You are not logged in.
Postiin vaan, ei viitti vaivata tamperelaisia. Paappa maksutietoja. Laitoin linkkiä eteenpäin, joten elä ihmettele jos tulee ei-foorumilaisia ostajia
Selvä, panen privaa kohta. Suurkiitos mainostuksesta!
Mulle nämä, jos eivät ole ehtineet jo mennä:
JULIE DOIRON: Woke Myself Up CD 4
PLAID: Double Figure CD 4,50
THE GRAVY TRAIN: St George's Way 7" (a turntable friend 1993, twee) 2
THE SHAPIROS / PENCIL TIN: split 7" (library records, shh 2) 2
Ja Topi saa toimia kuriirina.
[quote:48fcbe5bbe="psychocandy"]se telescopes 12" joka multa puuttuu
Niin joo, se oli näköjään Precious Little.[/quote:48fcbe5bbe] kiitos näköjään mun levylistan lataus on haasteellista tälle kännykälle
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
[quote:51e8833956="grasskirt"]Mulle nämä, jos eivät ole ehtineet jo mennä:
JULIE DOIRON: Woke Myself Up CD 4
PLAID: Double Figure CD 4,50
THE GRAVY TRAIN: St George's Way 7" (a turntable friend 1993, twee) 2
THE SHAPIROS / PENCIL TIN: split 7" (library records, shh 2) 2
Ja Topi saa toimia kuriirina.[/quote:51e8833956]
Saat kaikki, kiitos! Lähetän tilinumeron jossain vaiheessa.
(Toi Gravy Train on ihan hauska levy. Myynnissä oli tuplakappale, jonka ostin leposia varten, kun luulin että se oli se sen diggailema bändi, mutta olikin eri Gravy Train... Olis se toki saattanut tykätä tostakin, mutta nyt kävi näin.)
Miulle Au Pairsin Sense & Sensuality, Enon Another Green World sekä Riston Sähköhäiriöön. Luultavasti tuun käymään Tampereella lähiaikoina, jollen, etitään vaikka kuriiri.
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
Miulle Au Pairsin Sense & Sensuality, Enon Another Green World sekä Riston Sähköhäiriöön. Luultavasti tuun käymään Tampereella lähiaikoina, jollen, etitään vaikka kuriiri.
Eno ehti juuri pudota veneestä, mutta pannaan Au Pairs ja Risto sivuun. Kiitos!
The Wrens - Secaucus Mulleäkkiäheti.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
The Wrens - Secaucus
Mulleäkkiäheti.
Joo, en saanut siitä mitään irti. Mutta toivottavasti uusi omistaja osaa paremmin. Kiitti!
Kohta suljenkin putiikin tältä illalta, mutta tilauksia saa toki tehdä 24/7.
Add N to (X):n vanhempi levy onkin edelleen vapaana.
Tämähän menee ihan hyvin, äsken tuli ensimmäinen ulkomainen tilaus.
Ulviskin näyttää olevan paikalla, löytyykö mitään kiinnostavaa? Mulla olis muuten täällä sulle edelleen se Jumalaisen Näytelmän lp.
Mutta missäs ILR luuraa?
[quote:9216b92a7e="Ulvis"]PET SHOP BOYS: Behaviour CD (pari pikkujälkeä) 3,50
Au Pairsin Playing With a Different Sex ja Accidents Will Happen 7"[/quote:9216b92a7e]
Kiitän! Jumalainen Näytelmähän maksoi peräti 50 senttiä, joten toi olis yhteensä 12 euron satsi. Haetko ensi viikolla?
[quote:2fd9949d0f="lintumies"]
[quote:2fd9949d0f="rhinestone cowboy"]Voisin ottaa ainakin:
COWBOY JUNKIES: Caution Horses LP (ex-/ex-) 6
YO LA TENGO: President Yo La Tengo / New Wave Hot Dogs CD 8,50 [/quote:2fd9949d0f]
Tänks, YLT ehti valitettavasti jo mennä. Mitenkäs lp:n toimitus - tunnetko jonkun noista lukuisista tsadilaisista, joita on tulossa tänne viikon päästä[/quote:2fd9949d0f]
voe, toi Cowboy Junkies oli enemmän sellainen täyte ton YLT:n lisäksi. Eli jos joku muu on olis kiinnostunut niin en pahastu.
