You are not logged in.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Pensselisetä palaa innolla Suomeen pitkän tauon jälkeen!
NYT FLOW HEREILLÄ!
Miks tuosta uutisoidaan vasta nyt Jos olisin mennyt alkuperäisten suunnitelmieni mukaisesti käymään tänään porukoilla, niin Lohjahan on ihan naapurissa. Olisin mennyt karjuen!
Luin tän topsun pitkästä aikaa muutenkin läpi ja tuli jotenkin älyttömän hyvä mieli. Pensseli-setä :itku::peuk::sydan:
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Kukapa unohtaisi Pensselisedän Vankilaa paennut laulaja piipahti taas Suomessa
Nyt minä olen Ruotsissa ja sieltä lentää tunnissa Suomeen. Tulen esiintymään, jos kutsutaan
NO NIIN KEIKKAJÄRKKÄRIT, HOITAKAA HOMMA
Murmur oli Lohjalla paikalla, missä pelaa keikkarapsa?
Murmur oli Lohjalla paikalla, missä pelaa keikkarapsa?
aa joo! eipä tullu mieleen! olin tosiaan itse esiintymässä samassa tilaisuudessa, eli olen lähestulkoon siis duetoinut Pensselisedän kanssa. Hieno keikka, oli tosin just siinä vaiheessa pakko hakea safkaa, niin en ihan koko keikkaa nähnyt, Kovat tanssihulinat oli, myös muiden keikkojen aikana. Otin lyhyen pätkänkin, toivottavasti näkyy
NewrozPensselisetä tykittelee, bileet vasta alkamassa.
Posted by Kristina Bakić on Saturday, March 19, 2016
Kalossimies wrote:Murmur oli Lohjalla paikalla, missä pelaa keikkarapsa?
aa joo! eipä tullu mieleen! olin tosiaan itse esiintymässä samassa tilaisuudessa, eli olen lähestulkoon siis duetoinut Pensselisedän kanssa. Hieno keikka, oli tosin just siinä vaiheessa pakko hakea safkaa, niin en ihan koko keikkaa nähnyt, Kovat tanssihulinat oli, myös muiden keikkojen aikana. Otin lyhyen pätkänkin, toivottavasti näkyy
NewrozPensselisetä tykittelee, bileet vasta alkamassa.
Posted by Kristina Bakić on Saturday, March 19, 2016
Levyä pihalle Ebdolta!
bzort glorf bööth
Luin että Ektrolta
tulispa
Nyt Jussi hereillä!!!
Ilmeisesti tänään keikalla jossain Veikkolan yläbaarissa?
Last edited by jookcha (26.05.2023 17:05)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Ilmeisesti tänään keikalla jossain Veikkolan yläbaarissa?
näytti vetävän karaokessa niilin hanhet kalossimiehen instastoorissa