You are not logged in.
Meikä teki tällasen kesäfiilistelysetin kulkiyalle:
a-puoli:
Aphilas - That's Just What It's For
Mr. Scruff - Sweetsmoke
Bonobo - Pick Up
Odd Nosdam - Fly Mode
(MF) Doom - Ballskin
Vähäiset Äänet - Paskaaks Tässä
Atmosphere - Like Today
Switch feat. Dj Leo Luxxxus - Only One Can Love You
Ol' Dirty Bastard - Nigga Please
Omid feat. Buck 65 - Double Header
Jeru The Damaja - Seinfeld
---
Odd Nosdam - Untitled (Plan 9:n seiskaraita)
b-puoli
Ramiro Vaca - Turrican
Videovalvontaa - 6 Feet Thunder
PL!Ryhmä - Rässitys Dissaus Destrointi
Laser Dance - Technoid (Space Version)
Koto - Visitors
Fun Fun - Hit Mix
Iggy Pop - Fire Girl
Wish Key - Last Summer
Savage - A Love Again (Remix)
Esa Saarinen - Paratiisi
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:a0b41a549d="Jaakob"]No juu, kaiken muuttokiireen keskellä olen ehtinyt miksin kuunnella pariin kertaan. Kesäinen setti tämäkin on tunnelmaltaan itämaisia saundeja, bollywoodia, folk-juttuja ja joku hinduversio Beach Boysista, länsimaisempaa jumitusta ja konerytmejä ja lopuksi kai Sinatra. Ihan tuntemattomia kappaleita minulle enkä esittäjiäkään ala kummemmin arvailla. Tykkäilen kyllä. varsinkin alkupuolisko on vahvasti . Biisilistaa lupailtiin tänne, jos pyydän pyydän, kiitos.
Levy oli pakattu moninkertaisesti, viimeisenä kirjekuoresta paljastui Sotkan kesäpatjamainos (jonka kävin muuten eilen hyödyntämässä, joten !) Pakkauksen perusteella olin jo allekirjoittamassa aiemman arvaukseni Psykokarkista lähettäjänä, mutta sisältö hämmensi käsitystä. Emmie tiiä, onko ketään edes jäljellä [/quote:a0b41a549d]
minähän se olin, luulin että oli ihan liian ilmeisiä biisejä kun laitoin vain omia suosikkejatajusin toki jälkeenpäin että turhan ilmeistä lähettää helposti-kuoressa vaikka pyysin vaimoa kirjoittamaan osoitteen ettei käsiala paljasta
biisilista:
1. fetty - pariaman
2. panda bear - bros
3. dirty projectors - cannibal resource
4. umni nadra - senjah indah
5. omar souleyman - atabat (2)
6. boredoms - super going
7. captain jack - captain's dream
8. shy fx - simple 'tings
9. moby - thousand
10. flaming lips - my cosmic autumn rebellion
11. elly kasim - ayam den lapeh
12. animal collective - bees
13. john foxx & robin guthrie - mirrorball
14. frank sinatra - for a whileidea pohjautui aluksi joskus suunnittelemaani kesämixtapeen, josta lopulliseen päätyivät vain kappaleet 6 ja 12 kun päätinkin laittaa tän hetken suosikkejani, ennenkaikkea arvi kempin kappaleen sun kanssasi mamman sinisilmäpoika ja dirty projectorsin stillness is the move ja päätökseksi piti tulla tapsa rautavaaran kotimaani ompi suomi, mutta matlockasin että sullahan on jo se boksi. arvi kemppi ei vaan jostain käsittämättömästä syystä mahtunut mukaan ja dirty projectorsiltakin tuli vahingossa väärä biisi
mainitaan vielä että kappaleet 1, 4 ja 11 on levyltä folk and pop sounds of sumatra vol.2, vaikka oli tarkoitus laittaa ykkösosaltakin niin noi sublime frequencies -jutut on usein sellaisia kokonaisuuksia että niiltä on vaikea irrottaa biisejä mut noi tuntui toimivan luonnostaan. päätösraita sinatran parhaalta levyltä watertown kuten pääsiäismixissänikin, luulin jo liian ilmeiseksi. veikkaan että loppupeleissä carolinerin puute hämmensi
itse oon kyllä varsin tyytyväinen lopputulokseen vaikka suomiosasto harmittavasti jäi pois.
nimimerkki psykokarkin jäämistöstä kai löytyi tämänkin kopio, kuulosti oikein hyvältä
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox