You are not logged in.
onko muka parempaa kesäbiisiä ku HUM-ALLAH-HUM-ALLAH-HUM-ALLAAAAAAH!
mulla on jo mixtape ens kesälle jossa on vaan hum-allahia.
[quote:489271d5fe="In C"]onko muka parempaa kesäbiisiä ku HUM-ALLAH-HUM-ALLAH-HUM-ALLAAAAAAH!
mulla on jo mixtape ens kesälle jossa on vaan hum-allahia.[/quote:489271d5fe]
humala jee jee humala jee jee, vois tehä samanmoisen. ehkä tyylistä poiketen vipaksi biisiksi colors.
[quote:44f09d3b82="Larg"]Mutta miksen ole kuullut vieläkään Jewels of Thoughtia?[/quote:44f09d3b82]
enpä kuule tiiä, se on paras, tai ainakin mun suosikki.
smaaaa
This must be what jail / I will scratch
Tässä vissiin menee kaikki rahat nyt levyihin...
Thembi tuli myös hankittua ja hyväksi todettua. Pitääpä katsella noita muitakin Impulse!-julkaisuja kun kerran ovat kaikki hyviä ja olen lähiaikoina liikkumassa paikoissa, joista levyjä saa ihan hyllystäkin.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
[quote:c8f2de4b34="apriljazz.fi"]Pharoah Sanders Quartet (US)
la 26.4. klo. 18.30
EKK/Tapiolasali
Liput 35/25[/quote:c8f2de4b34]
eli faarao on tulossa suomeen. oliko kukaan kattomassa tätä sillon ku se viimeksi oli käymässä kai joskus 2001? ois hyvä tietää että onko tyyppi lähimainkaan kulta-aikojensa terässä. nyt on mietintä päällä että pitäiskö raahautua kattomaan tuota.
[quote:b810d1e61d="maloun"][quote:b810d1e61d="apriljazz.fi"]Pharoah Sanders Quartet (US)
la 26.4. klo. 18.30
EKK/Tapiolasali
Liput 35/25[/quote:b810d1e61d]
eli faarao on tulossa suomeen. oliko kukaan kattomassa tätä sillon ku se viimeksi oli käymässä kai joskus 2001? ois hyvä tietää että onko tyyppi lähimainkaan kulta-aikojensa terässä. nyt on mietintä päällä että pitäiskö raahautua kattomaan tuota.[/quote:b810d1e61d]
Joo, liput on jo, seiskariviltä.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Nuo jotkut Coltranen kanssa tehdyt jutut mitä tiedän ovat kyllä tulisia. Expression ja Meditations on helpommasta päästä, Ascension ei ihan niin helppoa ja mukana on paljon muitakin. Om on sitten jo kokemuksena aika raju. Cosmic Music ja Kulu Sé Mama on vielä kuulematta tyyppien kollaboraatioista.
Olatunji on sitten yhtä lailla mielettömän kova, mutta sanoisin että parasta mitä .45-Juna teki on se viimeinen studiokiekko Interstellar Space. Stellar Regions, Giant Steps, A Love Supreme, ja Olé eivät kaukana laadun suhteen.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
[quote:b05ac1f1de="ex-kolja"][quote:b05ac1f1de="maloun"][quote:b05ac1f1de="apriljazz.fi"]Pharoah Sanders Quartet (US)
la 26.4. klo. 18.30
EKK/Tapiolasali
Liput 35/25[/quote:b05ac1f1de]
eli faarao on tulossa suomeen. oliko kukaan kattomassa tätä sillon ku se viimeksi oli käymässä kai joskus 2001? ois hyvä tietää että onko tyyppi lähimainkaan kulta-aikojensa terässä. nyt on mietintä päällä että pitäiskö raahautua kattomaan tuota.[/quote:b05ac1f1de]
Joo, liput on jo, seiskariviltä. [/quote:b05ac1f1de]
Voiks millään olla hyvä? Pari myöhempää levyä silkkaa huttua on kirjastosta lainattu. Viimeeks tosin tais olla kokoonpanossa mukana Kahil El'zabar ja Malachi Favors, mutta niidenkin meriitit on yli kahenkymmenen vuoden takana.
Roy Ayerskin tuolla olis, mutta enpä oikein luottais siihenkään. Se tosin ei oo päässy tipahtamaan yhtä korkeelta.
