You are not logged in.
Ongelma on just se että tavalliset ihmiset kärsisivät eniten noista rajoituksista ja trokarit niitä onnistuisivat kuitenkin kiertämään tavalla tai toisella. Olisihan se tietenkin fantsua jos keikkajärjestäjät painostaisivat huuto.netiä ton lippuosion suhteen... Ts. jos se vaikka suljettaisiin kokonaan. Mutta keikkajärjestäjiä ei taida kiinnostaa niin kauan kuin keikat myyvät loppuun.
en ole kolmekybänen emoboy
tosin monet saattaa varailla maksimimääriä noita lippuja kun ottavat kavereillekin ja ei nyt kaikki kuitenkaan jaksa kikkailla noiden kanssa huuto.netissä niin että kun varaukset laukeaa niin eiköhän niitä vielä saada jokunen myyntiin? mutta tosiaan aika nihkeetä olis jos olis jonottamassa ja jengi varailis sillä aikaa netin kautta tapahtuman loppuun, kyllä kai siinä joku juju pitää olla tuon varalta.
No ei tota vaan kykene kitkemään pois täysin ilman naurettavia rajoituksia
Ei se nyt mahdotontakaan ole. Ja jos lippufirmoja ja Huuto.nettiä alkais kiinnostaa toi asia, niin sehän riittäis. Tuskin on ees iso homma koodata tonne lippuosatolle joku systeemi, että voi käyttää ainoastaan "osta heti"-nappia ja hinta ei saa olla isompi kuin ostohinta tai muuten napsahtaa käyttäjätilille bannit. Vois ne ostorajoituksetkin olla tyyliin 2-4 välillä.
ylös, greenie nousemassa barrikaadeille
kaikki mukaan
Tosin, en kyl ollut nyt ihan vakavissani. Nettiadresseilla kun ei oo kyl juuri mitään vaikutusta koskaan. Mutjoo, onhan tässä toki vähän ikävä tilanne noin kulttuurinystävien kannalta, että miten noita tikettejä myydään. Tietysti noin taloudellisessa mielessä jollekin Tiketille ja muille on kannattavaa, jos ne saa myytyä tapahtuman loppuun ASAP ja siinä se.
Voisin itekin olla sillä kannalla, että lippuihin tulee ostajan nimi, kuten esim. Ranskassa. Samoin olis hyvä, jos tapahtumiin tulisi enemmän sellasta järjestelyä, että piletin ostaneille olis omat jonot.
Mainittakoon, että taas nousussa oleva elämäntapajonotus on ihan perseestä (esim. täällä Päähesassa jonotellaan Arava-rahoitteisia asuntoja päivätolkulla teltoissa ja epävirallisine jonotuskenraaleineen yms).
Last edited by greenie (18.05.2010 21:44)
Onko nuo keikat myyty edes loppuun?
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
On
Lippupiste haluaa stopin lipputrokaukselle
ei tosin kuulosta kovin vakuuttavalta
Nyt puhuu lipputrokari: Britney Spears toi tuhansien eurojen tappion
Jonkun hyvää palkkaa saavan hitsarin ei ole mitään järkeä ottaa töistä palkatonta vapaata jonottaakseen konserttilippuja, jotka hän ehkä saa tai ehkä ei. Hitsarin kannattaa pysyä siellä omalla työpaikalla ja tehdä sitä, missä hän on hyvä. Minä teen sitä, missä minä olen hyvä. Hommaan liput, ja hitsari on tyytyväinen saatuaan ne minulta. Minä saan työstäni korvauksen, Lasse sanoo.
pari kiinnostavaa liputuspäivää menny duunikiireiden takia ohi, pitää vissiin kääntyä trokarirunqvistien puoleen
kaikelle muulle trokaukselle varaukseton pimeät lestilastit, laittomat turkikset, hämärät artefaktit ja valetutkinnot mun mieltäni hyväilee
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
kaikelle muulle trokaukselle varaukseton
pimeät lestilastit, laittomat turkikset, hämärät artefaktit ja valetutkinnot mun mieltäni hyväilee
Vuoden nuori muotoilija.
