You are not logged in.
Tuli vihdoin hommattua se Forkboy -kokis viime viikolla (tais olla eka ostamani cd -levy n. 6-7 vuoteen). Tää on oikein messevän kuuloista runttaa. Ja Oulusta, niinpä tietysti. Itseäni hämmensi, että ennenkuin kaoskontrol tän sylki ulos, niin en ollut kuullutkaan tämmöisestä bändistä. Eli tämmöistä musaa tehtiin suomessa jo n. vuosikymmen ennen Funia. Näkikö kukaan koskaan livenä?
Näin kerran, tais olla Porissa, en ole ihan varma. Demot oli jo tuttuja, eikä bändi pettänyt livenäkään.
The Girlfriends keikalla Helsingissä lauantaina: http://www.tosviol.net/ss/viewtopic.php?id=11457
vittu et tiennyt kenelle vittuilit, mutta vittu tiedät sen nyt
The Girlfriends keikalla Helsingissä lauantaina: http://www.tosviol.net/ss/viewtopic.php?id=11457
On kuulema niiden eka keikka täällä, hyvä tietää...
vittu et tiennyt kenelle vittuilit, mutta vittu tiedät sen nyt
Throat on kyllä ihana bändi, todella vakuuttava keikka äsken TVO:lla. Niistä on ihan alusta lähtien kuullut sen miten paljon vaivaa nähdään sovituksien yksityiskohtiin, ja nyt uusien biisien/kokoonpanon myötä musa on ottanut taas tosi isoja harppauksia eteenpäin. Kunnianhimoista kamaa ja noi klaaraa sen ihan poikkeuksellisen uskottavasti.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Tadin Quick and Dirty. Livepuoli on omassa käytössä melko yhdentekevä vaikka ihan kivahan noi versiot oli kerran kuunnella, mutta toi studiopuoli on yllättävänkin kova.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
^ samanlaiset tuntemukset jäi taannoisen Elmun baarin keikan jälkeen. Uutta levyä odotan mielenkiinnolla. Julkaisupäivää ei vissiin ole vielä ilmoitettu.
Alustava julkaisupäivä on elokuun lopulla, mut ilmotellaan tästä kun masteri on hyppysissä.
Tadin Quick and Dirty. Livepuoli on omassa käytössä melko yhdentekevä vaikka ihan kivahan noi versiot oli kerran kuunnella, mutta toi studiopuoli on yllättävänkin kova.
Ne studiobiisit oli kyllä hyviä ja alkoi harmittamaan etteivät aikoinaan saaneet enää kokonaista levyä tehtyä, laadukasta materiaalia olis näemmä kuitenkin vielä irronnut.
Tämmöttis tulos elokuus:
https://youtu.be/HqzMGFt2-nk
Tuolla kuunneltavissa uusi Throat levy jos napostelee:
https://www.soundi.fi/jutut/ennakkokuun … a-kaikkia/
Tuolla kuunneltavissa uusi Throat levy jos napostelee:
https://www.soundi.fi/jutut/ennakkokuun … a-kaikkia/
Napostelee. Tämä on just niin mainio levy kuin odotinkin. Aika monipuolinen ja hyvällä tavalla ammattimaisesti tuotettu. Born Old biisin riffistä tuli mieleen Helmetin Geisha to Go.
slugpace wrote:Tuolla kuunneltavissa uusi Throat levy jos napostelee:
https://www.soundi.fi/jutut/ennakkokuun … a-kaikkia/Napostelee. Tämä on just niin mainio levy kuin odotinkin. Aika monipuolinen ja hyvällä tavalla ammattimaisesti tuotettu. Born Old biisin riffistä tuli mieleen Helmetin Geisha to Go.
Vähän eri sävyjä kehissä, ei pelkkää paalutusta. Hyvältä kuulostaa.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Firon wrote:slugpace wrote:Tuolla kuunneltavissa uusi Throat levy jos napostelee:
https://www.soundi.fi/jutut/ennakkokuun … a-kaikkia/Napostelee. Tämä on just niin mainio levy kuin odotinkin. Aika monipuolinen ja hyvällä tavalla ammattimaisesti tuotettu. Born Old biisin riffistä tuli mieleen Helmetin Geisha to Go.
Vähän eri sävyjä kehissä, ei pelkkää paalutusta. Hyvältä kuulostaa.
Röyhkeen itsevarma levy, pidän todella paljon.
Hommat nousussa siis!
Mitähän tällä kertaa Dogsissa!
Sinne olis pian tarkoitus suunnata.
Venäjän FUN, eli JARS, julkaisi uuden levyn
tää on aika siistiä kamaa
katsokaa tämän nuoren taiturin ooooiiii näittekö minkä maalin kaveri iskee!
Lungfish on parempi ko jesus lizard tai nirvana tai mikävittu
Ei vertailla bändejä, joilla ei tyylillisesti ole mitään tekemistä toistensa kanssa.
Last edited by dadadrlrl (23.09.2018 08:50)
Eilen Coughdust ja Throat Dog's homessa. Coughdust enempi sludgeosastoa ja aina mainio livenä.
