You are not logged in.
suomen demis. aivan mahtava mies ja ääni kertakaikkiaan.
Eilen pamahti postiluukusta TÄNÄÄN FREDI.
Erittäin huikee kokonaisuus. Kyllä mielestäni pesee ton RAKKAUSLAULUJA levynkin, mutta vaan nippa nappa.
Tähtien Taa, Se outoa on, Lähemmäksi vielä ja Miksi kaiken kauniin päätyttävä on, ovat ehdottomasti kovimmat rallit tässä paketissa.
Viimein viiden vuoden etsinnän jälkeen se on mun, mun mun ja vain mun
http://www.youtube.com/watch?v=z4LUBDa5UpM Tähtien taa
http://www.youtube.com/watch?v=GN2aZy9EnjA Lähemmäksi Vielä
JUMALAUTA!
Viihdetaiteilija ja muusikko Matti Fredi Siitonen tekee uuden aluevaltauksen. Hän aloittaa uuden keskusteluohjelman ohjelmaisäntänä ja siirtyy haastateltavasta haastattelijaksi.
Fredin vieraana -ohjelmassa tavataan eturivin tunnettuja suomalaisia ja keskustellaan syvällisesti elämän koko kirjosta, niin ilosta, suruista kuin rakkaudesta kaipuustakin.
Keskustelusta ei koskaan tiedä, mihin suuntaan se menee. Kaikki riippuu tilanteesta ja haastateltavasta. Keskustelu voi mennä yllättäväänkin suuntaan, kuten oikeassakin elämässä, kun kaksi ihmistä tapaa ja keskustelee, Fredi sanoo.
Lisäksi ohjelmassa kuullaan Fredin tulkintoja ikivihreistä kappaleista. Joskus vieraskin saattaa esittää laulun tai kaksi. . Ohjelmassa toisena vakiokasvona esiintyy pianisti Tessa Virta.
Fredin vieraana
To 2.12. alkaen klo 21.30
pitäis vissiin hankkia diggitydigiboksi
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
JU-MA-LAU-TA
jätkät mitä te oikein teette
en tajuu miten tän biisin nerokkus oli mennyt multa ihan ohi, vaikka väkisin lapsuudesta saakka tuttu biisi, koska löytyy ekalta finnhitsiltä, mutta parempi myöhään jne. aivan sairaan hieno melodia, vanha italialainen euroviisu ja fredin loistava tulkinta, huh huh, parasta just nyt
jees, hieno piisi
Mutta onko tuokaan biisi loppuillan Frediä
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Näitä ei vielä ollut topikissa, nyt on.
Last edited by bernardblack (31.12.2012 22:00)
onpa fredillä muuten rehevä naamakarvoitus tuossa jälkimmäisessä videossa
En oo ennen oikein pannut merkille, mut onpa ihan törkeen makeet kantrikitarat/lapsteelit tässä "Tänään huipulla" -biisissä.
Ja edelleen yksi suurimpia toiveitani tässä elämässä on se, että joku rakastettava ihminen laittaisi youtubeen Fredin Aina nälkä -tulkinnan. Jossain ylen tv-ohjelmassa tuo tuli joskus 90/00-luvun taitteessa (?), ei kyl mitään hajua et mikä ohjelma mahto olla kyseessä.
Joo ja pakko sanoo, et tää Avaa sydämesi mulle -albumi on kyl huomattavasti parempi ku mitä oon aiemmin aatellut. Yllämainitun kantrityylisen Carpenters-tulkinta Tänään huipulla lisäksi on aika hiton kovaa kamaa esim. Fredin ja Vexin "Niin käy haaveiden", Markku Johanssonin sovitus on aika helvetin tyylikästä ameriikan soulia torvineen ja koskettimineen. Sit on myös esim. onnistunut Demis-käännös "Vain sinusta elän", Arto Sotavallan kääntämä Brel-klassikko "Päivät kuin unta" ja tietty huikee nimibiisi (Fredin ja Vexin tuotantoa tämäkin, siinä oli jumalauta nerokas tekijäkaksikko) ja mitä vielä, ainakin "Uneen aika vaipuu" ja "Niin". Siis tiukkaa tavaraa.
Huomenna Fredi Iskelmä-Suomen henkilökuvassa. Radio Suomi, 13.06 be there or be a rectangular thing
Fredi vieraana 14 minuuttia sitten alkaneessa Iskelmäiltamassa.
bzort glorf bööth
Fredin 80-luvun tuotanto on melko niukkaa & nihkeää, mutta tämän levyn nimikappaleen ohella vuosikymmenen huippuhetkiä on ehdottomasti tämä Fredin itsensä skriivaama ja Ruohosen veljesten käppätuotantona syntynyt diskojyystö. Suden hetkellä viitattaneen tässä yhteydessä siihen aamuyön hetkeen, kun nukkumaan kaipaavan yökerhon ravintolatyöntekijän sytyttämät valot paljastavat heruttajaprinssin/prinsessan kylmänhikiset kasvot ja alkoholin sumentaman katseen. YOLOn saari kutsuu, deal with it.
Ja pannaanpa tähän sitten vielä tuo itse nimibiisikin. Kiesus miten hienolta tuo intro kuulostaakin joka kerta, puhumattakaan nyt tuosta itsepintaisesti takovasta pianokuviosta.
maan valitushan on oikeesti ihan komea ja jylhä biisi ilman läppäkäppäarvoakin. ei sillä että bb sellasta meinaskaan.
tttttttttthhhhhhhhhhhhhhhhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrrrsssst
postataanpa hesarin hieno muistelukirjoitus tänne: Rakkauslaulujen erikoismies
kiitos fredi ja kepeät mullat