You are not logged in.
tykkään lady gagast
Vitu hyvä biisi toi Rain on Me
Kuuntelin pitkästä aikaa kans Rolling Stonen top500-listaa kolatessani Born This Wayn, ihan helvetinmoista HULINAA ja MEHUSTUSTAhan se tokikin alusta loppuun on
Last edited by Kalossimies (26.11.2020 01:56)
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
paras lätty the fame monster joka on tällä saralla aivan klassikko. näppärä puolituntinen täynnä superhittejä. famella ihan kovia biisejä, born this waylla myös kourallinen. kaikki muut onkin sitten aika lailla yhdentekeviä. applause oli tosin hyvä single.
Kaikki muut on pellejä, minä olen hieno ihminen ja loistava ajattelija. Mjötö ööjm kirjat ja paperit ehkä myösm
#streetspirittoo
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Hirveää tekstiä. Mikä sun motiivi on nostaa tollasia?
jep, ihmeellistä kiusaamista. mun mielestä useimmissa tilanteissa on urpoa käyttää sanoja kuten moraalisäteily ja hyvesignalointi, mutta tällainen nyt on vihoviimeistä sellaista. pelkkää kiusaamista
Kaikki muut on pellejä, minä olen hieno ihminen ja loistava ajattelija. Mjötö ööjm kirjat ja paperit ehkä myösm
ydis wrote:Hirveää tekstiä. Mikä sun motiivi on nostaa tollasia?
jep, ihmeellistä kiusaamista. mun mielestä useimmissa tilanteissa on urpoa käyttää sanoja kuten moraalisäteily ja hyvesignalointi, mutta tällainen nyt on vihoviimeistä sellaista. pelkkää kiusaamista
Komp.
jaa se että ottaa pöydälle transfobisen viestin tässä tobassa on "ihmisen häpäisemistä"? selevä hommeli
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
^ onhan tuo nyt aika outoa tehdä joku yksittäinen nosto riidanhaastamismielessä, kun aiheesta voisi keskustella myös paremmassa hengessä ilman että osoitellaan sormella jotain tiettyä henkilöä / henkilöitä ikivanhojen viestien takia. Yleensäkin se että hyökkää jotain ihmistä kohtaan, ei ole kovin hyvä tapa aloittaa keskustelua, jos tavoitteena on rakentava keskustelu. Jos tavoitteena on aiheuttaa pahaa mieltä ja tuloksetonta väittelyä, niin sitten tuo taktiikka toimii, kuten on lukuisia kertoja nähty.
Pitäisikö kaikki vanhat transfobiset, seksistiset, rasistiset, homofobiset ynnä muut loukkaavat viestit sitten poistaa täältä? Kuinka paljon sellaisia viestejä näkyy täällä nykyään? Tuohon jälkimmäiseen sanoisin, että keskustelu on nykyään suht siistiä ja huomaavaista, mutta kun en itse kuulu varsinaisesti mihinkään vähemmistöön ja minun ihmisoikeuksiani ei ole järjestelmällisesti sorrettu, niin luultavasti näen asiat liian ruusuisena. Se että joku tulee sanomaan "ootte CIS-heteroiden toksinen poikakerho" ei hirveästi auta asiaa ainakaan omalla kohdallani, vaan tarttisin jotain rakentavampaa palautetta (ilman että kaivetaan joku mun vanha seksistinen viesti ja osoitellaan kuinka hölmö olin silloin - sen tiedän jo). En usko että täällä kovin monella jos kenelläkään on tarkoitus loukata ihmisiä nykypäivänä, varsinkaan heikommassa asemassa olevia vähemmistöjä. Tietämättömyyttä ja huonoa harkintaa varmasti edelleen esiintyy, mutta ei kukaan voi elää virheetöntä elämää ja rakentava palaute ilman tarpeetonta ilkkumista on mun mielestä paras tapa puuttua tuollaiseen. Toki myös se auttaa, että ihmiset ottavat asioista edes vähän itse selvää ja käyttävät harkintaa, kun kirjoittavat paskaa toisista ihmisistä internetiin.