[quote:c97cbb742e="rhinestone cowboy"][quote:c97cbb742e="lintumies"]
[quote:c97cbb742e="rhinestone cowboy"]Voisin ottaa ainakin:
COWBOY JUNKIES: Caution Horses LP (ex-/ex-) 6
YO LA TENGO: President Yo La Tengo / New Wave Hot Dogs CD 8,50 [/quote:c97cbb742e]
Tänks, YLT ehti valitettavasti jo mennä. Mitenkäs lp:n toimitus - tunnetko jonkun noista lukuisista tsadilaisista, joita on tulossa tänne viikon päästä[/quote:c97cbb742e]
voe, toi Cowboy Junkies oli enemmän sellainen täyte ton YLT:n lisäksi. Eli jos joku muu on olis kiinnostunut niin en pahastu.[/quote:c97cbb742e]
Eipä mitään, poistetaan varaus toistaiseksi.
(Ja nyt kyllä loppuu levyjen pakkailu ja yliviivailu taas tältä päivältä.)
Sori kun vahvistusmeili kesti, en kauheesti koneella ehtinyt perjantain jälkeen olla, mut sait sellaisen just
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Voisin kanssa hakea ensi viikonloppuna, mutta en löydä tuolta nyt oikein mitään.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
jees, laitako vielä sähköpostilla mulle listan ja summan ja tilitiedot niin maksan ja jospa joku tosiaan jaksais nuo tuoda sitten ensiviikolla, hirmis?
jees, laitako vielä sähköpostilla mulle listan ja summan ja tilitiedot niin maksan ja jospa joku tosiaan jaksais nuo tuoda sitten ensiviikolla, hirmis?
No mä voin yrittää roudata.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
thänks
[quote:b3f0c3739e="lintumies"]Haetko ensi viikolla?
Jjoo-o [/quote:b3f0c3739e]
Jännää!
Voisin kanssa hakea ensi viikonloppuna, mutta en löydä tuolta nyt oikein mitään.
Eikö edes Dreamweapon kiinnosta? Viimeinen avaruusmieslevy, joka siirtyi hyllystä myyntiläjään. Alan epäillä, että olen yliarvioinut "sen" houkuttavuuden.
[quote:b3f0c3739e="psykokarkki"]jees, laitako vielä sähköpostilla mulle listan ja summan ja tilitiedot niin maksan ja jospa joku tosiaan jaksais nuo tuoda
sitten ensiviikolla, hirmis?[/quote:b3f0c3739e]
Oukkidoukki, laitan kohta.
Ja hirmikselle jo etukäteen kiitokset roudailuista, voisit vaivanpalkaksi valita jonkun euron tai parin levyn, jos vaan suinkin kiinnostaa. Oikeastaan sama voisi koskea tupiakin, ettei tule paha mieli.
hetkinen, mikäs versio toi pooh sticksin who loves you on, jos ei oo värivinyyli niin mahtaako olla chereen julkaisu missä on b-puolella good times? en tiedä onko sama versio kuin albumilla mut voisin silti haluta sen. saako tinkiä euron alennuksen niin tulis pyöreä kokonaishinta?
mutta siis jos on se sftri-versio pinkillä vinyylillä niin se löytyy jo.
hetkinen, mikäs versio toi pooh sticksin who loves you on, jos ei oo värivinyyli niin mahtaako olla chereen julkaisu missä on b-puolella good times? en tiedä onko sama versio kuin albumilla mut voisin silti haluta sen. saako tinkiä euron alennuksen niin tulis pyöreä kokonaishinta?
![]()
Jep jep, tää on just toi Cheree ja Good Times. Lisätään kasaan, pyöreä hinta on ihan hyvä. Kiitti!
Kävin just äsken toimittamassa pari älppäriä eräälle levykauppiaalle. Siinä notkuessani asiakas tuli kysymään kauppiaalta yhtä ruotsalaista poplevyä, ja oli ihan pakko mennä sanomaan että mulla on se just myynnissä... Kaupat tuli.
(Terveiset ja kiitokset sekä kauppiaalle että asiakkaalle!)
Nämä:
KINSKI: Airs Above Your Station CD 4
KINSKI: Down Below It's Chaos CD 3,50
MANIC STREET PREACHERS: Theme from M.A.S.H. 7" (split w/ the fatima mansions) 6
Joku änäriturnaukseen osallistuva "stadilainen" hoitanee kuljetuksen?
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Osaako joku kertoa näiden tasosta vähän tarkemmin. Hyviä bändejä, mutta epäilyttää kun joku haluaa vaihtaa rahaksi.
