You are not logged in.
Winter Wooskie
STEVIE JACKSON
Pari biisiä olen kuullut siltä soololevyltä ja aivan uskomattoman hyvältä kuulostaa. Ihana mies. Mä rakastan! (Saakohan tätäkään mistään stadin kaupasta?)
Last edited by leposi (13.06.2012 18:08)
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Ootko tai onko joku muu katsonut? Mietin, olisiko katsomisen arvoinen.
ginipoika wrote:Ootko tai onko joku muu katsonut? Mietin, olisiko katsomisen arvoinen.
On erittäin katsomisen arvoinen! Tuo dokkari täydentää mukavasti yhtyeen syntyhistoriaa siltä osin mitä Fans onlyltä jäi kertomatta. Pääosin tuntui, että homma oli laadukkaammin toteutettu kuin Fo.
Tai emmätiä. Kato se.
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
ginipoika wrote:Ootko tai onko joku muu katsonut? Mietin, olisiko katsomisen arvoinen.
Kursorisesti katsoin läpi, mutta sen verran mielenkiintoiselta vaikutti, että täytyy joku päivä katsoa ajan kanssa. Laadukkaan oloinen dokumentti tosiaan.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Uusi B&S biisi on paska. Ja tammikuussa julkaistava levykin taitaa olla kuulematta paskaa.
Mut kai se on ihan kiva, että tekevät musaa ja sillai. Keikalle en kyllä varmaan lähtis enää, tai en tiijä. :pint:
Hmmmm, tämähän oli jo ihan ok. Tosin ei kyllä sellainen mitä oikeasti jaksaisi kuunnella.
Tykkään tosi paljon näistä kolmesta maistiaisesta. Kiimaa, pitkästä aikaa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
http://www.npr.org/2015/01/11/376089901 … t-to-dance
Ensikuuntelu meneillään, 44 minuutin kohdalla sellainen fiilis, että täähän taitaa ollakin ihan levy.
Aika moni näiden viime levyistä jäänyt vähälle kuulolle, joten yllätti, että osa biiseistä on aika hyviä.
en ole kolmekybänen emoboy
flown settilista:
Intro
Nobody's Empire
Allie
The Party Line
Another Sunny Day
Perfect Couples
The Stars of Track and Field
Electronic Renaissance
Sukie in the Graveyard
I Didn't See It Coming
The Boy with the Arab Strap
Legal Man
Judy and the Dream of Horses
Keikka oli tosiaan yllättävän hyvä, ja nyt on orastava Bellesebu-kiima päällä.
Kai tuo uusin levy pitää uskaltaa kuunnella kun siitä kai on jopa ihan pidetty. Eka biisi kuulosti keikalla ainakin tosi hyvältä.
Olin aina katsonut, että Tigermilkin kannessa on joku kala, kunnes tänään katsoin uudestaan. Enkä edes ole ollut ainoa.
Kolme ihmistä katsoi uudestaan?
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Matkalukemisena This is just a Modern Rock Story. Ei mikään kovin erikoinen kirjana, bändin erikoinen tarina ansaitsisi vähän paremman kirjan. Myös kirjoittajalla vähän erikoisia mielipiteitä siitä, mitkä näitten biiseistä on "hyviä" ja mitkä ei, mut näähän on näitä (Another Century of Fakers, muka turha biisi )
Anyway tää sai oman fanisuhteen heräämään uudestaan ja varsin intensiivisesti. Aikoinaan luopunut Sinisteristä huonona hetkenä, mikä tässä on jo jonkin aikaa ottanut ihan reippaasti aivoon. Suurin osa Arab Strapin jälkeisestä tuotannosta kuulematta, pitäisi vissiin korjata tilanne. Onneksi on Push Barman-kokoelma.
Spotifysta tuli frendin luona randomina jotain indie-soittolistaa, ihmettelin että joo tuttu bändi mikäs mikäs ja olikin uusi biisi tänä vuonna ilmestyneeltä Days of the Bagnold Summerilta. Kuulosti ihan sellaiselta "vanhalta kunnon Bellesebulta". En tän perusteella ryntää kauppaan. The Life Pursuit oli jo aikanaan sellainen että lakkasi kiinnostamasta.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Juuh, koko Bowlie Weekendin keikka löytyy youtubesta. Onko pikkasen maagisia vetoja?