Lady Gagasta ei itelläni valitettavasti ole mitään sanottavaa, koska kyseinen artisti ei juurikaan kiinnosta
Last edited by Firon (21.07.2021 09:24)
Juu, ei ole mun mielestä kovin asiallinen tapa ottaa aihetta @streetspirittoo puheeksi nostamalla yhtä tän foorumin lukuisista perseilyviesteistä esiin. Pitäisi myös riittää, että spedeilyyn syyllistynyt käyttäjä tuomitsee aiemman käytöksensä. Itse olen tätä toistuvasti tehnyt kun kirjoittelu joistakuista musiikintekijöistä ja käyttäjistä on joskus lähtenyt lapasesta. Se ois kai jonkinlainen vähimmäisvaatimus siihe, et ottaa vastuun omasta spedeilystään. On täällä osattu perseillä etenkin siel vapaammassa. En muuten sitä puolta enää seuraa, koka foorumidraama osas lähteä kunnon kierroksille jossain vaiheessa. Musapuolella tuntuis nykyään olevan suht perusasiallinen meno, mitä nyt äksyt progepapat jaksaa vetää hernettä nenään ja kitistä milloin mistäkin "väärästä" mielipiteestä ja asenteesta.
Last edited by dadadrlrl (21.07.2021 10:05)
jaa se että ottaa pöydälle transfobisen viestin tässä tobassa on "ihmisen häpäisemistä"? selevä hommeli
senhän tiesitkin jo postatessasi, että ydis on sen verran vuosien varrella harjoittanut peräänkuuluttamaasi itsereflektiota, että häpeää nykyään noita viestejä. noilla viesteillä ei tämän päivän keskusteluun ole mitään relevanssia, ja aiheista on puhuttu ja voi puhua edelleen vapaan topiceissa. vaikuttaa siis todella tarkoituksenmukaiselta ja ikävältä sormen osoittelulta, jolla ei ole mitään potentiaalisia hyviä seurauksia. onneksi täällä jengi on sen verran empaattista, ettei lähde mukaan tuollaiseen.
kaikin puolin sellainen "aktivismin" muoto, jossa toteutetaan vanhojen juttujen kaivamisella ja kyttäämisellä jotain vallankäyttö- ja kontrollifantasioita yhteisöissä on todella ikävä lieveilmiö. tässäkin yhteydessä ilmeisesti tuollaisten kiusaamisviestien kritisointi tarkoittaa vähintäänkin epäsuoraa transfobiaa. en tiedä kuinka tärkeitä sulle nämä nostamasi teemat ovat, kun pyrit niiden avulla vain keppihevostella ydiksen häpeäpaaluun. eihän tämä tosin mitään uutta ole.
Vielä lisäyksenä: Siitä huolimatta, että olen itsekin tällä samaisella forkalla joutunut yllä mainitun ex-foorumistin verbaalisen hyökkäyksen kohteeksi, en ajattele, että niitä kannattaisi täällä ruotia nimimerkkiä mainitsemalla. Hän osaa mennä itseensä, jos osaa, ihan yhtä lailla kuin hänen parjaamansa skenenhahmot osaavat mennä itseensä, jos osaavat.
Kirjoitin omissa someissa siitä, että jokaisen on nimenomaan aihetta mennä itseensä tän keissin tiimoilta. Mun mielestä on saatanan epäreilua niitä kohtaan, jotka on valmiita tekemään henkistä työtä omien toksisten asenteidensa eteen, että tullaan mölisemään ja osoittamaan sormella muita. Pätee myös ihan jokaiseen, joka täällä on koskaan spedeillyt, kinastellut tai syytellyt muita perseilystä.
Last edited by dadadrlrl (21.07.2021 10:19)
no nyt on ainakin sitä keskustelua, parempaa kuin hiljaisuus
"skenevallan väärinkäyttöä" ööööööö, punkstoohin verrattavissa kun editoi transfobista paskaa helvettiin, öööööö. semmosta! jatkot vapaalla?
eiku jutellaa nyt tässä vaan. saat kummallista mielihyvää siitä että saatat muut foorumistit häpeäpaaluun jostain ikuisuuden vanhoista heitoista jotain jenkkitähteä kohtaan ja rinnastat nää tapaukset punkstoon juttuihin. joo, voidaan puhua samasta janasta vai mitä pyramidia porukka käyttääkään, mut noi on eri ääripäitä ja ihmiset muuttuu, toihan on jopa oletus. mä en osaa lukee tosta mitään empatiakykyä vaan tää on taas yks tekosyy purkaa vihaa ja katkeruutta jonkun liikkeen varjolla. hyödynnät vielä tota kaveruuttas heliponiin, suthan oltais potkittu kaikilta muilta foorumeilta pois aikoja sitten samanlaisen käytöksen vuoksi.
