You are not logged in.
Hykerryttävintä täs topikis on just tää ku joku tulee sanomaan, et no onhan toi nähty...
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:5f1c8d4b3b="Jean-Babtiste"][quote:5f1c8d4b3b="Skeletonni"]KYUSS!
Luulen kyllä, että comeback ei toteudu ihan lähivuosina, mut....
edit. ja mä haluun nähdä ne nimenomaan aavikolla
http://www.youtube.com/watch?v=KWxt0r-Cq7U[/quote:5f1c8d4b3b]
Et Helsingin jäähallissa?
Hassua, et noi tuli nähtyä. Sillon oli vasta kuullu pari biisiä bändiltä, mut ties odottaa ok:ta, ja se oli Mudhoneyn ohella toki parasta, ja Soundgarden oli kans toki ok. Vaikka se ympäristö ja koko konsepti oli vitun outo.[/quote:5f1c8d4b3b]
Mä olin sillon jotain 11-12 v.
Afghan Whigs 1965-levyn just ilmestyttyä
Hefner (ois livenä varmasti sikatylsä, mut so not?)
Belle & Sebu just Boy with the arab strapin ilmestyttä, nykymusa PSKAA
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
Paikka oli Roskilden päälava, jolla oon muuten nähnyt vain kaksi veret seisauttavan mahtavaa keikkaa (NoMeansNo ja Neil Young & Booker T. & The MG's), suurin osa on sit vain ihan jees-tasoa. Liian iso lava melkein kenelle vaan...
Mitäs sviddua? Missä vaiheessa NoMeansNo on ollut niin kuumaa kamaa, että se on Roskilden päälavalle noussut? Tai no, on siellä ollut Morbid Angel ja jotain hämäriä nevöhööd-reggae nimiäkin.
Hykerryttävintä täs topikis on just tää ku joku tulee sanomaan, et no onhan toi nähty...
No siis onhan se sillei parasta vähän päteä ja kääntää veistä haavassa. Ehkä tärkein syy käydä keikoilla on se, että pääsee jossain keskustelussa heittämään "nähty, vuonna se ja se siellä ja siellä. aika paska".
Hih! Nii, White Stripes tuli nähtyä Tallinnassa Get behind me satan aikaan. Vtun hyvä.
[quote:a7c3651b55="Jean-Babtiste"]Hykerryttävintä täs topikis on just tää ku joku tulee sanomaan, et no onhan toi nähty...
Hih! Nii, White Stripes tuli nähtyä Tallinnassa Get behind me satan aikaan. Vtun hyvä.[/quote:a7c3651b55]
joo! Näin bon jovin helsingissä these daysin aikaan. Imekääpä röhmyä.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:f8b99a6d23="Junkieman"]
Mitäs sviddua? Missä vaiheessa NoMeansNo on ollut niin kuumaa kamaa, että se on Roskilden päälavalle noussut? Tai no, on siellä ollut Morbid Angel ja jotain hämäriä nevöhööd-reggae nimiäkin.[/quote:f8b99a6d23]
No jaa, mäkin oon esiintynyt Roskilden päälavalla, eli siitä voi vähä mittailla..
[quote:09bfac406e="Jean-Babtiste"]Hykerryttävintä täs topikis on just tää ku joku tulee sanomaan, et no onhan toi nähty...
No siis onhan se sillei parasta vähän päteä ja kääntää veistä haavassa. Ehkä tärkein syy käydä keikoilla on se, että pääsee jossain keskustelussa heittämään "nähty, vuonna se ja se siellä ja siellä. aika paska".[/quote:09bfac406e]
Eiku vitsiähän täs vaan väännetään..Hyvä keikka on hyvä keikka!
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
[quote:28e9770090="harry-irene"][quote:28e9770090="Junkieman"]
Mitäs sviddua? Missä vaiheessa NoMeansNo on ollut niin kuumaa kamaa, että se on Roskilden päälavalle noussut? Tai no, on siellä ollut Morbid Angel ja jotain hämäriä nevöhööd-reggae nimiäkin.[/quote:28e9770090]
No jaa, mäkin oon esiintynyt Roskilden päälavalla, eli siitä voi vähä mittailla..[/quote:28e9770090]
Hartsa-irkku on kyllä ihan liekeissä nyt..
no okei hüsker dü
no okei hüsker dü
Totta. Ja Replacements.
[quote:6346188cca="Jean-Babtiste"]Hykerryttävintä täs topikis on just tää ku joku tulee sanomaan, et no onhan toi nähty...
