You are not logged in.
Kävin eilen hiihtämässä ekaa kertaa tänä vuonna ja oli suoraan sanottuna perseestä. Latu oli noin 2 km pitkä ja siellä oli varmaan 40 hiihtäjää. Jatkuvasti joku huippu-urheilija ohittamassa. Viimenen kierros tuli sitten vedettyä aivan liian lujaa kun meni hermi ohittelijoihin ja illalla oli aika kuollut olo.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Ottia tuota. Kyselisin röyhkeästi seuraavaa.
Kiinnostaisko ketään hesalaista (1-2 tyyppiä) futsalin pelailu tulevina lauantai-iltapäivinä (klo 17-18)? Ajankohdat ois 10.2., 24.2., 10.3., 24.3. ja 14.4.? Paikka on Viikin monitoimitalo, kenttänä 2/3 isosta liikuntasalista. Hintaa per kerta tulisi jotain 3-4 euroa per henkilö.
Porukan muun osan muodostaa suurimmaksi osaksi harrasteliigan kilpasarjassa (9 + molari) pelaavan joukkueen tyypit, joita on jotain 8-10. Ensi kesänä pelataan taas, ja joukkueeseen etittäis vielä ehkä paria tyyppiä, jotka pääsis ainakin suureen osaan peleistä. Myös mahdollisiin "treeneihin" pääsee mukaan naps tosta vaan, jos on kiinnostusta huvin vuoksi pelailuun.
Jos pelkkä futsalkin kiinnostaa, niin messiin vaan. Lähettäkää privaa toki ensin. Edellytyksenä on, että on joskus potkinut palloa, eikä tuppaa vaan seisoskelemaan kentällä kädet taskussa. Huom! ei ole kovin moni muukaan ammattilainen tässä porukassa. Vielä, jos on suhteita Pohjois-Kymenlaaksoon kuntaseitsikon alueelle, saa lisäpisteitä.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Kiinnostaisko ketään hesalaista...
En usko, mutta stadilaisia varmaan kiinnostaa.
edit: missä pelaa Turun futsal-kutsut?
"A repo man's always intense"
[quote:da37785830="Jean-Babtiste"]Ottia tuota. Kyselisin röyhkeästi seuraavaa.
Kiinnostaisko ketään hesalaista (1-2 tyyppiä) futsalin pelailu tulevina lauantai-iltapäivinä (klo 17-18)? Ajankohdat ois 10.2., 24.2., 10.3., 24.3. ja 14.4.? Paikka on Viikin monitoimitalo, kenttänä 2/3 isosta liikuntasalista. Hintaa per kerta tulisi jotain 3-4 euroa per henkilö.
Porukan muun osan muodostaa suurimmaksi osaksi harrasteliigan kilpasarjassa (9 + molari) pelaavan joukkueen tyypit, joita on jotain 8-10. Ensi kesänä pelataan taas, ja joukkueeseen etittäis vielä ehkä paria tyyppiä, jotka pääsis ainakin suureen osaan peleistä. Myös mahdollisiin "treeneihin" pääsee mukaan naps tosta vaan, jos on kiinnostusta huvin vuoksi pelailuun.
Jos pelkkä futsalkin kiinnostaa, niin messiin vaan. Lähettäkää privaa toki ensin. Edellytyksenä on, että on joskus potkinut palloa, eikä tuppaa vaan seisoskelemaan kentällä kädet taskussa. Huom! ei ole kovin moni muukaan ammattilainen tässä porukassa. Vielä, jos on suhteita Pohjois-Kymenlaaksoon kuntaseitsikon alueelle, saa lisäpisteitä.[/quote:da37785830]
Harkitsen asiaa. Ihan mukava ois päästä pelailemaan, jääny urheilu lähes kokonaan ku oon ollu viikolla illat töissä. Ja kai mä edes vähän alusta osaan
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Ekaa kertaa tänä talvena kävin luistelemassa. Oli vallan mahtavaa. Nyt ei ole enää niin suuri kynnys painua jäälle, kun luistinrata on tuossa 20 metrin päässä. Ennenhän se oli lähes 50 metrin etäisyydellä.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Mun hokkarit ovat mökillä
Varikset komentavat
Tuli mieleen se Pahkiksen legendaarinen Miihkali-juttu, jossa vanha täti tiedustelee futista pelaavilta pojilta:
"Kuinka kehtaatte pitää vammaista toverianne maalitolppana? Ettekö ole lukeneet Kailaan runoa rammasta pojasta?"
