You are not logged in.
privaboksis tukittu
Ei toi Sleep With Men 7":n parin biisin puuttuminen juuri haittaa, kun ne oli vaan akustisia versioita. Jaa, toki 12" on sit eri biisit, mut toi on sen verta halpa, että korjataan talteen nyt kannatuklsen vuoks.
ja muistaakseni toi b-puolen wanted on orkesterin parhaita hetkiä
otsikon paikka?
J-B:lle varattu tuo satsi, kiitoksia! Kuriirin varmistusta odotellaan.
Jos mahdollista, hakijoiden kannattaa ottaa omat kassit mukaan (hehe), koska muovikassit saattavat loppua kesken.
Kohta lähtee taas postiin muutama kilo tavaraa.
Joko alkaa rahat TamU:n osakkeeseen olla kasassa?
Levyt tuli, kiitos!
Voisin ottaa ton Klässin ästeen ja koittaa hakea lauantaina tai mahdollisesti myös sunnuntaiaamuna, mutta jos tuo jää jostain syystä hakematta, niin pannan postimerkki pers...eiq postissa perään myöhemmin. Homostelen privana lisää.
Voisin ottaa ton Klässin ästeen ja koittaa hakea lauantaina tai mahdollisesti myös sunnuntaiaamuna, mutta jos tuo jää jostain syystä hakematta, niin pannan postimerkki pers...eiq postissa perään myöhemmin. Homostelen privana lisää.
En osta enää mitään, mutta spämmään silti.
Eiqw.
Kenen kaikkien levyjä mun pitäisikään nyt sitten roudata?
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:063e89a5b2="hrmunoita"]En osta enää mitään, mutta spämmään silti.
Eiqw.
Kenen kaikkien levyjä mun pitäisikään nyt sitten roudata?[/quote:063e89a5b2]
Hantan (4 x cd, 3 x 7", 1 x 12") ja Janne M:n (5 x cd, 3 x 7") plus sitten mahdollisesti vielä J-B:n (1 x cd, 2 x 7", 1 x lp), jos se ei katkaise kamelin selkää? Vois muuten piakkoin privailla aikatauluista ja tarkemmista koordinaateista. Matka ei ole paha, parisataa metriä rautatieasemalta itään.
[quote:c20de2b028="Jean-Babtiste"]Ei toi Sleep With Men 7":n parin biisin puuttuminen juuri haittaa, kun ne oli vaan akustisia versioita. Jaa, toki 12" on sit eri biisit, mut toi on sen verta halpa, että korjataan talteen nyt kannatuklsen vuoks.
ja muistaakseni toi b-puolen wanted on orkesterin parhaita hetkiä
otsikon paikka? [/quote:c20de2b028]
Tästäkin oli Ripplessä aikanaan loistava lyhyt juttu, joten menis varmaan sen kopioinniks, mut kokeillaan jossain välissä.
Paappa Hannu mulle halvalla ne näiden kaks ekaa sinkulaa
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Pystyksää Peetu roudaa noi mun levyt vielä?
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Pystyksää Peetu roudaa noi mun levyt vielä?
Katsotaan. Jos en, niin joku muu kyllä roudaa.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Mulle toi This Empty Flow.
Petja lupas roudata (ja vois kyllä itseasiassa maksaakin, kun on mulle miljoonia velkaa).
[quote:bfbba0c78a="force"]Mulle toi This Empty Flow.
Petja lupas roudata (ja vois kyllä itseasiassa maksaakin, kun on mulle miljoonia velkaa).[/quote:bfbba0c78a]
Saamanne pitää! Panen maksutiedot privana siltä varalta, että Petja ei suostukaan maksamaan...
Otappa kuule samalla miunkin kiekot. Voin pistää niistä vaikka etukäteismaksun lintumiehen tilille.
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
[quote:36bb7b8e39="tapna"]Voisin ottaa ton Klässin ästeen ja koittaa hakea lauantaina tai mahdollisesti myös sunnuntaiaamuna, mutta jos tuo jää jostain syystä hakematta, niin pannan postimerkki pers...eiq postissa perään myöhemmin. Homostelen privana lisää.
Otappa kuule samalla miunkin kiekot. Voin pistää niistä vaikka etukäteismaksun lintumiehen tilille.[/quote:36bb7b8e39]
Sehän sopii, jos vaan Tapnallekin käy. 1 lp ja 1 cd olis sinne menossa.
Otanpa.
Lintsari, maksan sulle huomenna, tänään ei enää jaksais hoitaa mitään vitun tilisiirtoja
Kiitos levyistä.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Kiitoksia myös minun puolesta.
Miksi muuten päädyit Feltin myymään? Hieno levy!
[quote:48491b73f4="jn85"]Kiitoksia myös minun puolesta.
Miksi muuten päädyit Feltin myymään? Hieno levy![/quote:48491b73f4]
Eipä kestä!
Emmä tiedä, ihan fiilispohjalta... Se oli just tällainen "ostin viis vuotta sitten, kuuntelin pari kertaa, nyt testatessa ei jaksanut innostaa yhtään" -tyyppinen tapaus. Ignite the Seven Cannons -lp jäi vielä hyllyyn vanhojen meriittien ansiosta.
Kiitokset levyistä myös täältä ja vekkulille kissalle.