You are not logged in.
[quote:1a34cc2074="noiseidea"]Tää viikko taukoa, maanantaina salibandymatsi, jos sitten ois koivet kunnossa.
Muistahan lämmitellä huolella. Esim joku kymmenen minsan lenkki alle ennen saliin menoa.[/quote:1a34cc2074]
Tähän noisikselta "älä neuvo isääs panee" -kommentti.
"A repo man's always intense"
Varikset komentavat
[quote:17d7b0b980="kraakku"][quote:17d7b0b980="noiseidea"]Tää viikko taukoa, maanantaina salibandymatsi, jos sitten ois koivet kunnossa.
Muistahan lämmitellä huolella. Esim joku kymmenen minsan lenkki alle ennen saliin menoa.[/quote:17d7b0b980]
Tähän noisikselta "älä neuvo isääs panee" -kommentti. [/quote:17d7b0b980]
Älä neuvo isääs neuvomaan.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Mut siis, lämmittely/venyttely on homojen, amatöörien ja lahjattomien hommaa.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Ei pidä paikkaansa. Lämmittelen aniharvoin.
[quote:529fba98e7="Ulvis"]Lähteeks tolla joogalla läskit?
Tuun sun mukaas pyllisteleen matolle.[/quote:529fba98e7]
Ei multa ainakaan viikonloppuna tipahtanut mitään, mut josko tän illan harkan jälkeen!
Mangojauhe goddamn.
10,8 km o/
Pisin juoksemani lenkki ikinä. Eka kierros oli pirun nihkeää. Olin jo luovuttamassa, mutta päätinkin juosta vielä iiiihan pikkuisen. Toinen kiekka menikin sitten helposti.
Mulle
Varikset komentavat
Ylämäessä iskee aina himo spurttailla
Smaa nyt vauhtiin päästyäni, ja siksi lenkkini loppupuolella oleva pitkä nousu on parilla viime kerralla ottanut vähän koville... Mutta hyvinhän tuo juoksu on muuten kulkenut edelleen.
Missä päin Hämeenlinnaa on tasaista lenkkimaastoa?
Lintumies: Aulangon hotellilta eka rautatiesillalle, siitä rantaa pitkin takas hotellille ja aina tekosaarten kautta Katajiston kartanolle. Takas hotellille. Matkaa kertyy 5,1 kilometriä. Ihan tasasta siinä rannassa. Eikä oo asvalttia.
Tänään tunti sählyä ja Ahvenistolla lyhyt lenkki HIEMAN erilaisessa maastossa.
Tein aika hienoja maaleja
Varikset komentavat
Ahvenisto on kyl sellasta ylösalasylösalasylösalas-meininkii että uh oh. Aulangolla paljon siedettävämpää.
Lähetäänpä sit joku ilta lenkille, (tuleva) naapuri
Varikset komentavat
Ehkä siihen mennessä ehdin reenata itteni sellaiseen kuntoon, että pysyn vauhdissa... Vähän harmittaa talven tulo, en tiedä mitä sitä sitten tekee. Tietty vois ostaa suksetkin, tai sitten jatkaa juoksemista, ainakin jos tulee kasvihuonetalvi.
No vauhdista ei kannata mitään paineita ottaa, melko hidasta toi mun lenkkeilynopeus on.
Nyt muuten oikeastaan tajunnu et minkä takia ihmiset pitävät juoksua mukavana puuhana. Ite tylsistyin ja etenkin turhauduin alussa, mut nyt alkaa maistua ihan eri lailla. Eilenkin oli PAKKO mennä, vaik reidet vähe protestoivatkin.
Sykemittari himottais. Paljonkohan kunnollisesta täytyy maksaa?
Varikset komentavat
[quote:b4443a8206="kraakku"]No vauhdista ei kannata mitään paineita ottaa, melko hidasta toi mun lenkkeilynopeus on.
Nyt muuten oikeastaan tajunnu et minkä takia ihmiset pitävät juoksua mukavana puuhana. Ite tylsistyin ja etenkin turhauduin alussa, mut nyt alkaa maistua ihan eri lailla. Eilenkin oli PAKKO mennä, vaik reidet vähe protestoivatkin.
Sykemittari himottais. Paljonkohan kunnollisesta täytyy maksaa?[/quote:b4443a8206]
jollain 25e:llä saa jo ihan riittävän hyvän. Onhan noita sitten johonkin 150e asti mut vittuako niillä tekee mitään. Nimi. oon joskus kaupannut -mittareita.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:95c5dc69a3="tiptoo"][quote:95c5dc69a3="Ulvis"]Lähteeks tolla joogalla läskit?