Ja talonmies ojentaa myöhemmin:
"Heretkää riepottelemasta sitä ceepeetä. Ja vähä-älyisenkin pitäisi tajuta, että nurmikolle ei mennä."
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Kävin äsken salilla. Jalat on ny ihan ihmeelliset
Varikset komentavat
Kävin äsken salilla. Jalat on ny ihan ihmeelliset
Varsinkin pitkästä aikaa kun salille menee, kantsii tehdä vain yhtä tai kahta liikettä mahdollisimman isoilla painoilla mahdollisimman nopeesti mahdollisimman pitkään. Rytkykyykystä on yleensä hyvä aloittaa.
Onko kenelläkään kokemusta kuntonyrkkeilystä? Onko mitään järkeä koko touhussa?
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Käsittääkseni kunto voi kohentua. Vaarallista touhua. En ole kokeillut.
Seinäkiipeileekö kukaan foorumilainen? Käyn kämppiksen kans pari kertaa viikos Tapanilan kiipeilykeskuksessa, mut se muuttaa parin kuukauden päästä takaisin USAan joten olisi kiipeilybuddy hakusessa....painosi ehkä mieluiten alle 95kg, etten lähde liian kovaa lentoon kun tiput seinältä.. Laita PM jos kiinnostaa.
Niille jotka eivät ole ennen tätä lajia kokeilleet, suosittelen lämpimästi tutustumista. Hauskaa, jännittävää ja haastavaa liikuntaa jossa käytetään koko kroppaa ja jossa kehittyy puoli huomaamatta. (:center: tylsille salitoistoille). Aloittelijallekin kivaa, vaikka todellinen voima ja tekniikka vaativimpiin reitteihin tulee vasta ehkä vuosien päästä. (Oon itse vasta n. 4 kk taas säännöllisesti käynyt, mut todella hurrahtanut touhuun).
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Kerran oon kokeillu, ihan jees paitsi että mun jalat kokoa 46 piti tunkea kolme numeroa liian pieniin kenkiin. Ai että mun varpaisiin sattu.
Nii ja sit meni vähän aikaa hokata että kantsii tehä hommii muillaki ku pelkillä käsilihaksilla
Varikset komentavat
Ainii ja kävin tänäänki salilla -späm. Kädet o ihan lötköt.
Varikset komentavat
[quote:3a6367ee68="kraakku"]Kerran oon kokeillu, ihan jees paitsi että mun jalat kokoa 46 piti tunkea kolme numeroa liian pieniin kenkiin. Ai että mun varpaisiin sattu.
Nii ja sit meni vähän aikaa hokata että kantsii tehä hommii muillaki ku pelkillä käsilihaksilla [/quote:3a6367ee68]
tuo on kait aika yleinen virhe, mulla oli sama juttu.
ne kengät kyl vissiin kuuluu olla ihan liian tiukat ja epämukavat ja tyyliin numeroa liian pienet (hetipois kun ei seinäs). jos on omat kengät niin ajan myötä ne jokseenkin muotoutuu jalkaan, muttei ne silti mitään kävelytossuja kyl todellakaan ole...
Seinäkiipeileekö kukaan foorumilainen? Käyn kämppiksen kans pari kertaa viikos Tapanilan kiipeilykeskuksessa, mut se muuttaa parin kuukauden päästä takaisin USAan
tapanilan kiipeilykeskus muuttaa takaisin usaan?