Kun trokari myy loppuunmyydylle Ultra Bran keikalle lippuja yli 400 euron kiskurihinnalla, saa virallinen lippumyyjä tästä muhkean siivun
Kerkko Koskinen Ultra Bra -lippujen kiskurihinnoista: "Artisti ei hyödy tästä yhtään mitään"
Tähän nyt se Ville Metsolan statuspäivityksen kommenttikentästäkin tuttu HYI VITTU ULTRA BRA OKSENNAN-postaus.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
niin, jutussahan pääpointtina oli juuri ultra bra
itselleni toi seatwave on kyllä ihan uusi tuttavuus ja aika törkeältähän tuo vaikuttaa, trokareille oma palvelu ja kun alkuperäinen lippumyyjäkin saa tässä mallissa trokaamisesta siivun niin mikäs siinä, hyvää bisnestä?
Tämä oli sarkasmia. Siellä fb:n kommenteissa on enemmän "vihaan ultra bra:ta"-kommentteja kuin mitään muuta. Toi itse trokauskeissihän on ihan vitun perseestä.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
okei, en lukenut niitä kommentteja sen kummemmin, mutta tosiaan aika härskiä meininkiä toi, ja joku hintakatto tarvittaisiin näihin ehdottomasti.
hesarikin kirjoittaa aiheesta:
Suomessa tapahtumien lippuja rohmuavat jälleenmyyjät ja niiden moninkertaiset hinnat ovat tuoneet kymmenittäin valituksia viranomaisille: Näyttää siltä, että tässä on ongelma
mutta entäs tämä:
Yksi musiikkiteollisuuden äänekkäimmistä jälleenmyyntipalvelujen vastustajista on metalliyhtye Iron Maidenin brittiläinen manageri Rod Smallwood. Hän on ajanut voimakkaasti paperitonta lippukäytäntöä, jossa ostaja käyttää lippuna samaa luottokorttia, jolla lippu on maksettu.
Tapahtumapaikan portilla kortti luetaan, asiakas esittää henkilöllisyystodistuksensa ja pääsee sisään. Lippua ei voi siirtää toisen nimiin eikä sitä voi näin ollen myydä eteenpäin.
tässäkö jää luottokortittomat rannalle ruikuttamaan?
hesarikin kirjoittaa aiheesta:
Suomessa tapahtumien lippuja rohmuavat jälleenmyyjät ja niiden moninkertaiset hinnat ovat tuoneet kymmenittäin valituksia viranomaisille: Näyttää siltä, että tässä on ongelmamutta entäs tämä:
Yksi musiikkiteollisuuden äänekkäimmistä jälleenmyyntipalvelujen vastustajista on metalliyhtye Iron Maidenin brittiläinen manageri Rod Smallwood. Hän on ajanut voimakkaasti paperitonta lippukäytäntöä, jossa ostaja käyttää lippuna samaa luottokorttia, jolla lippu on maksettu.
Tapahtumapaikan portilla kortti luetaan, asiakas esittää henkilöllisyystodistuksensa ja pääsee sisään. Lippua ei voi siirtää toisen nimiin eikä sitä voi näin ollen myydä eteenpäin.
tässäkö jää luottokortittomat rannalle ruikuttamaan?
Kyllä, hauskaa keikatonta loppuelämää.
Mutta toi ei varmaan tulisi menemään sen takia että kortit vanhenee ja katoaa, ja sen takia liput pitäisi pystyä vaihtamaan toiselle kortille mikä taas romuttaa koko jutun.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
no kunhan saadan mikrosirut joka jampalle ihon alle niin eiköhän se siitä :peuk:
Hattu kiertämään keikkapaikalla ja sinne voi kukin maksaa bändille haluamansa summan.
bzort glorf bööth
hyvä käytäntö
tulevaisuuden trokarit linevät lähinnä virtasia ja lahtisia
Käyttöehtojen mukaan Ed Sheeranin konsertteihin ostetut liput ovat nimettyjä ja nimi vaihdetaan ainoastaan vakavista terveydellisistä syistä. Joustovaraa on kuitenkin sen verran, että lipun voi käyttää kuka tahansa, jolla on sama sukunimi kuin lipussa.