Kuuntelin noita vähän aikaa sitten ja muistin taas, miten hemmetin ainutlaatuinen yhtye alkuaikojen Belle & Sebastian oli.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
dadadrlrl wrote:Juuh, koko Bowlie Weekendin keikka löytyy youtubesta. Onko pikkasen maagisia vetoja?
Kuuntelin noita vähän aikaa sitten ja muistin taas, miten hemmetin ainutlaatuinen yhtye alkuaikojen Belle & Sebastian oli.
Sama ja sama.
Sinister on top 5 -levyjä, toisinaan top 1.
Näköjään en ollut tänne kertonutkaan, mutta tapasin Stevie Jacksonin Bergmanveckanilla muutama vuosi sitten (kaiken järjen mukaan kaksi?). Festareilla avajaispäivän keikan soitti Jens Lekman, joten se oli kaiken kaikkiaan yksi maagisimpia pitkiä viikonloppuja Ruotsissa. Jackson oli tosi mukava tyyppi ja lähinnä tutustuin siihen, koska sain kutsun Bergmanin talolle, jossa oli kaikki festarin akkreditoituneet ensikertalaiset. Sitten sen heittämän soolokeikan jälkeen tuli puhuttua jonkun verran lisää ja sain juomalipunkin. Harmi, että sitä tuntui kiinnostavan lähinnä Bergmanin alkupään leffat, joista en vieläkään oikein perusta. Seuraavana päivänä tosin mulle seuraa piti lähinnä brittitoimittaja ja Jackson vaikutti vähän huonotuuliselta. Ehkä sillä oli darra, koska tiedottaja puhui keikan jälkeen kovasti jostain jatkoista, jonne ois pitänyt mennä autolla.
en ole kolmekybänen emoboy
Spotifysta tuli frendin luona randomina jotain indie-soittolistaa, ihmettelin että joo tuttu bändi mikäs mikäs ja olikin uusi biisi tänä vuonna ilmestyneeltä Days of the Bagnold Summerilta. Kuulosti ihan sellaiselta "vanhalta kunnon Bellesebulta". En tän perusteella ryntää kauppaan. The Life Pursuit oli jo aikanaan sellainen että lakkasi kiinnostamasta.
Hankkiuduin nyt uuden levyn ääreen koko levyn mitassa. Jäi epäselväksi mikä se korviin tarttunut yksittäinen biisi oli. Levy kokonaisuutena - ai katsos, tämä onkin soundtrack löytyi tämä tieto kesken lauseen - ei kyllä sitten tarttunut lainkaan. En tiedä pitäisikö tuohon nyt suhtautua eri tavalla kuin normaaliin studioalbumiin. Ehkä ei. Loppupuolella oli pari biisiä, joissa oli hieman ideaa ja tarttumapintaa, olisiko This Letter ollut yksi näistä.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Nonii, nyt löytyi hyllystä tuo noisiksen pystyyn haukkuma Dear Catastrophe Waitress. Tiesin että se kyllä pitäisi olla, mutten ollut tiedostaen nähnyt tuota hyllyssä ja ajattelin että kuitenkin ajautunut kellariin.
Eipä tämä nyt mikään paska ole. Ihan bändiltä itseltään kuulostaa, mutta ei nyt läheskään yhtä maagista kamaa kuin Tigermilk tai Sinister tai alkupään singlet. Ihan kivaa poppia.
In the all-night Cafén ensimmäinen kolmannes luettu. Vielä olla lähelläkään Tigermilkiä, mutta Stuartit ovat jo tehneet juttuja yhdessä, Stevie Jackson todennut Halt Barin iltamissa että "onpa hyviä biisejä" ja Richie Colburn asuu Stuart Davidin kämppiksenä. On sekä äärettömän viihdyttävä, että kiinnostava teos.
Nonii, nyt löytyi hyllystä tuo noisiksen pystyyn haukkuma Dear Catastrophe Waitress.
Levy myyty jo ajat sitten, mutta onhan se todella erilainen kuin aikaisempi tuotanto, ja tästä suunnasta en pitänyt. Bändistä tuli totisempi, "aikuisempi". Onhan bändi tuonakin aikana tehnyt hyviä biisejä, esim. Books EP (vuodelta 2004) löytyy ja sitä kuuntelen useinkin.
Uskomatonta!!! Belle & Sebastian on tehnyt hyvän levyn muutaman surkean jälkeen. Tämä uusin A Bit of Previous on todella hyvä. Paranee joka kuuntelulla. Nousemassa mun listoilla yhdeksi bändin parhaimmista levyistä.
IHANAA