You are not logged in.
Pistin soimaan
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
eihän tää hullumpaa ole
oon soitellu muutaman kerran, pelaa jopa näin pitkäks pläjäykseksi. biitit on niin kunnossa.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
"she said I got that good hair bitch I get that shit a lot"
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Vuoden nuori muotoilija.
hrmunoita wrote:Pistin soimaan
pinatan siis. danny brown suorastaan vitutti. muuten toimii
Ai vittu Puffy's Back
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Toi uus Puffy on kyllä kova
nyt kun ei oo mitään yleistä keikkatopikkia eikä börjekään päivitä ulkomaan keikkoja niin mainitaanpa täällä sit:
Hardcore-rapin legendoihin lukeutuva Mobb Deep ja hiphopin tuore tulokas Angel Haze saapuvat kesällä Tavastialle. Rap-duo nousee lavalle tiistaina 17.6. ja vuodenvaihteessa debyyttinsa julkaissut naisartisti valtaa lavan keskiviikkona 16.7. Keikkojen lipunmyynti käynnistyy keskiviikkona!
Haze oli Flowssa saatanan cowa ja sen pari mixtapea ovat olleet siistejä, mut sen levy oli aika kuppanen. Semisti kiinnostais silti.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Angel Hazen vois käydä kuuntelemassa uudestaan ku oli niin hyvä flowssa.
Mobb Deepin jätin jo 2006 vai 2007 väliin eikä vieläkään kiinnosta.
Voisin harkita jos ne vaikka vetäis tokan levyn kokonaan eikä muuta.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
ei hitto kuulin tän just
Last edited by hrmunoita (03.05.2014 02:07)
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Vittu nää ämmät tekee tiukkaa paskaa
mun kaksi uutta idolia
tumblr/hypnagogic-jengille uusi suosikki?
Vittu nää ämmät tekee tiukkaa paskaa
Vuoden nuori muotoilija.
I CAN ONLY MAKE HITS, EAT CLITS HOMIE
Last edited by hrmunoita (09.05.2014 19:16)
Täs viel videotost Guez whoz bakist:
Kaipasimme
MOVEMENT STILL MOVING AY
sinäänsä huvittavaa että vuoden tähän mennessä paras räppi biisi tulee cam'ronilta just nyt kun oon varmaan kuukauden kuunnellu pelkkää dipsettiä, pääasiassa jotain purple cityä, mut silti
tälläsiä juttuja
Last edited by DEVILETERNAL (15.05.2014 15:57)
future, pharrell, freddie gibbs ja schoolboy q alkuvuoden ulk. räpeistä ollu nyt kuuntelussa, täytyypä käydä tätä topsua läpi kun näin kattavasti hyvää kamaa esillä
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
sinäänsä huvittavaa että vuoden tähän mennessä paras räppi biisi tulee cam'ronilta just nyt kun oon varmaan kuukauden kuunnellu pelkkää dipsettiä, pääasiassa jotain purple cityä, mut silti
tälläsiä juttuja
kova
Nää eestiläiset on aika jees kunhan pääsee yli tost Vintiöt-sketsi -mielleyhtymästä:
Täs joku jenkkijäbä feattaas
Soundcloudis lisää
Sit tos liiga-stygessä 0:52 kohdassa gahen gilon siiga-läppää
Last edited by hrmunoita (20.05.2014 03:03)
haleek maulilta pitkästä aikaa uutta:
kyllähän tää menee hyvästä emoilusta, ja haleek on muutenkin kiinnostavimpia nimiä mun makuun. edellinen ep oli tosi tiukka, varsinkin tää biisi:
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.