[quote:72d5e7ba79="mitten"]Seinäkiipeileekö kukaan foorumilainen? Käyn kämppiksen kans pari kertaa viikos Tapanilan kiipeilykeskuksessa, mut se muuttaa parin kuukauden päästä takaisin USAan
tapanilan kiipeilykeskus muuttaa takaisin usaan? [/quote:72d5e7ba79]
siis kämppikseni muuttaa (:center: mun huonosuomelle)
Periaatteessa kiinnostaisi, mutta ei mulla ole varaa lähtä USAan kiipeilemään.
(Mulle )
Ainakin Kumpulan liikuntakeskuksessa, mutta sen enempää en asiasta tiedäkään.
[quote:4fafe19e26="mitten"]Seinäkiipeileekö kukaan foorumilainen? Käyn kämppiksen kans pari kertaa viikos Tapanilan kiipeilykeskuksessa, mut se muuttaa parin kuukauden päästä takaisin USAan
tapanilan kiipeilykeskus muuttaa takaisin usaan? [/quote:4fafe19e26]
:lahna:
Kävin kerran.
Siellä oli keski-ikäisiä naisia jotka kehuivat kovaan ääneen ohjaajan takamusta ja loppuverryttelyjen aikaan uhosivat toisilleen et "Tän jälkeen lähetään kossuille!"
Toisen kerran menin pari vuotta myöhemmin ja sain ihan oikeita potkuja ja lyöntejä joltain ikävältä kääpiöltä. En menny sit enää.
Tuostakin alkaa jo olla parisen vuotta et ehkä ensi syksynä aika taas kokeilla josko se ois mun laji nyt kummiskin.
Päämääräisyydelleni
Lajille itsessään
Mangojauhe goddamn.
Nomutku siin kuntonyrkkeilyssä ei kai oikeesti lyyä?
Tai sit vaan nössöilin. Tarkastan asian syksyllä ja otetaan kosinta sitten uudelleen harkintaan.
Mangojauhe goddamn.
Futsal on ihan kivaa. Olin ekalla puoliskolla aika paska, mutta tokalla paljon parempi. Tein kulmasta puolustajan kautta suoran maalin
en ole kolmekybänen emoboy
Pitkästä aikaa kävin eilen lenkillä, eikä tuntunut edes kovin pahalta.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Eilen oli salibandya vitosdivarimatsi. Eka lohkon jotain peräjengiä vastaan, 2-0 johdettiin, 2-2 oli lopputulos. Oli hieman nihkeää, vaikka vietiin peliä aivan koko ajan. Meidän ketjun sentteri ei osunut mistään.
Toisessa pelissä sitten vastassa lohkoykkönen. Ensin sössittiin 4-2 johto, mutta sitten tultiin ohi ja peli päättyi 8-6. Syötin... oisko ollut johtomaali 3-2:een tai 4-2:een. Paikkoja oli parempaankin, mutta hyvä näin, olin sentään lievässä krapulassa ja kaikkea.
Tänään sitten Arena-liigaa illalla.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Trampoliini on sitten vaarallinen harrastus. Viime viikolla meni ranne melkein rikki ja tällä viikolla sitten olkapää nyrjähti jotain ramboninjaliikettä opeteltaessa. Mut se on kyllä maailman hauskinta silti!
Mangojauhe goddamn.
Mä juoksin tänään matolla tunnin, 8,7 km. Se pahin kipupiste on pikkuhiljaa siirtynyt 15 minuutista 25 minuuttiin tällä viikolla. Viikon saldo n. 22 km.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Mä juoksin tänään matolla tunnin, 8,7 km. Se pahin kipupiste on pikkuhiljaa siirtynyt 15 minuutista 25 minuuttiin tällä viikolla. Viikon saldo n. 22 km.
Ai painimatolla vai?
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan