voiko tätä nyt keskusteluohjelmaksi kutsua, kun on enemmänkin yksipuolista tämä. Pohdin näitä asioita nyt vähän liikaakin yksikseni niin jotenkin kiva kuunnella muidenkin kuin omien kavereiden ajatuksia ja mielipiteitä tähän liittyvistä eri aspekteista.
Tosin Tuomas Enbuske voisi painua vittuun kommenteillaan "mutta jos maksetaan Visa Electronilla ja vielä erikseen... en ymmärrä miten naiset menevät sellaisten miesten mukaan".
Tuomas Enbuske voisi painua vittuun
murmur wrote:Tuomas Enbuske voisi painua vittuun
"kun viettää enemmän aikaa toisen kämpässä kuin omassa, niin siinä vaiheessa on hyvä hetki muuttaa yhteen ja pistää toisen kämppä vuokralle. ...tai päättää vuokrasuhde, onhan täällä köyhiäkin katsojia, heh heh"
Solsidanin 4. kausi alkaa 20.10. Meillä on tapana ottaa "se" nauhalle ja katsoa la/su aamuna, koska tuo ohjelma on just sopivan helppoa aamukatsottavaa ja siinä voi ohessa nauttia pannullisen teetä ja vähän keksejä.
Tää sarja tipahti vihdoin tänään postiluukusta pitkällisen etsimisen jälkeen:
http://en.wikipedia.org/wiki/Whiz_Kids_%28TV_series%29
Joku hämärä brittityyppi polttelee vanhoja kulttisarjoja VHS:ltä DVD:lle, oli hyvä ja nopea palvelu tilauksen kans: http://www.vintage-television.com/
talvi tulee, sarjoja aletaan katsoa, mahtava tämä topiiq suosituksille
Last edited by mitten (27.09.2014 00:22)
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Joo eli Trailer Park Boysin kasikausi huhhuh
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Wonderfallsia aloin kattomaan. Vaikuttaa hyvältä. Jälleen yksi tälläinen liian aikaisin loppunut sarja, siis todennäköisesti. Kaksi jaksoa kolmestatoista olen vasta katsonut. Nauroin ekassa paljon.
Brooklyn Nine Ninen tokan kauden eka jakso oli levottoman hauska.
Transparenttia vois kahtua, pilotin kahtoin, mutta missä/millon jatkot?
No niin tämän kattoin, eli kaikki ekan kauden 10 jaksua. Oli suht hyvä.