You are not logged in.
[quote:cae37f91d9="kikikaikai"]Kävin eilen puolivahingossa kävelemässä lehtoisessa mäessä, siellä haisi ihan tosi hyvältä.
Nuuh. [/quote:cae37f91d9]
Korjasub ja uuuh, jatkot pantavat poliitikot topicissa
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
uintia harrastan silloin tällöin
uintia harrastan silloin tällöin
Varmaan yks parhaista ekoista viesteistä
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:76cd23b0d1="bissenjuojakaveri"]uintia harrastan silloin tällöin
Varmaan yks parhaista ekoista viesteistä [/quote:76cd23b0d1]
Totta. Tältä kaverilta voi selvästi odottaa vielä paljon
Älä päästä painiks sitä
Eilen heittelemässä koulukadulla korista yksikseni vaihteeksi. On kyllä paras tapa nollata kaikki ja tehdä hienoja heittosuorituksia
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
sählyä tekis mieli pelaamaan mutta toi varvas täytyis jotenkin paikata pelikuntoon. No jos sitä vihdoin ja viimein sais ostettua urheiluteippiä(?) Mistäs sellaista saa ostettua? Urheilukaupasta? Apteekista?
Varikset komentavat
Mites ois ne korishöntsät? Kävin eilen vähän harjottelemassa, ja voi jessus, ku en saanu avopaikoista koreja. Vaan vaikeimmat onnistuu
Mut siis vois silti järkätä jossain jotain, koskas sopii?
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:4cfffcf05a="shanks"][quote:4cfffcf05a="börjeslandet"]Mites ois ne korishöntsät? Kävin eilen vähän harjottelemassa, ja voi jessus, ku en saanu avopaikoista koreja. Vaan vaikeimmat onnistuu
Mut siis vois silti järkätä jossain jotain, koskas sopii?[/quote:4cfffcf05a]
Kelit näyttäs ainakin nyt olevan semmoset, että joka ilta kelpaa mennä. Mites ois tänää? Tai huomenna (jollon en kyl pääse) tai keskiviikkona?
Aika, paikka, ketkä messissä jne..?[/quote:4cfffcf05a]
Tänään ei käy ku on futispeli.
en ole kolmekybänen emoboy
No huomenna sit. Ruoholahdessa on ainakin koreja vähän joka nurkan takana. Toisaalta mä oon töissä tääl Haagan lähellä ja voisin kyl tulla suoraan töistäkin härnäämään shanksia siinä iltapäivän mittaan.
Älä päästä painiks sitä
No huomenna sit. Ruoholahdessa on ainakin koreja vähän joka nurkan takana. Toisaalta mä oon töissä tääl Haagan lähellä ja voisin kyl tulla suoraan töistäkin härnäämään shanksia siinä iltapäivän mittaan.
No mites toi torstai sit?
Älä päästä painiks sitä
Eilen futishöntsää. Tänään vois tehdä pitkän fillarilenkin.
Varikset komentavat
Orkl.
Noh, nyt on hyvää keliä luvassa pitkin viikonloppua.
C'mon, lets keshanks
Älä päästä painiks sitä
Joo rasvaprosentti 9,5%
Atleettitasolla mennään.
Älä päästä painiks sitä
kalja ja sipukat vieny mielenkiinnon
SUOMI-ESUKKI-SUOMI SANAKIRJASSA nämä
Älä päästä painiks sitä
tänään meen elämäni ensimmäiselle spinning-tunnille.
ajattelin mennä ajoissa ja varata takarivista hyvän tuijotuspaikan itselleni
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Ilkan rasvaprosentti
Oma alkaa varmaan kolmosella
Tänään ja huomenna futista.
Varikset komentavat
[quote:7e250e94a7="mitten"]tänään meen elämäni ensimmäiselle spinning-tunnille.
ajattelin mennä ajoissa ja varata takarivista hyvän tuijotuspaikan itselleni
[/quote:7e250e94a7]
olipa hauskaa. vaikka todellakaan siinä ehtinyt mitään muiden pyllyjä tuijotella osas pakottaa ittensä ottamaan vähän rennommin kun vasta eka kerta, tosi hyvä fiilis ja pysy koko ajan mukana
sit kuningkaan kans vähän PUMPATTIIN salin puolella
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Viime viikolla ei mitään. Tällä viikolla sitten kaksi futismatsia, höntsät plus pe ja la useampi salibandymatsi. Ehkä ens viikolla taas ei mitään.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Tunnin päästä höntsäämään futista. fieldfukista mennään heittämällä ohitte
Varikset komentavat
fieldfukista mennään heittämällä ohitte
Onkse joku vegeravintola?
