You are not logged in.
-KP-
kuultuna tais olla parempaa?
nostetaas, en oo vieläkään kuunnellut tätä edes yhden biisin vertaa mut ehkä sit pitäis vähitellen tsekkailla, flow-keikkaa odotellessa
Oli yksi festarin parhaita keikkoja, ja se on paljon sanottu noin kovassa seurassa. Helvetin kova. Kyynel meinasi vierähtää Islandsin aikana. Tää on yks hienoimpia pop-yhtyeitä lähihistoriasta.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
34:10 tulee jotain naisen ininää.
Sent from my iPhone 16
Mä voisin tykkäillä enemmänkin, mutta mulla on vähän ongelmia tuon laiskahkon laulamisen takia. Kuin tyypit laulaisi tylsänä sunnuntaina selällään sängyssä. Mut kyllähän tätä muutoin mielellään kuuntelee, kun seura haluaa kuunnella
Last edited by greenie (16.08.2010 16:59)
kerrotaas vielä täälläkin et tää oli ihan kammottavaa
mut ei siinä mitään, muille näytti maistuvan ja hyvä niin
täytyy sanoa et keikan taso verrattuna primaveeraan -60%. mut enköhän oo centterini kurabassotukselle jo tarpeeks täs valittanut. nautin silti ja yritin olla liikoja vertailematta.
tää taitaa olla aika jakava tekijä tää laulusaundi, kaverin feisbuuk statuksesta bongattu: " Saako The xx:n levyä instrumentaaliversiona? Jos saa, sen vois hankkia."
agree to disagree/maku-asiat. karttasin toooodella pitkään tätä bändiä koska tuli vastaan trendihypetyksenä, mutta kyl tää on mulle kasvannut ja viimeistään primaveran keikan aikana tunsin "tajuavani". jokainen biisi ei ole täysosuma mut yleisesti ottaen minusta kertakaikkian omalaatuista ja koskettavaa musiikkia etenkin huomioiden tyyppien ikää ja et kyseessä on niiden ensimmäinen levy? Odotan innolla mitä tulevaisuudessa saavat aikaan.
pistetäänpä vielä niiden minusta aika hillitylle ja tyylikkäälle habitukselle (onhan se nyt kauheeta jos joku 20 v. tyyppi on edes vähän kiinnostunut siitä et pukeutuu pikkuisen viileesti?). ehkä ovat jossain jopa erehtyneet olemaan trendikkäitä (en oikein seuraa siltä silmältä). sallittakoon.
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Siinä paikassa, mistä meitsi tsekkaili keikkaa, oli ihan täydelliset soundit... aika perällä, kaksikerroksisen juottolan edessä.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Levy pelaa niin pitkälti saundeillaan ja tunnelmillaan, että olin Primaverassa todella positiivisesti yllättynyt kuinka hyvin ne saatiin siirrettyä konserttitilanteeseen. Tykkäsin Flow'n keikastakin, mutta setti oli tietenkin niin sama, että yllätyksiä ei tullut ja atb-kikkailut ja small town boy -introt oli identtisiä edelliseen kertaan. Se coverikin taisi olla sama, mutta enpä tunnistanut vieläkään.
Menetetty peli
Ja siis onhan the xx:llä tosi liikuttavat sanat. En usko että tajuaisin tätä ilman noiden lyriikoiden puhuttelevuutta.
en ole kolmekybänen emoboy
Levy pelaa niin pitkälti saundeillaan ja tunnelmillaan, että olin Primaverassa todella positiivisesti yllättynyt kuinka hyvin ne saatiin siirrettyä konserttitilanteeseen. Tykkäsin Flow'n keikastakin, mutta setti oli tietenkin niin sama, että yllätyksiä ei tullut ja atb-kikkailut ja small town boy -introt oli identtisiä edelliseen kertaan. Se coverikin taisi olla sama, mutta enpä tunnistanut vieläkään.
Mä mietinkin, että oliko se atb:tä...
Aluksi olin jopa yllättävän innoissani, mutta sitten alkoivat maneerit tökkiä aika pahasti. Peukutan kyllä tota xx:n konseptia ja musan skeletaalisuutta, mutta se ainokainen kitarasoundi alkoi kuitenkin kyllästyttää. Puolituntisena keikkana jossain pienemmässä tilassa tämä olisi ollut parempi.
Vuoden nuori muotoilija.
Puolituntisena keikkana jossain pienemmässä tilassa tämä olisi ollut parempi.