PRETTY GIRLS MAKE: The New Romance CD 3,50
ERIC'S TRIP: Purple Blue CD 5
[quote:82d5a4b3d5="turston"]Nämä:
KINSKI: Airs Above Your Station CD 4
KINSKI: Down Below It's Chaos CD 3,50
MANIC STREET PREACHERS: Theme from M.A.S.H. 7" (split w/ the fatima mansions) 6
Joku änäriturnaukseen osallistuva "stadilainen" hoitanee kuljetuksen?[/quote:82d5a4b3d5]
Ou jea, kiitos!
[quote:82d5a4b3d5="turston"]Osaako joku kertoa näiden tasosta vähän tarkemmin. Hyviä bändejä, mutta epäilyttää kun joku haluaa vaihtaa rahaksi.
PRETTY GIRLS MAKE: The New Romance CD 3,50
ERIC'S TRIP: Purple Blue CD 5[/quote:82d5a4b3d5]
Oho, lisäsin puuttuvan sanan ylemmän bändin nimeen. Siitä ei kyllä ole mitään muistikuvia, mutta Eric's Trip kuulosti ns. ihan hyvältä. Yritin katsoa topicista ( http://www.tosviol.net/ss/viewtopic.php?t=952 ), mutta eihän siellä tuosta levystä mitään puhuttu. Tää levy on varmaan vähän vähemmän lo-fi kuin vanhemmat, mutta kai sen kuitenkin pitäisi olla ihan ehtaa tavaraa? (Ja eikös tuossa listassa ole aika monta muutakin levyä, joiden vaihtaminen rahaksi on epäilyttävää toimintaa? )
Mutta varaan nyt alkajaisiksi sulle nuo kolme ylempää, kerro sitten jos haluat muutakin. Hirmikselle on jo varattu melkoinen kuorma, mahtuiskohan nää stratumin tai Ulviksen matkaan?
Otanpa vaan ton New Romancen noiden kolmen lisäksi.
Seuraavat kiinnostais:
Birdlandin molemmat 7":t (onko noissa neljä biisiä molemmissa?)
TSOOL - Extended Revelation... cd
Television - Adventure lp
Ja kukas liikkuu HKI-TRE väliä?
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:d804a0c13b="lintumies"]Hirmikselle on jo varattu melkoinen kuorma, mahtuiskohan nää stratumin tai Ulviksen matkaan?
Eiköhän. Siis Ulviksen. Eiq mitäs, kyllä mun mukaan mahtuu.[/quote:d804a0c13b]
Kiva! Mieti jos keksisit jonkun halpiksen, joka kelpaisi kaupanpäälliseksi.
Otanpa vaan ton New Romancen noiden kolmen lisäksi.
Mainiota, lähetän laskun kohta.
[quote:839204631b="Jean-Babtiste"]Seuraavat kiinnostais:
Ja kukas liikkuu HKI-TRE väliä?[/quote:839204631b]
Ou jea! Toisessa Birdlandissa on neljä biisiä, mutta Sleep with Me (Lazy 17) sisältää vaan kaksi, b-puolella Wanted. Kelpaako silti?
hirmis ja tupi kuskaa molemmat omiensa lisäksi kahden ihmisen levyt, mutta Ulvikselle ei ole vielä tyrkytetty kannettavaa. Kysäisetkö häneltä? Tai onhan tässä vielä aikaa, jos vaikka muitakin ehdokkaita ilmaantuisi...
Ootas, luen vielä myöh. topikin läpi ja selvitän asian itelleni
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
[quote:c125b6e237="lintumies"][quote:c125b6e237="Jean-Babtiste"]Seuraavat kiinnostais:
Ja kukas liikkuu HKI-TRE väliä?[/quote:c125b6e237]
Ou jea! Toisessa Birdlandissa on neljä biisiä, mutta Sleep with Me (Lazy 17) sisältää vaan kaksi, b-puolella Wanted. Kelpaako silti?
hirmis ja tupi kuskaa molemmat omiensa lisäksi kahden ihmisen levyt, mutta Ulvikselle ei ole vielä tyrkytetty kannettavaa. Kysäisetkö häneltä? Tai onhan tässä vielä aikaa, jos vaikka muitakin ehdokkaita ilmaantuisi...[/quote:c125b6e237]
Mä veikkaan et säkäl hrmis vois roudata noi munkin, ku eihän pari seiskaa, älpee ja cd paljoa paina
Jos ei Petsku käy, niin vinkkaa.
Ei toi Sleep With Men 7":n parin biisin puuttuminen juuri haittaa, kun ne oli vaan akustisia versioita. Jaa, toki 12" on sit eri biisit, mut toi on sen verta halpa, että korjataan talteen nyt kannatuklsen vuoks.