You are not logged in.
TAUSKIN SEKSISHOW
Tauskilla pysyivät Turkku Sexin show'ssa housut jalassa. Bikinivaiheeseen asti riisuneet tanssijatytöt kiskoivat uuteen lookiin somistautuneen kaarinalaislaulajan Tauskin takin, mutta muuten mentiin maltilla.
- Minulta lensi takki ja tytöt repivät t-paitani rikki. Tässä showssa ei ole mitenkään tarkoitus juhlistaa alastomuutta. Luomme vain ripauksen aistillista erotiikkaa. Ryhmäni molemmat jäsenet ovat raudanlujia tankotanssijoita. Tämä lajihan on kovasti nousussa. Yhä useampi tavallinen tyttö omistaa kotonaan terästangon, raportoi Tauski show'n jälkeen.Tauski lähtee tanssijoiden kanssa syksyllä yökerhokiertueelle.
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
ja sit tehdään levy. eiku.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
ja sit tehdään levy. eiku.
ja site mennään kihloihin Jipun kanssa. eiq
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
^
Vihreisiin sonnustautunut tanssityttö on vanha luokkakaveri ala- ja yläasteelta
Onko sinkku?
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
hyvä tyyli tauskilla
Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.
Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.
Hyväksyyköhän kikke tyylin?
Last edited by noiseidea (25.04.2014 11:36)
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Fleda on ainakin melkein samanlainen ku kikellä
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
seiskytseittemän euroo!
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Puolustusvoimat tiukkana Tauskille ja Jethrolle: Pakenijat haetaan vaikka vasten tahtoaan
Laulaja Tauski Peltonen puolestaan koulutettiin armeijassa sotilaspoliisiksi ja koiranohjaajaksi. Yli 50-vuotiaana hän kuuluu varareserviin. Minulla on asunto Gambiassa ja toinen Alanyassa, että en minä tänne kyllä sotimaan jää. Kyllä lähden kotiin täältä ja osaan varmasti ajoissa lähteä sinne lomailemaan, Peltonen kommentoi IS:lle sunnuntaina.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
MOLEMPINA ILTOINA
Posio on vaan aika kaukana
taisin saada jonkun taudin vain katsomalla tuota julistetta
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
samana viikonloppuna kuin flow
SATTUMAAKO
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Kesällä ei vielä huolet painaneet
27.6.2015 Tauski osti yli 500-heppaisen ökyauton, kuva!
31.7.2015 Tauski yllätti - osti muskeliveneen!
Ja mites se linna Gambiassa
Joku vois upottaa ton videon tänne?
bzort glorf bööth
:salut: