You are not logged in.
Shefki pelas muuten ihan hyvin ne jämäminuutit, mutta toki toi kuti oli ihan luokaton suoritus, ja valitettavan paljon jäi jossiteltavaa, kun Litti sattu olemaan siinä hollilla. Kuka tahansa tosta olisi silti yrittäny laukoa, joten vaan Shefkin ainakin ajoittainen taitojen puute vituttaa.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Kulttipelaajana saa paljon huonoja puoliaan anteeksi.
Kulttipelaaja tai ei mutta kyllähän mies joka uskaltaa myös epäonnistua on kaiken kunnioituksen ansainnut. Ei mikään perisuomalainen vellipöksy.
Palloliiton Uotila: Baxterilla edelleen liiton tuki
Tietenkään korvaajaa ei oo vielä löydetty, mutta vois sitä kyllä alkaa jo mun puolesta etsimään...
Last edited by börjeslandet (13.10.2010 14:19)
en ole kolmekybänen emoboy
Toisaalta nyt kun tätä tilannetta on miettiny yön yli niin Bäxillä on kuitenkin enää vuosi sopparia ja karsinnat on menetetty joka tapauksessa.
Ensi viikon maanantaina on kuulemma Palloliiton tiedotustilaisuus. Veikkaan Baxterin potkuja, Markku "HV" Kanerva väliaikaisratkaisuksi. Valmentajia kartoitetaan, jne, etc.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Jalkapallopuolueen paikka. Tähtäimeen iso valtion ja yksityisen sektorin tuki suurten panostusten tekoon, mukaanlukien yks maailmanluokan valkku kymmeneks vuodeks
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Kurpitsäpäätähän tässä kaivataankin..sinänsä toki jos Bäx heivataan vittuun niin tuskin sillä valmentajan löytymisellä niin kirettä on kun seuraava karsinta alkaa vasta 2012 syksyllä.
Varsin kamala tilanne, jos Palloliitolla ei ole varaa antaa potkuja Baxterille, joka ei taida enää nauttia kuin muutaman FF2:n anglofiilin luottamusta.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Varsin kamala tilanne, jos Palloliitolla ei ole varaa antaa potkuja Baxterille, joka ei taida enää nauttia kuin muutaman FF2:n anglofiilin luottamusta.
Kamala, mutta todennäköinen.
Tai no, vartin päästähän tuo nähdään: http://areena.yle.fi/live
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Saulin mukaan olisi "kummallista tehdä päätöksiä näin lyhyellä aikavälillä."
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
Saksa-tasapelikortille ":peuk:"
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Yleisössä lamaantunut tunnelma. Tapsa ja Porttila hyökkäävät päälle, Niinistö hyssyttelee.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
"A-maajoukkueen tulokset vaikuttavat moneen asiaan, ja haluamme siksi tehdä päätökset osana huippujalkapallon kokonaisuutta."
A-maajoukkue ja huippujalkapalloilu mainittu samassa lauseessa. Nyt ei kyllä päättäjät ole olleet katsomassa Suomen karsintapelejä viime aikoina.
Tai vielä todennäköisemmin eivät ymmärrä näkemäänsä edes vähän alusta.
"Miten saada katsojat tulemaan San Marino -peliin?"
"No toivotaan parasta."
Häähää, Sauli myöntää epäsuorasti, ettei pärjää tehtävissään itsenäisesti. Sen sijaan pitää käydä keskusteluja "kokeneemmaan polven jalkapallovaikuttajien kanssa" eli kysyä Pekka Hämäläisen ruumiilta, mitä pitäs tehdä.
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
vitun kikki hiiri puuhastelijat
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
"Hänellä on minun ymmärtääkseni laajakatseisuutta. Hänen kehitystyönsä pelaajien kanssa on kerännyt arvostusta".
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Minulle jäi tilaisuudesta sellainen kuva, että Palloliitolla ei ole varaa antaa potkuja, mutta silti miehestä yritetään päästä eroon. Ikävä tilanne. Toivottavasti Baxter tajuaisi erota itse,
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Minulle jäi tilaisuudesta sellainen kuva, että Palloliitolla ei ole varaa antaa potkuja, mutta silti miehestä yritetään päästä eroon. Ikävä tilanne. Toivottavasti Baxter tajuaisi erota itse,
Tämähän siitä päällimmäiseksi jäi käteen. Varmaan yritetään päästä miehestä eroon tavalla tai toisella. Mielellään tietenkin niin, että joku muu maksaisi Baxterin ulos sopimuksestaan.
en ole kolmekybänen emoboy
Striimi pätki jatkuvasti ja jotain kommentteja jäi välistä pois, mutta vaikutti tosiaan siltä, että tuossa ei asiasisällön puolesta ollut mitään, minkä vuoksi olisi tarvinnut järjestää erillinen tiedoitustilaisuus. Tilaisuus itsessään oli hyvin todennäköisesti osa tuota börtsyn mainitsemaa yritystä hiilostaa Baxter ulos. Etelä-Afrikan liittohan menetteli aikanaan Baxterin kanssa juuri siten, että sai Baxterin lähtemään itse pois, ettei tarvinnut antaa bännejä.
Last edited by tapna (15.10.2010 12:36)
C-lohkossa Italian ja Serbian pelin keskeytyksen takia Italia on "vain" tasoissa Slovenian kanssa lohkokärjessä
Eikös tuosta pitäisi tulla italialle kuitenkin ne kolme pistettä vai räg
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
En tiedä oliko tää vielä jossain muussa topikissa, mutta nytpä on ainakin täällä.
Kaikilta kulli leikattava!
Suomi romahtaa aika ikävästi seuraavassa FIFA-rankingissa. Surullisen asiasta tekee se seikka, että seuraavien MM-kisojen karsintalohkot arvotaan jo ensi kesällä, joten Suomi sijoitetaan todennäköisesti vitoskoriin.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.