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
[quote:0ecc99b5f8="paise"][quote:0ecc99b5f8="ex-kolja"][quote:0ecc99b5f8="maloun"][quote:0ecc99b5f8="apriljazz.fi"]Pharoah Sanders Quartet (US)
la 26.4. klo. 18.30
EKK/Tapiolasali
Liput 35/25[/quote:0ecc99b5f8]
eli faarao on tulossa suomeen. oliko kukaan kattomassa tätä sillon ku se viimeksi oli käymässä kai joskus 2001? ois hyvä tietää että onko tyyppi lähimainkaan kulta-aikojensa terässä. nyt on mietintä päällä että pitäiskö raahautua kattomaan tuota.[/quote:0ecc99b5f8]
Joo, liput on jo, seiskariviltä. [/quote:0ecc99b5f8]
Voiks millään olla hyvä? Pari myöhempää levyä silkkaa huttua on kirjastosta lainattu. Viimeeks tosin tais olla kokoonpanossa mukana Kahil El'zabar ja Malachi Favors, mutta niidenkin meriitit on yli kahenkymmenen vuoden takana.
Roy Ayerskin tuolla olis, mutta enpä oikein luottais siihenkään. Se tosin ei oo päässy tipahtamaan yhtä korkeelta.[/quote:0ecc99b5f8]
Ei se oikein mitään kerro, millaisia nuo uusimmat levyt ovat. Livenä voi toimia ihan eri tavalla ja varmasti toimiikin.
Samapa tuo, sitä paitsi, viimeisiä mahdollisuuksia nähdä joku noin legendaarinen tyyppi.
[quote:fa4cb44258="ex-kolja"][quote:fa4cb44258="paise"][quote:fa4cb44258="ex-kolja"][quote:fa4cb44258="maloun"][quote:fa4cb44258="apriljazz.fi"]Pharoah Sanders Quartet (US)
la 26.4. klo. 18.30
EKK/Tapiolasali
Liput 35/25[/quote:fa4cb44258]
eli faarao on tulossa suomeen. oliko kukaan kattomassa tätä sillon ku se viimeksi oli käymässä kai joskus 2001? ois hyvä tietää että onko tyyppi lähimainkaan kulta-aikojensa terässä. nyt on mietintä päällä että pitäiskö raahautua kattomaan tuota.[/quote:fa4cb44258]
Joo, liput on jo, seiskariviltä. [/quote:fa4cb44258]
Roy Ayerskin tuolla olis, mutta enpä oikein luottais siihenkään. Se tosin ei oo päässy tipahtamaan yhtä korkeelta.[/quote:fa4cb44258]
Ei se oikein mitään kerro, millaisia nuo uusimmat levyt ovat. Livenä voi toimia ihan eri tavalla ja varmasti toimiikin.
Samapa tuo, sitä paitsi, viimeisiä mahdollisuuksia nähdä joku noin legendaarinen tyyppi.[/quote:fa4cb44258]
Jep, luin vaan että viimeks oli soitettu lähinnä tuota uudempaa materiaalia varsin kevyellä otteella. Toisaalta sitten viime vuodelta löyty tämmönen: http://www.youtube.com/watch?v=uiab8UC_R1Y
Kyllähän toi kiinnostais paljonkin. Saas nyt nähä.
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
Hyvä oli. Muutamat pakolliset kylmät väreet jne.
[quote:bbc22b769f="ex-kolja"]Hyvä oli. Muutamat pakolliset kylmät väreet jne.
[/quote:bbc22b769f]
no kerroppa lisää, vai lj:ssä nämä?
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
[quote:02ef533f58="TWISTED BITCH"][quote:02ef533f58="ex-kolja"]Hyvä oli. Muutamat pakolliset kylmät väreet jne.
[/quote:02ef533f58]
no kerroppa lisää, vai lj:ssä nämä?[/quote:02ef533f58]
Mitään en kerro.
hesarissa haukuttiin.
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
hesarissa haukuttiin.
