You are not logged in.
blue ivy
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Ei koukuttanut valitettavasti samalla tavalla kuin leidin upeimmat pophitit. Toki kotikylän festereille menisin tsekkailemaan!
bzort glorf bööth
Kuuntelin kännykän kajarista bussissa ei niin oikein iskenyt. Sitten tulin kotiin ja
Incredible Miracle
Kuuntelin kännykän kajarista bussissa
tosi jees tää lemonade
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
oliks tääkin joku tidal-exclusive? mutta kaitpa se netistä löytyy.
jep, eiköhän toi tuu kunnon levitykseen myöhemmin. oma versio on vaan joku rippaus streamista minkä latasin netistä, edes digilatausta ei ole vielä julkistettu.
Ainoastaan vilkaisin musiikkivideoita, mutta albumia oon kuunnellu koko päivän. Aika majesteetillinen pläjäys.
Jack Whiten yhteisbiisi
Incredible Miracle
iTunesissa pelaa, eiköhän kohta oo Spotifyssakin. Kiinnostais kyllä itse vilmi niin paljon että harkitsen ostamista
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
ei täs oo paljoo muuta tullut kuunneltuakaan, itunes-versio piti ottaa vielä ton käppäsen tilalle. leffan vois kattoo kans, pari hyvää kohtausta oon nähnyt b yeezy-vaatteissa
tosi jees tää lemonade
Smaa smaa.
#viraalibileet meni kokonaan ohi!
bzort glorf bööth
ravintolan radiosta tuli joku Beyoncen vähemmän tunnettu jollotus (broken hearted girl) ja kyllä osasikin olla turha ja ärsyttävä biisi, olisi saanut jäädä tekemättä
myöskään ei oikein vakuuta, että Beyonce olisi itse ideoinut ja kirjoittanut alusta loppuun nämä uudemmat black lives matter -aiheiset biisinsä. en tosin tiedä, onko missään varsinaisesti näin väitetty, mutta olen etsinyt kirjoittajia ja heitä ei ole kreditoitu missään. Beyonce ja supertähdet yleensäkin sen sijaan ottavat mielellään krediittiä muiden kirjoittamisista: http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/ar … kills.html
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
myöskään ei oikein vakuuta, että Beyonce olisi itse ideoinut ja kirjoittanut alusta loppuun nämä uudemmat black lives matter -aiheiset biisinsä. en tosin tiedä, onko missään varsinaisesti näin väitetty, mutta olen etsinyt kirjoittajia ja heitä ei ole kreditoitu missään.
tossa ainakin uuden levyn osalta aika kattavat krediitit
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Soulja Boy ja Swae Lee on salee kaiken järkevän sanoman takana
Uusin projekti edelleen tarkastamatta, vaikka kiinnostaakin kovin
Hikipajan ylläpitäminen unohtui jutusta
Jotenkin Beyoncen opetukset on semmosia, et kiitos kun kerroit nuo, mutta onhan nämä tosiaan jo hoksattu tossa teini-iässä, mutta tietysti pitää aina miettiä, ettei välde kaikki maailmassa tajua noita eli on varmasti paikallaan, et poptähti kertoo miten asiat on.
bzort glorf bööth
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.