Hih! Nii, White Stripes tuli nähtyä Tallinnassa Get behind me satan aikaan. Vtun hyvä.[/quote:6346188cca]
Mutta nehän tuli nähtyä Tavastialla jo 2002, vtun hyvä!
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
[quote:f7999e19f3="harry-irene"][quote:f7999e19f3="Junkieman"]
Mitäs sviddua? Missä vaiheessa NoMeansNo on ollut niin kuumaa kamaa, että se on Roskilden päälavalle noussut? Tai no, on siellä ollut Morbid Angel ja jotain hämäriä nevöhööd-reggae nimiäkin.[/quote:f7999e19f3]
No jaa, mäkin oon esiintynyt Roskilden päälavalla, eli siitä voi vähä mittailla..[/quote:f7999e19f3]
Hartsa-irkun nuoruudessa taisi kuoromusiikilla olla enemmän vientiä, kun ei oltu vielä keksitty sähköjäkään.
Sent from my iPhone 16
[quote:485e1859c0="Tomsk"][quote:485e1859c0="harry-irene"][quote:485e1859c0="Junkieman"]
Mitäs sviddua? Missä vaiheessa NoMeansNo on ollut niin kuumaa kamaa, että se on Roskilden päälavalle noussut? Tai no, on siellä ollut Morbid Angel ja jotain hämäriä nevöhööd-reggae nimiäkin.[/quote:485e1859c0]
No jaa, mäkin oon esiintynyt Roskilden päälavalla, eli siitä voi vähä mittailla..[/quote:485e1859c0]
Hartsa-irkun nuoruudessa taisi kuoromusiikilla olla enemmän vientiä, kun ei oltu vielä keksitty sähköjäkään.[/quote:485e1859c0]
Tässä valmistautuvat päälavan keikkaan harvinaisella instrumentalisoidulla sekakuorokokoonpanolla. Hartsa-Irkku takarivissä keskellä haitarin kanssa.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Lisätään nyt Melt-Banana tähän.
[quote:7fb4080720="janne m."]Erittäin epätodennäköisiä mutta eivät ihan "aikakoneella Velvet Undergroundia katsomaan" tasoa:
Fushitsusha[/quote:7fb4080720]
kunnyt tää ketju on kehkeytynyt brassailuhomosteluksi niin viitataanpa tämmöiseen tyystin huomiotta jääneen postaukseen
http://www.tosviol.net/ss/viewtopic.php?p=40304#40304
Aikamoinen ajatus kuunnella tuota kolme tuntia festariolosuhteissa... Eks J-B nähny bändiltä jonkun neljän tunnin keikan?
Hainolta nähdyt soolokeikat toki kompensoivat aika paljon sitä että tuskin tulen näkemään 'Tsushaa livenä.
organizing the boy scouts for murder is wrong
[quote:2cb61ab647="janne m."]
Eks J-B nähny bändiltä jonkun neljän tunnin keikan?
[/quote:2cb61ab647]
Hmm...tais olla Hosein yliopistolla 6,5 tuntia joo
[quote:b877598407="Jean-Babtiste"][quote:b877598407="janne m."]
[/quote:b877598407]
Hmm...tais olla Hosein yliopistolla 6,5 tuntia joo [/quote:b877598407]
En yhtään epäile keikan kovuutta, mutta kohtuuälytön ajatus kuunnella jotain musiikkia noin pitkään. Saatika soittaa.
organizing the boy scouts for murder is wrong
[quote:f022cac8d7="Feggy"][quote:f022cac8d7="Jean-Babtiste"]Hykerryttävintä täs topikis on just tää ku joku tulee sanomaan, et no onhan toi nähty...
Hih! Nii, White Stripes tuli nähtyä Tallinnassa Get behind me satan aikaan. Vtun hyvä.[/quote:f022cac8d7]
joo! Näin bon jovin helsingissä these daysin aikaan. Imekääpä röhmyä.[/quote:f022cac8d7]
Oon kyllä kateellinen tästä
Beckin ja Devendran näkisin mielelläni ennen ku aika jättää, Cocteau Twins vois tehdö comebackin ja Nina Simone ois ollut toki mukava nähdä ennen kuolemaansa. Madonnan keikalle matkustamista oon harkinnut jo useamman vuoden joten kiva kun nyt pääsee näkemään, pet shop boyskin on ollut toivelistalla jo kauemmin ja massive attack vielä syksyllä ei-festariolosuhteissa takaa lopullisesti sen, että voin kyllä kuolla ihan onnellisena.
Mangojauhe goddamn.
[quote:94bbad402a="huïg"][quote:94bbad402a="Feggy"][quote:94bbad402a="Jean-Babtiste"]Hykerryttävintä täs topikis on just tää ku joku tulee sanomaan, et no onhan toi nähty...