Mites toi korishöntsäily? Alko himottaa pelaaminen ku käveltiin Brakun ohi ja shiellä oli porukkaa heittelemässä. Kellä pelaa pallo? Mulla ei o vielä mutta vopisi kyllä hankkia piakkoin.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
En aio liikkua erityisemmin ennen huomista iltaa.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Höntsää, kaljaa, höntsää, höntsää jne. Tänään ois matsi.
"A repo man's always intense"
Eilen piiitkästä aikaa 6,5 kilometrin lenkki aika mäkisessä maastossa. Tulin kotiin, tein ruokaa, katsoin matsin ja unohdin venytellä. Nyt on reidet ihan hapoilla. Harmi, tekisi mieli mennä tänään uusiksi mutta ei varmaan pysty
Varikset komentavat
Tänään vois lenkille
Varikset komentavat
Kävin huitomassa 18 reikää ekaa ja vikaa kertaa tänä vuonna. Perinteinen syömähammas-puuvitonen näyttää toimivan pitkienkin taukojen jälkeen
Älä päästä painiks sitä
[quote:3e02f59a33="shanks"][quote:3e02f59a33="shanks"]Ois jotkut duunipaikan yleisturhailukisat ens viikolla. Kilpailuhenkisenä ihmisenä toki vois ilmottautua mut kun kunto on sen verran paska ni vähän mietityttää mut ehkä sitä sen satasen ja pituuden vois silti käydä hyppäämässä. 1500 metriä sen sijaan vähän liian pitkä ja korkeutta ei vaan jaksa monen vuoden tauon jälkeen lähteä ees kokeilmaan. Käsi myös sen verta paskassa kunnossa, ettei keihästä tai kuulaa viiti.
No on täs viel pari päivää aikaa miettiä meneekö.[/quote:3e02f59a33]
Pitäsköhän sitä. Maksas kyl 12 euroa osallistuminen ja näin heikossa kunnossa ei varmaan ois ees niin hauskaakaan. Niijja kunnon kenkiäkää ei oikee ole.[/quote:3e02f59a33]
Jos ny suatana NANDIHEIMON MIEHET juoksee ilman kenkiä olympiamitaleille ni kai sitä ny jollain ritsoilla voi duunihöntsiin mennä?
Älä päästä painiks sitä
Oon käyny juoksemassa tuolla samppalinnan urheilupuistossa. Eka aattelin et oompa tosi paskassa kunnossa kun ei pysty vetämään ku yhden kierroksen juoksulla ja sit toinen kävely-juoksulla, mut se kierros on 1,4 km näköjään et ei pitäis valittaa. Kohta aattelin juosta satamaan ja takas kun sääkin selkeni. Kivempi juosta asfaltilla ku maastossa ja luulen et meitsin yliliikkuvat niveletkin kiittää pidemmän päälle jos vaihtelee vähän. Tosin ihmisten seassa juokseminen on ärsyttävää.
Mangojauhe goddamn.
aina krapulassa haluis urheilla mut ei kykene.
Ehkä illalla hölköttelen Ruissaloon.
Missä kohtaa siellä Ruissalossa kantsii juoksennella? Oon tuota karttaa kattonu ja se rantapromenadi/bulevardi mikälien päässä on joku semmonen ympyrän näkönen lenkki, mut ei mitään hajua miten pitkä mahtaa olla.
Äsken eksyin kun lähdin Turun Energian kohdalta ylöspäin ja näköjään Eerikinkatu ja Yliopistonkatu päättyy huomattavasti ennen sitä kohtaa ja kun en voinut kääntyä oikealle ni päädyin vankila-alueen viereen. Yritin jostain syystä juosta kolmesti vankilan alueelle sisään kunnes seikkailin puutarhakadun päätyyn ja juoksin rankkasateessa kotiin. Koulukadun kulmassa joku maasturi-urpo räiskäytti rapakon päälleni. Näytin centteriä ja toisella puolella suojatietä seisonut pikkutyttö kikatti. Hyvä lenkki oli
Mangojauhe goddamn.