Niin paitsi että kun tää bändi nyt vaan sattuu olemaan yksi suosituimpia artisteja koko flow'n lineupista ja ylivoimaisesti suosituin ns. indiebändeistä, niin aika vaikea kuvitella tätä mihinkään Kuudennelle linjalle. Esim. näiden debyytti oli Stupidon flow-tiskin myydyin levy. Ois ollut aika monta tuhatta vittuuntunutta asiakasta, jos nää ois soittanu jossain muualla ku päälavalla.
en ole kolmekybänen emoboy
Folkhälsan wrote:Puolituntisena keikkana jossain pienemmässä tilassa tämä olisi ollut parempi.
Niin paitsi että kun tää bändi nyt vaan sattuu olemaan yksi suosituimpia artisteja koko flow'n lineupista ja ylivoimaisesti suosituin ns. indiebändeistä, niin aika vaikea kuvitella tätä mihinkään Kuudennelle linjalle. Esim. näiden debyytti oli Stupidon flow-tiskin myydyin levy. Ois ollut aika monta tuhatta vittuuntunutta asiakasta, jos nää ois soittanu jossain muualla ku päälavalla.
Tää on tietty ihan totta. Pointsi oli lähinna retorinen. Levy taisi olla muuten Stupidon viime vuoden myydyin levy.
Vuoden nuori muotoilija.
Pakko silti lisätä, että vaikka bändistä pidänkin, niin hieman tosta kokonaispaketista jäi Flow'n jälkeen aiempaa muovisempi kuva. Ainakin mun kohdalla tuo viimeisen päälle mietitty ja sliipattu estetiikka alkoi nakertaa vähän mielenkiintoa koko hommaan. Vähän kuin tuo Hurts, joka on rynnistänyt markkinoille valmiimmalla konseptilla mitä yksikään synapoppibändi on saanut kursittua kasaan tähän päivään mennessä ja onko ne julkaisseet muuta kuin kaks sinkkua. Luulis että sitä olis musastaan niin innoissan, että tollasia tyyliseikkoja ei ehtis tuossa vaiheessa noin paljoa miettimään. Toki silti jännityksellä odotan mitä nämä saavat jatkossa aikaan. Vaikea uskoa, että ihan samoilla palikoilla saatas toista näinkään mielenkiintoista levyä aikaiseksi.
Menetetty peli
Ois ollut aika monta tuhatta vittuuntunutta asiakasta, jos nää ois soittanu jossain muualla ku päälavalla.
oispa ollu
tiesittekö muuten että toi levy on myyny aika hyvin stupidossa?
ja loppukevennyksenä vielä:
tiesittekö muuten että toi levy on myyny aika hyvin stupidossa?
Lisäinfoo tästä!
Vuoden nuori muotoilija.
Menin joskus ostamaan levyn vinyylinä kun ajattelin hankkia jotain hyvää uudempaa indiepoppia. En ole jaksanut kun kertaalleen vissiin kuunnella.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Alxity wrote:Menin joskus ostamaan levyn vinyylinä kun ajattelin hankkia jotain hyvää uudempaa indiepoppia.
Tässä on jokin virhe.
Niinhän siinä olikin. Taisin sekoittaa päässäni XX:n ja sen typerästi nimetyn toisen bändin, jonka eka levy taisi olla ihan hyvää poppia.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
^^^^^^voin ostaa ton xx vinyylin (en itelle) jos myyt
Voi kiitos
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
stratum wrote:Alxity wrote:Menin joskus ostamaan levyn vinyylinä kun ajattelin hankkia jotain hyvää uudempaa indiepoppia.
Tässä on jokin virhe.
Niinhän siinä olikin. Taisin sekoittaa päässäni XX:n ja sen typerästi nimetyn toisen bändin, jonka eka levy taisi olla ihan hyvää poppia.
Emmätiä, ei ne musta saanu pakettiaan kasaan kunnolla ennen Pokkeherrietä.
Älä päästä painiks sitä
shanks wrote:^^^^^^voin ostaa ton xx vinyylin (en itelle) jos myyt
Voi kiitos
kerrataas vielä et tää on varmaan top-kolmosessa huonoimmista mun näkemistä keikoista, ja muutenkin aivan bändi
Mites myyny Stupidossa toi levy?
Vuoden nuori muotoilija.
Puikotan noin 69 hyttysenpistoani.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
en tiiä kiinnostaako ketään ja saako näistä enää tykätä, mut näiltä tuli just uus levy. oon kuunnellu pari päivää. vieläkin minimalistisempi kuin se edellinen. alussa pari hittiä mut loppupuoli biisimateriaaliltaan aika tylsää. ihan pl
oon ollu onnellinen kun kukaan ei oo tätä otsikkoa nostanu vaikka SOMEssa lennellykin linkkejä asiasta
KUUNTELEMATTA PASKAA
Uusi biisi oli kyllä vitun väljähtänyttä paskaa.
Nykynuoriso
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.