Hih! Nii, White Stripes tuli nähtyä Tallinnassa Get behind me satan aikaan. Vtun hyvä.[/quote:94bbad402a]
joo! Näin bon jovin helsingissä these daysin aikaan. Imekääpä röhmyä.[/quote:94bbad402a]
Oon kyllä kateellinen tästä
Beckin ja Devendran näkisin mielelläni ennen ku aika jättää, Cocteau Twins vois tehdö comebackin ja Nina Simone ois ollut toki mukava nähdä ennen kuolemaansa. Madonnan keikalle matkustamista oon harkinnut jo useamman vuoden joten kiva kun nyt pääsee näkemään, pet shop boyskin on ollut toivelistalla jo kauemmin ja massive attack vielä syksyllä ei-festariolosuhteissa takaa lopullisesti sen, että voin kyllä kuolla ihan onnellisena.[/quote:94bbad402a]
Cocteau Twins ei ollut kyllä pössömpi Vanhalla joskus.
joo cocteau twins ja mniksei saman tien slowdive voisi tehdä comebackin. emmä kyllä kuole ellen niitä näe. pavementista ja pulpista ehkä sama.
pixies olisi ollut kiva nähdä silloin joku vuosi sitten, enää ei sekään niin ehkä tunnu välttämättömältä vaikka toki paras bändi melkein edelleen.
[quote:3318005e0c="stratum"]joo cocteau twins ja mniksei saman tien slowdive voisi tehdä comebackin. emmä kyllä kuole ellen niitä näe. pavementista ja pulpista ehkä sama.
pixies olisi ollut kiva nähdä silloin joku vuosi sitten, enää ei sekään niin ehkä tunnu välttämättömältä vaikka toki paras bändi melkein edelleen.[/quote:3318005e0c]
Eikö Ride kiinnosta :confused::peuk:
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:aa2f0e0134="hrmunoita"][quote:aa2f0e0134="stratum"]joo cocteau twins ja mniksei saman tien slowdive voisi tehdä comebackin. emmä kyllä kuole ellen niitä näe. pavementista ja pulpista ehkä sama.
pixies olisi ollut kiva nähdä silloin joku vuosi sitten, enää ei sekään niin ehkä tunnu välttämättömältä vaikka toki paras bändi melkein edelleen.[/quote:aa2f0e0134]
Eikö Ride kiinnosta :confused::peuk:[/quote:aa2f0e0134]
toki muttei yhtä paljon kuin nuo muut.
[quote:83ac65f9b9="janne m."][quote:83ac65f9b9="Jean-Babtiste"][quote:83ac65f9b9="janne m."]
[/quote:83ac65f9b9]
Hmm...tais olla Hosein yliopistolla 6,5 tuntia joo [/quote:83ac65f9b9]
En yhtään epäile keikan kovuutta, mutta kohtuuälytön ajatus kuunnella jotain musiikkia noin pitkään. Saatika soittaa.[/quote:83ac65f9b9]
Joo, kävin ite kerran kusella välissä, Haino ei käyny tietty kertaakaan...
Mut toi Hosei-juttu oli siis sellanen jokavuotinen, joka toisinaan soitettiin kans yöllä, mut siis noin pitkä se aina oli ja saatto olla joskus pitempikin.
Yks biisi kesti yli tunnin, saatto olla se, joka levytettynäkin kestää yli tunnin, mikä ny olikaan...Yks kuulosti Hisoulta.
Cocteau Twins vois tehdö comebackin ja Nina Simone ois ollut toki mukava nähdä ennen kuolemaansa.
Coccarit joo. mut kualisin ehkä sillä keikalla. Nina Simonen näin livenä Puistobluesissa joskus muinoin, mutta olin liian nuori arvostaakseni sitä tarpeeksi :x
Mazzy Star ja Hope Sandoval & The Warm Inventions, tietysti. Mazzy Starin Tavastian keikalle mulla oli lippukin ostettuna, mutta menivät mulkvistit perumaan...
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Mazzy Star ja Hope Sandoval & The Warm Inventions, tietysti. Mazzy Starin Tavastian keikalle mulla oli lippukin ostettuna, mutta menivät mulkvistit perumaan...
Mazzy Star ois kyllä aika huippua nähdä.
Mitähän sitä sit ois vielä.
cLOUDDEAD
Burzum
Fun Fun
Vesa-Matti Loiri & Rag Paananen esittämässä Merirosvokapteeni Ynjevi Lavankopoksahduksen
Wu-Tang Clan
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu