You are not logged in.
oho
bzort glorf bööth
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
bzort glorf bööth
yks kaveri kerto et sen diileri sano (näin kaikki tositarinat aina alkaa) et gaga oli paikallisen keikkansa tienoolla hankkinu siltä puol ouncee pilvee
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Luulin aika pitkään, että tunnetuin kappaleensa sisältää julman sanaleikin Poke 'er Face
Onhan tällä jo toki nyt parempia biisejä kuin Madonnalla koskaan, mutta katotaan nyt miten jatkossa käy. Taiteellinen vapautuminen seuraavalle levylle, ei tarvi bluffata sitten muffinsilla niin paljoa juu
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Terveyssiteeksi/tamponiksi pukeutumiselle aina vahva
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Onhan tällä jo toki nyt parempia biisejä kuin Madonnalla koskaan
Pullo pois
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
no nyt
bzort glorf bööth
BB-terttu eiq
mut on kyl paremman näkönen ku aikoihin
Tää on käynyt kiinnostamaan
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
kumpi on kampi
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
YLÖS. Parasta ikinä Poker Face, Eh Eh (Nothing Else I Can say), Paparazzi, Bad Romance.. babe this thing is getting kinda serious
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
vaihtais sen kansikuvan ni ostaisin
YLÖS. Parasta ikinä Poker Face, Eh Eh (Nothing Else I Can say), Paparazzi, Bad Romance.. babe this thing is getting kinda serious
Sama.. Fame Monster on vaan niin kova. Nykyään kun tuntuu että vanhaa kunnon rockia ei sinänsä soita pal' kukaan, niin on jotenkin lohdullista että tanssipuoli on näin hyvässä hoidossa. Fame Monster ja vaikkapa toi I Am Sasha Fierce on molemmat niin hyviä levyjä, että niillä ja niiden tekijöillä ei ole mitään hävettävää. rinnat rottingilla saavat seistä Rod Stewartin ja Donna Summerin vieressä.
[quote:c7a58770a3="Bricolage"]YLÖS. Parasta ikinä Poker Face, Eh Eh (Nothing Else I Can say), Paparazzi, Bad Romance.. babe this thing is getting kinda serious
Sama.. Fame Monster on vaan niin kova. Nykyään kun tuntuu että vanhaa kunnon rockia ei sinänsä soita pal' kukaan, niin on jotenkin lohdullista että tanssipuoli on näin hyvässä hoidossa. Fame Monster ja vaikkapa toi I Am Sasha Fierce on molemmat niin hyviä levyjä, että niillä ja niiden tekijöillä ei ole mitään hävettävää. rinnat rottingilla saavat seistä Rod Stewartin ja Donna Summerin vieressä.[/quote:c7a58770a3]
sama
Älä häpeile vaan käy tanssimaan
Jos jotain ulkomusikaalista menis vielä kommentoimaan, niin Bad Romancen videossa on ehkä maailman tyylikkäimmät asut koskaan. Enkä meinaa silleen foorumikyrpämaisella tavalla hienot, vaan oikeesti mageet vehkeet. Ja tavallaan tää on silleen tosi tärkeetä, että valovoimaisimmilla tanssitähdillä on aina ollut toimivan musan lisäksi releet ja show ja hype kunnossa.
Mitäs muuta. No, tommonen itsestäänselvyys on vielä mainitsematta, että Gagahan on itse mukana sävellystyössä aika isostikin. Tietty siellä on miltei aina joku tuottaja hääräämässä, mutta ei tässä vaan mitenkään oo kysymys siitä, että joku randomi tissimimmi oltais vaan laitettu laulamaan.
On muuten hienoa, että just Gaga ja Beyonce on uusilla levyillään palauttaneet ton vinyylipituuden. Fame Monsterhan on yksinään vaan reilu 30 min, Sasha Fierce taas 40-minuuttinen tuplalevy.. Täytebiisejä ei ole, ja draamankaari pelaa. Hieno homma, tytöt.
Halusin antaa mahdollisuuden. Ostin levyn. Yritin kuunnella. Möin pois.
vittu et tiennyt kenelle vittuilit, mutta vittu tiedät sen nyt
Halusin antaa mahdollisuuden. Ostin levyn. Yritin kuunnella. Möin pois.
myit liian kalliilla
hei nyt vasta muistin et näin unta siitä levystä viime yönä, siinä oli ainakin 54 biisiä, osa niistä eri kielisiä versioita
[quote:6507cf0425="Rukoile kuolemaa"]Halusin antaa mahdollisuuden. Ostin levyn. Yritin kuunnella. Möin pois.
myit liian kalliilla
hei nyt vasta muistin et näin unta siitä levystä viime yönä, siinä oli ainakin 54 biisiä, osa niistä eri kielisiä versioita [/quote:6507cf0425]
Toi oli kyllä positiivinen ylläri muuten vituiks menneessä ale-kampanjassa. Itsehän maksointuosta ainoastaan 8 puntsii.
Kuulin tätä eilen ekaa kertaa!
Siis ongelmana musta tossa on sen levyn ihan kioskitason tuotanto. Sinänsä ihan hyviä ideoita, mutta kun vertaa vastaavia R'n'B tms. supertuotantogenrejä, niin Mona Caritahan tosta mieleen ennemmin tulee kuin joku Beyonce.
Siis ongelmana musta tossa on sen levyn ihan kioskitason tuotanto. Sinänsä ihan hyviä ideoita, mutta kun vertaa vastaavia R'n'B tms. supertuotantogenrejä, niin Mona Caritahan tosta mieleen ennemmin tulee kuin joku Beyonce.
mona carita
ja niinku siinä ois jotain vikaa, lo-fi indierunkku -foorumilla :x
Älä häpeile vaan käy tanssimaan
Ei mua hävetä roskapopista diggailu, sehän on parasta ikinä. Mutta Gagan suhteen olin kaivautunut niin tiukasti "tää on teeskentelevää paskaa" -poteroon, että takinkääntö on aina enemmän tai vähemmän vaivaannuttavaa
[quote:7506097dd8="Rukoile kuolemaa"]Siis ongelmana musta tossa on sen levyn ihan kioskitason tuotanto. Sinänsä ihan hyviä ideoita, mutta kun vertaa vastaavia R'n'B tms. supertuotantogenrejä, niin Mona Caritahan tosta mieleen ennemmin tulee kuin joku Beyonce.
mona carita
ja niinku siinä ois jotain vikaa, lo-fi indierunkku -foorumilla :x[/quote:7506097dd8]
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Erittäin kova.