You are not logged in.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Mietin et kun tänään on tää topic nostettu niin olisiko joku postannut tämän
Noin muuten oon tykännyt Rio-albumista, joka on mielestäni hyvä kokonaisuus jolla toimivia ja vagitsevia biisejä. Muusta tuotannosta en oikein ole saanut otetta.
no ei tuo sinkkubiisi pressure off vielä ihmeitä tarjonnut, mutta ihan ok kamaa papat edelleen tekevät, ei kai siinä
Pari päivää sitten veli soitti autossa biisin, jossa oli tarttuva kertsi. Kysyin sit että mikä tää on ja tämähän se oli. On soinut aikalailla toistolla viime päivät. Paljonhan tossa on turhaa hötttöä mut toi kertsi
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Kasarilegenda Duran Duran Suomeen 40 vuoden tauon jälkeen
Duran Duran saapuu Suomeen. IS:n tietojen mukaan englantilaisyhtye esiintyy Helsingin Kaisaniemessä 2. kesäkuuta.
Eiks noitte pitänyt joskus 10 vuotta sitten tulla? Se tais sit peruuntua?
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Eiks noitte pitänyt joskus 10 vuotta sitten tulla? Se tais sit peruuntua?
näinhän siinä kävi, toivottavasti nyt paremmalla onnella.
onko kukaan menossa? itseltäni jää valitettavasti väliin.
Olisin saanu kaverilta lipun mut en sit yaxcanu
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
näin netissä pätkän tuolta, rio kuulosti ihan törkeen hyvältä, mutta sää oli kieltämättä hieman haastava. pyöräiliköhän ne tosiaan itse hotellilta tuonne kuten lupasivat?
Taidan pitää enemmän Arcadian levystä ja Notoriouksesta kuin Seven And The Ragged Tigerista.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.