^ Nyt kuulostaa siltä et omat kaunat puhuu ihan yhtä paljon, kuin mistä toisia syytetään. Tällanen väittely ei imo johda yhtään mihinkään. Jos täällä aletaan hiuksia halkomaan jokaisen yksittäisestä ongelmallisesta postauksesta, niin se on sama pistää koko vitun foorumi säppiin samalla kertaa. Pikkumaista paskaa tbh. Eiköhän se ole käynyt selväksi viimeisen vuosien aikana, ettei täällä kukaan ole täydellinen ja että kaikilla on hampaankolossa jotain jotakuta vastaan. Tällaset showdownit ei ainakaan edistä asiaa mihinkään suuntaan.
Last edited by dadadrlrl (21.07.2021 18:09)
eiku jutellaa nyt tässä vaan. saat kummallista mielihyvää siitä että saatat muut foorumistit häpeäpaaluun jostain ikuisuuden vanhoista heitoista jotain jenkkitähteä kohtaan ja rinnastat nää tapaukset punkstoon juttuihin. joo, voidaan puhua samasta janasta vai mitä pyramidia porukka käyttääkään, mut noi on eri ääripäitä ja ihmiset muuttuu, toihan on jopa oletus. mä en osaa lukee tosta mitään empatiakykyä vaan tää on taas yks tekosyy purkaa vihaa ja katkeruutta jonkun liikkeen varjolla. hyödynnät vielä tota kaveruuttas heliponiin, suthan oltais potkittu kaikilta muilta foorumeilta pois aikoja sitten samanlaisen käytöksen vuoksi.
sulta on tullu mua kohtaan pelkkää solvaamista vuosien ajan ja sen näkee kaikki täällä. sulla on ihmeellinen tapa liioitella aivan kaikkea (street spiritillä moderaattrina = SKENEVALTAA). SINÄ vertasit minun toimintaani (mitä?) punkstoohon. itse käytin edellisellä sivulla punkstoohon liittyviä sanankäänteitä joita sitten harmistelin ja pahoittelin. välillä sanon pahasti ja yritän ottaa palautetta vastaan, aina ei heti tartu, joskus tarttuu, sellaista on elämä. sinä et todellakaan perseilyitäsi ole koskaan paheksunut.
ei mua oo miltään foorumeilta potkittu pois. stalkkauksesi on nyt vähän epäonnistunut. mulla tää homma ei lähde vihasta, enkä todellakaan saa mielihyvää jostain foorumikahinoista, ahdistaa lähinnä.
mutta ymmärrän että sua ottaa mun kommunikaatiotyylini pattiin ja se sen takia et osaa muuta kuin solvata ja kiusata. muutenkin arvuuttelusi motiiveistani ja elämästäni menee pahasti metsään. eli stalkkaa ens kerralla paremmin tai hanki vaikka jotain parempaa tekemistä. itse en tiedä kuka sinä olet eikä kiinnostakaan, mutta vaikuttaa siltä että sulla on joku helvetin kansio minusta.
Poistin nyt nuo omat viestini koska ei noi kuulu lady gaga -ketjuun. Huig voisit myös editoida lainaamasi minun viestit veks jos haluat. Deletoin sitten tämänkin viestin
jees & kiitos & anteeksi!
unohin että täällä on delete nappi, kaikellaista!
Täällähän on keskustelu edennyt ja tuloksia syntynyt! Ohessa tiivistys:
Jos täällä aletaan hiuksia halkomaan jokaisen yksittäisestä ongelmallisesta postauksesta, niin se on sama pistää koko vitun foorumi säppiin samalla kertaa. Pikkumaista paskaa tbh.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.