Haurun haukkuja ei lasketa
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
[quote:4070883c9f="TWISTED BITCH"]hesarissa haukuttiin.[/quote:4070883c9f]
Haurun haukkuja ei lasketa
Kansa taisteli, Harri römpötti...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
nostetaas kun kuuntelin tota lonnie liston smithin astral travelingia, vähän samaa osastoa mut ehkä hieman chillimpää kamaa, hyvä levy kyl. topikkia lukiessa alkoi taas toi artsyn hehkuttama where is brooklyn? kiinnostamaan joten latasin koneelle. vai pitäskö muka vielä kuunnella?
topikkia lukiessa alkoi taas toi artsyn hehkuttama where is brooklyn? kiinnostamaan joten latasin koneelle. vai pitäskö muka vielä kuunnella?
Ihana levy.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Fatty Soundsista tarttui tänään mukaan Love In Us All-lp. Bongasin sen sieltä jo torstaina, mutta koska levy oli kalliihko (27e), tarvitsin näköjään pitkä perjantain harkinta-ajaksi. Youtube auttoi päätöksen teossa, ja hyvä, että tuli ostettua. A-puolen täyttävä Love Is Everywhere vakuutti jo youtube-pätkillä, ja mukavaa spritual-menoa se onkin. Kuka Pharoahia on ikinä kuullut, tunnistaa miehen varmasti tästä esityksestä. Laulua ei tosin taida aikaisemmilta levyiltä löytyä...? B-puolella ei sitten ollakaan enää mukavia, vaan puhalletaan ns. paskat pihalle. To John lienee omistettu just Coltranelle, joka tämän musiikillisen lähestymisen Pharoahiin varmaan 60-luvun puolella tartuttikin. Tautisen kova esitys!
Ilo huomata, että ainakin vielä 70-luvun alkupuolella Sandersista löytyy näin paljon puhtia tehdä tämmöinen, helvetin hyvä levy. Myöhemmin tais saundi ja soittotapa siistiytyä melkoisesti. En ole minkäänlainen asiantuntija tämän juipin tekemisten suhteen, mutta aika lailla samoilla linjoilla olen abut jokaisen foorumistin kanssa, mitä suositeltaviin levyihin tulee. Tämä kuuluu ehdottomasti myös niihin. Harmi vaan, että ainoa saatavilla oleva cd-painos levystä taitaa olla hintava Japsi-importti, jonka takia tän vinyylin hintakaan ei nyt pahemmin haitannut.
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Laulua ei tosin taida aikaisemmilta levyiltä löytyä...?
Tauhid? En jaksa tarkistaa, mut muistaakseni oli jotain lallattelua.
Ja Leon Thomas vokalisoi jollain Impulse-levyllä, mut en muista mikä on kyseessä.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
no onhan karmalla ja jewels of thoughtilla laulua.
ja tauhidillahan maestro itse laulaa.
Last edited by ydinaukio (03.04.2010 16:30)
A-puolen täyttävä Love Is Everywhere vakuutti jo youtube-pätkillä, ja mukavaa spritual-menoa se onkin. Kuka Pharoahia on ikinä kuullut, tunnistaa miehen varmasti tästä esityksestä. Laulua ei tosin taida aikaisemmilta levyiltä löytyä...?
Jatkampa Elevation-levyn hehkutustani tässä topikissa ja vinkkaan että siinä on samantyylistä hoilailua, ainakin The Gathering -biisissä, joka muistuttaa mun mielestä muutenkin tota Love Is Everywhereä mun mielestä. Mulla on joku kronologisesti etenevä Pharoahin kokis, ja muistaakseni Love Is Everywhere oli siinäkin ihan viimeisiä timanttibiisejä. Kirjastosta oon myös Love In Us Allia joskus lainannu ja mielessäni laskenu sen jannun parhaimpien levyjen kimaraan, eli komp komp.
Coltranen bändissä parhaimmat soittonsa soitti.
Omissa nimissä tehdyt ovat silkkaa lässypaskaa !!!
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Kovasti soinu viime aikoina. Kyl tää on kesämusiikin eliittiä.
Älä päästä painiks sitä
täytyis metsästää se pharoah -niminen albumi jostain, ei meinaa löytyä edes netistä.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Karma Muuta en ookaan kuullu Keskustan divarisa on näkyny Black Unityä, mutta liian huonos kunnos hintaansa nähen No saishan sen netistä....
Last edited by hezma (25.05.2011 12:30)
Thembi on kuulemistani paras.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Thembi on kuulemistani paras.
periaatteessa sama, vaikka levy ei aivan täydellinen olekaan. mutta kansi, nimibiisi, astral travelling ja bailophone dance