Tuun sun mukaas pyllisteleen matolle.[/quote:95c5dc69a3]
Ei multa ainakaan viikonloppuna tipahtanut mitään, mut josko tän illan harkan jälkeen![/quote:95c5dc69a3]
Läski per harkkka ois hyvä tahti.
Aijai. Toissapäivänä juoksulenkillä. Eipä oo tullut käytyä n. kymmeneen vuoteen. Venyttelin kyllä hyvin jälkeenpäin enkä edes ottanut mitään hullua spurttia tms. Joogassakin meni ihan hyvin eilen mutta tänään otti vaikeesti nousta sängystä ja rappukäytävän portaat ahistaa jo valmiiksi.
Rapakunnolleni
Mangojauhe goddamn.
Tänään ois tarkoitus käydä vähän juoksentelemassa ja huomenna vois yrittää uutta ennätystä!
Varikset komentavat
Taas tuli pidettyä tämmösen kahden viikon tauko. Niin se vaan kato on, että joko sitä kuntoilee tai sitten sitä ryyppää, kumpaankin en veny.
Se on ihan oikein. Karapulassa ei todellakaan kannata harrastaa liikuntaa.
Varikset komentavat
6,5 kilsaa Aulangon puistometsässä. Taas kerran vasen jalka ei oikein osannut, joten aika nihkeää oli meno.
Varikset komentavat
Eilen en käynyt mutta tänään olisi tarkoitus lähteä juoksentelemaan. Pitäisi varmaan asioida urheiluliikkeessä ja ostaa kunnon ulkoiluvaatteet. Nyt oon juossu verkkareilla jotka ostin muistaakseni yläasteella.
Varikset komentavat
Eilen en käynyt mutta tänään olisi tarkoitus lähteä juoksentelemaan. Pitäisi varmaan asioida urheiluliikkeessä ja ostaa kunnon ulkoiluvaatteet. Nyt oon juossu verkkareilla jotka ostin muistaakseni yläasteella.
Eri, eri. Smaa. Eri, oon juossu isältä perityillä tuulipuvunhousuilla.
Maanantaina oli Arenaliigan matsi, 3-2 hävittiin. Ruskeasuon uudessa hallissa oli peli. Tyypit rakennutti uuden hallin (tai onhan siinä muutakin toimintaa), ja... kentät on aika pieniä. Varmasti minimimittojen mukaisia, mutta onhan toi nyt vähän omituista, kun salibandyhalli siihen yläkertaa oli joka tapauksessa tulossa.
Mutta, oikea nivunen edelleen kipeä. Ei kyllä paljon mikään pidempi tauko huvittaisi.
Ostin uudet sisäpelikengät (Adidakset), vanhat oli ihan paskat rimpulat.
Stabilit? Itse ostin kesällä ku puoleen hintaan sain. On kyl hyvät.
Varikset komentavat
Stabilit? Itse ostin kesällä ku puoleen hintaan sain. On kyl hyvät.
Ei ku jotkut toiset, Stabileja ois ollut 50 eurolla, mutta ei ollut kokoja.
Kävin lenkillä. Jalat kipeyty heti alussa joten kahdeksan kilometrin sijaan juoksinkin vain neljä. Juoksin sitten päkiöillä, joten huomenna voi pohkeet olla kohtuullisen hapoilla. Vauhti tietenkin oli ihan kohtuullinen.
Varikset komentavat
Oli selkä ja hartiat niin jumissa että jumppailin Pilates-videon tahtiin!
Oli selkä ja hartiat niin jumissa että jumppailin Pilates-videon tahtiin!
latailin tollasia videoita läjän tässä alkuviikosta ja oonkin nyt joka aamu harrastanu niiden tahtiin liikuntaa! kiva tapa herätä muuten! oon päättänyt olla ihanavatsainen jouluun mennessä.
[quote:f424e48628="tiptoo"]Aijai. Toissapäivänä juoksulenkillä. Eipä oo tullut käytyä n. kymmeneen vuoteen. Venyttelin kyllä hyvin jälkeenpäin enkä edes ottanut mitään hullua spurttia tms. Joogassakin meni ihan hyvin eilen mutta tänään otti vaikeesti nousta sängystä ja rappukäytävän portaat ahistaa jo valmiiksi.
Rapakunnolleni [/quote:f424e48628]
missä käyt joogassa? olen ajatellut alkaa taas käydä tuolla helsingin astangajoogassa (alkeistunnit), ois kiva jos ois joku kaveri kenen kans mennä et oikeesti tulisi käytyä...
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho