You are not logged in.
Alejandro taitaa olla suosikkibiisini tältä
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Gagan ja Beyoncén uutuusvideolla nakuilua ja murhia
Aivan videon alkuhetkillä vanginvartija riisuu Gagan lähes alasti ja kopeloituaan tätä julistaa, ettei löytänyt penistä.
en ole kolmekybänen emoboy
bzort glorf bööth
Joo, musta tais tulla Gaga-fani kun joskus joulun alla näin sattumalta tv:stä tämän. Kannattaa tsiigata ainakin jostain 3min ->
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
nii tässä toi uus video http://www.liveleak.com/view?i=047_1268356832
mahtava
mut product placementin määrä pisti oksettamaan. tai en tiiä oksettaako vaan muuten ja yhdistin sen siihen mutta nyt kävi näin.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Mahtava video! Jonas Åkerlund :pimp::peuk:
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
pikkusen ristiriitaset fiilikset ja yleensä en jaksa näitä loputtomia "elokuvallisia" videoita joissa itse biisi on oikeastaan ihan sivuosassa mut joo, fame monster edelleen ostoslistalla
eilen tulleessa brit awards gaalassa lady gaga oli kyllä aika omaa luokkaansa. olin jopa havaitsevani jotain mystistä karismaa siinä. biisit ihan perushuttua mut kyllä paljon kiinnostavampi persoona ku joku rihanna
kyseisessä juhlassa esiintyi myös KASABIAN, paskinta koskaan?
PNUK!
Röökiaurinkolasit
Siis ongelmana musta tossa on sen levyn ihan kioskitason tuotanto.
Nyt kun olen kuunnellut levyn tarpeeksi monta kertaa, niin tässähän se pihvi juuri on. Tuotanto tökkii ihan helvetisti. Uskon kyllä, että Lady Gaga tulee tekemään vielä huippulevyn, onhan tässäkin sellaisia helmiä kuin Paparazzi. Piano-livevedot muistuttavat enemmän Bowieta kuin mitään muuta. Olen niin rakastunut tähän diivaan.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Rukoile kuolemaa wrote:Siis ongelmana musta tossa on sen levyn ihan kioskitason tuotanto.
Nyt kun olen kuunnellut levyn tarpeeksi monta kertaa, niin tässähän se pihvi juuri on. Tuotanto tökkii ihan helvetisti. Uskon kyllä, että Lady Gaga tulee tekemään vielä huippulevyn, onhan tässäkin sellaisia helmiä kuin Paparazzi. Piano-livevedot muistuttavat enemmän Bowieta kuin mitään muuta. Olen niin rakastunut tähän diivaan.
Joo, jotenkin luulen että toi tuotanto on vielä tässä vaiheessa pakollista uran jatkuvuuden ja ensimmäisten miljoonien suhteen, mutta kenties jo seuraavalla levyllä tehdään irtiotto mtv-pissitelystä. Tai sitä ainakin toivon, aineksia olisi vaikka mihin ja nää kappaleet on sielultaan ihan nykyaikojen hienoimpia. Alejandron kun sais kunnon italo-discolla ja Bad Romancen vielä dramaattisempana ja just joi piano-systeemit ja muut. Ehkä toi tekee vaikka kymmenen vuoden kuluttua tai joskus näistä Fame Monsterin biiseistä sellaiset definitiiviset versiot, biisit kun aivan selkeästi sen osakseen ansaitsisivat.
Varmasti toi pysyisi jatkossakin pinnalla ilman turhaa kumartelua tonne nrj-yleisöön. Jotain vetoavaa näissä biiseissä on kun viikottain on tullut kuunneltua tyyliin ilmestymisestä lähtien.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Vittu tää Poker facekin on hyvä biisi
Ismo Laitelan Poker Veis on parempi.
Christopher Walkenin versiopas Tää http://www.youtube.com/watch?v=AJDx3H_h … r_embedded
En tosin muista tai tiedä millainen alkuperäinen on.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
:peuk:8):rockhands:
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Lady Gaga kehoittaa fanejaan selibaattiin
Lady Gaga osaa yllättää. Vastikään tähti paljasti julkisuudessa olevansa selibaatissa! 24-vuotias poppari järkyttyi jopa itse omista sanoistaan kun hän kehotti yleisöään pidättyväisyyteen. En voi uskoa, että sanon tämän .. Älkää harrastako seksiä! On ihan ok olla selibaatissa ja vain tutustua ihmisiin. Olen itsekin selibaatissa ja se on ihan siedettävää. Gaga tilitti. Poppari kertoo pitävänsä vaatteensa päällä siksi, että HIV ympäri maailmaa naisten keskuudessa on lisääntynyt huomattavasti, vaikka miehillä se onkin vähentynyt.
Veikkaanpa että liput menevät kaupaksi todella nopeaan tahtiin.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Merkit ovat kuolleet aika päiviä sitten!
Koirat haukkuu ja gagavaani kulkee!
Vuoden nuori muotoilija.
On kieltämättä mielenkiintoinen tapaus tämä Gaga. Ensin tyrmäsin paskaksi suurinpiirtein kuulematta biisiäkään, mutta pakko tässä on ollut vetää mielipiteitään vähän takaisinpäin. Nopea on ollut nousu huipulle ja lähes stadionien täyttäjien joukkoon. Aika näyttää mitä jatkossa tapahtuu, mutta alku on kuin Madonnalla aikanaan.
Onkohan mimmi muuten antanut yhtään syvällisempää haastattelua mihinkään, että saisi edes jonkinlaista osviittaa siitä, että onko kyseessä lintu, kala vai joku muu.
Onkohan muuten tietoisesti pöllinyt Pokerfaceen tuon "Ma-Ma-Ma-Maan" Boney M:n "Ma Bakerista"?
http://www.youtube.com/watch?v=2E5sxuSRg6A
Hittikomeetta Lady Gagan keikkaliput myytiin ennätysvauhdissa loppuun. Voice-sivuston mukaan liput Hartwall Areenassa lokakuussa pidettävälle keikalle menivät vain vartissa.
no mutta ex-kolja sai jipun
Lady Gagalle lisäkonsertti Helsinkiin
Yhdysvaltalainen laulaja-lauluntekijä Lady Gaga konsertoi Helsingin Areenassa myös 14. lokakuuta. Lady Gagan ensimmäinen, päivää aiemmin oleva konsertti varattiin tänä aamuna nopeasti loppuun.
Lady Gagan The Monster Ball -kiertueen konsertteja on myyty nopeasti loppuun myös muun muassa Yhdysvalloissa, Australiassa, Japanissa, Saksassa ja Ruotsissa.
Lisäkonsertin liput tulevat myyntiin tiistaina 27. huhtikuuta.
Mä oon tuolloin Englannissa, mutta ehkäpä täti Gaga poikkeaa sielläpäin.