En muista kuinka mones katsomani throat -keikka oli, varmaan kuudes, ellei seitsemäs, mutta toimiihan se vaan. Hyvin jytisi. Uudet biisit tasaisen kovia, ja pitää varmaan uus levykin käydä poistamasta kunhan taas raaskii polttaa hynää.
Jotain höpistiinkin slugpacen kanssa siinä. En ollut selvinpäin.
Mutta joo, hyvä lopetus hulinaviikolle.
Jotain höpistiinkin slugpacen kanssa siinä. En ollut selvinpäin.
En mäkään enää siinä vaiheessa, mut hyvässä hengessä muistaakseni keskustelut käytiin!
Kuten tuli jo toisaalla todettua, hermot olleet viime parin vuoden niin paskassa jamassa, että tän osaston harrastaminen on joutunut jäämään lähes kokonaan pois. Shellacit tuli kannettua divariin, koska niin hyvis kuin Albini onkin, niin sanoitusmaailman kuvasto (vaikka provo/vittuilu/kritiikkimielessä onkin kirjoitettu) menee omille sietokyvyn rajoille.
Throatin seuraaminen jäi oikeastaan pois just niihin aikoihin kun tämä kehitys alkoi. Tässä nyt tullut kuitenkin jonkin verran luettua kavereiden kommentointia bändin uudemmasta tuotannosta ja paperilla kiinnostanut paljonkin, mutta käytännössä henkinen tila ei ole antanut kuuntelulle mahdollisuutta.
Siksi jännitti hirveästi laittaa Bareback testimielessä soimaan. Kannatti. Levyn musiikillinen monipuolisuus tuli täysin puun takaa. Oikeastaan vasta vikan biisin aikana alkoi tulemaan sellanen olo, että meneekö liian ankeaksi, mutta kys. biisin puolenvälin kohdalla oli pakko todeta, että rajoja on välillä hyvä myös kokeilla ja siinä vaiheessa kun biisin melodisempi osuus alkoi, nousi iho kananlihalle. Tällä levyllä on niin paljon elementtejä omasta musiikillisesta taustasta, että osui ja upposi ensikuulemalta. Sellasia semiyllättäviä aspekteja, jotka on tietyllä tapaa tosi olennaisia oman maun kannalta. DC-henkinen post-hardcore esim. on sellanen vaikutin tällä levyllä, joka voitti mut heti puolelleen. Levyn rokkaavampi poljento muutamassa biisissä tuo mieleen nuoruuden suosikin Hooverin (jota olen kyllä nähnyt KK:n distrossa kaupiteltavan ja saakeli kun joku ehti sen EP:n poistaa ensin).
Kuuntelin levyn kerran läpi, joten mun on vaikea lähteä tuon post-hardcoren ja melodisuuden lisäksi nostamaan yksittäisiä juttuja tältä levyltä esiin. Joka tapauksessa tämä taitaa olla vuoden yllättäjä ja jos tässä jossain välissä sellasta ylimääräistä rahaa tulee vastaan, niin tällä olisi täysin oikeutettu paikka mun levyhyllyssä. Keikkakin kiinnostaisi. Jatkoon. Jos jaksan tehdä top-listaa tältä vuodelta, niin eiköhän tämä sinne eksy.
Last edited by dadadrlrl (04.10.2018 09:35)
Kiitoksia! Tällaiset kommentit aina lämmittää. Ja tosiaan lauantaina Kutosella ollaan keikalla:
https://www.facebook.com/events/188522441954476/
Jaa toi on joku alkuillan konsertti, mihis aikaan tuolla alkaa soitto soida?
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Jaa toi on joku alkuillan konsertti, mihis aikaan tuolla alkaa soitto soida?
Käsittääkseni eka bändi olis klo 19.30 ja jos alustavat puheet pitävät paikkansa, Throat soittaa viimeisenä alkaen klo 21.30.
Täytyy itsekin liittyä Barebackin kehujiin. Pyörinyt taajaan spotikassa, ensi viikolla pitäisi saada fyysinen formaatti. Ilmeikäs levy, on rokua riffirunttaa, melua ja uhkaavuutta.
Eikös tämä ole tehty Tompan kanssa Liepeellä? On kyllä sujuvaa toimintaa, viihtyisät puitteet ja hieno isäntäväki. Parit nauhoitukset käyty siellä tekemässä ja jääty suosiolla öitsemään vaikkei Jyväskylää pidemmältä olla tultu, vähän kuin mökkiviikonloppu maalla soittelun, saunan sekä hyvän ruuan ja juoman parissa.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Eikös tämä ole tehty Tompan kanssa Liepeellä? On kyllä sujuvaa toimintaa, viihtyisät puitteet ja hieno isäntäväki. Parit nauhoitukset käyty siellä tekemässä ja jääty suosiolla öitsemään vaikkei Jyväskylää pidemmältä olla tultu, vähän kuin mökkiviikonloppu maalla soittelun, saunan sekä hyvän ruuan ja juoman parissa.
Äänitys tosiaan hoidettiin Tompan johdolla Tonehavenissä. Oikein mukava kokemus kaikin puolin ja uskoisin että palaamme Lievestuoreelle ennen pitkää.
Harmittavasti oli lauantaina omat bileet samanaikaisesti niin en päässyt keikalle. Bareback on paras Throat tähän mennessä.
Sent from my iPhone 16